Şimdi Ara

NVIDIA RTX 2000 Serisi [ANA KONU] | 2060 & 2060S // 2070 & 2070S // 2080 & 2080S & 2080Ti (57. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10.901
Cevap
63
Favori
389.143
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
23 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5556575859
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Cevap alamadım ama muhtemelen kimse bilmiyor. Sizce yarın tanıtıldıktan sonra hemen satın alınabilir mi? 15 gün kadar Amerika’dayım. Bir tane almak istiyorum hazır ucuzdan elimde dolar varken. Ne vergi ne de kargo ile uğraşmamış olurum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • dwain D kullanıcısına yanıt
    Pre order olacak avrupa mağazaları olacak söylenene göre bazı perakendeciler satabilirmiş yarın netleşir haberdar ederim sizi
  • Verelim zehri bir teori GTX 2080 GTX 1080 Ti dan hızlı değil ama çok yakın o yüzden GTX 2080 Ti ile aynı zamanda piyasaya sürülüyor ?
  • turbo-powwer kullanıcısına yanıt
    Tamam siz şu anda Amerika’da mısınız?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turbo-powwer

    Verelim zehri bir teori GTX 2080 GTX 1080 Ti dan hızlı değil ama çok yakın o yüzden GTX 2080 Ti ile aynı zamanda piyasaya sürülüyor ?
    2080 = 1080TI + %15

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • theVATANSEVER kullanıcısına yanıt
    İsteğin üzerine Unreal Engine 4 üzerinden aynı renk şemasını içeren shader materyalleri ile görüntü aldım. Post fx çalışması yok, böyle ham şekilde aradaki farkı çok iyi gösteriyor. Oyunların final sürümleri için yapılan post efektler ile görüntüyü daha da güzelleştirmek mümkündür. Yine de tamamı CGI olan bir render ile aynı kıvama gelemiyor tabi.

    NVIDIA RTX 2000 Serisi [ANA KONU] | 2060 & 2060S // 2070 & 2070S // 2080 & 2080S & 2080Ti


    Aradaki farkı aynı silahın bir önceki mesajımda paylaştığım CGI görseli ile karşılaştırabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metal-Gear -- 19 Ağustos 2018; 22:52:28 >




  • Şimdi yeni nesil kartlar yarın tanıtılıyor kesin olarak değil mi? Tatil nedeniyle ara sıra konuyu okuyabiliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam bende 1050 ti kullanıyorum ama tedbirli olmak lazım yeni oyunlardan umudum yok zaten yeni oyun almak da istemiyorum ben kendimi indie stratejiye veya eski oyunlara verdim. Bu nesil konsollar bitene kadar dayanır. Yeni nesil konsollar hakkında konuşmak zor. Şu anki nesil(Xbox One X) 1060 ve ortalama bir işlemci ile alınan rakamlarla aynı değerleri veriyor. Gelecek nesildeki grafik kartı ve işlemciler güçlü olursa 1060'ın bile ne kadar şansı olur bilmek zor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam istediğim 4-5 tane AAA oyun geliyor multiplatform olarak bu oyunları oynadıktan sonra 2020'den sonrasını gelince düşünürüz tabi. 2 yıl daha götürmemesi için bir sıkıntı görmüyorum kendi düşüncem. 2020 sonuna kadar rahatlıkla götürür. Hangi ayarlarda oynayacağımız bu tamamen oyun yapımcısına bağlı artık bazı oyunlarda yağ gibi akarken, bazı oyunlarda ayar düşürmeden rahat oynanmıcak.

    Maddi imkanlar kısıtlı değilse 3 yılda bir sistem toplamak en iyisi gibi görünüyor. Konsollar bile artık 10 yıl gitmeyecek. 5 yıla gerilecek bu gelecek nesil ile.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Timeguard

    Pascalın üstüne resmen toprak attı adamlar daha 1000 serisi kart alınmaz artık resmen eski teknoloji oldu rtx açamıcaksın açarsan sürünecek falan bb pascal.

    SSD gibi donanımsal hediye vermesinden anlamıştım.

    Oyunlara raytracingin 5 seneden önce geleceğini sanan masum forumdaş




  • Six Feet Under. kullanıcısına yanıt
    Metroda var ayrıca yama mod ile gelebilir veya rtx motoru gölge ışık reflections için atanabilir..

    Önceki nesil kartlara resmen toprak attı adamlar 2. El 1080ti bakarım diyordum şimdi 2070 de olsa yeni nesil isterim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Timeguard -- 20 Ağustos 2018; 1:34:5 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Timeguard

    Metroda var ayrıca yama mod ile gelebilir veya rtx motoru gölge ışık reflections için atanabilir..

    Önceki nesil kartlara resmen toprak attı adamlar 2. El 1080ti bakarım diyordum şimdi 2070 de olsa yeni nesil isterim.
    Raytracing bu nesil için mümkün değil. Metro'da olan demo sürümü gibi bir şeydir. "Bakın raytracing koyduk oyuna" demek için kısacası. Yani böyle bir şey teknik açıdan mümkün görmüyorum ben. Konsollar nasıl oynatacak onu? AAA yapımcılar PC'ye özel oyun geliştirecek hali yok herhalde. Öyle babayiğit bir firma kaldı mı ortada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Six Feet Under. -- 20 Ağustos 2018; 1:37:34 >
  • Six Feet Under. kullanıcısına yanıt
    Metroyu 1000 serisi nasıl oynatıyorsa öyle klasik teknik ile o özellikleri kullanamadan.

    Geçmişte birçok durumda gerçek zamanlı ışın izlemeyi gösterdik, ancak yalnızca temel sahnelerde ya da düşük çerçevelerde. Şimdi, yukarıdaki videoların gösterdiği gibi, NVIDIA RTX ve Volta mimarisi GPU'larının gücü , oynanabilir çerçevelerdeki son derece ayrıntılı video oyunu sahnelerinde gerçek zamanlı ışın izlemeyi gerçeğe dönüştürüyor. Microsoft ile yapılan işbirliği sayesinde, yeni DirectX® Raytracing (DXR) API'sini ve Volta mimarisi GPU'larını kullanan uygulamalarda , yeni özellikler için yaygın destek sağlayan RTX, tam olarak desteklenecektir .

    Son teknoloji Unreal Engine'in geliştiricisi Epic Games'in baş teknoloji sorumlusu Kim Libreri, “NVIDIA RTX'in kullanılabilirliği, gerçek zamanlı ışın izlemenin gerçekliği yapmak için kapıyı açıyor.” Ve bu, “ Yeni DirectX Raytracing API desteğiyle oyun geliştirme topluluğuna sunulan teknoloji, NVIDIA, yeni nesil oyun ve film grafiğinin ardındaki itici güçtür. ”

    Alan Wake, Max Payne ve Quantum Break'den sorumlu sınırlayıcı stüdyo Remedy Entertainment'da teknoloji ekibi yöneticisi Mikko Orrenmaa, “NVIDIA RTX'i Northlight motorumuza entegre etmek nispeten basit bir egzersizdi” diyerek şunları ekledi: “şaşırdık yeni aydınlatma, yansıma ve ortam tıkanıklığı tekniklerini, geleneksel rasterleştirme tekniklerinden çok daha iyi görsel sadakatle ne kadar hızlı prototipleyebiliyorduk. ”Ve diğer stüdyolarda olduğu gibi, Remedy de,“ NVIDIA ile gelecekte elde edeceğimiz şeyden gerçekten heyecan duyuyoruz. RTX teknolojisi; Oyuncular özel bir şey içindeler. ”

    NVIDIA RTX'in yetenekleri ve araçları, hazır ışın izleme GameWorks SDK modüllerimiz ve Microsoft'un DXR API'sı, Epic, Remedy ve diğer tüm geliştiriciler ile gerçekçiliği daha önce hiç mümkün olmayan bir dereceye kadar arttırabilir ve büyük ölçüde kısaltabilir. ışın izleme efektlerini geliştirmek ve entegre etmek için gereken süredir.


    https://www.geforce.com/whats-new/articles/nvidia-rtx-real-time-game-ray-tracing



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Timeguard -- 20 Ağustos 2018; 1:44:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Timeguard

    Metroyu 1000 serisi nasıl oynatıyorsa öyle klasik teknik ile o özellikleri kullanamadan.

    Geçmişte birçok durumda gerçek zamanlı ışın izlemeyi gösterdik, ancak yalnızca temel sahnelerde ya da düşük çerçevelerde. Şimdi, yukarıdaki videoların gösterdiği gibi, NVIDIA RTX ve Volta mimarisi GPU'larının gücü , oynanabilir çerçevelerdeki son derece ayrıntılı video oyunu sahnelerinde gerçek zamanlı ışın izlemeyi gerçeğe dönüştürüyor. Microsoft ile yapılan işbirliği sayesinde, yeni DirectX® Raytracing (DXR) API'sini ve Volta mimarisi GPU'larını kullanan uygulamalarda , yeni özellikler için yaygın destek sağlayan RTX, tam olarak desteklenecektir .

    Son teknoloji Unreal Engine'in geliştiricisi Epic Games'in baş teknoloji sorumlusu Kim Libreri, “NVIDIA RTX'in kullanılabilirliği, gerçek zamanlı ışın izlemenin gerçekliği yapmak için kapıyı açıyor.” Ve bu, “ Yeni DirectX Raytracing API desteğiyle oyun geliştirme topluluğuna sunulan teknoloji, NVIDIA, yeni nesil oyun ve film grafiğinin ardındaki itici güçtür. ”

    Alan Wake, Max Payne ve Quantum Break'den sorumlu sınırlayıcı stüdyo Remedy Entertainment'da teknoloji ekibi yöneticisi Mikko Orrenmaa, “NVIDIA RTX'i Northlight motorumuza entegre etmek nispeten basit bir egzersizdi” diyerek şunları ekledi: “şaşırdık yeni aydınlatma, yansıma ve ortam tıkanıklığı tekniklerini, geleneksel rasterleştirme tekniklerinden çok daha iyi görsel sadakatle ne kadar hızlı prototipleyebiliyorduk. ”Ve diğer stüdyolarda olduğu gibi, Remedy de,“ NVIDIA ile gelecekte elde edeceğimiz şeyden gerçekten heyecan duyuyoruz. RTX teknolojisi; Oyuncular özel bir şey içindeler. ”

    NVIDIA RTX'in yetenekleri ve araçları, hazır ışın izleme GameWorks SDK modüllerimiz ve Microsoft'un DXR API'sı, Epic, Remedy ve diğer tüm geliştiriciler ile gerçekçiliği daha önce hiç mümkün olmayan bir dereceye kadar arttırabilir ve büyük ölçüde kısaltabilir. ışın izleme efektlerini geliştirmek ve entegre etmek için gereken süredir.


    https://www.geforce.com/whats-new/articles/nvidia-rtx-real-time-game-ray-tracing
    Hocam bu tür teknolojiler bir anda 'yaptık oldu' şekilde sürülemiyor malesef piyasaya. Konsol denen bir şey var. Ha yaparlar tabi ama o zaman şu an mevcut bütün ekran kartlarını ve konsolları çöpe atmak demek :) Videolarda gösterilen şeyler az buz değil. %70 kırpılmış olarak sürerler. DX9-10 da bile ortaya çıkan teknolojilerden daha bugünlerde full olarak yararlanabiliyoruz. Şu videoda gösterilen haliyle sunulacağını düşünüyor musunuz gerçekten?






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Six Feet Under. -- 20 Ağustos 2018; 1:48:8 >




  • Six Feet Under. kullanıcısına yanıt
    Patch yapması kolaymış dx12 zaten destekleyecekmiş kütüphane bazında hemen cıkar merak etme nvidia yeni kart satmaya eskileri sattırmaya senden benden daha meraklı.

    3dmark'a bir demo eklerler önce açamazsın kıl olursun ardından Metro cıkar açamazsın ayar olursun yada açarsın oyun 15fsp çalışır daha beter kıl olursun bir bakmışsın 2080 arıyorsun uygun fiyata böyledir bu işler 1-2 de yeni çıkacak oyuna eklenirse yada mevcut oyuna patch gelirse o şekilde oynamak istersin oynayamazsın daha beter dükkanı kapatır gidersin..

    Hayır etheriumda karsızlaşmış 2. elde Pascal 1070-1080ti sersi ve rx4xx 5xxx serisi patlaması olacak alacaklar acele etmesin yeni kartlara yönelmeye gayret etsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Timeguard -- 20 Ağustos 2018; 1:53:33 >
  • Biraz da ben tahminde bulunayım.

    2080ti'nin Titan V'den bir tık daha performanslı olmasını bekliyorum.Haliyle 1080ti'yi de baya öpecek.

    2080 , 1080ti'nin %20 önünde olur.

    2070 , 1080den %15 önde.

    2060 , 1080in direkt dibinde.

    2050ti , 1070in dibinde

    2050 , 1060ın %5 önünde.
  • bence performans olarak buyuk farklar yaratmayacak rt diye yaglayacak gitsin piyasaya tutmazsada mininge cerez olur zaten herturlu satar, yoksa rakipsiz adamlar kalkip diger kanattan hicbir hamle yokken neden yeni seri cikartsin. umarim yanilirim nvidia

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tnt2->Geforce sıçraması gibi bir durum var şuan hardware transform and lighting geforce 256 kartının çıkmasındakine benzer grafik kartları çağ atladı artık Turing den öncesi ve sonrası olacak %şu kadar daha iyi olursa iyidir demek yersiz çünkü bambaşka bir şeyle karşıkarşıyayız rtx kullanan oyunlarda 6-25 kat perfomans farkı olacak ve bu seri üst seviye kart alanlar 2-3 sene kullanabilir kartını buda gelecek oyunlarda bu özellik sayesinde ciddi fark olmasına sebep verecek eski kartlara göre, dx11 dx12 geçişinden bile çok daha üst bir değişimden bahsediyoruz.

    Üst seviyede kart alacaklar mutlaka yeni seriyi almaya çalışsın.

    Şu linkteki videodaki domuza bakın işte o hayvanı yeni oyunlarda rtx kart sahipleri o görsele yakın görebilecek pascal ve daha eski nesil kart sahipleri görsede okadar ağır çalışacak yada ağır çalışacağı için özelliği kapatıp sıradan üst seviye kalitede old gen oynayacak.

    http://www.cgmeetup.net/home/volkswagen-boar-vfx-breakdown/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Timeguard -- 20 Ağustos 2018; 9:28:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • dwain D kullanıcısına yanıt
    Hayır hocam geçen yıl bu etkinlik için oradaydım fakat bu yıl nasip olmadı özel sebepler yüzünden

    Bu gün canlı bloglama yaparız buradan orun olmaz ise
  • SkeironnWH S kullanıcısına yanıt
    Bu bir teori idi söylenen bende paylaşmak istedim temennim GTX 2060 ın bile GTX 1080 i yakalaması önceki benchlerdeki gibi çünkü gerçekten grafiksel anlamda değişimler istiyorsak 9-10 Tflopsluk kartlar orta seviyeye bir an önce inmeli mümkünse bu gün
  • 
Sayfa: önceki 5556575859
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.