Şimdi Ara

Note 4 Servis Çilesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
1.066
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Samsung elimizde cihaz yok deyip 13 kasımdan beri değişimi bekletiyor, 2 gün önce de aradılar 13 Aralıkta cihaz stoklarımızda olacak diyorlar. Ya zaten yasal süreniz 20 iş günü siz bana 1 ay sonrasına anca stoğumuza gelecek diyorsunuz.

    Piyasada neredeyse her telefoncuda ve Samsung bayisinde var bu cihaz. Ama ne hikmetse Samsung genel merkezinde yokmuş. Bayilere sürekli yeni stoklar geliyor, o stoklar Samsung Yunanistan'dan mı geliyor acaba?

    Bir de işin başka komik yanı müşteri hizmetlerinden arayan kadın bana isterseniz başka bir model gönderelim diyor, dalga mı geçiyorsunuz ne yani tamam Note 3 gönder ne yapalım mı dememi bekliyorsunuz, enayi miyim ben?

    Iphone kullanıyordum daha önce, üst tuş bozuldu randevu aldım,o gün mağazadan değiştirdiler telefonu,eğer bu süreç az daha uzarsa gelen telefonu da reddedip para iadesi alıp,gidicem başka bir telefon alıcam,bu ne rezil bir servis durumudur ya.

    Mağduriyetimi buraya yazdım ki sizin de haberiniz olsun,yarın bigün cihazınız bozulursa falan 1 ay telefon yok haberiniz olsun.







  • Wahitkoz W kullanıcısına yanıt
    WAHİTKOZ çok üzücü bir durum bence şikayet var sitesinden samsung yetkilili servisi şikayette bulun doldur doldurabildşğin kadar sorularını 24 veya 48 saat içerisinden samsungdan geri bilidirim gelecektir. geldiğinde aralığın 10 na kadar çözüm ulaşmssa tüketici hakime gidip davacı olacğına söyle yada paramı geri iade etmeni talep et aksi takdirde yasal yollarla hakkımı arayacağını söyle v.s biraz ağır konuş
  • Hocam Samsung maalesef garanti ve servis olaylarında rezilliktir. Samsung telefon alırsan garanti dışı gibi düşünüceksin tr garantili almış bile olsan. Daha önce Samsung la sadece telefon olmamakla beraber servis konusunda öyle komik ve can sıkıcı olaylar yaşadımki evlere şenlik. Şu andada samsung s5 kullanıyorum ve samsung kullandığım halde bunları söylüyorum. Garanti olayında apple ın üstüne yok. 1 yıllık telefonum ekran sararmıştı 1 hafta içinde yenisini vermişlerdi. Umarım durumun bir an önce çözülür ama Samsung la zor..
  • Cihaz değişiminde yurt dışından ona gore cihaz geliyor ve değişim kararlarında 20is gunu işlemiyor zamaninda samsung wave 2 icin yeni cihaz kararı çıktığında ace 2 vereceklerdi 35-40 is günü sonra gelmisti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akın15

    WAHİTKOZ çok üzücü bir durum bence şikayet var sitesinden samsung yetkilili servisi şikayette bulun doldur doldurabildşğin kadar sorularını 24 veya 48 saat içerisinden samsungdan geri bilidirim gelecektir. geldiğinde aralığın 10 na kadar çözüm ulaşmssa tüketici hakime gidip davacı olacğına söyle yada paramı geri iade etmeni talep et aksi takdirde yasal yollarla hakkımı arayacağını söyle v.s biraz ağır konuş

    Şikayetvar'a da yazdım konuyu,klasik cevabı atmışlar aramadılar bile,gerçekten ayıp şu durum,koskoca samsung firması dalga geçiyor resmen insanla. Bide cihaz yurtdışından ne zaman gelirse diyolar, demekki şubatta gelse şubata kadar yok telefon, ztn 1 günde para iadesi yapacaklarını bilsem para iadesi isterdim ama yok yani o süreçte çok sıkıntılıymış.
    Şimdi diyorum nerden gittim aldım bu telefonu bide 2300 para verdim yazık walaha




  • Ciddi yaptırımlar gelmedikçe firmaların garanti politikaları böyle sürer gider.
  • samsung servisleri salağa yatmakta 1 numara gerçekten. ürün teslimdeki kızın önünde kağıdı 4e katlayıp telefonun kenarından içeri soktum. kasa açıklığını göstermek için adamlar o kadar olur diyor. pilim ful şarjda %93te açılıyor % 15 te direk kapanıyor diyorum olur öyle uygulamaları kaldırın diyorlar. ama malesef android kullanıyorsan yolun biryerde ne kadar almam da desen samsungla kesişiyor. gidin yurtdışı alın daha iyi.
  • Hakikaten en iyisi o ya alıcam yurtdışı cihazı daha ucuza bişey olursa elden götürcem servise yaptırıcan,öyle telefon bekleme sıkıntın olmaz en azından

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cihaz hala ortada yok yazıklar olsun 23 gün oldu
  • O kadar para verdikten sonra elde 0 olması üzücü gerçekten. Allah sabırlık versin.
  • Wahitkoz W kullanıcısına yanıt
    Arkadaşım ben de aynı süreci yaşıyorum 18 gün oldu. Sen cihazını alabildin mi, kaç gün sürdü, verilen cihaz sıfır mıydı? Samsung!un tamir görmüş cihazları verdiği söyleniyor.
  • Ben 4 kez note2 cihazı değiştirdim. 2 haftada yapılmıştı. Ayrıca garantili cihaz almak çok mantıklı. Benim Note2 cihazın garantisinin bitmesine 1 ay kala, ekranda gölgelenme ve çerçeve soyulması ile servise götürdüm. Ekran ve çerçeve değiştirildi garanti kapsamında ve 1 günden daha kısa sürede telefonu geri teslim ettiler. Ben Samsung servisten memnunum. Yetkili servisten servise durum değişebilir belki bilemiyorum.
  • Teleservice garantili ise problem. Telefonu 7 ay göndermezler. Diğer firmalar bir şekilde çözer.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • samsung kendinden soğuttu, servisleri de bir dert hatta pek anlayan da yok
  • Samsung Türkiye garantili ise cihaz sorun olacağını sanmıyorum. Ben şahsen Samsung Türkiye garantili cihaz kullanıyorum ve servis kalitesi ve hizmetinden memnunum.
  • hmb27 H kullanıcısına yanıt
    Tam 1 ay sonra geldi cihaz hocam,serviste kontrol ettim 0'dı cihaz.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.