Şimdi Ara

NZXT Sonunda Türkiye'de (22. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
500
Cevap
7
Favori
17.755
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kargo Takip no elime ulaştı ancak; İstanbul'daki yoğun kar yağışından olsa gerek cumartesi ulaştıramadı aras kargo elime Hayırlısı pazartesi gününde bakalım...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


  • Hava akımına fazla takılmayın arkadaşlar. İşlemciniz 50derece civarlarında çalışacak, ekran kartınız sıvı soğutmalı değilse oda 80derece civarlarında olacak. Kasanın içindeki havanın 20 derece değilde 40 derece olması çok fark yaratmıyor bu bakımdan.

    Ayrıca bazı arkadaşlar S340 yerine Phanteks Envoo önermişler ama şahsen hemen hemen aynı iki ürün arasındaki 2 katı fiyat farkına bakarak size s340 önereceğim, Envoo öneren arkadaşlar neye istinaden öneriyor onuda anlamış değilim gerçi. Ön kısımdaki açılır kapanır kapak ve led bana çirkin geldi tabi bu zevk meselesi ama diğer özellikler bakımından fiyat harici bana pek farklı gelmedi.




  • güzel bilgi hocam teşşekkür ederiz
  • Corax söz verdiği 06.01.2016 tarihinde takip noyu gönderdi teşekkürler ilgili yaklaşımları için ancak bu sefer de kar engeline takıldık. Umarım bugün teslim alabiliriz.
  • UPS kargo aracılığıyla sipariş ettiğim coolermaster mastergel maker termal macun elime ulaştı. Ancak aras kargo'da gönderi no'yu sorguladığımda hiçbir gelişme gerçekleşmemiş.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kargomu bugün şubeden giderek teslim alabildim. Ön siparişle çok uygun fiyata aldığımız s340 elite artan doları dikkate alırsak (yurtdışı fiyatı 100 usd) hala rekabetçi bir fiyata corax stoklarında var tavsiye ederim herkese
  • Sonunda Kasım başında Yılbaşı Kampanyası ile ödemesini yaptığım S340 Elite kasam bugün 11 Ocak 2017 tarihinde gelebildi.
    Maalesef çok kısıtlı bir ürün yelpazesi olan böyle butik bir firmadan zaten az olduğunu tahmin ettiğim müşterilerine daha ilgili ve basit bir alışveriş beklerdim.
    Ama gördüğüm hizmet milyonlarca müşteri ile ilgilenen, yüzlerce mağazası olan Vatan Computer vs. gibi büyük firmalardan dahi kat kat kötü oldu.

    Yılbaşında beklediğimiz ürünlerimiz 25 Aralık'ta dağıtılmaya başlandığı iddia edildi.
    Yeni yıla girdik ve ürünüm gelmeyince aradım yaptığımız telefon görüşmelerimizden anladığım lokal kargo firması ile siparişlerin gönderimi için organizasyonun düzgün şekilde sağlanamamasından dolayı belirtilen zamanda yapılamadığı,
    gönderimlerin hafta içine yayılarak yapılabileceği ve en geç de cuma günü tüm siparişlerin en azından kargoya tesliminin yapılacağı bilgisi verildi.
    Ama maalesef Cuma günü mesai bitimine kadar bekletildik yine ve bir bilgi de gelmediği için tekrar aramak zorunda kaldım
    Görüşmemde akşam 19:00'a kadar tüm kargoların teslim işlemlerinin tamamlanacağı bilgisini aldım.
    Bu kesin bir bilgi mi dedim. Evet dediler bende tamam o zaman dedim. Ama maalesef yine bir kargo bilgi vs. gelmedi.
    Araya haftasonu girdi Cumartesi çalışmadıkları için sanırım telefonlar açılmadı.
    Pazartesi günü maalesef mağdur edilen bir müşteri olduğum halde ben tekrar tekrar firmayı aramak zorunda kaldım. Böyle böyle dedim.
    Evet özür dileriz tüm ürünler gönderildi Cuma günü aslında sadece sizin ürününüz (neden ise) ve bir arkadaş daha onun ürünü kaldı ofisimizde unutulmuş ürününüzü bugün teslim edicez
    zaten istanbul içisiniz yarın elinizde olur büyük ihtimal ile dediler. Bende Cuma da kesin veriliyordu yine yalan olmasın dedim. Yok dendi.
    Kapattım ama yine maalesef bir bilgi gelmedi. Maalesef yine ben aradım Salı günü ben takip etmesem aramasam devamlı ne olur ürünüm artık siz düşünün.
    Dün böyle böyle dediniz yine bir bilgi gelmedi dedim. Evet dün kargo çalışmıyormuş kar dolayısı ile ürününüzü bugün verebilcez dedi.
    Bende dün öğleden sonra idi aradım sizi kargonun çalışıp çalışmadığını o saate kadar bilmiyordunuz benim ürünümü kargoya vermeye çalışca mı öğrendiniz dedim. Evet bilmiyorduk dediler.
    Tabi bu durumu öğrenince arama gereği de duymuyorlar. Çok normal bir durum bu anlaşıldığı gibi ne gerek var müşteriye bilgi vermeye değil mi?
    Peki dedim bugün çalıştığından eminmisiniz kargonun yine bugün vericez diyorsunuz ama haberiniz varmı dedim.
    Evet haberimiz var çalışıyorlar ama şuan kar başladı tekrar belli de olmaz dedi.
    Tamam hayırlısı dedim kapattım. Çok şükür verebilmişler ürünü akşam kargo bilgisi geldi ertesi gün öğlende ürün adresime ulaştı zaten. Kargoda sıkıntı yok ürün verilebilse hemen geldi zaten.
    Bütüüüün bu gereksiz görüşmeleri geçen boşa zamanı masrafı bana müşteri olarak sadece 1 Adet Kasa almak istediğim için yaşattılar maalesef.

    Bunun dışında aslında toplamda 3 ürün almıştım bu kampanya ile ama nakit ihtiyacım için 2'sini iptal etmek istedim kasım ayında bu Elite kalmıştı sadece.
    O iptal edilen 2 ürün ile ilgili yaşadığım saçmalığa hiç girmeyeceğim bile. Anlattıklarımdan siz tahmin de edebilirsiniz zaten. Tek kelime "Sorumsuzluk"

    Amazon gibi bir firma var iken bu tarz firmaların bu hizmet kalitesi ile piyasada kalabilmesi bir mucize olucaktır.
    Daha bugün Amazon.de ile yaşadığım bir olay. 50 euro'luk 28 Aralıkta taaaa Almanya'dan sipariş geçtiğim bir ürün yılbaşında adresime geldi.
    Bu ürünün denemelerim sonucu Türkiye dsl altyapısı ile uyumlu olmadığını öğrendim ve geri iade etmek gerekti.
    Acelem yoktu ekstra bir siparişti karların erimesini bekledim ve bugün aradım daha doğrusu yurtdışı olduğu için onlar sizi arıyorlar istek sonrası anında.
    Alo dedim. Buyrun dedi sadece bir aksanlı türkçe ile.
    Ben anlattım durumu uzunca detaylarına girerek. İcabında bu ürünü türkiye'ye satışını da kapatmanız gerekebilir burda çalışması imkansız bir ürün dedim vs.
    Adam bir kelime dahi etmeden dinledi türkçesi mi kıt diye düşünüyordum ki adam tamamdır ürünü bize göndermenize gerek yok sizde kalabilir ben ürüne verdiğiniz ücreti kartınıza iade işlemini yaptım şuan
    bir mail gelicek dedi. Anında açıktı mailim zaten baktım evet geldi dedim. Para geçişleri bankaya göre değişebilir ortalama 1-2 gün içinde hesabınıza yansır dedi paranız.
    Tamam dedim çok teşekkürler. Rica ederim biz teşekkür ederiz vs. dedi. Kapattık telefonu bitti gitti. Bu kadar basit.

    Bu hizmeti bizim buradaki firmaların vermesini geçtim akıllarına hayallerine bile gelmez.
    Adamlar artık farklı bir boyuta yükselmiş yada bize öyle geliyor.
    Bizim sözde büyük firmaların yıllardır öncelikleri müşteri memnuniyeti değil de çingene hesabı yapıcakları cirolara odaklanmak olduğu için garip geliyor da olabilir bize tabi
    Adamlar para kazanmayı artık kaçıncı sıraya attılarsa müşterilerini mağdur etmemek zor durumda bırakmadan memnun tutmak 1. öncelikleri olmuş. Durum bu.
    İmkansızı istemedikten sonra müşterileri için yapmayacakları şey yok gibi. Şimdi ben bu hizmeti gördükten sonra birde bizimkilerin veremediği bu hizmetleri gördükten sonra burdan alışveriş yaparmıyım?
    Asla. Yine bir Logitech MX Master mouse aldım Amazon'dan normal kargo ile. 4-7 iş günü.
    Adamlar hızlı kargoya vermiş 2 günde İtalya üzerinden İstanbul'a girmiş 3. gün elimde ürün.

    Fark ortada. Bu konularda Türkiye'de gördüğüm en iyi firma İnventus.
    Amazon'un yanına yaklaşamaz hiçbiri ama en azından ülke içinde hizmet veren firmalar onları örnek almalılar belki bu saatten sonra ayakta kalabilir.
    Koskoca Gold Bilgisayar batmış mesela. Yazık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 312 . -- 12 Ocak 2017; 16:24:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 312 .

    Sonunda Kasım başında Yılbaşı Kampanyası ile ödemesini yaptığım S340 Elite kasam bugün 11 Ocak 2017 tarihinde gelebildi.
    Maalesef çok kısıtlı bir ürün yelpazesi olan böyle butik bir firmadan zaten az olduğunu tahmin ettiğim müşterilerine daha ilgili ve basit bir alışveriş beklerdim.
    Ama gördüğüm hizmet milyonlarca müşteri ile ilgilenen, yüzlerce mağazası olan Vatan Computer vs. gibi büyük firmalardan dahi kat kat kötü oldu.

    Yılbaşında beklediğimiz ürünlerimiz 25 Aralık'ta dağıtılmaya başlandığı iddia edildi.
    Yeni yıla girdik ve ürünüm gelmeyince aradım yaptığımız telefon görüşmelerimizden anladığım lokal kargo firması ile siparişlerin gönderimi için organizasyonun düzgün şekilde sağlanamamasından dolayı belirtilen zamanda yapılamadığı,
    gönderimlerin hafta içine yayılarak yapılabileceği ve en geç de cuma günü tüm siparişlerin en azından kargoya tesliminin yapılacağı bilgisi verildi.
    Ama maalesef Cuma günü mesai bitimine kadar bekletildik yine ve bir bilgi de gelmediği için tekrar aramak zorunda kaldım
    Görüşmemde akşam 19:00'a kadar tüm kargoların teslim işlemlerinin tamamlanacağı bilgisini aldım.
    Bu kesin bir bilgi mi dedim. Evet dediler bende tamam o zaman dedim. Ama maalesef yine bir kargo bilgi vs. gelmedi.
    Araya haftasonu girdi Cumartesi çalışmadıkları için sanırım telefonlar açılmadı.
    Pazartesi günü maalesef mağdur edilen bir müşteri olduğum halde ben tekrar tekrar firmayı aramak zorunda kaldım. Böyle böyle dedim.
    Evet özür dileriz tüm ürünler gönderildi Cuma günü aslında sadece sizin ürününüz (neden ise) ve bir arkadaş daha onun ürünü kaldı ofisimizde unutulmuş ürününüzü bugün teslim edicez
    zaten istanbul içisiniz yarın elinizde olur büyük ihtimal ile dediler. Bende Cuma da kesin veriliyordu yine yalan olmasın dedim. Yok dendi.
    Kapattım ama yine maalesef bir bilgi gelmedi. Maalesef yine ben aradım Salı günü ben takip etmesem aramasam devamlı ne olur ürünüm artık siz düşünün.
    Dün böyle böyle dediniz yine bir bilgi gelmedi dedim. Evet dün kargo çalışmıyormuş kar dolayısı ile ürününüzü bugün verebilcez dedi.
    Bende dün öğleden sonra idi aradım sizi kargonun çalışıp çalışmadığını o saate kadar bilmiyordunuz benim ürünümü kargoya vermeye çalışca mı öğrendiniz dedim. Evet bilmiyorduk dediler.
    Tabi bu durumu öğrenince arama gereği de duymuyorlar. Çok normal bir durum bu anlaşıldığı gibi ne gerek var müşteriye bilgi vermeye değil mi?
    Peki dedim bugün çalıştığından eminmisiniz kargonun yine bugün vericez diyorsunuz ama haberiniz varmı dedim.
    Evet haberimiz var çalışıyorlar ama şuan kar başladı tekrar belli de olmaz dedi.
    Tamam hayırlısı dedim kapattım. Çok şükür verebilmişler ürünü akşam kargo bilgisi geldi ertesi gün öğlende ürün adresime ulaştı zaten. Kargoda sıkıntı yok ürün verilebilse hemen geldi zaten.
    Bütüüüün bu gereksiz görüşmeleri geçen boşa zamanı masrafı bana müşteri olarak sadece 1 Adet Kasa almak istediğim için yaşattılar maalesef.

    Bunun dışında aslında toplamda 3 ürün almıştım bu kampanya ile ama nakit ihtiyacım için 2'sini iptal etmek istedim kasım ayında bu Elite kalmıştı sadece.
    O iptal edilen 2 ürün ile ilgili yaşadığım saçmalığa hiç girmeyeceğim bile. Anlattıklarımdan siz tahmin de edebilirsiniz zaten. Tek kelime "Sorumsuzluk"

    Amazon gibi bir firma var iken bu tarz firmaların bu hizmet kalitesi ile piyasada kalabilmesi bir mucize olucaktır.
    Daha bugün Amazon.de ile yaşadığım bir olay. 50 euro'luk 28 Aralıkta taaaa Almanya'dan sipariş geçtiğim bir ürün yılbaşında adresime geldi.
    Bu ürünün denemelerim sonucu Türkiye dsl altyapısı ile uyumlu olmadığını öğrendim ve geri iade etmek gerekti.
    Acelem yoktu ekstra bir siparişti karların erimesini bekledim ve bugün aradım daha doğrusu yurtdışı olduğu için onlar sizi arıyorlar istek sonrası anında.
    Alo dedim. Buyrun dedi sadece bir aksanlı türkçe ile.
    Ben anlattım durumu uzunca detaylarına girerek. İcabında bu ürünü türkiye'ye satışını da kapatmanız gerekebilir burda çalışması imkansız bir ürün dedim vs.
    Adam bir kelime dahi etmeden dinledi türkçesi mi kıt diye düşünüyordum ki adam tamamdır ürünü bize göndermenize gerek yok sizde kalabilir ben ürüne verdiğiniz ücreti kartınıza iade işlemini yaptım şuan
    bir mail gelicek dedi. Anında açıktı mailim zaten baktım evet geldi dedim. Para geçişleri bankaya göre değişebilir ortalama 1-2 gün içinde hesabınıza yansır dedi paranız.
    Tamam dedim çok teşekkürler. Rica ederim biz teşekkür ederiz vs. dedi. Kapattık telefonu bitti gitti. Bu kadar basit.

    Bu hizmeti bizim buradaki firmaların vermesini geçtim akıllarına hayallerine bile gelmez.
    Adamlar artık farklı bir boyuta yükselmiş yada bize öyle geliyor.
    Bizim sözde büyük firmaların yıllardır öncelikleri müşteri memnuniyeti değil de çingene hesabı yapıcakları cirolara odaklanmak olduğu için garip geliyor da olabilir bize tabi
    Adamlar para kazanmayı artık kaçıncı sıraya attılarsa müşterilerini mağdur etmemek zor durumda bırakmadan memnun tutmak 1. öncelikleri olmuş. Durum bu.
    İmkansızı istemedikten sonra müşterileri için yapmayacakları şey yok gibi. Şimdi ben bu hizmeti gördükten sonra birde bizimkilerin veremediği bu hizmetleri gördükten sonra burdan alışveriş yaparmıyım?
    Asla. Yine bir Logitech MX Master mouse aldım Amazon'dan normal kargo ile. 4-7 iş günü.
    Adamlar hızlı kargoya vermiş 2 günde İtalya üzerinden İstanbul'a girmiş 3. gün elimde ürün.

    Fark ortada. Bu konularda Türkiye'de gördüğüm en iyi firma İnventus.
    Amazon'un yanına yaklaşamaz hiçbiri ama en azından ülke içinde hizmet veren firmalar onları örnek almalılar belki bu saatten sonra ayakta kalabilir.
    Koskoca Gold Bilgisayar batmış mesela. Yazık.


    Yaşadıklarınız cidden çok üzücü hocam. Hele hevesle beklenen bir ürün için bu kadar süre beklemek, insanı çileden çıkartır. Amazon ve Inventus konusunda aynen katılıyorum size. Inventus'tan bundan iki ay önce 2 adet pahalı fan almıştım, fanları kasaya taktım bir kaç gün kullandım ve çok sesli oldukları için iade etmek istedim. Ürünleri güzelce paketleyip kargo ile yolladım ve ürünler ellerine geçince aynı saat içinde geri ödemeyi aldım...




  • Aynen hocam gerçekten çok çok yazık. Bu kadar rezalet bir hizmet vermeye hiç gerek yok ki.
    İnventus gerçekten ufak ama çok sağlam tatlı bir firma.
    Yerlerine de gittim zamanında ilk pc'mi aldığımda Kadıköy'de iken ve sonra birçok defa gittim şimdi Koşuyoluna taşınmışlar.
    Bu tarz güzel firmalardan hizmet alınca kötü firmalar insanın gözüne daha da batıyor maalesef.
    Aynı gün ödemeyi geri aldım diyorsun sen düşün
    Ben bu Cora firmasından kasım başında parasını ödediğim 3 üründen 2'sini nakit ihtiyacım oluşunca 3 gün sonra iptalini ve para iadesini istedim.
    Bana telden 1 ay sonra paranızı geri öderiz dediler
    Ne dedim 1 Ay'mı dediniz. Evet dedi.
    Neyse birkaç gün sonra o paraya ihtiyacım daha da arttı bir araştırdım sözleşmeye yasalara baktım 14-15 gün zaten iptalde iade süresi verilmiş.
    Aradım bu 1 ay nerden çıktı sözleşmenizde de yasal düzenlemelerde de 2 hafta sonra iade yazıyor dedim.
    Tamam o zaman 15 güne yaparız dedi sonra
    Bende 15 inci son günü mü bekliyceksiniz dedim. Evet son gün yapabiliyoruz ödemeyi dedi
    15. gün geçti aradım Salı günü idi sanırım son günü beklettiniz ama yok gün bitti para gelmedi dedim.
    Bu seferde ödemeleri Cuma günü yapıyoruz biz falan demeye başladı telefondaki bayan 3 gün daha bekleticeklermiş doğru ise oda.
    Bu nasıl birşeydir Cuma günü ödeme yapıyorsanız geçen Cuma yapsaydınız o zaman bana 1 ay sonra öderiz deyip sallamasyon bir süre
    sözleşmede 15 günü ben söyleyince tamam 15 gün deyip sonra da 15 inci son günde şimdi Cuma deyip 18 güne uzatınca zengin mi olucaksınız tarzı şeyler söyleyince bana dalga geçer gibi tamam ben iletiyim yetkililere ödemenizi hemen istediğinizi dediler
    Bende bir zahmet iletin artık bende bunu anlatıyorum kaç gündür ben hemen değil siz söz verdiğiniz 15. günde geçtiği için istiyorum dedim.
    Çok şükür ertesi gün paramı kurtarabildim. Kalan 1 ürünümünde akıbetini yazdım yukarıda zaten.
    Gerçekten yazık müşterisine dolandırıcı alıcıklı gibi telefonda davranan benim paramı bana geri vermeye kasan
    yukarıda da yazdığım gibi ülkemizde neler gördüm ama bu kadar kötü bir firma ben görmedim.
    Yeni kısıtlı ürünü olan dolayısı ile zaten üç beş müşterisi olan bir firmadan bu hizmet inanılmaz birşey gerçekten.
    Bu konudaki insanları görmeseydim dolandırıldığıma kanaat getiricektim. Allah düşürmesin.




  • 312 . kullanıcısına yanıt
    Ümit Bey iyi geceler,

    İş seyahatindeyim, uzun zamandır istediğim fakat fırsat yaratıp okuyamadığım firmam Corax Alpha A.Ş. ile ilgili tüm forumları veya aslında daha çok şikayetleri derleyebilmek adına hakkımızdaki tüm konuları okudum.

    Öncelikle açıklığınız için size, daha sonrasında ise görüyorum ki neredeyse ilk kurulduğumuz günden itibaren bizlere destek vermiş, veren tüm donanımhaber forum sakinlerine sizin vasıtanızla birinci ağızdan teşekkür ederim.

    Ne yazık ki firmamız ile olan ticari ilişkinizde yaşadığınız olumsuzluk, ortağım Can Özkaymak ile birlikte kurup, yaratmak istediğimiz "Türkiye piyasasında yapılanın aksine, Dünya'nın en önde gelen ve Türkiye'de mevcut olmayan bilgisayar performans çözümlerini, olması gereken fiyatlara ve sorunsuz şekilde Türkiye'deki kullanıcılara ulaştırma" ideallerine oldukça ters düşmesi açısından çok moral bozucu bir tecrübe, bu yüzden firmam veya çalışanlarımın gerçekleştirdiği tüm eksiklikler ve hatalar için özürlerimi kabul etmenizi rica ederim.

    Bugüne kadar firmamızdan alışveriş gerçekleştirmiş ve memnuniyetlerini çıkarsız bir şekilde dile getirmiş tüm destekçilerimizin bu desteklerinin "yalancı" veya "dolandırıcı" olarak etiketlendirilebilecek bir firma adına olmasından kaynaklanacak zan altında kalma durumunda bırakmamakta benim görevim. Bu cevabı yazıyor olmamın asıl sebebi budur.

    Ümit Bey, IP Telecom A.Ş. altyapısında başlattığımız ve 25 Ocak'ta 1.yılını kutlayacak olan firmamızın yer yer stokların geç açılması durumlarında kullanıcılarımızdan eleştiriler aldık, fakat karşılıklı anlayış ile bu konuları çözdük ve buna devam ediyoruz. Ne yazık ki sizinle birlikte firmamız hakkında tamamen olumsuz görüşlere sahip olan kullanıcı sayımız 3'e ulaştı ve
    daha fazla artmasını istemiyoruz. Yeni yılımızda, kuruluşumuzdan itibaren getirdiğimiz ilkeleri daha da ileriye seviyeye götürmek için uğraşıyoruz.

    Anlattığınız olaylar zincirinde genel hatlarında yanlış bir bilgi görmedim. Sadece bir kaç bilgi eksikliği ve tahmin ediyorum ki alışverişinizden doğan memnuniyetsizliğin psikolojik etkisiyle daha "karamsar" bir tasvirde anlatım yapmışsınız, bunu gayet doğal olarak görüyorum fakat;

    - Üst paragraflarda bahsettiğim üzere ilk kuruluşumuzdan bu tarafa NZXT Avrupa stoklarınında kısıtlı olmasından doğan stok problemimizi konteyner siparişlerine döndürerek çözmeye çalıştık, bu süreyi size yansıtmamak ve S340 Elite modelini tüm Avrupa'da ilk Türkiye'de sahiplerine ulaştırmak adına gerçekleştirdiğimiz "Yılbaşı Teslim" kampanyamız oldu. Keza Avrupa'nın diğer bölgelerinde S340 Elite renk seçenekleri ancak Şubat Ayı içerisinde başlayacaktır. Şu an distribitörlerde sadece siyah renk mevcuttur.

    - Evet, Corax Alpha olarak yeni bir firmayız fakat Okisan, Plastica, IP Telecom firmalarını içeren, her biri kendi sektöründe kendini ispatlamış bir firma grubunun parçası olarak kurulduk. Tam sayısını yazarak farklı anlaşılmasına sebep vermek istemediğim ama tahmin ettiğinizden çok yüksek bir sayıda destekçiye, bu sayıdan çok daha fazla tamamlanmış başarılı sipariş oranlarına sahibiz. Bu alışverişlerin ne yazık ki 3 tanesinde bizi gerçekten üzen olumsuz tepkiler aldık. Bu 3 şikayetten ise siz de dahil olmak üzere 2'si şikayetlerinde haklı idi. Keza temsil ettiğimiz şu an kendi sektörünün en iyi firmalarından olan 6 markanın distribütörlüğünü sizin tahmin ettiğiniz rakamlarla gerçekleştirmenin mümkün olmadığını belirtmek isterim. Tüm gerçekleştirmeye çalıştığımız kullanıcı memnuniyeti bazlı çözümler sadece Corax Alpha ismini değil aynı zamanda başarılarını ispatlamış bu markları zedeleyecek olup, böyle birşeye kolay kolay veya kasıtlı olarak izin vermeyeceğimizin altını çizmek isterim.

    - Beni en çok üzen tutumunuz "para beklentisi" olan bir firma olarak tasvir etmeniz oldu. Sadece kişisel merakımdan sormak istediğim bir soru; Ön planda parayı tutan bir firma, bu mesajımın özel değil açık mesaj olduğunu biliyorsunuz ve bu forumda bile biliyorum ki iade, iptal veya değişim gerçekleştirmiş birçok destekçimiz bulunmakta, hangi "iade, iptal veya değişim" konularında tek bir soru dahi sormadan bu talepleri gerçekleştirir? Piyasaya yeni çıkan ve gerçekten çok iyi satış grafiklerine ulaşacağını Temmuz'da ilk örneği gördüğümüz an tahmin ettiğimiz ve 1000 adet sipariş ettiğimiz S340 Elite modelini, kurun 3,38 lerde dolaştığı bir ortamda, kuru 3,18'e sabitleyerek bir de üzerine %20 gibi bir indirimle sunar? Buradaki mantığınızı anlatırsanız, ileride bizi bu imaja sokabilecek tüm hareketlerden kurtarmış olursunuz. Bu kampanya dahilinde S340 Elite modelini Avrupa'da piyasaya girmeden önce 350 TL civarında sizlere sunduk. Bu fiyatlara %18 KDV'nin dahil olduğunu, yurtdışından yapılan herhangi bir alışverişle sadece bu çarpandan ötürü %18 fiyat farkı olduğunu da ayrıca hatırlatmak istiyorum (!) Kampanya dahilinde stoğumuzun %60'a yakını eridi. Bugün sitemizde fiyatı 514 TL'lere ulaşmış bu ürünün satın alınmış stoğunun %60'ını böyle bir fiyat farkıyla sizce neden sunmuş olabiliriz? Gerçekten bunu sizi anlamak için soruyorum, lütfen yanlış anladı iseniz mazur görünüz. Bakış açınızı öğrenmekten farklı bir gayemin olmadığından emin olabilirsiniz.

    - İade talebiniz aynı gün gerçekleştirildiğini ve bildiri mailinin tarafınıza gönderildiğini görüyorum. "Ön Ödemeli" bir kampanya dahilinde herhangi bir firmadan satın alacağınız ürün kredi kartınızdan önlemli olarak çekilir ve bizim hesaplarımıza geçme süresi PayU ile anlaşmamız doğrultusunda 20 iş günüdür. Kart ekstreleriniz incelerseniz "Corax Alpha A.Ş." adına değil "PayU" tarafından işlemin yapıldığını görebilirsiniz. Sözleşmelerde ve kanunda geçen "iptal veya iade" süreleri 15 "iş" günüdür. Bu 15 "iş günü", sözleşmenin "satıcı" tarafının paranın "alıcı" tarafına "iade emrini" gerçekleştirmesi için verilmiş süredir. Bu emir gerçekleştikten sonra "satıcı" için bir yüküm yoktur. Sizin hesabınıza geçecek miktar provizyon olarak bankanız tarafından belirlenen sürede kredi kartınıza geri yatırılır. Bu bankanız tarafından belirlenen süre diye tasvir ettiğim bölüm ise firma ve banka bazlı değişkendir. Bu süre 1 saat ile 45 gün arasında çok ciddi oranlarda farklılık gösterebilmektedir. Özetle : bu kampanyadan faydalanan tüm kullanıcılarımızın ödemeleri bize 20 gün vade ile yatıyor ve hesap kesim tarihleri haftalık olduğu için o hafta içerisinde iptal talebiniz olmaz ise ne yazık ki size geri dönüş süreside 20 gün olarak işliyordu. Hesap kesim günü PayU ile anlaşmamızda Perşembe günleridir. Sizin durumunuzda, alışverişi gerçekleştirdiğiniz hafta içerisindeki Perşembe'ye kadar iptal talebiniz olsa idi, paranız aynı "saat" içerisinde iade edilebilirdi. Burada eksik olan taraf, yetkili personelimin size bildirdiği "15 gün" ifadesidir. Bu bilgiler tarafınıza açıklanmış olsa sanırım sizin için sıkıntılı geçen süreçte daha rahat olabilirdiniz. Sipariş iptal talebini hesap kesim tarihinden sonra gerçekleştirmiş tüm kullanıcılarımızı bırakın daha uzun süre bekletmeyi, bekleme süresini kısaltmak adına hesap numaraları talep edip havale olarak hesaplarına yatırmış olduk. Aslında kredi kartı provizyonunuzu nakit olarak ödeyerek sizlere süre ve bu parayı nakit olarak kullanma şansı yaratmış olduk fakat ne yazık ki bunu anlatmakta çalışma arkadaşlarımın başarısız olduğunu görmüş oldum. Telefon veya mail yoluyla aldığınız hizmetten şikayetçi olduğunuz durumlarda lütfen okan.ozkara@coraxalpha.com veya can.ozkaymak@coraxalpha.com adreslerine şikayette bulunmanızı özellikle rica ediyoruz. Bunun için ayrıca teşekkür ederim.

    - En haklı olduğunuz konu ise, yılbaşı teslim kampanyasında satın aldığınız ürünün teslimat sürecinde en büyük sıkıntıyı yaşamış 4 kullanıcımızdan birisi olmanızdır. Asıl gayemiz, yılbaşı haftasından önce üyelerimize tüm siparişleri ulaştırıp, yılbaşı gecesi kendileri veya sevdiklerine hediye olarak sunabilmeleri idi. Kampanyanın fikir aşamasında bizden size yılbaşı hediyesi olması açısından agresif fiyatlara ve renk seçenekleri ile birlikte sunduk kampanya dahilindeki ürünleri. Siparişlerimizin %93'ü yılbaşından önce başarılı bir şekilde ulaştırılmış olmasına rağmen özellikle S340 Elite ve yeni anlaştığımız ROCCAT marka ürünlerin teslimatlarında keza gümrük ,keza kargo operasyonu, keza biz kaynaklı sorunlar yaşandı. Ama bu sorunlarıda takip eden hafta çözüp kalan gönderilerin siz ve diğer iki müşterimiz hariç tamamını ulaştırdık. Bahsi geçen üç müşterimizin kargolarının gecikmesi ise tamamen firma personelinin yani bizim suçumuzdur. 3 kez kontrol ederek yollamarını rica etmeme rağmen, sipariş listesindeki bu üç müşterimizin isimlerine muhasebe birimi tarafından fatura basılmadığı veya bir şekilde fatura içerisinden bir veya birden fazla ürünün iptali gerçekleştiğinden dolayı "iptale düştüğü" için, depodan gönderim gerçekleşmemiştir. Bunu aynı gün içerisinde saptayıp Cumartesi günü kargo işlemi gerçekleştirmek istediğimizde ise İstanbul'da gerçekleşen yoğun kar nedeni ile bu kez anlaşmalı olduğumuz Aras Kargo firmamızın operasyon bölümünün çalışmaması nedeni ile Pazartesi'ye ertelenmiş, Pazartesi sabah çağırılan kargoya olumlu cevap verilmesine karşın toplama yapılmaması üzerine öğleden sonra 13:00 sularında tekrar aradığımızda operasyon bölümünün kapatıldığını, tüm gönderilerin uygun hava ve yol koşulları oluşana dek askıya alındığı bilgisi verildi. İstanbul'da yaşadığınızını belirtmişsiniz. Bahsi geçen tarihlerde meterolojinin uyarısına karşın İstanbul'da alınmayan önlemler neticesinde 4 gün boyunca şehrin felç olduğunu, sadece Aras Kargo değil çoğu taşıma firmasının operasyon gerçekleştiremediğini ve sadece gönderilen kargoların değil şehir dışından İstanbul'a gönderilmiş tüm kargolarında beklemeye alındığını, yollar açılıp şehir ulaşıma müsait hale geldiğinde dağıtımların ve gönderilerin gerçekleştiğini biliyor olduğunuzu var sayıyor, bunu "yalan" veya "bahane" olarak görmenizin genel memnuniyetsizliğinin sonucunda kullanmış olduğunuz ifadeler olduğunu düşünüyor, bu ihmal için de tekrar özür diliyorum.

    - Son olarakta toplamak gerekirse; Amazon gibi Dünya devi ve Inventus gibi Türkiye sınırları içerisinde en çok takdir ettiğimiz saygın firmalarla kıyaslanıyor olmak hoşumuza gitse de ne yazık ki bu konuda biraz hayal kırıklığınızdan ötürü taraflı ifadelerde bulunduğunuzu düşünüyorum. Çok fazla detaya girip tüm konulara açıklık getirmeye çalıştığım bu yorumda sadece bu konuyla ilgili bir tecrübemi paylaşmak istiyorum. Kişisel olarak Amazon'dan ben de alışveriş yapıyorum ve zaten firmanın ciddiyetini hepimiz biliyoruz. Bizimle veya Türkiye'den herhangi bir firma ile kıyaslanılabilecek bir firma değil büyüklük açısından. Fakat ona rağmen, 21 Ekim'de sipariş ettiğim ürün, teslim tarihi 24 Ekim görünen ürün elime ancak 17 Kasım tarihinde ulaşabildi. Bu gönderiden sonra ve takip süreci boyunca her takip sistemine girdiğimde bir aksilik olduğunu ve giderilmeye çalıştığı bilgilendirmesini aldım. Eminim benim bu tecrübemi paylaşmış veya daha kötüsünü yaşamış birçok kullanıcı vardır. Fakat bir gönderide bu tecrübeyi yaşamış olmamız, ne Amazon'un adi veya dolandırıcı, ne kötü veya kalitesiz ne de yalancı veya eksik bir firma olduğunu gösterir. Keza Amazondan gerçekleştirdiğim defalarca alışveriş üzerinden yalnızca iki defasında böyle bir aksilik yaşadım. Keza bu taşıyıcı firma kaynaklı, keza depo birimi kaynaklı , keza gümrük birimi kaynaklı olabilir. O ürünün elime geçeceğini de, iptalini istesem iptalininde gerçekşelip ödemenin hesabıma geçeceğini biliyordum. Üstüne bile düşmedim açıkcası. İlk kez alışveriş gerçekleştirdiğiniz bir firmadan, bunu Corax Alpha için söylemiyorum, taleplerinizin hepsi bir şekilde yerine getirilmiş, ürününüz eksiksiz olarak elinize ulaşmış olmasına karşı, bugüne kadar tahminlerinizden çok uzak sayılarda başarılı sipariş tamamlamış, gerçekten yola çıkarken tahmin ettiğimizden çok daha kaliteli ve bize işimizi daha çok sevdiren, daha fazla imkanlar yaratmamıza teşfik eden kullanıcı kitlesine sahip, temsil ettiği 6 lider markanın 311 ürün çeşidiyle sizlere en başta bahsettiğim ideallerle hizmet vermeye çalışan bu firma ve ekibine bu denli ağır ithamlar altında bırakmanıza da teessüf ediyorum.

    Böylesine uzun bir yazıyı bir şekilde okumuş olan tüm forum kullanıcıları ise sabırları için teşekkür ediyorum.


    Saygılarımla;

    Okan ÖZKARA
    Director
    Corax Alpha




  • Okan Özkara O kullanıcısına yanıt
    Arkadaşlar
    Benim Corax firmasından ilk alışverişimde yaşadığım neredeyse tüm adımları ve bu olaylar çerçevesinde bende oluşan görüşlerimi yukarıda belirttim.
    Ayrıca Amazon'dan o mesajları yazdığım aynı günde yaşadığım bir olay olduğu için o tecrübemi de değerlendirmelerime ekledim.
    Başka bir arkadaş'ta benim ülkemiz sınırları içinde inventus firmasını beğendiğimi belirtmeme karşılık kendisi inventus firması ile yaşadığı olayı da yazmış.
    Bende bu aynı gün hatta aynı saat yazmıştı arkadaş sanırım ürün iadesinde ücret geri ödemesini aldığını bende onun üzerinde benim yine Corax firması ile
    ilk mesajımda yazmadığım sipariş iptal ücret iade tecrübemi de 2. bir mesajımda adım adım yazdım.

    Gördüğünüz gibi firma sahiplerinden Okan Özkara Bey'de detaylı şekilde kendi açısından firmasının genel amaçlarını ve benim yaşadığım alışveriş tecrübeme
    kendilerinin yorumlamalarını ve firma içinde bu siparişler ile ilgili yaşadıkları olayları açıklamış.

    Dolayısı ile daha başka birşey demeye gerek duymuyorum bu mesajları okuyan insanlar gerekli tecrübeyi bizim gibi yaşamadan da edinmiş olucaklardır zaten. Çünkü
    benim şahsen yaşadığım bu alışveriş tecrübesi neticesinde oluşan fikrimin bahsedilen piyasaya göre firmanın uygun fiyatlandırma yapısı (bu arada iptalini istediğim NZXT S340 ürününü 2 ay sonrası yılbaşı kampanyası sayesinde verilen uygun fiyatdan 3 TL ucuza Amazon.de sitesinden aldım 8 gün içinde adresime geldi) ürünlerin getirilmesinde yaşanılanlar, avrupa piyasasındaki diğer modellere göre avantajları vs. gibi açıklamalar ile değişmesi mümkün değil.

    Yani acı da olsa gerçek olan bir müşteri bir firmanın ticari hayatta yaşanılan sıkıntılara zorluklara mesela ödeme sisteminizde bahsettiğiniz ödemenin hangi sistem ile kime kaç günde nasıl aktarıldığına falan vs. vs. konulara bakmaz ilgilendirmez müşteri satın aldığı ürünün kalitesine fiyatına eline nasıl sorunsuz geliyor satış sonrası hizmetleri garanti vs. konulara bakar yada aynı ürünü kendisi için daha iyi şartlarda başka bir yerden alabiliyor mu bunlara bakar.
    Alışveriş bir müşteri için bu kadar basit sorunsuz kolay olmalıdır. Gerisi hikayedir.




  • Ayrı günlerde NZXT Manta kasa ve NZXT Hale 82 V2 700W güç kaynağı siparişi verdim, her iki siparişim de bir gün sonra tarafıma ulaştı, hızlı gönderilerden memnun kaldım, Corax Alpha'dan daha çok alış-veriş yaparım diye düşünüyorum. Bu arada firma yetkilileri sanırım bu konuyu okuyor, eğer okuyorlarsa NZXT Kraken X42 sıvı soğutma kiti ne zaman stoklara girecek sormak isterim, teşekkürler.
  • Uzun mesajları okumadım açıkçası, başından kötü olaylar geçen arkadaşlar olmuş, üzüldüm onlar için. Burası Türkiye, amazondan adetli olarak sipariş ettiğimiz ürünler bile gümrükte takılabiliyor. Tedarikçilerin böyle sıkıntılar yaşaması beni çok şaşırtmaz açıkçası. Devlete işe alımlarda liyakata göre değil biata göre seçimler yapıldığı için bir gümrük görevlisinin A dediğine diğeri B diyebiliyor. Yaşadığınız ve muhtemelen ileride de yaşayacağınız sıkıntılara rağmen yurtdışı fiyatlarıyla Türkiye'de bu ürünlerin satıldığını görmek çok hoşuma gitti açıkçası, bakınız ayın 20-27'si arası karne indirimi yapmışlar haber bile vermemişler, S340 elite 430TL, Krakenx62 stokta olmasa bile 650TL'den alınabiliyor bugün, stoğa girince de yollanır sanırım. Bence bunlar çok güzel şeyler, keşke diğer tedarikçi firmalarda ürünlerini yurtdışı fiyatına yakın satabilse corax gibi, kendilerini tebrik ediyor çalışma hayatlarında başarılar diliyorum.




  • Cumartesi istediğim s340 elite kasa salı günü elime ulaştı. Kaç tane pc parçası sipariş ettim internetten en sorunsuz en hızlı gelen bu oldu. teşekkürler corax teşekkürler nzxt.



    Peki şimdi ben nasıl montaj yapıcam nasıl kablolama yapıcam hiçbir fikrim Yok. Bişekilde yaparız diyordum ama anladım ki o kadar da kolay değilmiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi freestanbul -- 31 Ocak 2017; 13:56:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nzxt'nin sitesinde kraken x62 6 yıl garantili ancak coraxalpha'nın sitesinde 2 yıl garantili görünüyor, bir hata mı var?
    https://www.nzxt.com/products/kraken-x62
    https://www.coraxalpha.com/tum-urunler/sogutma-sistemleri/nzxt-kraken-x62
  • corsair 400c ve NZXT S340 Elite

    bu iki kasadan birisini alacağım ancak bi türlü seçemedim.Corsairin pencereli kısmı plastik bi malzeme iken s340 cam diye anladım.Bir de 400c mıknatıs ile kapatılırken s340 normal vidalı.Bu iki unsurdan dolayı s340 diyorum ama ne dersiniz.nzxt nasıl bir markadır ikiside aynı fiyatta.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boras06

    corsair 400c ve NZXT S340 Elite

    bu iki kasadan birisini alacağım ancak bi türlü seçemedim.Corsairin pencereli kısmı plastik bi malzeme iken s340 cam diye anladım.Bir de 400c mıknatıs ile kapatılırken s340 normal vidalı.Bu iki unsurdan dolayı s340 diyorum ama ne dersiniz.nzxt nasıl bir markadır ikiside aynı fiyatta.

    Normal S340 deseydin karsilastirma yapilirfi ama S340 Elite Mid Tower segmentinde TR sinirlari icinde alinicak en iyi kasa.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yoizhik

    nzxt'nin sitesinde kraken x62 6 yıl garantili ancak coraxalpha'nın sitesinde 2 yıl garantili görünüyor, bir hata mı var?
    https://www.nzxt.com/products/kraken-x62
    https://www.coraxalpha.com/tum-urunler/sogutma-sistemleri/nzxt-kraken-x62

    TR de 2 yil garanti var.Sadece Asus TR de 3 yil. Bende ayni soruyu NZXT global e sordum faturayi kanitladigin surece 6 yil boyunca global garantin var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • StreamRolleR kullanıcısına yanıt
    Ne alakası var dostum? Corsair sıvı soğutma ürünleri 5yıl garantili satılıyor ülkede. Janjanlı görünecek diye 3 yıl garantidenmi vazgeçelim yani. Diğer firma nasıl 5yıl veriyor garantiyi? Bir yandan TR'de 2 yıl garanti var diyorsun diğer yandan 6 yıl global garanti var diyorsun. Global garanti dünyanın her yerinde geçerli demek. Bir tek TR'demi geçmiyor yani. Herneyse ben firma yetkililerinden resmi bir cevap ve düzeltme bekliyorum. Yok bahsedildiği gibi 2yılsa garantisi alacak olanlarda ona göre yapsınlar tercihlerini.
  • StreamRolleR kullanıcısına yanıt
    Son 2-3 gündür çok enteresan insanlarla karşılaşıyorum forumda, hayırdır inşallah.
    Yukarıda örneğini verdiğim halde ısrarla Asus'tan başka 3yıl garanti veren yok diyorsunuz.
    Bakınız FSP güç kaynağı 5yıl garantilihttp://inventus.com.tr/mi_products/Product.aspx?PID=8365
    Yine inventus'un güç kaynağı satış kısmında görebileceğiniz gibi pek çok ürün 3-5-7 yıl garantili.
    Corsairin sıvı soğutma ürünleri 5yıl garantili.
    Samsung 850 Evolar 5yıl, prolar 10 yıl garantili.

    Ben niye yurtdışına garanti için ürün göndereyim burada hazır garantilisi satılıyorken? Garantiye giden ürün geri gelince gümrükte yine gümrük vergisi isteniyormuş, ödememek için değişik prosedürleri varmış bunlarında 300TL civarı masrafı oluyormuş. Tutki ödemeyeyim tekrar gümrük vergisi yada masrafı herneyse, neden uğraşayım Amerika'ya göndermekle burada muadili başka bir marka daha uzun süre garanti sunarken? Ayrıca sizin "global garanti" anlayışınız çok değişik.

    Ha ilk mesajımda verdiğim örneğe istinaden "İnventus yalan söylüyor, o ürünler 5yıl değil 2 yıl garantili" deseniz o zaman başka. Yalan mı söylüyor inventus verdiği garantiyle ilgili? Hepsiburada'dan Samsung 850Evo 500GB aldım, yalanmı söyledi bana HB 5yıl garantili bu ürün diye?




  • 
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.