Outlook'ta Hatırlatma Oluşturma
Outlook, zamanında önemli görevleri ve etkinlikleri hatırlamana yardımcı olacak güçlü bir hatırlatma özelliğine sahiptir. Outlook hatırlatıcıları ile şunları yapabilirsin:
- Randevuları ve toplantıları takip et.
- Görev son tarihlerini hatırla.
- Faturalar ve ödemeler için anımsatıcılar al.
- Kişisel taahhütleri hatırla.
Outlook'ta Hatırlatıcı Ekleme
Outlook'ta yeni bir hatırlatıcı eklemek hızlı ve kolaydır:
- Yeni bir E-posta oluştur veya mevcut bir E-postayı aç.
- "Ekle" sekmesine tıkla ve "Randevu" seçeneğini belirle.
- Randevu penceresinde, hatırlatıcı için gerekli bilgileri doldur.
- "Hatırlatma" kutusunu işaretle ve hatırlatılmak istediğin tarihi ve saati ayarla.
- "Kaydet ve Kapat" düğmesine tıkla.
Outlook Hatırlatma Türleri
Outlook üç farklı hatırlatma türü sunar:
- Açılır Pencere: Ekranın sağ alt köşesinde bir açılır pencere ile hatırlatılır.
- Sesli: Aygıtta ayarlanan sesli bir bildirim ile hatırlatılır.
- E-posta: Belirtilen e-posta adresine bir hatırlatma mesajı gönderilir.
Outlook Hatırlatıcılarını Özelleştirme
Hatırlatıcıları ihtiyaçlarına göre özelleştirebilirsin. Hatırlatıcı için aşağıdaki ayarları değiştirebilirsin:
- Hatırlatma süresi
- Hatırlatma sıklığı
- Hatırlatma metni
- Hatırlatma sesi
Outlook hatırlatıcı özelliğini kullanarak önemli görevleri ve etkinlikleri asla unutmayacaksın.