Şimdi Ara

HANGI TICARI ACAÇ DOBLO COMBO CADDY VS...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
106
Cevap
0
Favori
6.029
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    Bır hafta ıcınde ıkıtane ticari araç almayı planlıyoruz. Fabrika ve depoda kullanılmak uzere..

    Daha önceden tıcarı araç konusunda herhangıbır deneyımım yada tecrubem yok.

    Alternatıf cok Agırlıklı sanayı kosullarında kullanılacagı ıcın donanım ıvır zıvırdan zıyade saglamlıgı cok onemli.

    Birçok alternatıf var bu kosullarda kullanmak uzerıne hangısını tercıh etmeliyiz ? Yardımcı olursanız sevınırım..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ATTRACTION -- 3 Nisan 2010; 1:31:42 >



    _____________________________
    :):):)
  • Benim tavsiyem Vw Caddy olur,çevremde kullananlardan memnun olmayan yok.
    _____________________________
    Volkswagen Caravelle BiTDI 180 HP 400 NM
  • yeni doblo çok iyi
    _____________________________
    gizli beygirlerim var.Salarım üzerinize
  • kesinlikle doblo niye

    +2.0 mjet 135ps 320nm torku ile güçlü motor
    +2.0 euro 5 ile çevreye saygılı ve opsiyonel olarak verilen start/stop ile daha ekonomik
    +hafif ticarilerin en genişi
    +teknik servisi daha çok parça ucuz
    +şimdi ikinci eli yok ama bi 6 ay sonra ikinci eli iyi olur kayıp edeceğini düşünmüyorum
    +çok havalı bi duruşu var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 4JustIce -- 2 Nisan 2010; 16:40:20 >
    _____________________________
    Ford Focus 1.6 tdci
  • Eski Doblo'lar sağlamlık açısından pek sağlam değildi ama yük atınca da taşımam demiyordu.Ben 1 sene mal taşıdım yük attım banamısın demedi hakkını yemeyelim.Ticari amaçlı ise Doblo'yu tercih ederdim ben,yenileri daha bir sağlam gibi duruyor ayrıca.Yukarıdaki avantajları da cabası..
    _____________________________
    Honda ACCORD 2.0 Executive 155 Hp
    İphone 11 Red
  • Eski kasa 2010 cıkıslı Doblo 1.3 multijet aldık biz de ticari amaçlı kullanmak için. 24500 e aldık aracı. Bugun elimize gececek. Kullanıp burada izlenimlerimi paylasırım
    _____________________________
  • Hafif ticari olacak herhalde?

    Eğer ticari ve konfor vs dahil edilmeden sağlamlık aranıyorsa Transit Connect birinci tercih olabilir.

    Yeni Doblo bir çok özelliğiyle çok iyi aslında ama uzun dönem sağlamlığı için net bir şey söylemek erken olabilir ama tercih edilebilir o da.

    Koltuksuz hafif ticarilerde hangi malların taşınacağı da önemli belki yükleme hacmi yetersiz gelen modeller de olacaktır.

    Ben Connect - Caddy - Doblo diyorum.
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    FIAT LİNEA MI FOCUS MU
    12 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Connect 6.5 yıl 2003 te sıfır alıp 130.000 km yol yaptım yolda bırakmadı hiç .. şimdi sıfırını ve en full olan glx modelini aldım 17.000 km oldu bunda dabir sorun yok suana kadar .. taş gibi araba
    _____________________________
    Ford Connect 1.8 tdci Glx+Plus Pack & Opel Insignia 1.6Turbo SIDI Cosmo+Active Select
  • yeni doblo derim iyi tuttu bu araç
    _____________________________
  • _____________________________
  • Yeni Fiat Doblo 2.0 Multijet 135 Ps
    _____________________________
    "Erdemlerimiz ve kusurlarımız birbirinden ayrılamaz, güç ve madde gibi. Onlar ayrıldığında insan bir hiçtir." - Nikola Tesla

    "Zekanın gerçek göstergesi bilgi değil hayal gücüdür. İnsanlık umudunu yitirmedikçe ve hayal ettikçe başaramayacağı hiçbir şey yoktur."
    System.out.print("Beşiktaş JK");
  • yeni doblo diyorum konfor sağlamlık yakıt ekonomisi connect de caddy de bu üçünün 2 si yok
    _____________________________
    Bizde iktidarda kalmak önemlidir.İktidarda kalmak için kendi öz çocuğunu öldüren bir neslin torunlarıyız malesef.
  • Combo nasıl peki kimse önermemiş
  • bizde 2007 de sırkete 2 adet combo almıstık ayrıca bıde caddy almıstık sıfır olarak sunu rahatlıkla soyleyebılırım combo'yu sordugunuz ıcın yorum yapıyorum tek kelımeyle bu sınıftakı en az tutulan belkı ama en ıyı araclarından bırıdır caddy den memnun kalmadık satıldı zaten combo cok ıyıydı ozellıkle tıcarı dısında suruculer ıcınde konforlu olması acısından ve ıscılık kalıtesi sorunsuzluk acısından cok ıyı araclar combo kesınlıkle tavsıye ederım en buyuk dezavantajı tr'de tutulmaması ve yuzunun eskımesı olarak gorulebılır....
    _____________________________
  • caddy nin çekişi çok iyi,connect te olabilir... tatlıcıda çalışan arkadaşım connecte 1 ton yük attıklarını söylüyor ama ne derece doğru bilemem.
    _____________________________
  • Caddy i öneriyorsunuz iyi hoşda adam ticaret yapıcak benim önerim ya connect yada doblo olur diğerlerinide şu yüzden önermem yük atamassınız yük attığınız çok problem çıkarır vs. vs..
    _____________________________
  • Amaç salt ticari kullanım ise hafif ticari segmentinde Connect'in üstüne araç yoktur..

    Çünkü diğer tüm hafif ticariler otomobil alt yapısı üzerine yapılandırılırken , Connect ise Transit alt yapısına sahiptir.

    Doblo , Kangoo,Partner Tepee gibi araçlar daha yumuşak yapıdadır.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    Combo nasıl peki kimse önermemiş



    Combo'yu ben 110bin Km kullandım gayet iyi bir araçtır, bencn17'nin de belirttiği gerçekten iyi yönleri var ama sen ağır yük taşıyacaksın diye düşündüğüm için arka aksın makaslı olduğunu hatırladığım Connect'i önerdim. Yeni versiyonlara göre yanılıyor da olabilirim makyajlı versiyonlarını hiç incelemedim çünkü.

    Ben 1.3 Cdti Combo'yu 110bin km boyunca 600-700kg yük ile dağ taş ne varsa sürdüm, bastım sıkıştırdım, amortisörlerin patlama riski / yürüyen aksamın ömrünü kısaltacak çok şey geçti başından ama bırak yürüyen aksamı baskı balata bile istemedi, kısaca sağlamdır ama ciddi ağırlıkta yüklersen makaslı kadar dayanacağını sanmadığım için önermedim.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Quadrifoglio


    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    Combo nasıl peki kimse önermemiş



    Combo'yu ben 110bin Km kullandım gayet iyi bir araçtır, bencn17'nin de belirttiği gerçekten iyi yönleri var ama sen ağır yük taşıyacaksın diye düşündüğüm için arka aksın makaslı olduğunu hatırladığım Connect'i önerdim. Yeni versiyonlara göre yanılıyor da olabilirim makyajlı versiyonlarını hiç incelemedim çünkü.

    Ben 1.3 Cdti Combo'yu 110bin km boyunca 600-700kg yük ile dağ taş ne varsa sürdüm, bastım sıkıştırdım, amortisörlerin patlama riski / yürüyen aksamın ömrünü kısaltacak çok şey geçti başından ama bırak yürüyen aksamı baskı balata bile istemedi, kısaca sağlamdır ama ciddi ağırlıkta yüklersen makaslı kadar dayanacağını sanmadığım için önermedim.



    dıger hafıf tıcarılere gore daha narın gozukebılır dıyebılırız daha cok hafıf yuk ve aıle kullanımı dıyebılırız belkı ama bunun yanında cıdden sorunsuz ve cıddı yuk tasıma ve kapasıtesı var ama ne yazıkkı 1.3 dızel ozellıkle yukluyken hem yakıt masrafı acısından hemde kullanım acısından sorunlar yaratıyor...

    ama 1.7 cdti oldukca ıyı gıdıyor bu arac için ozellıkle yuklu durumlar için...

    eger tamamen yuk odaklı kullanılmıcaksa onerebılırım bunun dısında combo'nun yanında cok alternatıf var ozellıkle connect ve doblo olabılır...

    yenı doblo oldukca ıyı olmus yuk tasımada tam tıcarı olarakda connect ıyı iş gorur.....
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bencn17


    quote:

    Orijinalden alıntı: Quadrifoglio


    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    Combo nasıl peki kimse önermemiş



    Combo'yu ben 110bin Km kullandım gayet iyi bir araçtır, bencn17'nin de belirttiği gerçekten iyi yönleri var ama sen ağır yük taşıyacaksın diye düşündüğüm için arka aksın makaslı olduğunu hatırladığım Connect'i önerdim. Yeni versiyonlara göre yanılıyor da olabilirim makyajlı versiyonlarını hiç incelemedim çünkü.

    Ben 1.3 Cdti Combo'yu 110bin km boyunca 600-700kg yük ile dağ taş ne varsa sürdüm, bastım sıkıştırdım, amortisörlerin patlama riski / yürüyen aksamın ömrünü kısaltacak çok şey geçti başından ama bırak yürüyen aksamı baskı balata bile istemedi, kısaca sağlamdır ama ciddi ağırlıkta yüklersen makaslı kadar dayanacağını sanmadığım için önermedim.



    dıger hafıf tıcarılere gore daha narın gozukebılır dıyebılırız daha cok hafıf yuk ve aıle kullanımı dıyebılırız belkı ama bunun yanında cıdden sorunsuz ve cıddı yuk tasıma ve kapasıtesı var ama ne yazıkkı 1.3 dızel ozellıkle yukluyken hem yakıt masrafı acısından hemde kullanım acısından sorunlar yaratıyor...

    ama 1.7 cdti oldukca ıyı gıdıyor bu arac için ozellıkle yuklu durumlar için...

    eger tamamen yuk odaklı kullanılmıcaksa onerebılırım bunun dısında combo'nun yanında cok alternatıf var ozellıkle connect ve doblo olabılır...

    yenı doblo oldukca ıyı olmus yuk tasımada tam tıcarı olarakda connect ıyı iş gorur.....



    Benim Combo'ya Toros muamelesi yapıyorum hala yürüyor Bakalım sonu ne olacak
    Kışın karın kapattığı yolları açıyorum,
    Yazın av sezonu açılınca dağ, taş, bayır allah ne verdiyse gidiyorum, Çoğunlukla 1. viteste yaklaşık bir km'lik yüksek bir tepeye çıktım, bol taşlı ve kaygan bir zemindi o durumda bile hararet 90'ı geçmedi. Tepeye vardığımda lastikler güneşte parıl parıl parlıyordu.
    Şuan aracın hava filtresi değişmesi gerekiyor onu bile üşendiğimden değiştirmiyorum bakalım ne kadar dayanıyormuş bu hava filtreleri

    Hayırlısı...
    _____________________________

    SediciValvole




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.