Şimdi Ara

NVidia'dan ilk 480 performans bilgileri (Unigine)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
0
Favori
1.625
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • NVidia'dan ilk 480 performans bilgileri: http://www.youtube.com/watch?v=vpdPSZB8A8E

    480 Unigine Benchmark Ayarları:

    API: DirectX 11
    Shaders: High
    Tessellation: Enabled
    Anisotropy: 1
    Anti-aliasing: Off
    Full Screen: On
    Resolution: 1920 x 1080

    480 Unigine Performansı (Unigine Benchmark sonucu değildir, Ejderha sahnesindeki Fraps değerleridir):
    Tessellation Açık: 43
    Tessellation Kapalı: 56
    Wireframe TS Açık: 37
    Wireframe TS Kapalı: 54

    Edit: TS rakamları ters yazılmış, düzeltildi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-994965FA4 -- 4 Mart 2010; 22:21:38 >







  • Bu ne be Tessellation açılınca performansı mı artmış ?
  • artcak diyorlardı zaten...:( bu arada nedense yuzde 33 artış war.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0E0B8030F -- 4 Mart 2010; 22:21:27 >
  • 5870 o ayarlarda kaç fps yapıyor?
  • HD5000 serisine göre durum nedir? Karşılaştırabilecek olan var mı?
  • 5870 - 5850 olan biri warsa denese aynı ayarlarda fena olmazdi.
  • Aynı sahnede, aynı ayarlarda (çözünürlük hariç, 1680 x 1050 monitörümden dolayı) aşağıdaki skorları aldım:

    Tessellation Açık: 25
    Tessellation Kapalı: 79
    Wireframe TS Açık: 12
    Wireframe TS Kapalı: 52

    Bu arada ilginçtir WF modu açıldığında 3D çizim programlarının aksine performansta yoğun bir düşüş oluyor, 480'nin skorlarında da görebilirsiniz. Sanırım Unigine motoruna has bir özellik.

    Edit: Unigine Heaven 1.0 ile yapılmıştır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-994965FA4 -- 4 Mart 2010; 22:59:58 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Father Torque

    Aynı sahnede, aynı ayarlarda (çözünürlük hariç, 1680 x 1050 monitörümden dolayı) aşağıdaki skorları aldım:

    Tessellation Açık: 25
    Tessellation Kapalı: 79
    Wireframe TS Açık: 12
    Wireframe TS Kapalı: 52

    Bu arada ilginçtir WF modu açıldığında 3D çizim programlarının aksine performansta yoğun bir düşüş oluyor, 480'nin skorlarında da görebilirsiniz. Sanırım Unigine motoruna has bir özellik.



    Tessellation Açıldıgında fark beklendigi gibi inanilmaz

    tesekkurler test için
  • Yanlış hatırlamıyorsam bir konuda ben 28FPS diye hatırlıyorum hemide 16xAA ile
  •  NVidia'dan ilk 480 performans bilgileri (Unigine)
  • Bugün Alman sitesi Heise.de'de de 470'le ilgili birkaç performans sonucu yayınlandı. Unigine testi sonuçlarına göre

    4X AA açık:
    470: 29
    5850: 22
    5870: 27

    8X AA açık:
    470: 20
    5850: 19
    5870: 23

    Bu değerler (eğer doğruysa) NVidia'nın Unigine test ayarlarında neden AA ve AF'yi kapalı tuttuğunu açıkça ortaya koyuyor zira görüldüğü üzere AA bile tek başına 470'i zorlamaya yetiyor. Tahminimce shader'lar zorlanmaya başlayınca NVidia'nın shader üzerinden gerçekleştirdiği Tessellation gücü zorlanmaya başlıyor. Yine de her iki mimariyi Tessellation destekli bir oyunda karşılaştırmak en doğrusu olacaktır.




  • bu arada Tessellation farki gercekten inanilmaz

    bunu goz ardi etmek bence cok buyuk goruntu senligi kacirmak olur
  • Tesselation destekli oyun çıkarsa kaçırırsın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adigehalil

     NVidia'dan ilk 480 performans bilgileri (Unigine)




    su resme bakinca 2 kati fps farki olusan yerler gozukuyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeFurkan

    bu arada Tessellation farki gercekten inanilmaz

    bunu goz ardi etmek bence cok buyuk goruntu senligi kacirmak olur


    Battlefield Bad Company 2 yi Windows XP de (Tabii ki DirectX 9) oynuyorum. Çevre yüzey kaplamalarında bol bol prüzlülük etkisi çok iyi bir şekilde yaratılmış. (zeminde, ağaçların yüzeyinde, mağara duvar gibi yüzeylerde)
    Bence yazılımcılar istedikten ve uğraştıktan sonra Tessellationun etkisini o olmadan DirectX 9 da da rahatlıkla yaratabilirler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiesTorN

    Tesselation destekli oyun çıkarsa kaçırırsın.



    simiden bile 4 tane oyunda destekleniyor

    DirectX 11: Tessellation in Stalker: CoP, Dirt 2, Unigine and Alien vs. Predator

    http://www.pcgameshardware.com/aid,696171/DirectX-11-Tessellation-in-Stalker-CoP-Dirt-2-Unigine-and-Alien-vs-Predator/News/




  • Youtube'daki videonun altındaki yorumlardan birinde "1.1 is an inofficial nVidia version" yazıyor, doğru mudur?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeFurkan


    simiden bile 4 tane oyunda destekleniyor

    DirectX 11: Tessellation in Stalker: CoP, Dirt 2, Unigine and Alien vs. Predator


    Tamamda hangisinde işe yarar şekilde kullanılıyor, ya da bir fark yaratıyor...?

    Yeni nesil konsollar gelmeden gerçek dx11 + tesselation destekli oyun beklemeyin bence
  • Evet, iyi yakalamışlar. Test, Unigine Benchmark'ın çok yakında yayınlanacak olan 1.1 sürümüyle yapılmış.
  • 1 nisan diye bağırırlar yakında bunlar.%5 - %25 - %(kaç isterseniz artık) diye gider bu..
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.