Şimdi Ara

OPEL COMBO 1.3 CDTI IZLENIMLERIM (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
9.776
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23
    Yani şimdi "Combo, Cls den sağlamdır" diyebilir miyiz? :)

    Viraj yapmadim bilmiyorum :)) uzun sure kullanmak lazim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION


    quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    Ekonomi canavarı dediğimiz 1.3 dizel araç, Serhat abi kullanınca V8 gibi içmiş mazotu...


    utanmadan bırde benzınlı aracın devır saatını koymuslar
    gosterge ılerleyecek sanıyorsun sonra 5000 lerde takılıp kalıyor
    turbonun da ıflahı kesılmıs olıuyor
    :)

    benzinli araçlarda devir saati 7000 dir.
    dizel araçlarda ise 6000
  • quote:

    Orijinalden alıntı: frk96


    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION


    quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    Ekonomi canavarı dediğimiz 1.3 dizel araç, Serhat abi kullanınca V8 gibi içmiş mazotu...


    utanmadan bırde benzınlı aracın devır saatını koymuslar
    gosterge ılerleyecek sanıyorsun sonra 5000 lerde takılıp kalıyor
    turbonun da ıflahı kesılmıs olıuyor
    :)

    benzinli araçlarda devir saati 7000 dir.
    dizel araçlarda ise 6000


    evet oyleynis




  • Hocam bir izlenim de Honda S2000 ile istiyoruz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haluk 23 -- 2 Eylül 2010; 9:13:22 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    Bundan yaklasık 3 ay kadar once sırkete opel combo cdti almıstık

    Topıc acmıstım hatta opel comboda karar kılmsıtık

    http://forum.donanimhaber.com/m_38863267/mpage_1/f_/key_//tm.htm#38863267


    Nisanın ortalarında aracı teslım aldık suan 27.000 km de

    dun ılkdefa dıreksıyonuna oturdum. Daha once hıc tıcarı arac kullanmamıstım

    Surus posızsonu cok cok yuksel geldı
    Turbosu cok fazla gecıkme yapıyor
    3.000 devıre kadar kımsecıkler yok gazın altında
    100 e kadar ıvme var ondan sonra tık yok 140 ı gecmekte zorlanıyor
    Performance BOX un harıcı antenı tavana yetısmedıgınden sure olcumu yapamadım.
    Kaygan asfaltta fren performansı kotu geldı hemen abs devreye gırıyor...
    Bıraz muzık dınledım baslar guzel gelıyordu bı tıcarıye gore fazla olmus
    klımasından memnun kaldım.. Ust tarafa saklama ceplerı koymuslar
    Ses yalıtımını hıc begenmedım motor ikarus gıbı calısıyor araç 100 u gectıkten sonra cok ruzgar sesı alıyor
    Vıteslerı hızlı gecırınce ıcınde bıseylere takılıyor. Geregınden fazla debrıyaj yukarıda kalkıyor..
    27.000 km geldı henuz sorun cıkmadı kullanan elemanlar memnun aracta bı sorun yok
    umarım boyle de gıder sımdılık ızlenımlerım bu sekılde :)

    Birde arkadaslar son olarak kontagı cevırdıgımde EPS dıye bır ısık yanıyor o nedır tam olarak ?
    ESP varmı bu araçlarda bılmıyorum keza esp varsa esp devreye gırecek kadar vıraj yapamadım
    :)




    bu fındığın turbosu kesinlikle 2000 de öttürür. 2000 - 3200 arası hiç bir şekilde kesilmemesi lazım. 3000 e kadar ses seda yoksa, sizin elemanlar sağlam hırpalamışlar 27 bine kadar




  • Combo=Serhat Şaka bi yana Teşekkürler Paylaşım İçin.

    Sevgiler,Saygılar
  • F430'dan sonra yaptığınız yorumları gayet iyimser buldum..Demek ki alınabilir nitelikte bir ticari.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION


    quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    Ekonomi canavarı dediğimiz 1.3 dizel araç, Serhat abi kullanınca V8 gibi içmiş mazotu...


    utanmadan bırde benzınlı aracın devır saatını koymuslar
    gosterge ılerleyecek sanıyorsun sonra 5000 lerde takılıp kalıyor
    turbonun da ıflahı kesılmıs olıuyor
    :)

    bu konuda yüzsüzlük,üreticilerin maliyet kaygısından geliyor sanırım;mesela hatırladığım kadarıyla önceki kasa kangooda,fiorino-bipper-nemolarda 7bin devirde son buluyor rev meter,aynı markaların bildiğin benzinli araçlarındakilerinin aynısıoysa ki bunun 4te 1ini boş geçiyorsunuz..ve hatırladığım en dar aralıklı devir saati de t4 transporterda;5500de son buluyor ve 3000devirde kadrana baktığınızda neredeyse 4te 3ünü bitirmiş oluyorsunuzbende de 6000devirlik saat var,0-1000 arası bile gayet uzun,3bini geçtiğinizde kadranın yarısını bitirmiş oluyorsunuz;max.torku da çoktan yaşamış eski iş yerimdeki 1.5dci65 kangoonun 7binlik saati zaten gitmeyen aracı,sanki yerinde sayıyormuş gibi hissettiriyordu
    benzinli v8 olsa keşke de saatin(mesela 6binlik) %100ünü dolu dolu kullanabilsek..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast


    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    Bundan yaklasık 3 ay kadar once sırkete opel combo cdti almıstık

    Topıc acmıstım hatta opel comboda karar kılmsıtık

    http://forum.donanimhaber.com/m_38863267/mpage_1/f_/key_//tm.htm#38863267


    Nisanın ortalarında aracı teslım aldık suan 27.000 km de

    dun ılkdefa dıreksıyonuna oturdum. Daha once hıc tıcarı arac kullanmamıstım

    Surus posızsonu cok cok yuksel geldı
    Turbosu cok fazla gecıkme yapıyor
    3.000 devıre kadar kımsecıkler yok gazın altında
    100 e kadar ıvme var ondan sonra tık yok 140 ı gecmekte zorlanıyor
    Performance BOX un harıcı antenı tavana yetısmedıgınden sure olcumu yapamadım.
    Kaygan asfaltta fren performansı kotu geldı hemen abs devreye gırıyor...
    Bıraz muzık dınledım baslar guzel gelıyordu bı tıcarıye gore fazla olmus
    klımasından memnun kaldım.. Ust tarafa saklama ceplerı koymuslar
    Ses yalıtımını hıc begenmedım motor ikarus gıbı calısıyor araç 100 u gectıkten sonra cok ruzgar sesı alıyor
    Vıteslerı hızlı gecırınce ıcınde bıseylere takılıyor. Geregınden fazla debrıyaj yukarıda kalkıyor..
    27.000 km geldı henuz sorun cıkmadı kullanan elemanlar memnun aracta bı sorun yok
    umarım boyle de gıder sımdılık ızlenımlerım bu sekılde :)

    Birde arkadaslar son olarak kontagı cevırdıgımde EPS dıye bır ısık yanıyor o nedır tam olarak ?
    ESP varmı bu araçlarda bılmıyorum keza esp varsa esp devreye gırecek kadar vıraj yapamadım
    :)




    bu fındığın turbosu kesinlikle 2000 de öttürür. 2000 - 3200 arası hiç bir şekilde kesilmemesi lazım. 3000 e kadar ses seda yoksa, sizin elemanlar sağlam hırpalamışlar 27 bine kadar


    Tek bır eleman kullanıyor bu aracı o da kemerını baglar 110 u geçmez
    daha onceden megane 1.5dci kullanıyordu arac satıldıgında km'sine ınandıramadık kımseyı
    okadar temız kullanılmıstı araç..

    3000 De turbo tam kendını gosterıyor ama ben 2000 de barız bısey hıssedemedım

    3000 de turbo dolu dolu ama 2.000 de aynı seyden bahsetmem ımkansız..

    dolu dedıgım turbo da dolması bosalması bır oluyor.. Rafıne bulmadım aracı

    guzel bır tork egrısı yok motorun karaktersız gıbı boyle naptıgını bılmıyor
    :)




  • evet bu aracın turbosunun yaptığı katkı neredeyse hissedilmiyor alakası yok ama fikir olması açısından karşılaştırayım 1.4 d4d ile 1.3 cdti arasında baya bir fark hissettim ben vites oranları ilede ilgili olabilir ama 1.3 combo çok ölü gibi

    birde yavaş giderken veya duraklarken debriyaja basmakta bir an bile gecikseniz hemen stop ediyor alıştığım d4d daha zor stop ediyor d4d den sonra alışana kadar baya bir stop ettirdim
  • Evet stop etme olayı çok kötü combonun benimde ilk kullandığım zamanlarda başıma sık sık geliyordu debriyajını ayarlamak çok zor ilk kullanımlarda. Rahat kullanmak için alışkanlık istiyor.
  • Stop etme durumunu ben yasamadim ancak debriyajin yukarida kavriyor olusu beni cok rahatsiz etti
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    Stop etme durumunu ben yasamadim ancak debriyajin yukarida kavriyor olusu beni cok rahatsiz etti


    Evet dizel Ford'larda da var genel olarak aynı problem. Debriyaj çok yukarıda kavrıyor..
  • Slm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burakcelik66 -- 26 Mayıs 2012; 23:14:31 >
  • Kardeş öncelikle merhaba.Opel Combo 1.3 cdtı City Plus 70 Hp modeli araçtan bende de var.Senin yazdığın şikayetler senin arabana has bir şikayettir.çünkü bende geçen sen 50.000 km de aldım şu anda 65.000 km de.aradan 1 yıl geçti.Aldığımdan beri bu arabadan hiç bir şikayetim olmadı.140 zor görüyor demişsin araba.Ben kendi arabamla ankara polatlı yolunda 180 i gördüm rahat bir şekilde.aracım 5. viteste 3000 devirde 150 yi gördü.Kaygan asfaltta frenleri iyi değil hemen abs ye giriyor demissin tekerlerinin kötü olmasındandır.çünkü ben daha yeni sıfır bridgestonenin lastigini taktım ve ani frenlerde abs ye girmedi daha doğrusu bilerek yaptıgım frenlerde bile sokamadım abs ye rampada 1.6 dizel fıorıno ile kapıstım adam aynada kayboldu klima da açıktı ayrıca.Senin bu arabayı kötülemen biraz yanlış olmuş bence.Sen arabana baktır ve sorunlarını söyleyip gidermeye çalış. Son olarak EPS(Electric Power Steering) Yani yolda hızlı giderken bazı araçların direksiyonları aşırı derecede hafifler ve kullanımı bi nebze zorlaştırır.Bu EPS dediğim şey ise seyir halindeyken arabanın direksiyonunu ağırlaştırarak kullanımı kolaylaştırır.
    Saygılar!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dadasank

    Kardeş öncelikle merhaba.Opel Combo 1.3 cdtı City Plus 70 Hp modeli araçtan bende de var.Senin yazdığın şikayetler senin arabana has bir şikayettir.çünkü bende geçen sen 50.000 km de aldım şu anda 65.000 km de.aradan 1 yıl geçti.Aldığımdan beri bu arabadan hiç bir şikayetim olmadı.140 zor görüyor demişsin araba.Ben kendi arabamla ankara polatlı yolunda 180 i gördüm rahat bir şekilde.aracım 5. viteste 3000 devirde 150 yi gördü.Kaygan asfaltta frenleri iyi değil hemen abs ye giriyor demissin tekerlerinin kötü olmasındandır.çünkü ben daha yeni sıfır bridgestonenin lastigini taktım ve ani frenlerde abs ye girmedi daha doğrusu bilerek yaptıgım frenlerde bile sokamadım abs ye rampada 1.6 dizel fıorıno ile kapıstım adam aynada kayboldu klima da açıktı ayrıca.Senin bu arabayı kötülemen biraz yanlış olmuş bence.Sen arabana baktır ve sorunlarını söyleyip gidermeye çalış. Son olarak EPS(Electric Power Steering) Yani yolda hızlı giderken bazı araçların direksiyonları aşırı derecede hafifler ve kullanımı bi nebze zorlaştırır.Bu EPS dediğim şey ise seyir halindeyken arabanın direksiyonunu ağırlaştırarak kullanımı kolaylaştırır.
    Saygılar!

    Attraction'u tanısan Combo için çok olumlu yazmış diyebilirsin, çünkü kendisi özel hayatında corvette, ferrari vs araçlara sahip olan, bir ara kullanmak durumunda kaldığı CLS serisinin performansını hiç beğenmemiş alışkanlıklara sahip birisidir. Onları dikkate aldığınızda combo'yu beğenmiş diyebiliriz.

    Combo bizim şirkette de var, pazarlamaya almıştım.
    Öyle aman aman bir performansı da yok, 140 ve üstü hızlar bu tip araçlar için anlamsız ve tehlikeli.
    Oturma pozisyonundan memnunum, ama sonuçta bir hafif ticari, fazla konfor beklememek lazım. Diğer hafif ticarilere göre daha konforlu.
    Arkasını bırakmaya meyilli, bir ticarinin yol tutuşuna çok güvenmemek gerek.
    Bu araçlar gerektiğinde yükünüzü ve yolcunuzu güvenli ve konforlu sekilde taşımak için yapılmış ticari araçlar, binek arabası konforu ve yol tutuşunu beklememek lazım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.