Bildirim
note 5 sallayınca ses gelmesi
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir - 2 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
Hocam aynı şey s6 ve note 5 cihazlarda var. Kameranın optik zoom lensi çarpıyor. Aynı sorun bende de var bi zararı olmaz ama ses gelir. Bide kameraya girin zzztt diye ses gelmesi lazım. Gelmediyse yakında o da gelir :)
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet kamera kapalıyken ois motoru çalışmıyor bu sebeple oluşuyor o ses. s6 edge plusumda da aynı ses mevcuttu. Yalnız zzzzzt sesi normal değil , youtube'da ve xda tarzı forumlarda camera grinding diye aratırsanız garanti kapsamında değişiminin yapıldığını görmek mümkün. Sadece açılışta olmasından ziyade dakikalarca süren youtube videoları var neredeyse çekim yapmak imkansız olmuş 1-2 cihazda videolarda gözüktüğü kadarıyla. Kronik olmasa da yaygın bir sorun olduğunu söylemek mümkün sanıyorum. Ben dün servise verdim yarın alacağımı ümit ediyorum cihazımı kamerası değişmiş şekilde. -
Hocam bende cihazı garantiye vermeyi düşündüm ancak samsung servisine giden s6 ve note 5 gibi yeni cihaz kullanıcıları çok memnun değil servisten. Telefona hor davranıldığı hatta üzerinde çizik olduğunu söyleyen bile var. O yüzden korktum göndermedim umarım sizde bi sıkıntı çıkmaz. Kamer konusuna gelirsek kamera kapalıyken sallayınca tık tık ses geliyor. Kamera açıkken kamera bölgesine dokunursanız böyle zzzt diye ses çıkıyor ve kamera netliği bozulup tekrar netliyor. En fazla 1-1.5 saniye oluyo bende bu. Dediğiniz gibi kronik değil ancak galaxy s6 sahibi bir arkadaşımla deney yapmıştık kamerası çıkıntılı olan modellerde bu zzt sesi gelme olayı ve tık tık sesi s6 daki kadar olmasa da fark edilir derecede vardı.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
https://www.youtube.com/watch?v=G2J4gPAfHAA
Ben de vermeye niyetli değildim ancak şu videoya rast geldim ve vermek daha sağlıklı olacak gibi geldi ancak pişman oldum denebilir. Bu aslında ikinci gidişi önceki gün vermiştim 3 şikayetim vardı;
home tuşunun kararsız davranması,kamera cızırtısı ve usb kablosu. Gittim usb kablosu koydular önüme diğer arızalara bakılmamış bile. Her gelen kavga ediyor zaten neyse yeni kayıt açıldı falan şu an parça bekliyor gözüküyor. Sorunu anlatabilmek için teknisyene 10 dakika laf anlatmaya çalıştım, umarım düzgün açıp kapatırlar telefonu. Bahaneyle 2 kere servise verilmiş olacak, 4.de iade talep etme hakkım var en azından öyle bir yol izleme şansım olacak sorun yaşarsam.
-
Çekim yapmak imkansız hale gelmiş bu cihazda.
Hocam 4. Seferde iade etme şansımız olduğunu bende duymuştum ancak ben cihazımı vodafone dan 24 ay taksitle aldım. Benim de öyle bi şansım olur mu iade etme gibi? Bir de iade edince telefonu satın aldığımız parayı mı veriyorlar yoksa telefonun o anki piyasası neyse o kadar mı veriyorlar?
Bide hocam home tuşunun kararsız kalması nasıl bir sorun?
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Mutlaka kontratlıda da iade şansınız vardır, ama cihazın bedeli nasıl hesaplanır onu bilemiyorum, normalde alınan bedel iade ediliyor.
Home tuşundaki sorunumu da şöyle anlatayım: Telefonun 2 kere basıldığında kameraya girme, 3 kere basıldığında tek el moduna geçip ekranı küçültme özelliği var ya , ben 3 kere basıyorum kamera açılıyor 1 basıyorum hiç basmıyor, 2 basıyorum ekran küçülüyor tarzında bazen istediğim işlemi yapmakta sorun yaşıyordum. 2 Gündür parça depoda hazırlanıyor gözüküyor korkutuyor samsung beni ama bakalım... -
Anladım hocam umarım bi sıkıntı çıkmaz garantide.
Hocam rica etsem garanti sonucunu bana bildirebilir misiniz ? Belki bende ona göre telefonumu garantiye yollamaya cesaret ederim :)
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: emirhanardgn
Anladım hocam umarım bi sıkıntı çıkmaz garantide.
Hocam rica etsem garanti sonucunu bana bildirebilir misiniz ? Belki bende ona göre telefonumu garantiye yollamaya cesaret ederim :)
2 kez doğru dürüst arızayı anlayamamaları sebebiyle tekrar bırakmak zoruda kaldım cihazı. En son almaya gittiğimde kasayı yamuk, aralık ve sağından solundan yapışkanlar fışkırmış şekilde yapıştırmışlar arka camı. Kavga gürültü ve servis sahibinin hakaretlerine,seviyesizliklerine ve tehditlerine maruz kalmaya kadar giden süreç sonucu tekrar oraya bıraktığım telefonu geri almadım bugün tekrar tamir tamamlandı mesajı atmalarına rağmen ; hakem heyeti, ticaret il merkezi, bimeks, samsung hepsine durumu anlattım, yarın yasal işlemleri başlatacağım sorunumu çözerlerse ne ala, yoksa hakem heyeti son servis kağıdına "serviste arka kapak düzgün kapatılmadı tekrar yapıştırılacak" yazdırdığım için bunun bile durumun benim lehine sonuçlanmasına %100 yeteceğini söyledi. Bilirkişi kullanılabilir raporu verse bile güvensizlik sebebiyle cihazı almayı reddedebilirmişim. Tavsiye etmiyorum artık özetle :D
BURSA ABC TEKNİK Samsung servisinin sahibinden duyduğum zırvalar:
*Yapışkandan ne olacak silersin geçer
*Hani açıklık falan yok burda,sekreterine seslenip gel bak bakıyım bişey var mı dedi yok dedi o da tabi ne desin
*Flaş açtırıp ışığı vurunca kabak gibi çıktı ortaya, eee nabalım mikroskoplamı bakcaz her telefona
*Tamire vermişin telefon eskisi gibi olur mu hiç
*****3000 lira veren kendini servis sahibi zannediyor vs gibi sözlere maruz kaldım. Daha da seviyesizleşti konuşma ama forumda anlatabileceğim kısmı bu.
-
quote:
Orijinalden alıntı: wade96
quote:
Orijinalden alıntı: emirhanardgn
Anladım hocam umarım bi sıkıntı çıkmaz garantide.
Hocam rica etsem garanti sonucunu bana bildirebilir misiniz ? Belki bende ona göre telefonumu garantiye yollamaya cesaret ederim :)
2 kez doğru dürüst arızayı anlayamamaları sebebiyle tekrar bırakmak zoruda kaldım cihazı. En son almaya gittiğimde kasayı yamuk, aralık ve sağından solundan yapışkanlar fışkırmış şekilde yapıştırmışlar arka camı. Kavga gürültü ve servis sahibinin hakaretlerine,seviyesizliklerine ve tehditlerine maruz kalmaya kadar giden süreç sonucu tekrar oraya bıraktığım telefonu geri almadım bugün tekrar tamir tamamlandı mesajı atmalarına rağmen ; hakem heyeti, ticaret il merkezi, bimeks, samsung hepsine durumu anlattım, yarın yasal işlemleri başlatacağım sorunumu çözerlerse ne ala, yoksa hakem heyeti son servis kağıdına "serviste arka kapak düzgün kapatılmadı tekrar yapıştırılacak" yazdırdığım için bunun bile durumun benim lehine sonuçlanmasına %100 yeteceğini söyledi. Bilirkişi kullanılabilir raporu verse bile güvensizlik sebebiyle cihazı almayı reddedebilirmişim. Tavsiye etmiyorum artık özetle :D
BURSA ABC TEKNİK Samsung servisinin sahibinden duyduğum zırvalar:
*Yapışkandan ne olacak silersin geçer
*Hani açıklık falan yok burda,sekreterine seslenip gel bak bakıyım bişey var mı dedi yok dedi o da tabi ne desin
*Flaş açtırıp ışığı vurunca kabak gibi çıktı ortaya, eee nabalım mikroskoplamı bakcaz her telefona
*Tamire vermişin telefon eskisi gibi olur mu hiç
*****3000 lira veren kendini servis sahibi zannediyor vs gibi sözlere maruz kaldım. Daha da seviyesizleşti konuşma ama forumda anlatabileceğim kısmı bu.
Bunlar ciddi anlamda kavga bile çıkartabilecek sözler. Şu an Samsung servisinden soğudum. Gerçi bu ülkede işini doğru düzgün yapan o kadar az insan kaldı ki şaşıramıyorum artık.
Bu arada hocam forumda bi hocamız söylemişti s6 ana konusunda garantiye yollamadan telefonun dış görünüşünü sorununu ekranını vs videoya çekip öyle yollayın daha sonra geldiğinde ispatınız olur falan demişti. Aklınızda bulunsun belki işinize yarar.
Umarım telefonunuzun para iadesini veya sıfır modelini alabilirsiniz hocam. Bende anneme telefon alma arefesindeydim A3 2016 ya karar verdim. Samsung Türkiye garantiyle ithalatçı arasında kalmıştım şu an bi kararsız kaldım değer mi acaba Samsung Türkiye garantisine 110 tl fazla vermeye :(
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X