< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
NVIDIA/AMD Ekran Kartı Stok Takibi [ANA KONU] (3537. sayfa)
-
-
Warehouse değilse almayın bence. Warehouse'lar kutusu yırtılmış vs. ler oluyor. Başkasının sattığı 2. el'in kronik arızalı / madencilikte yıpratılmış olma olasılığı çok yülksek.
-
Hocam co.jp'de hâlâ güzel fırsatlar oluyor.
Dün manuel kontrol ederken Gigabyte Vision RTX 3070 yakaladım 7 bin tl civarına, şu an kargoya verilmek üzere.
-
ben sadece almanya'da bılıyordum hocam emın mısınız ? bırde herhangı bır sorunda ucret ıadesı yapıyorlarmıs dogru mu bu ?
-
quote:
Orijinalden alıntı: AnticanHocam co.jp'de hâlâ güzel fırsatlar oluyor.
Dün manuel kontrol ederken Gigabyte Vision RTX 3070 yakaladım 7 bin tl civarına, şu an kargoya verilmek üzere.
slmlar link alabilirmiyim?
-
bende sıpariş verdim hocam 300 500 bakmadım artık kartsız kalmaktan ıyıdır
-
-
japonya banlıyor nasıl alabıldınız ?
-
Ocak sonunda üye olup bir sürü sipariş vermiştim, o ara çok fazla ön sipariş seçenekli kart vardı.
Hiç hold veya ban yemedim, şans heralde.
-
Satıcı kim di üstadım?
-
-
Avrupa'da 2 yıl hocam.
Fransa
İspanya
İtalya
İngiltere
Almanya
Bildiğim kadarıyla sadece iade var.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Son iade süresi hep Mayıs ortaları (2021) görünüyor alıp sattığım ürünlerin hediye makbuzunda, 2 yıl olayından emin misiniz hocam? bir yerde yazılı mı acaba bu?
-
O kayıtsız şartsız iade. İki yıl içinde ürünle ilgili bir sorun olduğunda o ürünün markasının sunduğu servise başvurmak yerine Amazon'a başvurursanız *genelde* ücret iadesi yapıyorlar. Aslında ellerinde olsa birebir değişim de yaparlar ama ekran kartı piyasasındaki stok durumu mâlûm.
Amazon Almanya'dan yüksek fiyatlı bir kulaklık almıştım. O zamanlar Amazon Türkiye yoktu. Kulaklıkta sıkıntı çıkınca müşteri temsilcisine ulaştım, kendisi ücret iadesi mi yoksa yeni ürün mü tercih ettiğimi sordu. Yeni ürün istedim. Günlerden Perşembe idi. Bendeki sıkıntılı ürünü Pazartesi yollarım artık diye düşünürken Pazartesi yeni ürün gelmişti. Ben de aynı gün sıkıntılı ürünü iade gönderdim. Bu süreçte bendeki sıkıntılı ürünü gönderirken ödediğim miktar haricinde cebimden beş kuruş çıkmadı. Kaldı ki onu da Amazon'a iletince zaten iade ettiler.
-
güzel hizmetmiş hocam. Şimdi ben ispanya'dan satın aldım bir sorun olunca direkt ispanya ile mi görüşmem lazım ? adamlar ingilizce bilmiyorlar
-
Arkadaşlar alttaki iki ürünün hemen hemen fiyatı aynı. Sizce hangisi alınır. Biri GTX 1660 diğeri rtx 2060
https://www.amazon.co.jp/-/en/Kuroutoshikou-GG-RTX2060-E6GB-GeForce-Graphics-GALAKURO/dp/B08XZ2SKBD/ref=mp_s_a_1_29?dchild=1&keywords=rtx+3080&qid=1618489937&sr=8-29
https://www.amazon.es/-/pt/dp/B07ZPM3388?psc=1&smid=A1AT7YVPFBWXBL&ref_=chk_typ_imgToDp
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Garantisi olsun dersen 1660 süper ama benim için farketmez dersen 2060 al geç. -
ikisi de 2. nesil kartlar bütçene uygun olanı al geç
zaten 2060 alınca ban atarlar japonyadan önce onu dene istersen
mecburen 1660 super alırsın
-
quote:
Orijinalden alıntı: sithicusikisi de 2. nesil kartlar bütçene uygun olanı al geç
zaten 2060 alınca ban atarlar japonyadan önce onu dene istersen
mecburen 1660 super alırsın
Peki kartın markası nasıl. Ben duymadım ama. Siz iyi diyor musunuz?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Japonya’ya özel marka. Galax’ın diğer adı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sirswager -- 15 Nisan 2021; 15:46:3 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X