Şimdi Ara

Nvidia GTX 1660 iş görür mü?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
627
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Ocak ayında aldığım Nvidia Geforce gtx 1660 ekran kartımı sizce yenilesem daha mı iyi olur? bu şekilde kullansam kaç yıl götürür?




  • 3 ay ömrü kalmış allah sifa versin

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: highest in the room

    3 ay ömrü kalmış allah sifa versin

    oyunlarda iş yapar mı?

  • mining performansı iyidi diye hatırlıyom o kartın

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Base-Collector

    mining performansı iyidi diye hatırlıyom o kartın

    miningle işim yok ya:) oyun olarak ne kadar götürür sizce?

  • hgwxx/7 kullanıcısına yanıt

    1080p oynayacaksan 2-3 yıl idare eder heralde

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Base-Collector

    1080p oynayacaksan 2-3 yıl idare eder heralde

    peki şey 2060 ile aralarında çok fark var mıdır?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: hgwxx/7

    peki şey 2060 ile aralarında çok fark var mıdır?



    Alıntıları Göster

    Youtube'de bir sürü video var bakabilirsiniz.

  • 1650’yi çatır çatır kullanıyorum işimi görüyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • oynatır daha kullan 10 yıl gider. sen Türksün, gevırlara özenme.

  • babayı izle kullanıcısına yanıt
    masaüstünü bilmem laptop için ortalama altı bir ekran kartı

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: highest in the room

    masaüstünü bilmem laptop için ortalama altı bir ekran kartı

    o kadarda kötü değildir yani

  • highest in the room kullanıcısına yanıt
    Doğru da çoğu oyunu medium-high arası oynuyorum.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • İş görür mü sorusunun cevabı göreceli. Beklentin ney, bütçen ney.
    Benim laptop ta 1650 var, işimi görüyor. Borderlands 3 oynuyorum şuan 30 35 fps alıyorum çok yüksek ayarlarda. Bana bu ok mesela.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uchihaitachi

    İş görür mü sorusunun cevabı göreceli. Beklentin ney, bütçen ney.
    Benim laptop ta 1650 var, işimi görüyor. Borderlands 3 oynuyorum şuan 30 35 fps alıyorum çok yüksek ayarlarda. Bana bu ok mesela.

    örneğin 1080p'de max oyun oynamak için yeterli mi?

  • Yeter o kart sana yeter

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • hgwxx/7 kullanıcısına yanıt
    Hangi oyun?
    Ben şahsen 1660 ı değiştirmem, en az 2 sene yeter bana, vereceğin paranın onun üstüne katacağı performansa değeceğini düşünmüyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uchihaitachi

    Hangi oyun?
    Ben şahsen 1660 ı değiştirmem, en az 2 sene yeter bana, vereceğin paranın onun üstüne katacağı performansa değeceğini düşünmüyorum.

    Teşekkür ederim. Oynadığım 2 oyun var biri F1 diğeri far cry serisi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hgwxx/7 kullanıcısına yanıt
    www.game-debate.com

    Burdan bakabilirsin

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NassinGözüm

    www.game-debate.com

    Burdan bakabilirsin

    eyvallah dostum

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.