Şimdi Ara

Öndeki fan ??

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
1.063
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aracın önündeki pervane motor ısısı 90 ı gecince çalışacağına motor çalışır çalışmaz kendiliğinden çalışıyor ve ısıyı 90 ın altına düşürüyor .. hemen değiştir yoksa radyotre zarar verir falan dediler doğrumudur yoksa 1 2 gün kullansak bi sıkıntı yaratırmı tecrübeli arkadaşlar ??



  • Hemen calismasi arabanin motorunu soguk calismasina sebeb olur ama tabi ciddi bir sorun yok hararet 50 yi geciyorsa birsey olmaz isini gor git yaptir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OguzDURSUN

    Hemen calismasi arabanin motorunu soguk calismasina sebeb olur ama tabi ciddi bir sorun yok hararet 50 yi geciyorsa birsey olmaz isini gor git yaptir

    ilk çalışırken neredeyse dipte oluyor 1 2 dk sonra 80 90 arasına çıkıyor sıcaklık ..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-EFAE9B29C -- 9 Eylül 2013; 18:12:43 >
  • Motora zarar falan vermez, motoru ısıtmak zor olur hepsi bu..

    Zarar verir diyen adam eski vantilatör kayışlı araçları hiç görmemiş heralde.. bizde pervane sürekli dönüyor..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • eger araba calıstıgında dedıgınız gıbı fan calısıyor ve harereti dusurmeye calısıyorsa radyoterde su kaybı var demektrır.ya su eksıldı yada sızıntı var...basıma geldı o yuzden soyluyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mahvesm

    eger araba calıstıgında dedıgınız gıbı fan calısıyor ve harereti dusurmeye calısıyorsa radyoterde su kaybı var demektrır.ya su eksıldı yada sızıntı var...basıma geldı o yuzden soyluyorum.

    hacı hararet yok sadece motor ısısı 90 ın üstüne cıktığında soğutması gerekirken bu sürekli çalışıyor ki aracı çalıştırınca dipte oluyor ibre sonra 80 90 arasında bi yere yükseliyor 3 4 dk kadar kullanınca
  • Dip gaz yüklenmeyin çok motoru hep soğutmaya çalışıyor sonuçta. Anladığım kadarıyla pervanedeki hararet müşürü arızalanmış. Radyatöre zararı olacağını sanmam. Gene de bozuk bozuk dolaşmayın fazla. İşlerinizi halledin sonra değiştirin. 70-90 arasına gelmeden çok dip gaz yapmayın araç hırpalanmasın.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Devir ayarlı kasa ön panel fanı
    16 yıl önce açıldı
    Ön Panele Fan
    12 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • klima açık mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: linqs

    quote:

    Orijinalden alıntı: OguzDURSUN

    Hemen calismasi arabanin motorunu soguk calismasina sebeb olur ama tabi ciddi bir sorun yok hararet 50 yi geciyorsa birsey olmaz isini gor git yaptir

    ilk çalışırken neredeyse dipte oluyor 1 2 dk sonra 80 90 arasına çıkıyor sıcaklık ..

    motor çok çabuk ısınıyor 1-2 dk çok hızlı ben şehir içi 10 dk gezsem 90 a belki çıkar bence sizin hararet sorununuz var fan o yüzden erken devreye giriyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ensnksr

    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs

    quote:

    Orijinalden alıntı: OguzDURSUN

    Hemen calismasi arabanin motorunu soguk calismasina sebeb olur ama tabi ciddi bir sorun yok hararet 50 yi geciyorsa birsey olmaz isini gor git yaptir

    ilk çalışırken neredeyse dipte oluyor 1 2 dk sonra 80 90 arasına çıkıyor sıcaklık ..

    motor çok çabuk ısınıyor 1-2 dk çok hızlı ben şehir içi 10 dk gezsem 90 a belki çıkar bence sizin hararet sorununuz var fan o yüzden erken devreye giriyor

    dediğin gibi belki 10 dk da olabilir açıkcası pek dikkat etmedim sadece ilk çalıştığında dipte oluyor zamanla yükseliyor hararet sorunu olucağını sanmıyorum bu arıza daha dün başladı daha öncelerde yayla yolunca acayip rampalar çıktık 90 ı hiç geçmedi sıcaklık .. cevaplarınız için teşekkür ederim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: linqs

    Aracın önündeki pervane motor ısısı 90 ı gecince çalışacağına motor çalışır çalışmaz kendiliğinden çalışıyor ve ısıyı 90 ın altına düşürüyor .. hemen değiştir yoksa radyotre zarar verir falan dediler doğrumudur yoksa 1 2 gün kullansak bi sıkıntı yaratırmı tecrübeli arkadaşlar ??

    Benden önce bir üye daha yazmış ancak tekrar yazayım, klima dış ünite ve soğutma radyatörü fanı ortak olduğundan klima açıkken fan çalışır. Eğer sizin sorunuzun cevabı bu değilse,

    Fan müşürü ve hararet müşürüne baktırın;

    1) Hararet müşürü fişi çekikse veya müşürden çıkan kablolarda ileride bir noktada temassızlık varsa fan sürekli olarak çalışır.

    2) Bazı araçlarda fan müşürü kontağa bağlı bazı araçlarda bağımsızdır, sizdeki kontağa bağlı olanlardan ise kontağı açar açmaz fan çalışır.(arıza durumu varsa)

    Saygılar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kerosen -- 10 Eylül 2013; 12:52:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: salserol

    klima açık mı?

    +1 benim aracimda klima devreye girdiginde fan calisiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: catalyst


    quote:

    Orijinalden alıntı: salserol

    klima açık mı?

    +1 benim aracimda klima devreye girdiginde fan calisiyor.

    kimi arabalarda tek fan var ve hen su radyatörünü, hemde klima radyatörünü soğutuyor.
    ama kimi modelde herbiri için ayrı fan var.
    eğer yanlış hatırlamıyorsam benim arabada tek fan var..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpernbugra

    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs

    Aracın önündeki pervane motor ısısı 90 ı gecince çalışacağına motor çalışır çalışmaz kendiliğinden çalışıyor ve ısıyı 90 ın altına düşürüyor .. hemen değiştir yoksa radyotre zarar verir falan dediler doğrumudur yoksa 1 2 gün kullansak bi sıkıntı yaratırmı tecrübeli arkadaşlar ??

    Benden önce bir üye daha yazmış ancak tekrar yazayım, klima dış ünite ve soğutma radyatörü fanı ortak olduğundan klima açıkken fan çalışır. Eğer sizin sorunuzun cevabı bu değilse,

    Fan müşürü ve hararet müşürüne baktırın;

    1) Hararet müşürü fişi çekikse veya müşürden çıkan kablolarda ileride bir noktada temassızlık varsa fan sürekli olarak çalışır.

    2) Bazı araçlarda fan müşürü kontağa bağlı bazı araçlarda bağımsızdır, sizdeki kontağa bağlı olanlardan ise kontağı açar açmaz fan çalışır.(arıza durumu varsa)

    Saygılar...

    klima kapalı hocam
    birde normalde kontak kapalıyken bile elle cevirebilirmişsiniz o pervaneyi ama bizdeki sanki biraz sıkışmış gibi dönmüyor baktırdığım ustada baya güvendiğim bir usta .. bizdeki kontağa bağlı değil 90 ı geçince devreye giriyor aracı ne zamandır kullanıyorum hiç 90 ı geçmedi derece ama fun da sıkıntı yoktu son 2 gündür var çünkü araç 2.5 3 bin devire gelince baya bi fan sesi geliyor önden öyle anladım bende çalıştığını ..

    2 tane ayrı ustaya gösterdim biri değişsin radyotörü dağıtır ama acelesi yok dedi diğeri çok önemli birşey değil sadece biraz gürültülü çalışır birde motor soğuk çalışır dedi ..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: linqs

    quote:

    Orijinalden alıntı: alpernbugra

    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs

    Aracın önündeki pervane motor ısısı 90 ı gecince çalışacağına motor çalışır çalışmaz kendiliğinden çalışıyor ve ısıyı 90 ın altına düşürüyor .. hemen değiştir yoksa radyotre zarar verir falan dediler doğrumudur yoksa 1 2 gün kullansak bi sıkıntı yaratırmı tecrübeli arkadaşlar ??

    Benden önce bir üye daha yazmış ancak tekrar yazayım, klima dış ünite ve soğutma radyatörü fanı ortak olduğundan klima açıkken fan çalışır. Eğer sizin sorunuzun cevabı bu değilse,

    Fan müşürü ve hararet müşürüne baktırın;

    1) Hararet müşürü fişi çekikse veya müşürden çıkan kablolarda ileride bir noktada temassızlık varsa fan sürekli olarak çalışır.

    2) Bazı araçlarda fan müşürü kontağa bağlı bazı araçlarda bağımsızdır, sizdeki kontağa bağlı olanlardan ise kontağı açar açmaz fan çalışır.(arıza durumu varsa)

    Saygılar...

    klima kapalı hocam
    birde normalde kontak kapalıyken bile elle cevirebilirmişsiniz o pervaneyi ama bizdeki sanki biraz sıkışmış gibi dönmüyor baktırdığım ustada baya güvendiğim bir usta .. bizdeki kontağa bağlı değil 90 ı geçince devreye giriyor aracı ne zamandır kullanıyorum hiç 90 ı geçmedi derece ama fun da sıkıntı yoktu son 2 gündür var çünkü araç 2.5 3 bin devire gelince baya bi fan sesi geliyor önden öyle anladım bende çalıştığını ..

    2 tane ayrı ustaya gösterdim biri değişsin radyotörü dağıtır ama acelesi yok dedi diğeri çok önemli birşey değil sadece biraz gürültülü çalışır birde motor soğuk çalışır dedi ..

    Sizin aracınızdaki sorun fanın motor soğukken bile çalışması değil mi? O zaman baktıracağınız iki nokta yazdığım iki elemandır.( fan müşürü, hararet müşürü ve kabloları)

    Başka bir sorunu var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpernbugra


    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs

    quote:

    Orijinalden alıntı: alpernbugra

    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs

    Aracın önündeki pervane motor ısısı 90 ı gecince çalışacağına motor çalışır çalışmaz kendiliğinden çalışıyor ve ısıyı 90 ın altına düşürüyor .. hemen değiştir yoksa radyotre zarar verir falan dediler doğrumudur yoksa 1 2 gün kullansak bi sıkıntı yaratırmı tecrübeli arkadaşlar ??

    Benden önce bir üye daha yazmış ancak tekrar yazayım, klima dış ünite ve soğutma radyatörü fanı ortak olduğundan klima açıkken fan çalışır. Eğer sizin sorunuzun cevabı bu değilse,

    Fan müşürü ve hararet müşürüne baktırın;

    1) Hararet müşürü fişi çekikse veya müşürden çıkan kablolarda ileride bir noktada temassızlık varsa fan sürekli olarak çalışır.

    2) Bazı araçlarda fan müşürü kontağa bağlı bazı araçlarda bağımsızdır, sizdeki kontağa bağlı olanlardan ise kontağı açar açmaz fan çalışır.(arıza durumu varsa)

    Saygılar...

    klima kapalı hocam
    birde normalde kontak kapalıyken bile elle cevirebilirmişsiniz o pervaneyi ama bizdeki sanki biraz sıkışmış gibi dönmüyor baktırdığım ustada baya güvendiğim bir usta .. bizdeki kontağa bağlı değil 90 ı geçince devreye giriyor aracı ne zamandır kullanıyorum hiç 90 ı geçmedi derece ama fun da sıkıntı yoktu son 2 gündür var çünkü araç 2.5 3 bin devire gelince baya bi fan sesi geliyor önden öyle anladım bende çalıştığını ..

    2 tane ayrı ustaya gösterdim biri değişsin radyotörü dağıtır ama acelesi yok dedi diğeri çok önemli birşey değil sadece biraz gürültülü çalışır birde motor soğuk çalışır dedi ..

    Sizin aracınızdaki sorun fanın motor soğukken bile çalışması değil mi? O zaman baktıracağınız iki nokta yazdığım iki elemandır.( fan müşürü, hararet müşürü ve kabloları)

    Başka bir sorunu var mı?

    yok hocam aynen dediğin gibi soğukken bile çalışması araçla yaklaşık 1000 km yol yaptık ondan sonra başladı .. ustada değişecek dedi hatta 170 tl gibi birşey söyledi fiyatı için .. teşekkür ederim cevaplarınız için




  • quote:

    Orijinalden alıntı: linqs

    quote:

    Orijinalden alıntı: alpernbugra


    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs

    quote:

    Orijinalden alıntı: alpernbugra

    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs

    Aracın önündeki pervane motor ısısı 90 ı gecince çalışacağına motor çalışır çalışmaz kendiliğinden çalışıyor ve ısıyı 90 ın altına düşürüyor .. hemen değiştir yoksa radyotre zarar verir falan dediler doğrumudur yoksa 1 2 gün kullansak bi sıkıntı yaratırmı tecrübeli arkadaşlar ??

    Benden önce bir üye daha yazmış ancak tekrar yazayım, klima dış ünite ve soğutma radyatörü fanı ortak olduğundan klima açıkken fan çalışır. Eğer sizin sorunuzun cevabı bu değilse,

    Fan müşürü ve hararet müşürüne baktırın;

    1) Hararet müşürü fişi çekikse veya müşürden çıkan kablolarda ileride bir noktada temassızlık varsa fan sürekli olarak çalışır.

    2) Bazı araçlarda fan müşürü kontağa bağlı bazı araçlarda bağımsızdır, sizdeki kontağa bağlı olanlardan ise kontağı açar açmaz fan çalışır.(arıza durumu varsa)

    Saygılar...

    klima kapalı hocam
    birde normalde kontak kapalıyken bile elle cevirebilirmişsiniz o pervaneyi ama bizdeki sanki biraz sıkışmış gibi dönmüyor baktırdığım ustada baya güvendiğim bir usta .. bizdeki kontağa bağlı değil 90 ı geçince devreye giriyor aracı ne zamandır kullanıyorum hiç 90 ı geçmedi derece ama fun da sıkıntı yoktu son 2 gündür var çünkü araç 2.5 3 bin devire gelince baya bi fan sesi geliyor önden öyle anladım bende çalıştığını ..

    2 tane ayrı ustaya gösterdim biri değişsin radyotörü dağıtır ama acelesi yok dedi diğeri çok önemli birşey değil sadece biraz gürültülü çalışır birde motor soğuk çalışır dedi ..

    Sizin aracınızdaki sorun fanın motor soğukken bile çalışması değil mi? O zaman baktıracağınız iki nokta yazdığım iki elemandır.( fan müşürü, hararet müşürü ve kabloları)

    Başka bir sorunu var mı?

    yok hocam aynen dediğin gibi soğukken bile çalışması araçla yaklaşık 1000 km yol yaptık ondan sonra başladı .. ustada değişecek dedi hatta 170 tl gibi birşey söyledi fiyatı için .. teşekkür ederim cevaplarınız için

    170 TL çok fazla müşür için, başka birşeyin fiyatını söylemiş olabilir, müşür arızası sizinki. Oto elektrikçiye gösterin motorcuya değil.

    Saygılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpernbugra

    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs

    quote:

    Orijinalden alıntı: alpernbugra


    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs

    quote:

    Orijinalden alıntı: alpernbugra

    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs

    Aracın önündeki pervane motor ısısı 90 ı gecince çalışacağına motor çalışır çalışmaz kendiliğinden çalışıyor ve ısıyı 90 ın altına düşürüyor .. hemen değiştir yoksa radyotre zarar verir falan dediler doğrumudur yoksa 1 2 gün kullansak bi sıkıntı yaratırmı tecrübeli arkadaşlar ??

    Benden önce bir üye daha yazmış ancak tekrar yazayım, klima dış ünite ve soğutma radyatörü fanı ortak olduğundan klima açıkken fan çalışır. Eğer sizin sorunuzun cevabı bu değilse,

    Fan müşürü ve hararet müşürüne baktırın;

    1) Hararet müşürü fişi çekikse veya müşürden çıkan kablolarda ileride bir noktada temassızlık varsa fan sürekli olarak çalışır.

    2) Bazı araçlarda fan müşürü kontağa bağlı bazı araçlarda bağımsızdır, sizdeki kontağa bağlı olanlardan ise kontağı açar açmaz fan çalışır.(arıza durumu varsa)

    Saygılar...

    klima kapalı hocam
    birde normalde kontak kapalıyken bile elle cevirebilirmişsiniz o pervaneyi ama bizdeki sanki biraz sıkışmış gibi dönmüyor baktırdığım ustada baya güvendiğim bir usta .. bizdeki kontağa bağlı değil 90 ı geçince devreye giriyor aracı ne zamandır kullanıyorum hiç 90 ı geçmedi derece ama fun da sıkıntı yoktu son 2 gündür var çünkü araç 2.5 3 bin devire gelince baya bi fan sesi geliyor önden öyle anladım bende çalıştığını ..

    2 tane ayrı ustaya gösterdim biri değişsin radyotörü dağıtır ama acelesi yok dedi diğeri çok önemli birşey değil sadece biraz gürültülü çalışır birde motor soğuk çalışır dedi ..

    Sizin aracınızdaki sorun fanın motor soğukken bile çalışması değil mi? O zaman baktıracağınız iki nokta yazdığım iki elemandır.( fan müşürü, hararet müşürü ve kabloları)

    Başka bir sorunu var mı?

    yok hocam aynen dediğin gibi soğukken bile çalışması araçla yaklaşık 1000 km yol yaptık ondan sonra başladı .. ustada değişecek dedi hatta 170 tl gibi birşey söyledi fiyatı için .. teşekkür ederim cevaplarınız için

    170 TL çok fazla müşür için, başka birşeyin fiyatını söylemiş olabilir, müşür arızası sizinki. Oto elektrikçiye gösterin motorcuya değil.

    Saygılar...

    http://www.otoyedekparcaburada.com/index.php?do=catalog/showLabel&labels=5885-2&tp=2

    hocam şu 165 tl olan sanırım değişicek dediği




  • quote:

    Orijinalden alıntı: linqs

    quote:

    Orijinalden alıntı: alpernbugra

    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs

    quote:

    Orijinalden alıntı: alpernbugra


    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs

    quote:

    Orijinalden alıntı: alpernbugra

    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs

    Aracın önündeki pervane motor ısısı 90 ı gecince çalışacağına motor çalışır çalışmaz kendiliğinden çalışıyor ve ısıyı 90 ın altına düşürüyor .. hemen değiştir yoksa radyotre zarar verir falan dediler doğrumudur yoksa 1 2 gün kullansak bi sıkıntı yaratırmı tecrübeli arkadaşlar ??

    Benden önce bir üye daha yazmış ancak tekrar yazayım, klima dış ünite ve soğutma radyatörü fanı ortak olduğundan klima açıkken fan çalışır. Eğer sizin sorunuzun cevabı bu değilse,

    Fan müşürü ve hararet müşürüne baktırın;

    1) Hararet müşürü fişi çekikse veya müşürden çıkan kablolarda ileride bir noktada temassızlık varsa fan sürekli olarak çalışır.

    2) Bazı araçlarda fan müşürü kontağa bağlı bazı araçlarda bağımsızdır, sizdeki kontağa bağlı olanlardan ise kontağı açar açmaz fan çalışır.(arıza durumu varsa)

    Saygılar...

    klima kapalı hocam
    birde normalde kontak kapalıyken bile elle cevirebilirmişsiniz o pervaneyi ama bizdeki sanki biraz sıkışmış gibi dönmüyor baktırdığım ustada baya güvendiğim bir usta .. bizdeki kontağa bağlı değil 90 ı geçince devreye giriyor aracı ne zamandır kullanıyorum hiç 90 ı geçmedi derece ama fun da sıkıntı yoktu son 2 gündür var çünkü araç 2.5 3 bin devire gelince baya bi fan sesi geliyor önden öyle anladım bende çalıştığını ..

    2 tane ayrı ustaya gösterdim biri değişsin radyotörü dağıtır ama acelesi yok dedi diğeri çok önemli birşey değil sadece biraz gürültülü çalışır birde motor soğuk çalışır dedi ..

    Sizin aracınızdaki sorun fanın motor soğukken bile çalışması değil mi? O zaman baktıracağınız iki nokta yazdığım iki elemandır.( fan müşürü, hararet müşürü ve kabloları)

    Başka bir sorunu var mı?

    yok hocam aynen dediğin gibi soğukken bile çalışması araçla yaklaşık 1000 km yol yaptık ondan sonra başladı .. ustada değişecek dedi hatta 170 tl gibi birşey söyledi fiyatı için .. teşekkür ederim cevaplarınız için

    170 TL çok fazla müşür için, başka birşeyin fiyatını söylemiş olabilir, müşür arızası sizinki. Oto elektrikçiye gösterin motorcuya değil.

    Saygılar...

    http://www.otoyedekparcaburada.com/index.php?do=catalog/showLabel&labels=5885-2&tp=2

    hocam şu 165 tl olan sanırım değişicek dediği

    Fan motorunun değişmesi sizin sorununuzu çözmez ki, sizdeki sorun fan motoruna gitmemesi gerektiği halde elektrik gelmesi onunda sebebi müşürler veya röle gurubudur. Röle arızasında hiçbir zaman kapatamaz veya fanı hiçbir zaman çalıştıramaz. Sizdeki sorun müşürler veya elektrik tesisatında önceki mesajlarımda da bunu belirtmiştim. Fanı değiştiğinizde yeni fan gene çalışacak motor soğukken.

    Fanı komple neden değiştireceksiniz? Kırık, çatlak mı var? Balans mı yapıyor?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpernbugra

    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs

    quote:

    Orijinalden alıntı: alpernbugra

    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs

    quote:

    Orijinalden alıntı: alpernbugra


    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs

    quote:

    Orijinalden alıntı: alpernbugra

    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs

    Aracın önündeki pervane motor ısısı 90 ı gecince çalışacağına motor çalışır çalışmaz kendiliğinden çalışıyor ve ısıyı 90 ın altına düşürüyor .. hemen değiştir yoksa radyotre zarar verir falan dediler doğrumudur yoksa 1 2 gün kullansak bi sıkıntı yaratırmı tecrübeli arkadaşlar ??

    Benden önce bir üye daha yazmış ancak tekrar yazayım, klima dış ünite ve soğutma radyatörü fanı ortak olduğundan klima açıkken fan çalışır. Eğer sizin sorunuzun cevabı bu değilse,

    Fan müşürü ve hararet müşürüne baktırın;

    1) Hararet müşürü fişi çekikse veya müşürden çıkan kablolarda ileride bir noktada temassızlık varsa fan sürekli olarak çalışır.

    2) Bazı araçlarda fan müşürü kontağa bağlı bazı araçlarda bağımsızdır, sizdeki kontağa bağlı olanlardan ise kontağı açar açmaz fan çalışır.(arıza durumu varsa)

    Saygılar...

    klima kapalı hocam
    birde normalde kontak kapalıyken bile elle cevirebilirmişsiniz o pervaneyi ama bizdeki sanki biraz sıkışmış gibi dönmüyor baktırdığım ustada baya güvendiğim bir usta .. bizdeki kontağa bağlı değil 90 ı geçince devreye giriyor aracı ne zamandır kullanıyorum hiç 90 ı geçmedi derece ama fun da sıkıntı yoktu son 2 gündür var çünkü araç 2.5 3 bin devire gelince baya bi fan sesi geliyor önden öyle anladım bende çalıştığını ..

    2 tane ayrı ustaya gösterdim biri değişsin radyotörü dağıtır ama acelesi yok dedi diğeri çok önemli birşey değil sadece biraz gürültülü çalışır birde motor soğuk çalışır dedi ..

    Sizin aracınızdaki sorun fanın motor soğukken bile çalışması değil mi? O zaman baktıracağınız iki nokta yazdığım iki elemandır.( fan müşürü, hararet müşürü ve kabloları)

    Başka bir sorunu var mı?

    yok hocam aynen dediğin gibi soğukken bile çalışması araçla yaklaşık 1000 km yol yaptık ondan sonra başladı .. ustada değişecek dedi hatta 170 tl gibi birşey söyledi fiyatı için .. teşekkür ederim cevaplarınız için

    170 TL çok fazla müşür için, başka birşeyin fiyatını söylemiş olabilir, müşür arızası sizinki. Oto elektrikçiye gösterin motorcuya değil.

    Saygılar...

    http://www.otoyedekparcaburada.com/index.php?do=catalog/showLabel&labels=5885-2&tp=2

    hocam şu 165 tl olan sanırım değişicek dediği

    Fan motorunun değişmesi sizin sorununuzu çözmez ki, sizdeki sorun fan motoruna gitmemesi gerektiği halde elektrik gelmesi onunda sebebi müşürler veya röle gurubudur. Röle arızasında hiçbir zaman kapatamaz veya fanı hiçbir zaman çalıştıramaz. Sizdeki sorun müşürler veya elektrik tesisatında önceki mesajlarımda da bunu belirtmiştim. Fanı değiştiğinizde yeni fan gene çalışacak motor soğukken.

    Fanı komple neden değiştireceksiniz? Kırık, çatlak mı var? Balans mı yapıyor?

    hiç bilmiyorum hocam bana sadece en öndeki pervaneyi ı gösterdi bu komple değişecek dedi çok acelesi yok ama radyotörü dağıtır dedi 170 tl fiyatı var dedi ..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-EFAE9B29C -- 10 Eylül 2013; 23:47:33 >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.