Şimdi Ara

OPEL Insıgnia Fiyatları Hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
1
Favori
1.216
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamlar,
    İkinci el düşük kilometre 2010 model civarı alınmaya kalktığımız 50k civarı fiyat var aşağı yukarı temiz düşük km araçlar sizece 1,6 lpg alınır mı değer mi bu araç için bu fiyat?


    https://www.sahibinden.com/opel-insignia?sorting=price_asc



    _____________________________
  • Çok kalıplı araba o.1,6 lpg çekebilir mi onu?Astra heçbekin bile boşu 1375 kg(imiş) insignia en az 1,5 tondur.
    _____________________________
    Hyundai Elantra 2006
  • Turbosuz 1.6 motor gerçekten çekmiyor. 1.6 turbo da biraz fazla yakıyor. En mantıklısı 1.4 turbolara bakın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Astra J sedan 1.4T Sport satıp 2010-2012 arası 1.6T alıp LLPG ile kullanmak istiyorduk. Ama Astra'yı bile zar zor 2 ayda elden çıkarabilince vazgeçmiştik
    _____________________________


    Delilik yer çekimi gibidir ; sadece hafifçe itmek yeterlidir... The Joker
  • Sanki donanım vs göreye fiyat fena değil gibi ama rotayı latitudee çevircem gibi fiyat neredeyse aynı ama 1.5 dci ve güzel donanım seçenekleri var sizce mantıklı olur mu?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otaskin19

    Sanki donanım vs göreye fiyat fena değil gibi ama rotayı latitudee çevircem gibi fiyat neredeyse aynı ama 1.5 dci ve güzel donanım seçenekleri var sizce mantıklı olur mu?

    aynı marka model arabanın dizeli her zaman daha kolay satılır hatta düşük paket olsa bile insanlar dizeli tercih eder... 1.6 lpg pek makul değil 2.0 lpg olabilir. tabi bunun için de prins gibi kaliteli bir lpg kiti lazım...

    1.6-1.5 dizel

    2.0 lpg bakarak aramanıza devam edin...

    insignia ileride c kasa vectra gibi olacak -pazar açısından-

    latitude ise safrane ile laguna arası olacak...


    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-opel-merkez_oto_afyon-2010-opel-insigna-1.6t-68.000-km-de-fiyat-son-331664541/detay

    örneğin bu araç benzinli 4.000TL verip prins taktırsanız benzinde şehir içi orta-yoğun trafikte 12lt civarı yakar... lpg ile benzinde yaktığından %20 daha fazla yakar 14.5 litre! lpg 2.5tl desek 35krş...



    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-sahibinden-aile-otomobili-389600958/detay

    bu araç ise dizel; 4.000TL cebinizde kaldı, motor ömründen dolayı dizel aracın bakım masrafını amorti ettiniz. 8lt yaksa orta-yoğun dur-kalk trafikte 4.5tl motorin 35krş...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lifeblood6 -- 20 Ocak 2017; 21:18:59 >
    _____________________________




  • 1.6 sından uzak durun derim ben. Arac yüklüyse Rampada 1. Vitese kadar yolunuz var. Kasa ağır. Bizdeki astra 1.6 115 bile rampada ağlıyordu, bu direk kalır heralde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Faiz yiyenler ancak şeytan çarpmış olanın kalkışı gibi kalkarlar. Bu onların: "Alım satım da ancak faiz gibidir." demelerinden dolayıdır. Oysa Allah alış verişi helal, faizi haram kılmıştır. Kime Rabbinden bir öğüt gelir de faize bir son verirse, artık geçmişi kendisine, işi de Allah'a aittir. Kim faize geri dönerse artık onlar ateşin halkıdır, orada sürekli kalacaklardır. Allah, faizi yok eder de, sadakaları artırır. Allah, günahkâr kafirlerin hiç birini sevmez. (Bakara 2/275-276).
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    HONDA CRV HAKKINDA BİLGİ
    14 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • lifeblood6 L kullanıcısına yanıt
    öyleyse pejoya devam.. 508 sw bakayım 1,6 dizel :D
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otaskin19

    öyleyse pejoya devam.. 508 sw bakayım 1,6 dizel :D

    1.6 e-hdi var bende... uzun yolda 20 kuruştan az yakıyor şehiriçinde sport modda 30krş yakıyor...

    bu arada latitude daha az yakar ben istanbul trafiğinin üstüne 1 lt daha koydum.. (istanbulda değilim, dizel 4TL :-D)

    sıkıntı yarı otomatik şanzımanı ve bence sw almayın elinizde kalır normal sedan kasası yeterince geniş zaten...
    _____________________________
  • 1.6 lpg ye bulaşma o motor sıkıntılı Türkiye'de bayırı çıkmadığı için dava açılan para iadesi olan araç vardı yanlış hatırlamıyorsam. Ancak 1.6 T lpg öneriririm. Kendim kullanıyorum sübaplar çelik sübapla değişmişse hiç bir problem yaşamazsın. Performans, konfor yönünden tatmin eder. Yakıtı da özellikle şehir dışı düşük. Soruların varsa arabayla ilgili sorabilirsin.
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.