Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

OPel Vectra

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
154
Cevap
0
Favori
69.469
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    3504 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: özkoçak


    quote:

    Orjinalden alıntı: ThE GaSeS





    fabrika neden onu kullansın yahu???adamlar yapılacak max hızı demiyor orada dikkatini çekerim!!!yapılabilecek en yüksek güvenli hız diyorlar.yani bunun üstüne ben karışmam gibi birşey oluyor



    Ben bugüne kadar yapılacak max hız ve en yüksek güvenli hız ayrımını hiç duymadım ve yerli yabancı hiçbir literatürde de böyle bir ayrıma rastlamadım.
    Fabrika neden kullansın'a gelince:
    Türkiye'de en önemli şey rakamlardır. Hepimiz aracımızın en güçlü, en hızlı, en seri ve en ekonomik olmasını ister yada gerçekçi bir bakışla hayal ederiz. Örneklendirmek gerekirse bir kaç yıl öncesine kadar citroen 118 hp din olan saxo vts lerini önce 120 hp. ye yuvarlıyor ve daha sonrada bunu sae normuna çevirerek 135 hp. olarak pazarlıyordu. Gerçekte 109 hp. olan diğer 1.6 16V motorunu ise önce 110 hp ye yuvarlıyor sonrada yine sae normuna çevirerek 124 hp. olarak ilan ediyordu. Bu sadece vatandaşı kandırmak için yapılmış bir normlar karmaşasıdır, ve amacı aracı sattırmaktır. Eğer belirttiğiniz gibi yapılabilecek max. hız gibi ikinci bir kavram olsaydı bunu bütün firmalar mutlaka kullanır ve satışlarını arttırmayı amaçlarlardı.
    Benim asıl derdim citroen'in gerçekte kaç hp olduüu yada opel'in son hızının ne olduğu değil, asla da olmadı.
    Benim asıl derdim şu: Birçok kişi bu forumu okuyarak araç satın alıyor yada bir kısım aracı eliyor. Burada Passat 1.8T yi Vectra 1.6'nın geçtiği yada bu aracın 220km hıza ulaştığı iddiasına itibar ederek, hem fiyatı daha uygun hem de vergi avantajı var yorumu sonunda bu aracı alanlar bunun bedelini yolda Passat'ın ufukta kayboluşunu üzüntü içinde seyrederek, yada küçük motora ağır kasanın kaçınılmaz bedeli olan düşük performans ve yüksek yakıt maliyetini karşılamak zorunda kalacaklar. Ben Vectra 1.6'nın alınmayacak kadar kötü bir araç olduğunu asla iddia etmedim, sadece buradaki yorumlara bakarak araç alacak insanları kandırmaya ve bir hayal peşinde koşturmaya hiç kimsenin hakkı yok dedim, hepsi bu.
    Bu arada vectra 1.6 yı bu forumdaki opel fanatiklerinin çoğundan daha iyi tanıyorum çünkü uzun süre kullandım.



    dostum ben de zaten iddia etmiyorum passatı geçeceği konusunda yani aynı fikirdeyiz seninle
    bu arabadan da her 1.6 gibi performans beklemiyeceksin ama kötülüyenlere de karşıyım şahsen o yüzden bu çırpınışlarım
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    3583 Mesaj
    BEN KADRANDA YAZAN RAKAMI SOYLUYORUM YANİ KADRANDA YAZIYOR DİYE DEFALARCA ALTINIMI ÇİZELİM BAS BAS BAGIRALIMMI VECTRA 220 YAPAMAZ DİYENLERİN DİLİ COK YANMIS HERALDE COK FENA KAPAKLANMISLAR ONDAN BOYLE ZORLARINA GİDİYOR VECTRA KULLANICILARI BİLİR BU SÜRAATE ULASILACAGINI YOK ULASILMAZ DİYENDE ARABADAN ANLAMAYANDIR!!!!

    quote:

    Orjinalden alıntı: ThE GaSeS

    ya beyler anlamadım gitti bu km işine taktınız siz
    yapanlar 220 gördüm diyor inanmıyorsunuz hayır denediniz de mi konuşuyorsunuz yoksa kafadan mı atıyorsunuz???
    ben de astra ile yaptım ama yokuş aşağıya normal olarak zaten kimse demiyor ki ben yokuş yukarı bastım diye

    bir de takmışsınız yok gerçek hızı mı yok değil mi???
    kim gerçek hızı olup olmadığını ölçüyor ki bunu anlamadım ben???
    vectra ya da opel olunca hız gerçek olmuyor mu yani sanki her arabada doğruymuş da bunlarda faklı gibi

    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    5329 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: ThE GaSeS

    ya beyler anlamadım gitti bu km işine taktınız siz
    yapanlar 220 gördüm diyor inanmıyorsunuz hayır denediniz de mi konuşuyorsunuz yoksa kafadan mı atıyorsunuz???
    ben de astra ile yaptım ama yokuş aşağıya normal olarak zaten kimse demiyor ki ben yokuş yukarı bastım diye

    bir de takmışsınız yok gerçek hızı mı yok değil mi???
    kim gerçek hızı olup olmadığını ölçüyor ki bunu anlamadım ben???
    vectra ya da opel olunca hız gerçek olmuyor mu yani sanki her arabada doğruymuş da bunlarda faklı gibi




    valla yeter artık bu forumda ne kadar çok anti-opel var oda bir model var mı onun gibisi sessizi yakışıklısı ne var sanki babanızı mı ödürdü yoksa malınızı mı çaldı nedir bu opel düşmanlığı anlamadım gitti çok arkadaşla tartıştık opel iyi kötü tartışmasını yeter be yeter









    buda bizim araba biz bununlar 200 bastık düz yolda hemde neden basmasın diğerlerin ki motor da bunun ki motor değil mi
    |
    |
    _____________________________

    HERKES RÜTBESİNİ BİLECEK!




  • Yarbay
    5329 Mesaj
    tigra dediniz berbat dediniz modelin yüzkarası dediniz adamlar bunuda düzeltti




    |
    |
    _____________________________

    HERKES RÜTBESİNİ BİLECEK!
  • Yarbay
    5329 Mesaj
    ZAFİRA DERSENİZ ALIN ZAFİRA





    |
    |
    _____________________________

    HERKES RÜTBESİNİ BİLECEK!
  • Yarbay
    5329 Mesaj
    VECTRA MI AL VECTRA






















    YANİ BUNLARDA ARABA DEMEK İSTEDİĞİM
    |
    |
    _____________________________

    HERKES RÜTBESİNİ BİLECEK!




  • Yarbay
    5329 Mesaj
    ALIN OPELİN ANTARASI










    YANİ BUNLARDA ARABA VE OPEL ANTİ-OPELCİLER
    |
    |
    _____________________________

    HERKES RÜTBESİNİ BİLECEK!
  • Kurmay Yarbay
    3525 Mesaj
    ne kanıtlamaya çalışıosunki resim yayınlıyarak

    ben 1.6 vectra 220 yapmaz diyorum aksini iddia ediyorsan iddianı savun boş yere topiği resim doldurup kalabalık yapma
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3504 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Platinium

    ne kanıtlamaya çalışıosunki resim yayınlıyarak

    ben 1.6 vectra 220 yapmaz diyorum aksini iddia ediyorsan iddianı savun boş yere topiği resim doldurup kalabalık yapma



    ya neyle sawunalım daha biz anlamadık ya siz anlamıyorsunuz ya da biz anlatamıyoruz neden bu araba 220 yapmaz mantıklı bir açıklaman warsa konuş yoksa traş yapıyorsun şu an.çamur at izi kalsın
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3216 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Platinium

    ne kanıtlamaya çalışıosunki resim yayınlıyarak

    ben 1.6 vectra 220 yapmaz diyorum aksini iddia ediyorsan iddianı savun boş yere topiği resim doldurup kalabalık yapma

    +1 O araba düz yolda 200 yapmaz kardeşim.Yokuş aşağı sallamışınız arabayı 220 yapmış .Passat ve avensisle düz yolda 200ün üstüne çıkamadık.Arabayı ben kullanmıyordum ama dahada gitmiyodu belliydi.Yani ben şimdi buna nasıl inanayım.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5329 Mesaj
    bırak kardeş adamın ferrari'si varki bu arabayı küçümsüyor hem ben bişey kanıtlamaya çalışmıyorum sen denedin mi vectra'yı hadi bizim astra'Nın da 200 yaptığını yalanla ve daha yol düz olsa daha fala gideceğini al bak bu resim belki bişey ifade eder seninle uğraşamam lütfen biraz daha mantıklı konuş
    bak resime astra'Nın ibresi bunada yalan dersen yuh artık





    ha unuttum sen böyle mantıksız konuşarak forum kirliliği yapıyorsun ben değil anladın mı dostum
    |
    |
    _____________________________

    HERKES RÜTBESİNİ BİLECEK!
  • Yarbay
    5329 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: aBaBaDaN


    quote:

    Orjinalden alıntı: Platinium

    ne kanıtlamaya çalışıosunki resim yayınlıyarak

    ben 1.6 vectra 220 yapmaz diyorum aksini iddia ediyorsan iddianı savun boş yere topiği resim doldurup kalabalık yapma

    +1 O araba düz yolda 200 yapmaz kardeşim.Yokuş aşağı sallamışınız arabayı 220 yapmış .Passat ve avensisle düz yolda 200ün üstüne çıkamadık.Arabayı ben kullanmıyordum ama dahada gitmiyodu belliydi.Yani ben şimdi buna nasıl inanayım.


    ibre yapıştırdsım daha ne istiyonuz yeter artık anti-opelciler passat geçemedi diye bunlarda mı geçemeyecek lütfen mantıklı konuşun lütfen size yalan borcum mu varda yalan söyleyeyim al ibre tekrar bu bir astra ibresi onuda anlatayım mı

    |
    |
    _____________________________

    HERKES RÜTBESİNİ BİLECEK!




  • Yarbay
    5329 Mesaj
    yazsana birşeyler ababadan niye yazmıyon haklımıyım değil miyim
    |
    |
    _____________________________

    HERKES RÜTBESİNİ BİLECEK!
  • Yarbay
    3216 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: nolamaz


    quote:

    Orjinalden alıntı: aBaBaDaN


    quote:

    Orjinalden alıntı: Platinium

    ne kanıtlamaya çalışıosunki resim yayınlıyarak

    ben 1.6 vectra 220 yapmaz diyorum aksini iddia ediyorsan iddianı savun boş yere topiği resim doldurup kalabalık yapma

    +1 O araba düz yolda 200 yapmaz kardeşim.Yokuş aşağı sallamışınız arabayı 220 yapmış .Passat ve avensisle düz yolda 200ün üstüne çıkamadık.Arabayı ben kullanmıyordum ama dahada gitmiyodu belliydi.Yani ben şimdi buna nasıl inanayım.


    ibre yapıştırdsım daha ne istiyonuz yeter artık anti-opelciler passat geçemedi diye bunlarda mı geçemeyecek lütfen mantıklı konuşun lütfen size yalan borcum mu varda yalan söyleyeyim al ibre tekrar bu bir astra ibresi onuda anlatayım mı



    Ya senin bana yalan borcun yok.Ama ben içinde bulunduğum araba vectraya göre daha atak daha beygiri ve torku yüksek olduğu halde gitmedi diyorum.Sanamı inanayım gördüğüme mi??
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    5329 Mesaj
    neye inanırsan inan hatta bu resimde yalan bizim astra 60'ı geçmiyor vectra'da 220 dursun 20'ye varamıyor tigra 40'ı geçmiyodu şimdide geçmiyor opelin en hızlı arabasıda sppedster oda 70 basıyo adamlar bilmiyo bu işi napsın yazık onların da kapasitesi bu kadar napalım en son ben bizim arabanın ibresini en son 57'de gördüm ciddiyim bak geçmedi yaw hemde yokuş aşağı siz doğru söylüyormuşsunuz
    |
    |
    _____________________________

    HERKES RÜTBESİNİ BİLECEK!
  • Yarbay
    3216 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: nolamaz

    neye inanırsan inan hatta bu resimde yalan bizim astra 60'ı geçmiyor vectra'da 220 dursun 20'ye varamıyor tigra 40'ı geçmiyodu şimdide geçmiyor opelin en hızlı arabasıda sppedster oda 70 basıyo adamlar bilmiyo bu işi napsın yazık onların da kapasitesi bu kadar napalım en son ben bizim arabanın ibresini en son 57'de gördüm ciddiyim bak geçmedi yaw hemde yokuş aşağı siz doğru söylüyormuşsunuz

    YA SİZ HAKİKATEN SORUNLU İNSANLARSINIZ.GEÇMEZ KARDAŞİM BANA İSPATLAYAMAZSIN.BENİM ARABAM GEÇMEDİYSE OPEL VECTRADA GEÇEMEZ.BANA MASAL ANLATMA!!!
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5329 Mesaj
    senin araban özürlüyse ben ne yapayım opel kullanan arkadaşın yok mu resmen sen sorunlusun şimdi ayıp ettin tartışıyoruz sen araya laf sokuyon sorunlusun diye niye inanmıyorsun senin araban hakketten özürlü dür aç bir topic passatla kaç bastınız diye görürsün sonuçları akıllı ve mantıklı konuş tamam mı canım benim akıllanalım lütfen anladım sende hava sendromu var ben passata biniyorum hava atma arkadaşım canım benim lütfen mantıklı konuş
    |
    |
    _____________________________

    HERKES RÜTBESİNİ BİLECEK!
  • Yarbay
    3216 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: nolamaz

    senin araban özürlüyse ben ne yapayım opel kullanan arkadaşın yok mu resmen sen sorunlusun şimdi ayıp ettin tartışıyoruz sen araya laf sokuyon sorunlusun diye niye inanmıyorsun senin araban hakketten özürlü dür aç bir topic passatla kaç bastınız diye görürsün sonuçları akıllı ve mantıklı konuş tamam mı canım benim akıllanalım lütfen anladım sende hava sendromu var ben passata biniyorum hava atma arkadaşım canım benim lütfen mantıklı konuş
    Tabi canım benim arabam özürLÜ.Arabanın özürlüsü nasıl oluyosa.Bana hikaye anlatma kardeşim.Bana düz yolda kamerayla çekilmiş bi vectra göster 200 ün üstünde seyreden.Bende avensisin ibreyi 240 a dayadım düz yoldaKomik olmayın ya.
    |
    |
    _____________________________




  • Çavuş
    57 Mesaj
    arkadaşlar bildiğim kadarıyla hız ölçerler lineer ölçüm yapmazlar. fabrika ise ölçü aletinin göstergesini lineer düzenlerse yüksek hızlarda hızı fazla gösterme durum ortaya çıkar.

    kasaları hemen hemen aynı ağırlıkta olan vectra 1,6 100 beygir aracın passat 1.8 turbo 150 beygirden daha seri olduğunu söylenirse fizik dersine ve newton'a yazık etmiş oluruz. el insaf.

    astra g 100 beygir aynı motor daha hafif kasa o bile 220 yapamıyor. samimi iseniz opel firmasına mail atın firma da broşürlerindeki son hız değerlerini değiştirsin.
    |
    |
    _____________________________
    Aklın, öfkeni frenleyemezse acizsin demektir.
  • Yarbay
    3583 Mesaj
    eger siz 200 km nin üzerine cıkamıyorsanız burda opel kullanıcıları ne yapsınki
    eger olsaydı resim koyacaktım( Bu özellik ya kapalı yada erişim izniniz yok.Eğer üye olarak girmediyseniz lütfen foruma üye olup tekrar deneyiniz. )diye bi uyarı cıkıyor üye oldugum halde yoksa ispatlardım inanmayan varsa mail adresini versin sö hepsine video yollıcam
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
SEO
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
google reklamları
son dakika
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,438
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.