Şimdi Ara

Opel Astra J OPC (Ana Konu) (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
176
Cevap
1
Favori
18.274
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1600kg ne demektir yahu çok fazla. Yakıt+performans kaybı. Connect gibi bir araç dahi 1600kg..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK

    1600kg ne demektir yahu çok fazla. Yakıt+performans kaybı. Connect gibi bir araç dahi 1600kg..

    1600 kg mı cidden

    Alicak olsam bile vazgeçerdim cidden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK

    1600kg ne demektir yahu çok fazla. Yakıt+performans kaybı. Connect gibi bir araç dahi 1600kg..

    Agirligi daha belirtilmedi siz nerden okudunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Source


    quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK

    1600kg ne demektir yahu çok fazla. Yakıt+performans kaybı. Connect gibi bir araç dahi 1600kg..

    Agirligi daha belirtilmedi siz nerden okudunuz?

    Bu konuda malumatım yok. Yukarıda lafı geçtiği için, olması ihtimaller dahilinde olduğu için yazdım. Yoksa 1600kg olacak demiyorum. Yine de güncel kasanın ağırlığı ve önceki kasanın standart haliyle OPC versiyonunun ağırlık farkı baz alınarak tahmin edebilmek mümkün:

    Astra H'nin standart 5k versiyonunun ağırlığı: 1214kg
    Astra H OPC'nin ağırlığı: 1393kg

    Astra J'nin standart 1.6T 5k versiyonunun ağırlığı: 1425kg

    4. boşluğu buna uyarlayabiliriz sanırım. Aşağı yukarı 1500 kg olacak en azından. Tabi özel bir teknikle imal edildiyse ağırlık tasarrufuna gidilmesi olası..




  •  Opel Astra J OPC (Ana Konu)

     Opel Astra J OPC (Ana Konu)

     Opel Astra J OPC (Ana Konu)




  • çok estetik...ancak opel'in opc, gtc versiyonlarında klasik hb versiyonundan biraz daha farklılığa gitmesi gerektiğini düşünüyorum...yeterince farklı zaten diyecek olanlar için açayım: opel yeni kasa standart hb versiyonu çıkardığında, opc ve gtc versiyonunun tasarımını 3 aşağı 5 yukarı tahmin edebiliyorsunuz..özellikle arka kısımlar için konuşuyorum bunu..h kasada ve öncekinde de böyle bunda da..

    ve içi..iç tasarımında konsol standart versiyonla neredeyse birebir aynı..bence bu aracı alacak olanlara biraz daha ayrıcalık hissetirilmeliydi iç mekanda...koltuklar hariç standart versiyonla konsol neredeyse aynı.....hele direksiyon felaket..3 kollu direksiyonun o kalın kolu öldürecek beni...

    onun dışında dış tasarım mükemmele yakın...koltuklar biraz abartılı olmakla birlikte iyi gözüküyor..motor kağıt üstünde iyi... renkler harika.
  • Fiyatı açıklandı Astra OPC avrupa'da 34.250 Euro..
  • 150 bin tl kervanına astra katıldı. araçlar bu fiyatlarsa evlerde 700-800 bin tl 1+1 şeklinde satılır. mübarek monaco olduk...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Source

    Fiyatı açıklandı Astra OPC avrupa'da 34.250 Euro..

    türkiyede 100 ü geçecek malesef
  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: Source

    Fiyatı açıklandı Astra OPC avrupa'da 34.250 Euro..

    türkiyede 100 ü geçecek malesef

    100 olsa iyi
  • bence opel en yüksek maaşı CEO'suna değil,tasarımcılarına vermeli! opelin araçları tasarım harikaları bence!
  • H ve j kasada opel tasarım konusunda kendini aştı.H kasa da çıktığı 2004 yılından beri tasarımı bir değişik geliyor hala.
  • Mesajım bulunsun
  • 150bin olur TR de fiyatı :)
  • Şişokko'dan daha güzel tasarımı var bence.
  • Megane Trophy 120 000 gayme...Autocar nisan sayısı yalancısıyım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bende345

    Megane Trophy 120 000 gayme...Autocar nisan sayısı yalancısıyım.

    Megane coupe trophy(megane trophy olanı yarış otomobili) modeli bence çok daha özel bir araç. 120,000 TL bence güzel bir fiyat(şu andaki piyasa koşullarında).
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BenGiDeR

    quote:

    Orijinalden alıntı: bende345

    Megane Trophy 120 000 gayme...Autocar nisan sayısı yalancısıyım.

    Megane coupe trophy(megane trophy olanı yarış otomobili) modeli bence çok daha özel bir araç. 120,000 TL bence güzel bir fiyat(şu andaki piyasa koşullarında).

    Bence de öyle de...Polemik olmasın diye yazmamıştım. Renault'un RS modelleri Alman-İngiliz milliyetçisi dergilerin testlerinin bile göz bebeği.
  •  Opel Astra J OPC (Ana Konu)


    Astrada ( OPC olmayanda ) ergonomik sport deri koltuk olarak geçen koltukla bu koltuk aynı mı acaba,
  • Gereğinden fazla güzel.

  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.