Şimdi Ara

NVIDIA RTX 2000 Serisi [ANA KONU] | 2060 & 2060S // 2070 & 2070S // 2080 & 2080S & 2080Ti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir (3 Mobil) - 3 Masaüstü3 Mobil
5 sn
11.045
Cevap
92
Favori
357.095
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 5 gün
  • Cevaplayan Üyeler 947
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 174
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 53 dakika
  • Toplam Okunma Süresi 34282
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 947
  • Favoriye Eklediklerim 93
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • 36 (83 mesaj) Patren (7 mesaj) TheLawMan (4 mesaj) meydey45 (4 mesaj) Breaak4Love (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (7547 mesaj) Mobil (2616 mesaj) Tablet (273 mesaj) Mini (569 mesaj) Uygulama (506 mesaj)
  • @
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Dahili Bileşenler >> Ekran kartı >> NVIDIA RTX 2000 Serisi [ANA KONU] | 2060 & 2060S // 2070 & 2070S // 2080 & 2080S & 2080Ti
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    307 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Burası artık çoluk çocuk yeri oldu.

    12-18 yaş arası gelip saçmalıyor sadece, bizim TNT ekran kartı dönemlerinde daha babaları belki bizimle aynı sınıfta, aynı okulda okuyordu.

    Kısaca burada 3-5 adam dışında tavsiye bile alınmaz kimseden.

    1050ti çöp, 1060 çöp, 1070 çöp, amd çöp, DDR3 ram çöp, eeee geriye ne kaldı, herkesi 15-20.000TL'ye kasa kuracak sanıyorlar.

    Alıntıları Göster
    Bu tip insan sayısı forumda çok fazla. Bunları umursayıp cevap bile yazmamanı öneririm. Onların derdi 2060 2070 falan almak değil, milletin sahip olduğu üst seviye kartların değer kaybetmesi ve alan kişilerin maddi açıdan zarara uğradıklarını görmek onlara zevk veriyor. Teknoloji tutkunu falan da değiller. Yeni gelişmeler de onları heyecanlandırmıyor. Teknolojinin gittiği yer ise hiç umutlarında bile değil. Dediğim gibi Tüm olay bu. Almanlar bu işi tek kelime ile açıklıyorlar. Schadenfreude.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Intel i7 4790k 4.8Ghz(Delid) 1.325v | ASUS Z97 Pro-Gamer | Corsair Vengeance Pro 16GB 2400(O.C) Mhz 1.60v Cl11(Stock: 1866 Cl9) | Asus ROG Strix 1080Ti O11G | Cooler Master B700 v2 | Corsair H150i PRO RGB | 128GB Kingston V300 | James Donkey JD480 480GB | 1 TB Western Digital 7200 RPM x2 | 3 TB Seagate 5900 RPM | MSI MAG27CQ 1440p 144hz 1ms | Logitech G502 - G240 - G413 Carbon - G933 Artemis Spectrum 7.1 | Corsair Obsidian 500D




  • Yarbay
    20882 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-2C5CD639E

    Kardeş, neyi yetersiz bana açıklar mısın? ben 1080p oynamak için aldım benim amacım 2K 4K 8K oynamak değil ki? orta ayar-yüksek ayarda rahatlıkla her oyunu açıyor bu zamana kadar low'a hiç bir oyunu almadım bile.

    ayrıca çamur demişsin. 1080p ne ara çamur oldu yahu? siz kafayı yemişsiniz. Boş muhabbet peşindesiniz, kapitalist sistem sağlam gömmüş size.

    Alıntıları Göster
    9600GT ve 8800GT'de bile GTA V çamur görüntü vermiyor, cidden ergen tayfayı dikkate almayın, konunun gidişatı da bozulmasın.

    Aylık 3000TL günde 15 saat çalışıp, yada bizimle yaşıt babalarına yalvar yakar bir ekran kartı alan onun kulu kölesi oluyor, diğer her şeye bok atıyor. İnternette ki karakterlerin çoğu aynı tip.
    _____________________________
    Copyright © 2011/2012/2013/2014/2015/2016/2017/2018/2019/2020 Burada yazdıklarımın tamamı hayal ürünüdür ve gerçek değildir, zotacing sorumlu tutulamaz...Yazdıklarıma inanmayın ve üzerinize almayın/alınmayın.




  • Yarbay
    10150 Mesaj
    Pascalın üstüne resmen toprak attı adamlar daha 1000 serisi kart alınmaz artık resmen eski teknoloji oldu rtx açamıcaksın açarsan sürünecek falan bb pascal.

    SSD gibi donanımsal hediye vermesinden anlamıştım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Timeguard -- 19 Ağustos 2018; 20:23:26 >
    _____________________________
  • Yarbay
    2054 Mesaj
    coluk cocuk biz oluyoruz ama kendi fikirlerini belirtirken baskalarininkine saldiranlarin coluk cocuk ergen olmamasi garip kullan 1050ti ni 2020 e kadar
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    9284 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    9600GT ve 8800GT'de bile GTA V çamur görüntü vermiyor, cidden ergen tayfayı dikkate almayın, konunun gidişatı da bozulmasın.

    Aylık 3000TL günde 15 saat çalışıp, yada bizimle yaşıt babalarına yalvar yakar bir ekran kartı alan onun kulu kölesi oluyor, diğer her şeye bok atıyor. İnternette ki karakterlerin çoğu aynı tip.

    Alıntıları Göster
    Aynen hocam. Bir soru sordum saçma sapan cevaplar aldım.



    Yok kart pert yok çamur alla alla bu millet harbi kafayı yemiş.



    Neyse en azından sorularıma güzel cevaplar veren güzel insanları görmek güzel. Konu dağılmasın hayırlı akşamlar.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2335 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Furky!

    Bu tip insan sayısı forumda çok fazla. Bunları umursayıp cevap bile yazmamanı öneririm. Onların derdi 2060 2070 falan almak değil, milletin sahip olduğu üst seviye kartların değer kaybetmesi ve alan kişilerin maddi açıdan zarara uğradıklarını görmek onlara zevk veriyor. Teknoloji tutkunu falan da değiller. Yeni gelişmeler de onları heyecanlandırmıyor. Teknolojinin gittiği yer ise hiç umutlarında bile değil. Dediğim gibi Tüm olay bu. Almanlar bu işi tek kelime ile açıklıyorlar. Schadenfreude.

    Alıntıları Göster
    Konsol + PC oyunculuğunun yanı sıra görsel efekt ve 3A oyun standartlarında asset tasarımcısıyım. Genellikle arkadaşların çöp olarak nitelediği sistemlerden öteye bir sistem kullanmıyorum ama her şeyi tasarlamama yetiyor buna rağmen. Biliyorsunuz, film ya da oyun ortamlarındaki efektleri, 3D objeleri hazırlamak, oynarkenki optimize edilmiş halinden daha fazla yük bindirir siteme yapım aşamasında. Buna rağmen hiç uçuk kaçık sistemler kullanmadım, ama kötü sistemlerde kullanamam tabi. Yine de şimdi sistemimi yazsam eminim pek çok insan çöp diyecektir.

    Bence bilgisayar teknolojilerinin eğlenceli tarafı onu optimize ederek kullanmaya çalışmak. Ciddi projelerde böyle maceralara yer yok tabi ama aslında sistemi idareli kullanabilir insan. Örneğin oyunlar için ultra detaylar ile 120hz'in altına inmemek gibi gereksiz fantezileriniz varsa sistem yetmez tabii, üstelik her sistem o performansa çöp kalacaktır. Görsel şöleni bozmadan ayarları optimize ederek daha uzun süre para harcamadan bilgisayarlar randıman sağlayabilir.

    Aşağıdaki görseller şu an üzerinde çalıştığım, henüz texture setlerini hazırlamadığım rendersız ham model. Özel modifiyeli bir AK47 üzerinde çalışıyorum, modelin kendisi bitti ve bu sahnede ortalama 15 milyon poligon bulunuyor yüksek poly hali bu. Normalde sistemleri yorucu bir seviye, buna rağmen fx9590 gibi verimsiz ve çağ dışı bir işlemci + hiç yakışmayan, amd sisteme pekte yakışmayan gtx1070 kart ile daha nicelerini tasarlamak mümkün oluyor, şu anki paylaştığım basit ve tek bir örnek. Aslında bakarsan sistem çöp, ramlar zaten DDR3 - 1600. Çöp sıfatında bayrağı çeker yani.







    Gel gör ki kullanmasını bildiğin zaman çok iyi işlerin yanı sıra güncel oyunları da neredeyse kayıpsız oynayabiliyorsun. Çağımız fantazi çağı olduğundan her sistem insanlara çöp geliyor, biraz gerçekçi olunduğunda aslında mevcut teknolojilerimizi uzun süre kullanabilir, israftan kaçınabiliriz bence. Bu telefon sektörü içinde geçerli. Telefonumda çok eski bir modeldir, benim kullandığım teknolojileri gören hiç bu adam shader programlıyor demez yani.

    Ancak tüm bunların yanı sıra, sürekli en iyi ve en güncel sistemlere sahip olabilmenin de zevki farklıdır. Hiç bir şeyi kafaya takmadan uçuk performanslar da ayrı bir keyif ama fantezilere de gerek yok diyorum. Ayağını yorganına göre uzatmakta fayda var daima, uzun süre kullanılabilecek şeyleri çöpe atmamak gerek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metal-Gear -- 19 Ağustos 2018; 20:51:19 >
    _____________________________
    XBLive: EVREN89 -- PSN: Evren01 -- Steam: evren0119




  • Yarbay
    4637 Mesaj

    Ultra detaya gereksiz fantezi demişsiniz peki madem öyle siz çizimlerinizi bu kadar detaylı yapmanıza gerek yok ozaman cs 1.5 deki gibi bir ak47 çizip geçin hocam :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi canlee89 -- 19 Ağustos 2018; 20:51:2 >
    |
    |
    Metal-Gear kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2335 Mesaj

    Beni anlamamışsın hocam, bir kez daha tarafsız gözle sadece o paragrafı okumanı rica ediyorum.
    |
    |
    canlee89 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    XBLive: EVREN89 -- PSN: Evren01 -- Steam: evren0119
  • Yarbay
    4637 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Metal-Gear

    Beni anlamamışsın hocam, bir kez daha tarafsız gözle sadece o paragrafı okumanı rica ediyorum.
    Çok iyi anladım hocam merak etmeyin :) demek istediğim şey ultra detay oyun oynamak bir fantezi değil olması gereken birşeydir imkanınız yoksa bile YouTube dan izleyin very low - ultra kıyaslamasını fantezimi ihtiyaç mı olduğunu anlarsınız. Yapmış olduğunuz uzun süreler emek verdiğiniz çizimlerini görmemiz gereken şekilde görmek bizim hakkımız o yüzden ultra detaya fantezi demek bence yanlış bir terim. Saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi canlee89 -- 19 Ağustos 2018; 20:57:12 >
  • Binbaşı
    1770 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Metal-Gear

    Beni anlamamışsın hocam, bir kez daha tarafsız gözle sadece o paragrafı okumanı rica ediyorum.
    Ya dostum tnbt64 ile catia da neler tasarlanabiliyor..olay oyun oynamaya gelince gtx 1050ti fhd bile birçok detayı kısmadan akıcı oynatamıyor..bizim lügattaki yeri de çöp, pert....arkadas medium ayarda sunda bunda memnun kalıyormuş e bize ne..güle güle kullansın..

    bize sordu, görüşlerimizi belirttik. hoşuna gitmedi o ve tayfası ergen muhabbeti başlattı...ayranı çok içince böyle oluyor demekki.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2335 Mesaj

    "ultra detay + 120 hz gibi bir değer" dedim hocam. Yani mesela ben eğer en yüksek grafik istiyorum ama aynı zamanda da 120 hz monitör ile en az bu performans değerinde oynamak istiyorum dediğim zaman bence fantaziye giriyor. Gene ultra oynayıp 60 fps, ya da sistem ona da yetmiyorsa 30 - 40 arasında aynı sistem ile harcama yapmadan idare edilebilir, yanlış mı?

    Detaylar yine ultra olabilir yani. Sınırlar koymak fantazi sadece, para harcatır insana eğri oturup doğru konuşursak. Bir de bence herşey ultra iken, örneğin gölgeyi high yapmak normal hızında akan bir oyun için görsel şölende kayıp oluşturmuyor mesela. Özellikle kafaya takıp mercek altına alırsa insan rahatsız olur sadece. Yani demek istediğim, her şey en iyi halde iken, bir gölgenin ultra değilde high olması insanı üzmemeli, üzüyorsa fantazidir artık. Ya da her şey en yüksek değerde iken, fps 120'nin altına düşmesin dememeli. Bunun gibi şeyler işte.

    Yoksa bende isterim ki yapılan her tasarımı aşağıdaki gibi en iyi halleri ile görüntülesin herkes. Şu anda da ultra bile yapsanız, aslında olandan kötü görünüyor zaten render metotlarından ötürü. Bu aşağıdakiler mesela daha önceki yapmış olduğum bir kaç 3D tasarımından, şu an nVidia'nın getirdiği RayTrace teknolojisi ile render almıştım bu sahneler için, henüz oyunlarda kullanamıyoruz raytrace'i, ama artık kullanılacak. Bu teknoloji yıllardır vardı, gerçek zamanlı render edemiyorduk sadece. En fazla voxel cone metodları ile render edebiliyorduk. Bende diyordum zaten kendi kendime, ben bunu böyle render edip anca kendim görüyorum, oyun motoruna atılınca kullanıcı daha kötü görüyor diye söyleniyordum zaten. Konu paylaşımımla sapıyor biraz biliyorum ama muhabbeti bunun üzerinden açınca paylaşmakta istedim aynı zamanda.

    Bahsettiğim RayTrace ile elde ettiğim görseller:















    Ama gerekirse kullanıcı oyun motorunun sunduğu görseli 120 değilde 60 kare olarak görsün, ya da gölgesini 2 daha tırtıklı görsün parası cebine kalsın sistemini idare etsin. Düşünce tarzım bu yönde. Zira oyundan oyuna değişiyor performans bazen. Şunu da eklemek isterim, şu an yeni gpu sisteminde RayTrace metodları yerleşecek, ancak bu tüm render işlemini kapsamadığı için biz hala CGI görselleri pek yakalayamacağız gerçek zamanlı olarak. Oyun yapımcıları tüm objeleri aslında çok detaylı tasarlar, gerekli optimizasyon için sonradan sınır çizilir. CSGO silahlarının da birinci parti tasarım halini görseniz onlarda çok detaylıdırlar esasen.

    @theVATANSEVER, hocam senin sözlerinle alakalı değildir söylediklerim. Global bir düşünce tarzını hedef alıyorum, yani yılda bir telefon değiştirme olayı gibi, amaaynı zamanda saygı duyuyorum. Aksi halde zenginin malı fakirin çenesini yorar misaline döner zaten.
    |
    |
    Bahsedilenler: theVATANSEVER , canlee89 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    XBLive: EVREN89 -- PSN: Evren01 -- Steam: evren0119




  • Yarbay
    4637 Mesaj

    Hocam çizimler Harika ikimizde demek istenileni iyi anladık sorun yok :)



    Şimdi asıl sorum şu 2080 ile 2080TI aynı anda mı çıkacak yoksa 10xx serisinde olduğu gibi neredeyse 1 sene sonra mı çıkar TI serisi ?



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Metal-Gear kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Intel Core i7 6700K - MSI Z170I GAMING PRO AC - NVIDIA GTX 1080 founders edition - 16 GB DDR4 2133 MHz - 2 Tb HDD - 128 GB SSD ( MSI NIGHTBLADE X2 )

    ASUS ROG Swift PG278Q 2K 144Hz 27" G-Sync
  • Binbaşı
    1770 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Metal-Gear

    "ultra detay + 120 hz gibi bir değer" dedim hocam. Yani mesela ben eğer en yüksek grafik istiyorum ama aynı zamanda da 120 hz monitör ile en az bu performans değerinde oynamak istiyorum dediğim zaman bence fantaziye giriyor. Gene ultra oynayıp 60 fps, ya da sistem ona da yetmiyorsa 30 - 40 arasında aynı sistem ile harcama yapmadan idare edilebilir, yanlış mı?

    Detaylar yine ultra olabilir yani. Sınırlar koymak fantazi sadece, para harcatır insana eğri oturup doğru konuşursak. Bir de bence herşey ultra iken, örneğin gölgeyi high yapmak normal hızında akan bir oyun için görsel şölende kayıp oluşturmuyor mesela. Özellikle kafaya takıp mercek altına alırsa insan rahatsız olur sadece. Yani demek istediğim, her şey en iyi halde iken, bir gölgenin ultra değilde high olması insanı üzmemeli, üzüyorsa fantazidir artık. Ya da her şey en yüksek değerde iken, fps 120'nin altına düşmesin dememeli. Bunun gibi şeyler işte.

    Yoksa bende isterim ki yapılan her tasarımı aşağıdaki gibi en iyi halleri ile görüntülesin herkes. Şu anda da ultra bile yapsanız, aslında olandan kötü görünüyor zaten render metotlarından ötürü. Bu aşağıdakiler mesela daha önceki yapmış olduğum bir kaç 3D tasarımından, şu an nVidia'nın getirdiği RayTrace teknolojisi ile render almıştım bu sahneler için, henüz oyunlarda kullanamıyoruz raytrace'i, ama artık kullanılacak. Bu teknoloji yıllardır vardı, gerçek zamanlı render edemiyorduk sadece. En fazla voxel cone metodları ile render edebiliyorduk. Bende diyordum zaten kendi kendime, ben bunu böyle render edip anca kendim görüyorum, oyun motoruna atılınca kullanıcı daha kötü görüyor diye söyleniyordum zaten. Konu paylaşımımla sapıyor biraz biliyorum ama muhabbeti bunun üzerinden açınca paylaşmakta istedim aynı zamanda.

    Bahsettiğim RayTrace ile elde ettiğim görseller:















    Ama gerekirse kullanıcı oyun motorunun sunduğu görseli 120 değilde 60 kare olarak görsün, ya da gölgesini 2 daha tırtıklı görsün parası cebine kalsın sistemini idare etsin. Düşünce tarzım bu yönde. Zira oyundan oyuna değişiyor performans bazen. Şunu da eklemek isterim, şu an yeni gpu sisteminde RayTrace metodları yerleşecek, ancak bu tüm render işlemini kapsamadığı için biz hala CGI görselleri pek yakalayamacağız gerçek zamanlı olarak. Oyun yapımcıları tüm objeleri aslında çok detaylı tasarlar, gerekli optimizasyon için sonradan sınır çizilir. CSGO silahlarının da birinci parti tasarım halini görseniz onlarda çok detaylıdırlar esasen.

    @theVATANSEVER, hocam senin sözlerinle alakalı değildir söylediklerim. Global bir düşünce tarzını hedef alıyorum, yani yılda bir telefon değiştirme olayı gibi, amaaynı zamanda saygı duyuyorum. Aksi halde zenginin malı fakirin çenesini yorar misaline döner zaten.
    hocam tasarımlar çok iyi tebrikler valla...bunların ray trace dalgası olmadan ya da dediğin gibi oyuna attığındaki halleri nasıl oluyor gösterme şansın var mı? ray trace ile ne alıyoruz görmek isteriz. çok iyi olur.teşekkürler.
    _____________________________




  • Yarbay
    7723 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Zero Limit

    konuyu canlandırayım mı?

    şu resimin ray tracing uygulanmış witcher 3 olduğu söyleniyor.



    geçmişe yönelikte mi uygulanacak yoksa

    Kaynak

    Bu da başka bir haber rtx 2070 tıpkı bir 1080ti olacak demiş

    Ne alaka yav.Oyuna mod yüklemişler sadece
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2187 Mesaj
    Cevap alamadım ama muhtemelen kimse bilmiyor. Sizce yarın tanıtıldıktan sonra hemen satın alınabilir mi? 15 gün kadar Amerika’dayım. Bir tane almak istiyorum hazır ucuzdan elimde dolar varken. Ne vergi ne de kargo ile uğraşmamış olurum.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yarbay
    7054 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Pre order olacak avrupa mağazaları olacak söylenene göre bazı perakendeciler satabilirmiş yarın netleşir haberdar ederim sizi
    |
    |
    dwain kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    7054 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Verelim zehri bir teori GTX 2080 GTX 1080 Ti dan hızlı değil ama çok yakın o yüzden GTX 2080 Ti ile aynı zamanda piyasaya sürülüyor ?
    _____________________________
  • Yarbay
    2187 Mesaj

    Tamam siz şu anda Amerika’da mısınız?



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    turbo-powwer kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2054 Mesaj

    2080 1080tiden hizli degilse 2080ti 1080ti den en fazla %30 hizli demektir ozaman bunu fiyatlara duzgun yansitsinlar cop oglu cop seri olcak demek bu cikartmayaydiniz bari
    |
    |
    turbo-powwer kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    4637 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: turbo-powwer

    Verelim zehri bir teori GTX 2080 GTX 1080 Ti dan hızlı değil ama çok yakın o yüzden GTX 2080 Ti ile aynı zamanda piyasaya sürülüyor ?
    2080 = 1080TI + %15



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Intel Core i7 6700K - MSI Z170I GAMING PRO AC - NVIDIA GTX 1080 founders edition - 16 GB DDR4 2133 MHz - 2 Tb HDD - 128 GB SSD ( MSI NIGHTBLADE X2 )

    ASUS ROG Swift PG278Q 2K 144Hz 27" G-Sync
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
bankalar.org
Cancer Clinical Trials
Bitcoin
Canlı Tv izle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,875
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.