Şimdi Ara

OPEL ASTRA J KASA 1.6 CDTI 110 /136 HP (76. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.712
Cevap
56
Favori
414.369
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7475767778
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • haklısın, oncekı mesajımda demıstım bırdaha bu sayfayı ısgal etmıyecem dıye, daha once ısgal etmemın sebebı gercekten astra ile ilgili birkac gorus almaktı,
  • Ömer Yarbay arkadaşıma cevaben : evet , haklısın ben sadece bu kasayı almak sitedigimden temsili koydum resmi, yoksa haklısın o linkteki alınmaz otekini de, zaten temizini bulabilirsem alacam dedim, cunku fıyatlar yuksek bu yeni kasanın (toyotanın), ustelık galıba ılk yenı aksanın oldugu modele baktıgım halde (2013)

    bu tarz olabılır ustune de lpg eklerım
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-celebi-otomotivden-64%2C000-km-de-tam-dolu-1%2C6-advance-corolla-605638999/detay

    daha fazla opelle ilgili sorum olmaycagından bu son mesajımdır

    saolun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aydinsky -- 15 Kasım 2018; 21:45:42 >




  • aydinsky A kullanıcısına yanıt
    Astra ve accent blue farkli sinif araclar. Tercihinizde ikiside motor gücü olarak kagit uzerinde basabas dursada baska etkenleri goz onune alirsaniz astranin yanina bile yaklasamayacagini anlarsiniz.
    Hangisini secerseniz secin Allah kaza bela vermesin. Hayırlı olsun simdiden.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • genckaptan kullanıcısına yanıt
    sağolun, buna suphe yok, haklısınız, benim ilk önce arabadan ziyade dizel mi yoksa lpgli mi karar vermem lazım, madem opelin sayfasındayım sorayım, opel benzinli alırsam onun lpg uyumu nasıl olur ? 1.6 olanı ve 115 beygir olanını için soruyorum,
  • aydinsky A kullanıcısına yanıt
    Opel fabrikadan lpg kitli araclar da cikardi ama bunlar tr piyasasina hic girmedi. Sordugunuz motorun subaplari 60-80K km lerde degismesi celik olanlarla degismesi gerekiyor. Haricinde bir sorunu yok diye biliyorum.
    Ilave olarak kasanin agir olmasindan dolayi (1.5Ton) motor gucu yetmiyor. 1.4T olanlar daha iyi gidiyor ve onlara da lpg takilabiliyor. Bulabilirseniz 1.4T 1.6 duz motora göre daha iyi gelecektir size.

    Bende 1.6 136 lik dizel var (Su an satilik ama henuz ilan acmadim sadece caminda ilan var) Yakiyor. Yakmiyor diyen yalan soyler. Ayaginiza ne kadar hakim olursaniz o kadar yakiyor. Gidişi de ayri bir keyif veriyor haliyle.
    1.3 leri ise nispeten daha az yakiyor. Sakin kullanici iseniz 1.3 oneririm ama oncesinde test sürüşü yapin. Motorun gucunu kapasitesini kavrayin.
    Donanim olarak sport ya da cosmo bakin. Still paketli de olursa tabi daha guzel olur.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • genckaptan kullanıcısına yanıt
    Hocam selamlar, sizinle aynı aracı kullanıyoruz sanırım. Benimki de 2014 sedan 1,6 136 hp sport stil paket. 69 binde. Sormak istediğim birincisi neden satıyorsun merak ettim, ikincisi de bakım yaptırdın mı ? yaptırdıysan hangi yağı kullandın. Bu liqui moly 5w30 4600 çok övüyorlar da o yüzden merak ettim kullanan var mı diye. Ben ilk bakımda gm yağ kullandım ama çok da hoşuma gitmedi açıkçası.
  • dekonline kullanıcısına yanıt
    Bende ki cosmo still paket.
    Opelim kampanyasi var 3 yas uzeri 499 tl. Yetkili serviste yaptirmak mantikli su an.
    Bir onceki bakimda (garanti bittikten sonra tanidigim ustama yaptirdim bakimi) motul 5w30 fe kullandim. Eger kendim yaptiracak olsaydim motul dan devam ederdim.
    Yetkili servis ise mobil 1 super 3000 kullanmıştı. Su an ne kullanir bilmiyorum. Sormak gerek.

    Ihtiyactan satiyorum. Bir memnuniyetsizligim yok aksine cok memnunum. Ekonomik nedenlerden dolayı araci ufaltacagim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi genckaptan -- 16 Kasım 2018; 17:06:22 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • aydinsky A kullanıcısına yanıt
    Dostum ben bir opel astra j kullanıcısıyım. Yazın başı kötü bir kaza yaşadım aracım pert oldu tekrar astra aldım. Pert olan aracım 136 lık idi şimdiki ise 2017 110 luk olanından. Eğer pişman olsam astrayı yeniden neden alayım fırsat elime geçmişken başka araca yönelirdim.
    iki kez bende senin fiyat aralığında araçlara baktığım için az çok neler hissettiğini nelere baktığını anlıyorum.
    * Astra ile focus arasında öyle aman aman bir fark yok. iş yerinde çok yakın bir arkadaşımda dizel olanı var. Ben onun aracı o da benim aracımı kullanmışlığı yada arka koltukta seyehat etmişliği var. Nerdeyse aynı ve iki araçta görece dar sayılır. (Neye göre derseniz corolla ve elentra ya göre.) Dış tasarım olarak bence ikisi de yaklaşık olarak benzer çekiciliğe sahip. Ne iyi nede kötü. İç tasarım da trend x i beğenmemiştim. birde trend x 95 beygir idi bu soru işareti oluşturdu bende. Astranın içini daha çok beğeniyorum. Çok tuş var. ancak kullandıkça bakman gerekmiyor. zaten yerlerini ezberliyorsun. Dijital ayarlı olan araçlarda hakikaten dikkat dağılıyor. Bu nedenle ben astra gibi tuşlu ve manuel araçların daha güvenilir olduğunu düşünüyorum. iki araçta bagaj anlamında sizi üzmez. Yeterlidir.

    * Corolla düşündüm test sürüşü pazarlık falan yaptım ancak son anda vazgeçtim. İç hacim ve bagaj olarak astra&focustan çok daha iyi. Ancak dizel motorunu test ettim baya zayıf. Sanki turbosuz motor. Birde kasa sacı, ses yalıtımı sanki astra&focustan daha zayıf gibi. Hava yastığı sanırım daha fazla ama dışı zayıf hissi oluşturduu. Önceki 2 aracım lpg li idi çok sorun yaşamıştım ve lpg ile uğraşmak istemediğimden corolladan vazgeçmiştim. Ancak hakkatten bir corolla alıp iyi de bakarsanız 250 bin km üstü normal bakım dışında ustaya gitme ihtimaliniz çok düşük. ford, opel, vw vs gibi avrupa araçları çok daha nazlıdır.

    * Elentra da gayet güzel bir araç. LPGli ve otomatik olanını bir süre kullandım. Fena değildi gayet geniş. Eskinden c segmentinin üstü gibi lanse ediliyordu. Ancak şimdiler sanki boyutu tam c segmentine karşılık geliyor. Accentler ise B+ havasında. Accent şu aralar piyasada zayıfladı gibi.

    *Ancak sizin seçenekleriniz arasında bence en kötüsü bir aile aracı olarak fluence almak olacaktır. Yalıtımı kötü. malzeme kalitesi ve iç tasarımı ticari araç tadında. Klasik vw'ciler gibi konuşmuş olacağım ama hocam gidip bi fluence kapısını açıp kapayın sacını tıklatın birde diğer tercihlerinizin. Bildiğiniz içi boş teneke havasında. Piyasa imajı da bence zayıf. Ancak reno hakikaten dizel de az yakıyor. Yakıt açısından ford>opel>reno=pejo=citroen diyebiliriz.


    Ben araç aradığımda manuel dizel bir octavia denk gelse onu alırdım açıkcası. Hem geniş hemde kalite algısı yüksek. Piyasa bolca otomatiği var. Ancak manuelini bulmak zor çok hızlı el değiştiriyor. Otomatikleri sorunlu olduğundan hiç düşünmemiştim.

    * sol ön direk konusunda Doğrudan sola gönderken değilde özellikle sola kıvrımlı yollarda sorun oluyor. Bu konuda jetta, corolla, octavia bariz daha iyidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soru.yorum -- 16 Kasım 2018; 17:21:59 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: soru.yorum

    Dostum ben bir opel astra j kullanıcısıyım. Yazın başı kötü bir kaza yaşadım aracım pert oldu tekrar astra aldım. Pert olan aracım 136 lık idi şimdiki ise 2017 110 luk olanından. Eğer pişman olsam astrayı yeniden neden alayım fırsat elime geçmişken başka araca yönelirdim.
    iki kez bende senin fiyat aralığında araçlara baktığım için az çok neler hissettiğini nelere baktığını anlıyorum.
    * Astra ile focus arasında öyle aman aman bir fark yok. iş yerinde çok yakın bir arkadaşımda dizel olanı var. Ben onun aracı o da benim aracımı kullanmışlığı yada arka koltukta seyehat etmişliği var. Nerdeyse aynı ve iki araçta görece dar sayılır. (Neye göre derseniz corolla ve elentra ya göre.) Dış tasarım olarak bence ikisi de yaklaşık olarak benzer çekiciliğe sahip. Ne iyi nede kötü. İç tasarım da trend x i beğenmemiştim. birde trend x 95 beygir idi bu soru işareti oluşturdu bende. Astranın içini daha çok beğeniyorum. Çok tuş var. ancak kullandıkça bakman gerekmiyor. zaten yerlerini ezberliyorsun. Dijital ayarlı olan araçlarda hakikaten dikkat dağılıyor. Bu nedenle ben astra gibi tuşlu ve manuel araçların daha güvenilir olduğunu düşünüyorum. iki araçta bagaj anlamında sizi üzmez. Yeterlidir.

    * Corolla düşündüm test sürüşü pazarlık falan yaptım ancak son anda vazgeçtim. İç hacim ve bagaj olarak astra&focustan çok daha iyi. Ancak dizel motorunu test ettim baya zayıf. Sanki turbosuz motor. Birde kasa sacı, ses yalıtımı sanki astra&focustan daha zayıf gibi. Hava yastığı sanırım daha fazla ama dışı zayıf hissi oluşturduu. Önceki 2 aracım lpg li idi çok sorun yaşamıştım ve lpg ile uğraşmak istemediğimden corolladan vazgeçmiştim. Ancak hakkatten bir corolla alıp iyi de bakarsanız 250 bin km üstü normal bakım dışında ustaya gitme ihtimaliniz çok düşük. ford, opel, vw vs gibi avrupa araçları çok daha nazlıdır.

    * Elentra da gayet güzel bir araç. LPGli ve otomatik olanını bir süre kullandım. Fena değildi gayet geniş. Eskinden c segmentinin üstü gibi lanse ediliyordu. Ancak şimdiler sanki boyutu tam c segmentine karşılık geliyor. Accentler ise B+ havasında. Accent şu aralar piyasada zayıfladı gibi.

    *Ancak sizin seçenekleriniz arasında bence en kötüsü bir aile aracı olarak fluence almak olacaktır. Yalıtımı kötü. malzeme kalitesi ve iç tasarımı ticari araç tadında. Klasik vw'ciler gibi konuşmuş olacağım ama hocam gidip bi fluence kapısını açıp kapayın sacını tıklatın birde diğer tercihlerinizin. Bildiğiniz içi boş teneke havasında. Piyasa imajı da bence zayıf. Ancak reno hakikaten dizel de az yakıyor. Yakıt açısından ford>opel>reno=pejo=citroen diyebiliriz.


    Ben araç aradığımda manuel dizel bir octavia denk gelse onu alırdım açıkcası. Hem geniş hemde kalite algısı yüksek. Piyasa bolca otomatiği var. Ancak manuelini bulmak zor çok hızlı el değiştiriyor. Otomatikleri sorunlu olduğundan hiç düşünmemiştim.

    * sol ön direk konusunda Doğrudan sola gönderken değilde özellikle sola kıvrımlı yollarda sorun oluyor. Bu konuda jetta, corolla, octavia bariz daha iyidir.
    soru.yorumim arkadaşıme teşekkür ederim detyalı bişlgilendirme için,

    corollanın dizelini eledim diyelim, 1.6 bezninlisini alıp lpg takarım diye dusunuyorum, eger temizini bulabilirsem, su soylemeliyimki, araba ya dizel oalcak ya benin lpg, bana benzinli gelemz cunku, toyotanın dizeli zayıf gelıyorsa motoru accent blue var, bazıları begnmıyor, elantradaki tip cogu arabada yok, dehset bir sey, ama onu da alamıyorum benım fıyatlrda ( 65 bin ) focus var cok yakar, opel 1.6 var sutcu beygiri diyen cok ( bu forumda ben degil, diyemem zaten cunku kullanmadım bılmıyorum ), fluence dandik, piyasası var sadece, fiay egea, linea at kenara, geriye ne kaldı alınabılecek?

    octavia iyi gercekten, sorun burda zaten, alabılıyrsam tum bu arabaları benım lımıtım dahılınde secım basıt, ama ıyı arabalrı ancak kilometresi yuksek veya modeli dusuk alabiliyorum ve bu ıslerı bozuyor, modeli yuksek vede kalitesi cok iyi olmasa bile kalitesi ıyı olan bir seye binmek lazım, acaba rapidler nasıl, o da skoda, ama sedanini soruyorum, jetta istemiyorum, pejo 301 hayır, citroen c elyesee hayır, araba yok arkadas benim butceme, ne alsam bir tarafı illa sıkıntı veriyor, toyota 10 numara fiyat problemi, araba saglam ya adamlar dusmıyor fıyatta, 25 senelik toyotaya bile 30 bin cekiyor adamlar, hyundai accen blue alsam motor iyi ama teneke diyorlar, jetta alsam alman kalitesi ama parca, bakım falan filan, gluence bagaj, ic hacim yakıt, parca on numara, ama malzeme kotu eee ne alacam ben ? tek care temiz toyota bulmak bence,

    bazıları yok avrupa dizelleri yasaklamay hazırlanıyor, bilmem kac yılından itibaren dızelin uretimi duruyormus bazı ulkelerde falan filan, benim arkadasım, simdiki yeni nesil benzinliler az yakıyor onlardan al dıyor da gidip clıo alamam, gerci clioları dizelleri de ucuz ama istemiyorum, neyse uzun lafın kısası toyota gozukuyor, ama dizel octaviları da gozden gecirecem tekrar, fabia var benim butceme ama kucuk araba sevmiyorum,




  • genckaptan kullanıcısına yanıt
    İnşallah daha iyisini alırsınız ileride. Hayırlısı olsun.



    499 TL ye neler dahil acaba biliyor musunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dekonline kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim.
    Standart yag bakimi ve filtre grubu var. İşçilik dahil fiyat.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • genckaptan kullanıcısına yanıt
    Bana 599tl dediler ama.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yusuf24 kullanıcısına yanıt
    Bende sosyal medya da sponsorlu ilanlarda 499 olarak görüyorum. Servise sormadim.

    Eger 599 yapmislarsa yine servise gitmenin mantığı yok benim icin. Ustam var parcalari ve yagi alirim daha uygun rakama sanayide yaptiririm.
    Çünkü benim alacagim yag servisin koyduğu yagdan her türlü daha iyi olacaktir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi genckaptan -- 17 Kasım 2018; 18:23:26 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba

    1.6 CDTI 136 HP olanı almayı düşünüyorum bütçe olarak 2014-2015 modelini alabileceğim.

    Business
    Design
    Edition
    Eoition Plus
    Sport
    Cosmo
    Elite

    Business ile Design arasında ne fark var ben bir kaç siteden baktım hepsinden farklı şeyler söylüyor.


    1.6 CDTI için dikkat edilecek bir şey var mı? Malum 2. el düşünüyoruz.

    Yalıtım nasıl ? Rüzgar sesi ? Yol Sesi?

    Teşekkürler
  • Merhaba arkadaslar bende bir 2014 Hb 1.6cdti j kasa kullanicisiyim araci aldigimda 16bindeydi ve suan 43 binde uzerinde fabrika cikisi 225 50 17 continental lastikleri var, kullanim ve zamana bagli miladini dolduruyor dusuncesindeyim.

    Siz kac binde kac yilda lastik.degistiriyorsunuz ve memnun kaldiginiz marka model.lastik tavsiyeniz nedir.
    50 yanakdan 45 e dusmek ne kadar mantikli balon yapma konfor vs eksileri oluyormu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FiveRoaD -- 22 Kasım 2018; 0:38:9 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FiveRoaD kullanıcısına yanıt
    Ortalama değişim yılı 4-5 arasıdır lakin kullanım durumu ne çıkar.
    Araç ağır olduğu için 50 yanak tercih edilmiş. Siz bunu 45 yaparsanız alt takım süspansiyon grubu vs zarar görebilir ayrıca konfora kayıp olur. Zaten Muayenede de geçmez. Sol kapıda ki yazan değerlere bakıyorlar muayenede.

    Ben değişim yaptığım zaman (2016 da) sport contact tercih ettim. Eco Contact lardan daha iyidir. Lastik testlerine bakarak karar vermiştim. Şimdilerde aynı ölçü continental almak bütçeyi epey yorabilir.
  • _RuLazz_ kullanıcısına yanıt
    Genelde trim sesinden şikayet edilir.
    Yalıtımı iyidir. Hız yükseldikçe rüzgar ve yol sesi alır. Yol sesi Biraz lastik markası ile alakalıdır. Rüzgar seside var ama yol daha fazla olduğu için bastırıyor diyeilirim.

    Modellerin farkları hakkında bilgim yok maalesef.
  • genckaptan kullanıcısına yanıt
    Tavsıyenız ıcın tesekkur ederım, basımdan gecenı anlatayım 1.6cdti ıle kaldırama vurdum ve jantımda yamulma oldu ıslem gorup duzeltılse de 90/100 arası az 120/130 arası vuu vuu vuu sankı arka camlar acıkda ıcerı ruzgar gırıyor gıbı ses yapıyor. astra j 1.6 dizeller sanırım 5x115 bıjon aralıgına sahıp ve tek bulmak cdıdden zor bende 18" opc janta gecmeyı dusunuyorum 225/45/18 dusunuyordum ama 50 yanak da 18 jantta çok kaba durmazmı vede aracda camurluk vs surtme yapmazmı, falken 914 lerde 225/45/18 var da 225/50/18 yok. veya 215/50/18 de sıkıntı cıkartırmı yol tutusu vs..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FiveRoaD -- 25 Kasım 2018; 13:41:27 >
  • FiveRoaD kullanıcısına yanıt
    Hocam sanırım çakma jant takacaksınız.



    Balans tutmamadan tutunda kolay kırılmaya kadar hersey olabiliyor orjinal olmayan jantlarda.



    Okadar para verilip iyi araba alınıyor sonra en önemli parçasını kalitesiz birsey alıyoruz.



    Lütfen yanlış anlamayın bir kardesiniz olarak söyledim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yasin90 Y kullanıcısına yanıt
    Onerilere acik oldugum gibi ayni samimiyetle elestiri ve yorumlarada oyle. Vossen cv3 gibi bisi tercih etmeliyim o zaman. Yada altta resmini attigim janttan kullanan bi tanidigim.balansta sorun yasamamisti. Balans olayi jantin kalitesiyle alakali sanirim.








    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 7475767778
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.