Şimdi Ara

Opel’in Yeni Convertible Modeli: CASCADA (Hedefi Premium Segment) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
173
Cevap
1
Favori
11.406
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    astrada birkaç değişiklik yapmışlar ve adını değişmişler. neden böyle bir yol izlediler anlamadım.

    Astra ile ayni platforma sahip cabrio olmasi sebebiyle ismini degistirdi Opel zaten ufak farkliliklar mevcut bence guzel olmus.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Source


    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    astrada birkaç değişiklik yapmışlar ve adını değişmişler. neden böyle bir yol izlediler anlamadım.

    Astra ile ayni platforma sahip cabrio olmasi sebebiyle ismini degistirdi Opel zaten ufak farkliliklar mevcut bence guzel olmus.

    Adının son harfinin A seslisi ile bitmesi geleneğine halen devam ediliyor.


    mokkA
    cascadA
  • 1.3 dizel gelir inş.super tasarım.
    sedan 1396 kg, bunun üstü yok 1300 kg olsa hem az yakar hem daha iyi çeker :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: Source


    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    astrada birkaç değişiklik yapmışlar ve adını değişmişler. neden böyle bir yol izlediler anlamadım.

    Astra ile ayni platforma sahip cabrio olmasi sebebiyle ismini degistirdi Opel zaten ufak farkliliklar mevcut bence guzel olmus.

    Adının son harfinin A seslisi ile bitmesi geleneğine halen devam ediliyor.


    mokkA
    cascadA

    Evet Opel gelenegi bozmadi yeni aracla bozmayada niyetleri yok zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Source


    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    astrada birkaç değişiklik yapmışlar ve adını değişmişler. neden böyle bir yol izlediler anlamadım.

    Astra ile ayni platforma sahip cabrio olmasi sebebiyle ismini degistirdi Opel zaten ufak farkliliklar mevcut bence guzel olmus.

    anlamadım. aynı platform cabrio olunca isim neden değişiyorki? astranın cabrio modelleri eskiden de vardı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: Source


    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    astrada birkaç değişiklik yapmışlar ve adını değişmişler. neden böyle bir yol izlediler anlamadım.

    Astra ile ayni platforma sahip cabrio olmasi sebebiyle ismini degistirdi Opel zaten ufak farkliliklar mevcut bence guzel olmus.

    anlamadım. aynı platform cabrio olunca isim neden değişiyorki? astranın cabrio modelleri eskiden de vardı.

    Yeni stratejileri demek boyle ayni platform diye ayni ismi tasiyacak diye birsey yok sadece on taraf benziyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Öncelikle her model a ile bitmiyor. Bakınız Rekord, Adam vs. Ben sert tavan olmazsa binmem arabaya. O zaman pat pat alıp çadır çekelim üstüne. Fayton zamamnında kaldı bu çadır işler. Alıcısı pek olmaz diye düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    Öncelikle her model a ile bitmiyor. Bakınız Rekord, Adam vs. Ben sert tavan olmazsa binmem arabaya. O zaman pat pat alıp çadır çekelim üstüne. Fayton zamamnında kaldı bu çadır işler. Alıcısı pek olmaz diye düşünüyorum.

    90 lardan sonraki her modeli a ile bitiyor.

    birtek adam ile speedster var sanırım bunu bozan.

    hardtpo olayına girmedikleri iyi olmuş cunki h kasada ellerine yüzlerine bulastırmıslardı. hardtopu bozulmayan h cabrio yok gibi biseydi. agırlık dezavantajıda cabası.

    bu daha yerinde olmus bana göre.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    Öncelikle her model a ile bitmiyor. Bakınız Rekord, Adam vs. Ben sert tavan olmazsa binmem arabaya. O zaman pat pat alıp çadır çekelim üstüne. Fayton zamamnında kaldı bu çadır işler. Alıcısı pek olmaz diye düşünüyorum.

    İsimlerin A ile bitmesi son jenerasyon urunler icin gecerli yoksa Opel'in simdiye kadar cikardigi modeller icin boyle biraey gecerli degil.

    Bu tip araclar normal binek otomobiller kadar satan urunler olmadi genel amac prestij bu urunle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Çok güzel olmuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    Öncelikle her model a ile bitmiyor. Bakınız Rekord, Adam vs. Ben sert tavan olmazsa binmem arabaya. O zaman pat pat alıp çadır çekelim üstüne. Fayton zamamnında kaldı bu çadır işler. Alıcısı pek olmaz diye düşünüyorum.

    90 lardan sonraki her modeli a ile bitiyor.

    birtek adam ile speedster var sanırım bunu bozan.

    hardtpo olayına girmedikleri iyi olmuş cunki h kasada ellerine yüzlerine bulastırmıslardı. hardtopu bozulmayan h cabrio yok gibi biseydi. agırlık dezavantajıda cabası.

    bu daha yerinde olmus bana göre.

    Ben hardtop olayini sevmiyorum bu sekilde cok daha kaliteli gorunuyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Source

    Yeni stratejileri demek boyle ayni platform diye ayni ismi tasiyacak diye birsey yok sadece on taraf benziyor.

    astraya biraz hormon basmışlar olay sadece bu. tampon-ızgara farklı ve kaputta şişkinlik katılmış, çamurluklar biraz genişlemiş, farlar tamamen aynı, konsolda sadece panelin üstüne yeni bir ekleme yapmışlar, gerisi aynı. arka tasarım klasik astralara göre zaten farklıydı H kasada da. madem adını değiştiniz tamamen farklı bir model yapsaydınız. komik oldu biraz. astra cabrio ismi de olurdu bu araca.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi electrostatic -- 17 Ekim 2012; 15:08:55 >
  • Bence elle çıkarılabilir bile olsa hard top seçeneği olmalı. Türkiye'ye hiç uygun değil. Burda kar yağmur, hırsız uğursuz ne ararsan var. Maket bıçağıyla açılabilen arabayı ben kesseler almam. Kaza açısından da ben bunu uygun bulmuyorum. Madem kendi açılır beceremiyorlar elle takılıp çıkarılır bir tavan opsiyonu olmalı. Ha zaten alamam ama alacak gücüm olsaydı bu yüzden almazdım. Türkiye'ye gelecek mi, gelecekse kaç tane satacak merak ediyorum.

    Son 10 yılda işte Adam var sondaki A harfini bozan. Söylentiye göre sonda olan A harfi zaten Adam Opel'in A'sı olduğundan direk ismi Adam koyunca A'ya gerek kalmamış.
  • Resmen ağzım açık kaldı. Müthiş olmuş müthişşş.
  • Opel'in kurucusunun ismi Adam Opel. Opel'lerin son harfinin A ile bitmesinin nedeni de kurucusunun baş harfinin A olması. Adam modeliyse direk kurucunun ismini aldığı için A'ya görülmemiş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Birde insignia yı traşlayıp Calibra yı çıkarırlarsa yemede yanında yat olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atmosphere

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Birde insignia yı traşlayıp Calibra yı çıkarırlarsa yemede yanında yat olur.


    noldu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: Atmosphere

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Birde insignia yı traşlayıp Calibra yı çıkarırlarsa yemede yanında yat olur.


    noldu

    tespit doğru onun için alert yaptım




  • Bende çok beğendiğimi söylemeliyim. Kim bu Mark Adams? Adam işi biliyor gerçekten, opel bu hızla giderse ürün yelpazesini bir hayli geliştirecek gibi. Şuan baktığınızda Adam, Corsa, Meriva, Astra, Astra Sedan, Astra GTC, Astra Sport Tourer, Zafira, Cascada, İnsignia, İnsignia Sport Tourer. Mokka, Ampera ve bir aralar Antara vardı şimdi yok herhalde. Bir çok kesime hitap edebilecek araç var. Ama arkadaşın biriside yazmış iyi bir 4x4 ve E sınıfı bir otomobilinde olması lazım artık..

    Paylaşım için teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atmosphere

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: Atmosphere

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Birde insignia yı traşlayıp Calibra yı çıkarırlarsa yemede yanında yat olur.


    noldu

    tespit doğru onun için alert yaptım

    Eski Calibra, Vectra A platformunda üretilmişti. Yani D segment bir coupe idi.

    Yenisininde mantıken insignia platformunda üretilmesi gerekiyor.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.