Şimdi Ara

OPEL ASTRA J KASA 1.6 CDTI 110 /136 HP (78. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
1.713
Cevap
56
Favori
414.308
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7677787980
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • dekonline kullanıcısına yanıt
    Aynı sıkıntıyı amcam ve ben de yaşadık amcam orijinal gm taktırdı ben varta taktırma yoluna gittim sonuç dersen bir şey farketmedi
  • toyotaseverso kullanıcısına yanıt
    Estağfurulah, rica ederim.

    2 yıldır düzenli olarak Motul X-CLEAN efe 5W30 yağ kullanıyorum. Ancak bahsettiğim durum yine de gerçekleşiyor. Son zamanlarda bir şeye dikkat ettim. Normalde sadece Shell'in yakıtını alıyordum. Bir kaç depodur Opet kullanmaya başladım. Opet'in yakıtından sonra bu pasif temizlik durumları Shell'e göre daha azaldı. Şu an için yakıttan diye düşünmeye başladım. Bakalım zamanla neler olacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Roland Deschain

    Estağfurulah, rica ederim.

    2 yıldır düzenli olarak Motul X-CLEAN efe 5W30 yağ kullanıyorum. Ancak bahsettiğim durum yine de gerçekleşiyor. Son zamanlarda bir şeye dikkat ettim. Normalde sadece Shell'in yakıtını alıyordum. Bir kaç depodur Opet kullanmaya başladım. Opet'in yakıtından sonra bu pasif temizlik durumları Shell'e göre daha azaldı. Şu an için yakıttan diye düşünmeye başladım. Bakalım zamanla neler olacak.
    bende de tam tersi ne zaman opetten alsam ya tıkanıyor yada temizlik yapıyor.
  • İyi aksamlar arkadaslar Astra j 1.6 CDTI Otomatik sedan araç almayı düşünüyorum kullanıcıların özellikle şanzımanla ilgili yaşadığı kronik denilebilecek sorunlar oldumu.
    78 sayfayı gözden geçirdim pek göremedim ama yinede cevaplarsanız sevinirim.
    Ek olarak sedan bagaj detaylı fotoğrafları varsa atarsanız yine sevinirim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • _RaSCaL_ kullanıcısına yanıt
    Sanzimanda bir sorun yok

    Viteskolu direksiyon ve kapi kollari soyuluyor bunun disinda sikintisi yok 20k km manuel 40k km otomatigini kullandim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar 1.6cdti ve 1.4t arasında tercih yapacak olsaydınız hangisini alırdınız ? Özellikle araca sahip arkadaşlar görüş bildirirse çok memnun olurum.

    Not : benzin ve motorinin arasında artık fark kalmadığını unutmayalım lütfen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • torturer33 T kullanıcısına yanıt
    Eğer tüp takılacaksa 1.4t alınabilir. Tüp düşünmüyorsanız bence 1.6 cdti alın. Her ne kadar benzin ile mazot arasındaki fark azalmış olsada 1 depo benzinle 650km giderken 1 depo mazotla 1000km gidebilirsiniz.

    Ekonomi önemli ise lpg dizelden daha ekonomik oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusuf24 -- 13 Mayıs 2019; 1:17:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: torturer33

    Arkadaşlar 1.6cdti ve 1.4t arasında tercih yapacak olsaydınız hangisini alırdınız ? Özellikle araca sahip arkadaşlar görüş bildirirse çok memnun olurum.

    Not : benzin ve motorinin arasında artık fark kalmadığını unutmayalım lütfen.
    1.6 cdti çok iyi olur yeni teknoloji motor 1.4 turboya göre
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fthculha

    Arkadaşlar astra j 110luk ile 100000 km yi tamamlamak üzereyim. Zincir sesi problemi 30.000 km den beri yaşıyordum. 70000 km lerden sonra ses iyice arttı ve yolda ilerlemeye devam ettiğimde ses gelmeye devam etti. Sesin belirli devirlerden sonra birden kesilmesi ve sık kısa sürüşler yaptığımda sesin artması zincirdeki bir sıkıntıdan ziyade bir yağlama sorunu olabileceği konusunda beni şüphelendirdi. 90000 yağ değişiminden sonra sesin aniden daha da artması bu konuda beni daha da düşündürdü.
    Yaptığım araştırmalar sonrası 1000 km bile geçmeden formumuzda da yazan mobil 1 esp ve bosch yağ filtresi ile tekrar değişim yaptım. Ses kısmen azaldı. (%20 diyebilirim)
    Bunun yanında araç sürüş tarzımı değiştirdim. Biturbodan dolayı düşük devir kullanmaya alıştığımı farkettim , çünkü 1500 d de bile güç alabiliyoruz malum. Şu an 3000d den önce vites değiştirmiyorum ve uzun yola çıktığımda hızlanma aşamasında devir attırıyorum. Şu an arabada sadece ilk çalışmada 1-2 sn ses geliyor. O da zaman zaman. Geçmişten beri şehir içi kısa mesafe kullandığımda sesin arttığını fark ettim ve böyle bir çözüm yolu buldum. Netice de verdi.

    Zincir gerdirme olayının özellikle işçilik kısmı için özel servisler 3000 TL lerden bahsediyor. O yüzden bu konu gereksiz masraf yapılmaması açısından önemli sizlerle paylaşmak istedim. İyi günler dilerim.
    Merhabalar daha önce zincir sorununun aal i nda bir yağlama sorunu olduğundan bahsetmiştim. Aracın şu an 105000 bakıma geldi. Yuksek devir kullanım+mobil 1 esp + bosch yağ filtresi sesi azalttı ancak ara ara geliyor.

    Aracın çalışma (yürüme) esnasında 1. 2. Ve 3. Vites yağ basıncını ölçmek istiyorum. Yağ basınç modülü olan bildiğiniz servis var mıdır?.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • _RaSCaL_ kullanıcısına yanıt
    Astra g den bu yana opel kullanıcısı olan ben astra j 1.6 cdti ile opel grubundan soğudum. Benim için Toyota ve Mercedes den başka marka kalmamıştır. PSA el attığı yeri bok ediyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fthculha F kullanıcısına yanıt
    Neden hocam? Astra j ile 1.6 cdti ile psa nin bir alakası yokki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aracta giderken 100km sonrası frene basınca tıtreme var, balata ve disk değişcek sanırım
    kaça mâl olur acaba birde önerecegınız servis var mıdır istanbulda
    biraz acil yardımcı olabilirseniz sevinirim arkadaslar
  • Hakan.. kullanıcısına yanıt
    Nisa oto servisi herkes çok öneriyor orada hüseyin usta var.
  • ön iki disk ve iki balata 650TL cok mudur iscilik dahil
    arkalar duracak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hakan.. -- 27 Mayıs 2019; 23:16:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar.2015 AStra j 1.6 136 beygir aracımı satıyorum.Sahibinden ilan no: 693980777
  • Merhaba arkadaşlar,
    2017 1.6 dizel manuel aracımı sattım 🙂



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soru.yorum -- 24 Temmuz 2019; 22:35:16 >
  • 1.6 cdti motorda turbo selenoid valfi arızası yaşayan var mı? Bu parça kronik sorunlu mu? Bugün yine arıza verdi 2. kez değiştirmiş olacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ThePlakumat

    1.6 cdti motorda turbo selenoid valfi arızası yaşayan var mı? Bu parça kronik sorunlu mu? Bugün yine arıza verdi 2. kez değiştirmiş olacağım.
    Model yılı, km nedir aracinizin. Ilk sahibi misiniz? Daha önce yetkili serviste mi islem yapıldı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • genckaptan kullanıcısına yanıt
    2014 27.000km aracı 8000kmde aldım. Daha önce yetkili serviste değişmiş. Kayıtlardan baktım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ThePlakumat

    2014 27.000km aracı 8000kmde aldım. Daha önce yetkili serviste değişmiş. Kayıtlardan baktım.
    mevcut km niz nedir peki?
    Bende de 1.6 cdti var böyle bir şikayetim olmadı daha önce. Km den kaynaklı mı acaba diye düşünüyorum.
  • 
Sayfa: önceki 7677787980
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.