Gaming esnasındaki güç tüketimine, kartın GPU usage durumuna ve bunlarla ilişkili olarak yüksek FPS değerleriyle beraber güç tüketimi ve buzzing CW artıp, azalmaktadır. Kullanım esnasında 210W güç tüketimlerini gördüğünüz durumlarda CW (şartlara göre) çok az olabilir. Kartın dibine kadar girildiğinde bile (fan sesleriyle karıştırılmadan) duyulmuyorsa gayet iyidir. Ama genellikle 100-150-180W civarları tüketimler görülüyorsa zaten dediğim gibi buzzing CW’nin duyulması zordur. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
NVIDIA GeForce RTX 30 Serisi [Kullananlar Kulübü] (138. sayfa)
-
-
Valla her işte bi' hayır vardır hocam. 3070'i çok pahalıya almıştım. Sorunlu çıktığı için iade edip aynı paraya 3060 Ti + TV almış oldum neredeyse :)
-
https://www.youtube.com/watch?v=979MFwUK93o&feature=youtu.be
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi R.I.P John Meadows -- 12 Ekim 2021; 17:57:47 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
videocardz.comEK launches waterblocks for MSI Trio and Suprim RTX 3090/3080 graphics cards - VideoCardz.comhttps://videocardz.com/press-release/ek-launches-waterblocks-for-msi-trio-and-suprim-rtx-3090-3080-graphics-cardsvideocardz.comNVIDIA GeForce Game Ready 496.13 WHQL - VideoCardz.comhttps://videocardz.com/driver/nvidia-geforce-game-ready-496-13-whql
*3070 Ti'ı öne çıkarma çalışmaları (3070 yok).
-
DSLL yada amd nın FidelityFX bunlar görüntüde bozulma yapıyor mu hocam ? Yoksa bozulma olmadan FPS artısımı saglıyor. RTX açık olmasına ragmen daha fazla FPS veriyor.
-
Ekran çözünürlüğü ve boyutuna göre değişen bir durum. 24 inç 1080p'de dlss quality de yapsam görüntü bozuluyor az da olsa. Ama ben ekran çözünürlüğünü yapay olarak yükseltiyorum Dsr ile 4Kya kadar. 1440p ve üstünde dlss performansta bile bozulma olmuyor. Darboğaz olduğu için değil, görüntü kalitesi çözünürlüğü arttırdıkca 1080p ekranda bile fark yarattığı için yapıyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi R.I.P John Meadows -- 12 Ekim 2021; 17:40:59 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Dlss in quality modu neredeyse 0 kaybı yapıyor hocam hatta death stranding oyununda dlss açık hali native halinden daha iyi gözüküyor. Fsr içinse dlss e göre biraz kayıp oluyo ultra quality olsa bile
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
-
Nvidia 496.13 WHQL ile yeni bir sürücü ailesine geçiş yapmış. Sürücüde dikkat çeken detaylar var ilk olarak Nvidia Denetim Masasına Gölgelendirici Önbelleği boyutunu ayarlama seçeneği gelmiş. Bu özellik epeydir beklenen ve eklenmesi gereken bir özellikti çünkü oyunlar oynadıkça Shader Cache boyutu artıyor ve bir yerden sonra yüksek seviyelere ulaşıyordu artık kullanıcı kontrolüne bırakılmış ve kendimiz ayarlayabiliyoruz. Bunun yanı sıra DLSS kütüphanesi epey genişliyor ve DLSS 1.0-Ray Tracing destekli ilk oyunlardan birisi olan Shadow Of The Tomb Raider' a DLSS 2.2 güncellemesi getiriliyor. 18 Ekim'de güncelleme ile oyuna eklenecek ve böylece daha yüksek performansta oynanabilecek. Sadece bu oyun değil bir önceki oyun olan Rise Of The Tomb Raider' ada DLSS 2.2 ekleniyor ve buda gösteriyor ki eski oyunlarda DLSS desteği almaya başlayacak. Ayrıca 15 Ekim'de gelecek olan Crysis 2 ve Crysis 3 Remastered oyunlarıda ilk günden DLSS ve Ray Tracing desteği alacak oyunlardan olmuş.
-
Saber interactive remaster kalitesi nasıl sizce? Witcher 3 Remaster'i iyi yapabilirler mi?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Crysis Remastered ile değerlendirirsem kötü ama ilk Crysis' in tek çekirdek işlemci bağımlılığı olduğu için sağlıklı bir değerlendirme yapamıyorum. 3 gün sonra Crysis 2 ve Crysis 3 Remastered oyunları gelecek ve yine Saber' in Remastered'ları fakat bu oyunlar ilk oyuna göre daha iyi çalışıyordu işin içine Ray Tracing girince nasıl olacak deneyip haberdar ederim. Saber' in WWZ Aftermath oyununu oynadım ve onda hiç bir sorun yoktu ama Crysis Remastered DLSS olmadan oynanabilecek optimizasyonda değil, 2 ve 3. oyunlar bu konuda daha belirleyici olacaktır.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Terminator T-800 -- 12 Ekim 2021; 18:13:58 > -
Remaster gelecek diye kendi pcimde daha witcher 3 oynamadim. Beklenti yüksek o yüzden :D Ray tracingli Rdr 2 görselliği bekliyorum denebilir. Büyük ihtimalle hayal kırıklığına uğrayacağım o yüzden :d
Eski kullanıcı adım ne işti diye soran olabilir. İki kere arkadaşın laptopunda bitirdim W3'ü, dlcleriyle.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi R.I.P John Meadows -- 12 Ekim 2021; 18:23:30 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Şu mesajımda kritik bir hata yapmışım, kimse de okumadığından düzeltmemiş. 2K'da 200-250 FPS almaktansa dediğim kısımda baz aldığım 2K modeli 144-165 hz olanlar. Yoksa 240-360 hz 2K monitör ile 250 ya da 370 civarı FPS almak 240-360 hz 1080p monitör ile 250 ya da 370 FPS almaktandan daha iyi olabilir. Olabilir diyorum, 2K'da bu FPS'leri veren donanıma sahip biri için 1080p'ye geçmeye gerek var mı, bilemedim. Belki 24"-27" ayrımı tercih sebebi olabilir. 24" ekrandan 27" ekrana geçmek kötü değil, çoğunlukla daha iyi olduğundan o da çok ufak bir kısmı rahatsız edecektir.
-
Yeni gelen 496. GeForce driver ile Kena bridge of sprits'de Sharpen+/Keskinleştirme+ özelliği aktif edilebilir hâle geldi. 4kda açmama rağmen sharpen+ da yoğunluk yüzde 0 üstünde görüntüde bozulma yapıyor. Doku ayrıntısini yüzde 100 yaptım yine. Ayrıntı ayarının herhangi bir oyunda bozulma yaptığını da halen görmedim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi R.I.P John Meadows -- 15 Ekim 2021; 14:45:22 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=uiKqKDazfIo&feature=youtu.be
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Önceki sıkıntılardan dolayı tuf modeline bende şüpheyle yaklaşmıştım ama bu seride gayet başarılı iş çıkarmış asus tuf konusunda. 3080 kullanıyorum. Bnde gayet memnunum. 750w bana da yetmemişti bu arada. 1000w psuya geçiş yaptım.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Senin güç kaynağı eski olduğu için tam gereken watti veremiyordu galiba.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Doğru eskiydi.. 6800xt ile de kullandım ona da gücü yetmedi. 3080 için hiç yetmez dedim ve değiştirmiştim mecburen :)
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
https://www.techradar.com/news/this-rumored-nvidia-geforce-rtx-3080-vram-upgrade-would-discontinue-the-original
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
https://www.youtube.com/watch?v=inF-z_Td9YQ
https://www.youtube.com/watch?v=f1n1sIQM5wc
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi R.I.P John Meadows -- 15 Ekim 2021; 13:45:55 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X