Şimdi Ara

ODTÜ'de okuyan insan evladı aranıyor !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
2.109
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Benim hedefim ODTÜ inşaat mühendisliği ama bir sorun var

    Bölümün dili İngilizce sanıyordum ben ama bugün arkadaşımla konuştum babası da ordan mezunmuş ve Arapça eğitim görmüşler.

    Şimdi ben hangi dilde eğitim görecem kazanırsam ?



    _____________________________
    I'm a barbie girl, in a barbie world
    Life in plastic, it's fantastic.
    You can brush my hair, undress me everywhere
    Imagination, life is your creation...

    You are my doll, rock'n roll, feel the glamour in pink,
    Kiss me here, touch me there, hanky panky...
  • =) haha komikmiş odtü de eğitim öğretim dili istisna bir kaç bölüm dışında ingilizcedir
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Nuri Alço

    Benim hedefim ODTÜ inşaat mühendisliği ama bir sorun var

    Bölümün dili İngilizce sanıyordum ben ama bugün arkadaşımla konuştum babası da ordan mezunmuş ve Arapça eğitim görmüşler.

    Şimdi ben hangi dilde eğitim görecem kazanırsam ?


    çince modası var
    _____________________________
  • Adam şuan Dubai de çalışıyormuş. Acaba özel olarak mı seçebilyoruz Arapça'yı falan ?

    ( Arkadaşım yalan söyleyecek birisi değil. )
    _____________________________
    I'm a barbie girl, in a barbie world
    Life in plastic, it's fantastic.
    You can brush my hair, undress me everywhere
    Imagination, life is your creation...

    You are my doll, rock'n roll, feel the glamour in pink,
    Kiss me here, touch me there, hanky panky...
  • gazozca görürsün sen
    _____________________________
    psn
    acaltun17
  • bölümlerin %95 i ingilizce eğitim veriyor....
    _____________________________
    Wehrmacht
  • Bizim Osmangazi Sapına kadar Türkçe eğitim veriyor. Ama teknik ingilizcede görecez. Gerçi ingilizceden korkum yok. Biraz pratikle süper olabilirim.
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • ben odtü tıpta okuyorum dersler isveççe
    _____________________________
  • Ödtü'de neredeyse herşey ingilizcedir bölümlerdeki tabelalar dersler vs. arapça seçmeli olarak seçilebilir ve arap ülkelerinde inşaat mühendisliği yapacaksan mantıklıdır da.
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Madman

    Ödtü'de neredeyse herşey ingilizcedir bölümlerdeki tabelalar dersler vs. arapça seçmeli olarak seçilebilir ve arap ülkelerinde inşaat mühendisliği yapacaksan mantıklıdır da.

    +1
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sefa3027

    ben odtü tıpta okuyorum dersler isveççe


    Ay ay ay... Gülmekten altıma yaptım. Aşırı bok kaybından ölecem...
    _____________________________
    I'm a barbie girl, in a barbie world
    Life in plastic, it's fantastic.
    You can brush my hair, undress me everywhere
    Imagination, life is your creation...

    You are my doll, rock'n roll, feel the glamour in pink,
    Kiss me here, touch me there, hanky panky...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ozgurdeniz65


    quote:

    Orjinalden alıntı: sefa3027

    ben odtü tıpta okuyorum dersler isveççe

    Şehir Van yazıyor gerçekten doğru mu?


    Odtü tıp ın puanı kaç acaba
    _____________________________
  • Önce bi kazanda sonra bakarsın ona göre seçimini yaparsın
    _____________________________
  • ODTü inşaat ta okuyorum, bütün bölümlerin eğitim dili ingilizcedir.Ama seçmeli olarak arapça dahil bir sürü dil alabilirsin
    _____________________________
  • Abim bilg. muh. de okuyor dersleri ingilizce goruyor ve bi kere sunum yapmıstı benim korkulu ruyam olayın bu bolumu yoksa ODTÜ yu severim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AcreaM -- 20 Eylül 2008; 19:50:57 >
    _____________________________
  • Kazanırsam hangi dili seçsem onu düşünüyorum. Rusça seçmek istemiyorum, Rus kadınlarını sevmem öyle sarışın açık tenli falan. Arapça'da seçersem siyah peçeli ninjalar var. En güzeli hot asian teen Japonca seçecem
    _____________________________
    I'm a barbie girl, in a barbie world
    Life in plastic, it's fantastic.
    You can brush my hair, undress me everywhere
    Imagination, life is your creation...

    You are my doll, rock'n roll, feel the glamour in pink,
    Kiss me here, touch me there, hanky panky...
  • Espri değil mi?
    _____________________________
    Üç yıl yatılı olarak okumuş olduğun lisenin kapısının önünde sigara içen yetişkin bir adam olarak kendilerini sokağa fırlatan öğrencilere hayretle bakıyorsun. Bunlar çocuk yahu, diye düşünüyorsun içinden. Oysa lise dediğinde, kendini hep sabah soğuk suyla tıraş olurken anımsıyorsun. Erkekliğe adım attığın yıllar olduğu için kendini hep büyük düşünmüşsün. Oysa düşlerinin dehlizlerinde umutsuzca çıkış aradığın o bina bile ne kadar küçükmüş.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: You and Me

    Espri değil mi?


    Hayır, değil. Bugün taban puanların yazdığı kitapcığı inceledim bazı üniversitelerde bölüm yanında parantez içi İngilizce yazıyordu ama ODTÜ'de yazmıyordu. Buna bir kesinlik kazandırmak için sordum.
    _____________________________
    I'm a barbie girl, in a barbie world
    Life in plastic, it's fantastic.
    You can brush my hair, undress me everywhere
    Imagination, life is your creation...

    You are my doll, rock'n roll, feel the glamour in pink,
    Kiss me here, touch me there, hanky panky...
  • dil nası yazmazya ösym kıtapçığındanmı bahsediyosun
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: scary.

    dil nası yazmazya ösym kıtapçığındanmı bahsediyosun


    2008 taban puanları.
    _____________________________
    I'm a barbie girl, in a barbie world
    Life in plastic, it's fantastic.
    You can brush my hair, undress me everywhere
    Imagination, life is your creation...

    You are my doll, rock'n roll, feel the glamour in pink,
    Kiss me here, touch me there, hanky panky...
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.