Şimdi Ara

Onaylamdığım Halde Gamifive Paketi Başladı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
1.418
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bugün telefonuma hiçbir SMS onayı vermememe rağmen boyle bir mesaj geldi, acaba iptal mesajı atınca mi ücret kesilir? Daha önce başına böyle bir şey gelen oldu mu?

    TEBRIKLER! HERKESE 50MB INTERNET PAKETI kazandiran GAMIFIVE basladi! Hemen en populer oyunlari SINIRSIZ oynamaya basla! 50MB Internet paketi haftalik ucreti tam odeyen kullanicilarin hattina 3isgunu icinde yuklenir.Gamifive haftalik sadece 5TLdir. Servis vergiler dahil 20TLye her ay yenilenecektir. Iptal icin iptal gamifive yaz 3699a yolla. Iyi eglenceler!www.mobilgezegen.com - Yardim08503333699



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi doomguy -- 27 Şubat 2015; 9:40:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Kim ne derse desin android

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yalandır yollama birşey öylesine veya sahtekarlık olsun diye mesajı atmışlardır birşey yapma

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Omisis046

    Yalandır yollama birşey öylesine veya sahtekarlık olsun diye mesajı atmışlardır birşey yapma

    Hocam zaten üçkagit vardır diye cevap vermedim ama sanırım gerçek abonelik olayı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Olay dogrudur,binlerce kullanıcının hattından ufak ufak kesiliyor,cogunluk kesinti azar azar yapıldıgı için farkına varmıyor,hattınızdaki kullanımları iyice kontrol edin adamlar benden 25 tl tırtıklamıs .Adamlar para iadesini kabul etmiyor bende turkcelle asagıdaki metni yazdım ,olayı net olarak bu yazıdan ögrenebilirsiniz. :

    Yaklasık 2 aydır Turkcell hattımdan gamifive üyeligi nedeni ile ücret kesintileri yapılmaktadır,Arastırmalarımda Gamifive serivisi Buongiorno Dijital İletişim A.Ş adlı kuruluşa ait oldugunu ögrendim.Böyle bir siteye üyeliğim ve basvurum söz konusu degildir.Servis üyeligimi iptal ettirdim fakat internette bu konu ile ilgili cok şikayet okudum,binlerce insandan haksız ücret tahsili olmuş.Eylül ayı itibarı ile her hafta 5TL ,toplamda 25TL kesinti yapılmıstır.Buongiorno Dijital İletişim A.Ş üyeliğimi iptal etmiş ancak ücret iade talebimi kabul etmemistir.Reklam banner larına tıklayan kullanıcılar tuzaga düşürülmekte ve habersiz olarak Gamifive servisine üye yapılmaktadır.Turkcell gibi firmanın böyle bir olaya nasıl göz yumduğunu anlamak mümkün değil! Bu Türkcell in itibarını zedeler ve müşteri kaybetmesine yol açar..Konu ile ilgili BTK ve BİMER 'e şikayetimi ilettim.Hattımdan kesilen tutar tarafıma ödenmez ise Buongiorno Dijital İletişim A.Ş ile Türkcell için Savclıga suç duyurusunda bulunacağımı tarafınıza bildiririm.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: seylem

    Olay dogrudur,binlerce kullanıcının hattından ufak ufak kesiliyor,cogunluk kesinti azar azar yapıldıgı için farkına varmıyor,hattınızdaki kullanımları iyice kontrol edin adamlar benden 25 tl tırtıklamıs .Adamlar para iadesini kabul etmiyor bende turkcelle asagıdaki metni yazdım ,olayı net olarak bu yazıdan ögrenebilirsiniz. :

    Yaklasık 2 aydır Turkcell hattımdan gamifive üyeligi nedeni ile ücret kesintileri yapılmaktadır,Arastırmalarımda Gamifive serivisi Buongiorno Dijital İletişim A.Ş adlı kuruluşa ait oldugunu ögrendim.Böyle bir siteye üyeliğim ve basvurum söz konusu degildir.Servis üyeligimi iptal ettirdim fakat internette bu konu ile ilgili cok şikayet okudum,binlerce insandan haksız ücret tahsili olmuş.Eylül ayı itibarı ile her hafta 5TL ,toplamda 25TL kesinti yapılmıstır.Buongiorno Dijital İletişim A.Ş üyeliğimi iptal etmiş ancak ücret iade talebimi kabul etmemistir.Reklam banner larına tıklayan kullanıcılar tuzaga düşürülmekte ve habersiz olarak Gamifive servisine üye yapılmaktadır.Turkcell gibi firmanın böyle bir olaya nasıl göz yumduğunu anlamak mümkün değil! Bu Türkcell in itibarını zedeler ve müşteri kaybetmesine yol açar..Konu ile ilgili BTK ve BİMER 'e şikayetimi ilettim.Hattımdan kesilen tutar tarafıma ödenmez ise Buongiorno Dijital İletişim A.Ş ile Türkcell için Savclıga suç duyurusunda bulunacağımı tarafınıza bildiririm.

    Hocam bundan bir sonuç alabildin mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: e6750

    quote:

    Orijinalden alıntı: seylem

    Olay dogrudur,binlerce kullanıcının hattından ufak ufak kesiliyor,cogunluk kesinti azar azar yapıldıgı için farkına varmıyor,hattınızdaki kullanımları iyice kontrol edin adamlar benden 25 tl tırtıklamıs .Adamlar para iadesini kabul etmiyor bende turkcelle asagıdaki metni yazdım ,olayı net olarak bu yazıdan ögrenebilirsiniz. :

    Yaklasık 2 aydır Turkcell hattımdan gamifive üyeligi nedeni ile ücret kesintileri yapılmaktadır,Arastırmalarımda Gamifive serivisi Buongiorno Dijital İletişim A.Ş adlı kuruluşa ait oldugunu ögrendim.Böyle bir siteye üyeliğim ve basvurum söz konusu degildir.Servis üyeligimi iptal ettirdim fakat internette bu konu ile ilgili cok şikayet okudum,binlerce insandan haksız ücret tahsili olmuş.Eylül ayı itibarı ile her hafta 5TL ,toplamda 25TL kesinti yapılmıstır.Buongiorno Dijital İletişim A.Ş üyeliğimi iptal etmiş ancak ücret iade talebimi kabul etmemistir.Reklam banner larına tıklayan kullanıcılar tuzaga düşürülmekte ve habersiz olarak Gamifive servisine üye yapılmaktadır.Turkcell gibi firmanın böyle bir olaya nasıl göz yumduğunu anlamak mümkün değil! Bu Türkcell in itibarını zedeler ve müşteri kaybetmesine yol açar..Konu ile ilgili BTK ve BİMER 'e şikayetimi ilettim.Hattımdan kesilen tutar tarafıma ödenmez ise Buongiorno Dijital İletişim A.Ş ile Türkcell için Savclıga suç duyurusunda bulunacağımı tarafınıza bildiririm.

    Hocam bundan bir sonuç alabildin mi?

    Aldım , bimer ve btk ya yazdım durumu, ve sikayetvar.com ' da durumu anlatıp suc duyurusunda bulunacagımı yazdım ve btk ve bimere durumun iletildiginide ekledim.Birkac gün sonra arayıp paranızı iade edecegiz dediler.İşin içinde operatörlerde var da neyse! Aldık paramızı.Dediği sekilde yapın ,mecbur ödeyecekler cünkü sizden aldıkları hiç bir onay yok ,vazgeçmeyin peşine düşün




  • quote:

    Orijinalden alıntı: seylem

    quote:

    Orijinalden alıntı: e6750

    quote:

    Orijinalden alıntı: seylem

    Olay dogrudur,binlerce kullanıcının hattından ufak ufak kesiliyor,cogunluk kesinti azar azar yapıldıgı için farkına varmıyor,hattınızdaki kullanımları iyice kontrol edin adamlar benden 25 tl tırtıklamıs .Adamlar para iadesini kabul etmiyor bende turkcelle asagıdaki metni yazdım ,olayı net olarak bu yazıdan ögrenebilirsiniz. :

    Yaklasık 2 aydır Turkcell hattımdan gamifive üyeligi nedeni ile ücret kesintileri yapılmaktadır,Arastırmalarımda Gamifive serivisi Buongiorno Dijital İletişim A.Ş adlı kuruluşa ait oldugunu ögrendim.Böyle bir siteye üyeliğim ve basvurum söz konusu degildir.Servis üyeligimi iptal ettirdim fakat internette bu konu ile ilgili cok şikayet okudum,binlerce insandan haksız ücret tahsili olmuş.Eylül ayı itibarı ile her hafta 5TL ,toplamda 25TL kesinti yapılmıstır.Buongiorno Dijital İletişim A.Ş üyeliğimi iptal etmiş ancak ücret iade talebimi kabul etmemistir.Reklam banner larına tıklayan kullanıcılar tuzaga düşürülmekte ve habersiz olarak Gamifive servisine üye yapılmaktadır.Turkcell gibi firmanın böyle bir olaya nasıl göz yumduğunu anlamak mümkün değil! Bu Türkcell in itibarını zedeler ve müşteri kaybetmesine yol açar..Konu ile ilgili BTK ve BİMER 'e şikayetimi ilettim.Hattımdan kesilen tutar tarafıma ödenmez ise Buongiorno Dijital İletişim A.Ş ile Türkcell için Savclıga suç duyurusunda bulunacağımı tarafınıza bildiririm.

    Hocam bundan bir sonuç alabildin mi?

    Aldım , bimer ve btk ya yazdım durumu, ve sikayetvar.com ' da durumu anlatıp suc duyurusunda bulunacagımı yazdım ve btk ve bimere durumun iletildiginide ekledim.Birkac gün sonra arayıp paranızı iade edecegiz dediler.İşin içinde operatörlerde var da neyse! Aldık paramızı.Dediği sekilde yapın ,mecbur ödeyecekler cünkü sizden aldıkları hiç bir onay yok ,vazgeçmeyin peşine düşün

    geçmiş olsun hocam. peki btk ve bimer'den yanıt geldi mi size? ne diyorlar bu konu hakkında?




  • e6750 kullanıcısına yanıt
    İkisindende cevap gelmedi ama onlara yazdığımi sikayetvar da belirtince etkili oldu sanırım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: seylem

    İkisindende cevap gelmedi ama onlara yazdığımi sikayetvar da belirtince etkili oldu sanırım

    Yani göz göre göre dolandırılmamıza göz yumuyorlar. Özellikle BTK'nın bu konuda sessiz kalmasına şaşırdım. Bunlara karşı bizi kim savunacak?
    Geçmiş olsun tekrar hocam. Arkadaşın başına da aynı şey geldi, avea iade etmemekte ısrarcı. Bakalım ne olacak.
  • Benden de 8 haftalık kesinti yapmışlar, toplam 40 TL.

    Nasıl iptal edeceğiz bunu???

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.