Şimdi Ara

Opel Corsa Yağ İçiyor (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
52
Cevap
0
Favori
21.052
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ben zaaten burada kendi tecrübelerimi arttırmak için birilerine yardımcı olmaya çalışıyorum, ben usta falan değilim ama tecrübenin karşısında hiçbişey duramıyor bunu unutmayın. herkese tavsiye ederim. sadece kendi başımıza gelenlerle değil, istediğimiz tecrübeyi ancak böyle edinebiliriz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mbbilici -- 17 Ekim 2007; 13:28:12 >
  • Arabayı 1. ve 2. viteste 5000 6000 devire kadar çıkartıp kullandım. Beyaz duman attı sürekli. Bu süreçte yağda seviye farkı farkedemedim. Yalnız arabayı durdurduktan sonra sürekli şıkır şıkır diye ses geldi. El feneri yardımıyla motorun etrafına ve aracın altına detaylı baktım ama herhangi bir sızıntı göremedim.
  • tamam. motor yağı silindir içinde kaybediyor. sanırım motorun açılacak. ama neden bu yağ yakma işi birden meydana geldi onu iyi anlamaya çalış, motor açılınca yani. shell deki yağ değişimi ile ilgisi vardır sanırım. belki de gerçekten yağ koymayı unuttular. ama bu durumda yağ lambası hemen yanmalıydı. ilginç bir durum. motor rektifiye konusunda iyi ve güvenebileceğin bir yere git. özel olması önemli değil. umarım masrafı düşük olur ve yapılan işlem verimli olur.
  • aracı bu şekilde kullanmaya devam edersen, yağ eksilttiği anlarda egr valfine ve katalizatöre de zarar vermeye devam edecek.
  • Galiba açılacak motor haklısın abi. Cumartesiye kadar idare edeceğiz artık ama merak etmeyin binmeden önce kontrol ediyorum yağı. Cumartesi akşamı size neler yapıldığını sorunun nerede olduğunu yazarım.
  • sana tek bi tavsiyem var tanıdık bir özel servise götür arbayı sakın yetkili servise gitme

    inşallah büyük bişi yoktur kadeş geçmiş olsun
  • arkadaşım 88 sanayi bölgesinde engin usta var.. taşkınlar otomotiv. kendisi opel ustasıdır... işini temiz yapar. her türlü araca bakar ama opel olduğu zaman aracın nesi var sesinden anlar. zaten şu anda opel ile anlaşmalı ve sanırım sadece opele bakıyor....
  • 88 sanayi bölgesi dediğiniz yer ne tarafta kalıyor hiç duymamıştım daha önce.
  • Merhaba,

    Sorununuzun nedeni karter havalandırma sübabı da olabilir, ona da bir baktırın isterseniz. Karter havalandırma sübabı karterde oluşan vakumun emme manifoldundan alınan havayla giderilmesi ve motorun rahat çalıştırılmasını sağlar. Bu sübapta bir arıza olduğu zaman (yüksek süratlerde sürekli açık kalabilir) karter içindeki yağın emme manifolduna geçmesine neden olur ve yüksek miktarda yağ tüketimi gerçekleşir. Karter havalandırma sübabının fiyatı aracın markasına göre değişmekle birlikte 50 lira civarındadır.

    Selamlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dbdanisman -- 19 Ekim 2007; 14:30:48 >
  • Teşekkürler. Cumartesi geldi bile. Yarın servise gitmek için sabırsızlanıyorum. Bu benim ilk arabam ve daha yeni almışken hayal kırıklığına uğramıştım. Burada yazdığınız her türlü tavsiyeyi harfiyen not ediyorum. Yarın ki serviste hepsini dile getireceğim. Umarım yarın akşam sorunsuz bir şekilde dönerim ve sorunun burada ne olduğunu ve nasıl giderildiğini sizlerle paylaşırım.
  • Forum sitemiz de yetkiliservis mi özel servis mi diye bir konu açılnıştı orada arkadaşlar ankara için özel servis tavsiye etmişlerdi bence oradan adresleri alıp o ustalara danışabilirsiniz.Eğer forum daki arjadaşlar iyi derlerse iyidir buna güvenirim ben
    Bir de arkadaşlar acaba arkadaşımız arabayı aldığında motor bitikdi satanlar restor gibi kaliteli katkı koyup arkadaşımıza sattılar o da satın alırken gösterdiği yerler anlamadı Bir de dostumuz alt kapak contası yaktı da mıacaba bukadar yağ bitiriyor araba çünkü 3lt çok fazla bir rakam merakla bekliyoruz sonucu inşallah fazla bir masraf çıkmaz geçmiş olsun diyorum saygılar
  • Budun dost merak içerisindeyiz neden yağ içiyormuş bu araba ya inşallah sorunu çözdünüz yada ocağınıza incir agacı dikti oyüzden yazmıyorsunuz.
  • Bak bende merak ettim şimdi okudum konuyu ama neymiş acaba sorun.
  • genelde böyle olur, sorunlar ayrıntılarıyla anlatılır, tavsiyeler verilir ve tüm ihtimalleri ortaya koyan birileri çıkar. ama sonuçtan hiç haberdar olunamaz.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mbbilici

    genelde böyle olur, sorunlar ayrıntılarıyla anlatılır, tavsiyeler verilir ve tüm ihtimalleri ortaya koyan birileri çıkar. ama sonuçtan hiç haberdar olunamaz.

    Tabi buda iyi niyetle yardım eden enazından tecrübelerine dayanarak fikir belirten arkadaşlar için bundan sonra sorun yazanlara bana ne kardeşim der ve burada bilgi akışı bozulur yazık
  • evet. arkadaşlar sorunları çözülünce ya unutuyorlar, ya yazmak zor geliyor, ya söylenenler doğru çıkmayıp ta hevesleri kaçıyor ya da her neyse işte. sorunları nasıl çözmeye çalışıyorsak, bunların da uzmanı oluyoruz. o da bir tecrübe. hatta ben artık, soruyu soruş biçiminden bile tahmin edebiliyorum sonucun yazılıp yazılmayacağını. ama şimdi burdaki arkadaşa da haksızlık etmiş omayalım. belki gerçekten önemli başka bir sorunu vardır. umarım herşey yolundadır.
  • --
  • ?????
  • Evet sorunu çözdüm ama hayatımdan 10 sene çaldı. motor tamamen rektifiyeye girdi. bana satmadan önce idareten motora sekman atmışlar o da çok dandirikmiş. Motoru açtıklarında silindirlerden bir tanesinde kocaman bir parça kırıkmış ve parçası içinde bile değilmiş. Bu arada egr valfi baskı balata falan derken 4500 fiyat çektiler. Yeni evlendiğim için parayı uzunca süre ödeyemedim. kredide bulamadım. çok sıkıştım. Bu arada da moral bozukluğundan foruma hiç girmedim. herkesten özür dilerim. neyseki şu an borcumu kapattım. züürt tesellisi olarak da ilk arabam 0 motorlu oldu diyorum. şu an çok memnunum aracımdan. artık süper bakıp bi 4 sene kullanmayı düşünüyorum. herkese yardınlarınız için teşekkürler. umarım kırılmamışsınızdır.
  • Olan olmuş moralini bozmak istemem tekrardan ama 4.500YTL ye ne yapıldı merak ediyorum.Aracın motoru yürür olduğundan yani yatak sarmadığından grank mili ve eksantirik mili değişmesine gerek yok. Diğer parçaların hepsi 800YTL tutar.Kaldıki bu iki parçayı bile değişmiş olsalar baskı balata ıvır zıvır dahil 1800YTL gibi bir parça parası tutacaktır.400 motor ustası 300de rektefeci alsa toplam 2.500YTL tutar. Aradaki 2.000YTLlik fark nerden geldi. Özel serviste yaptırdın sanırım bunu. Yetki servis ise iş değişir.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.