Şimdi Ara

Note 4 için sıfır değişim - öneri bekliyorum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
1.618
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 3-4 gün önce aldığım Note 4'ün ekranında renk tonu problemi var.

    Daha önce karşılaşan oldu mu bilmiyorum, ekranın üst kısmında renkler sıcak ve sarı tonlarda iken alt kısmında soğuk ve mavi tonlarda. Düz beyaz ekranda net belli oluyor. Ekranda homojen bir beyaz renk olmuyor.

    Tabiiki bu ton değişikliği ekrandaki renkleri etkiliyor.

    Telefonu aldığım Forum İstanbul Avea bayii çirkinlik yaptı ve telefonu değiştirmiyor. Kavga edecek noktaya geldik ama geri adım atmıyorlar.

    Ben de servise kargoyla göndereyim diyorum. Direkt değişim isteyeceğim. Ekrandaki problemi fark etmeleri biraz göz gerektiriyor, o sebeple detaylı tarif etmem lazım.

    İlk günlerde direkt değişim alabiliyor muyuz servisten böyle? Ne öneriyorsunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Bakirkoydeki samsung servisine götür değişimleri bayi değil servis yapar servis bir hata olduğu kanısına varır ise ya ücret iadesi alınabilir yada değişim olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşım bende de aynı sorun vardı( bakış açısını değiştirince düzeliyor gibiydi, üst taraf pembe gibi sıcak renkler, alt taraf mat) ama ben başka problemlerden dolayı 24 aralıkta servise verdim, rezillik diz boyu. 3 aşamada onaylanıyormuş değişim talebi. Beni değişim onaylandı diye aradılar samsung müşteri hizmetlerinden şimdide son onay bekleniyor falan filan... her aramada farklı şeyler söylüyorlar... ne müşteri hizmetleri ne de servis adam akıllı bir şey söylüyor. Lanet olsun samsung'a da telefonuna da. 15 gündür telefonsuz rezilim. Diyeceğim o ki bunları hesaba katarak götür telefonunu servise.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hmb27

    Arkadaşım bende de aynı sorun vardı( bakış açısını değiştirince düzeliyor gibiydi, üst taraf pembe gibi sıcak renkler, alt taraf mat) ama ben başka problemlerden dolayı 24 aralıkta servise verdim, rezillik diz boyu. 3 aşamada onaylanıyormuş değişim talebi. Beni değişim onaylandı diye aradılar samsung müşteri hizmetlerinden şimdide son onay bekleniyor falan filan... her aramada farklı şeyler söylüyorlar... ne müşteri hizmetleri ne de servis adam akıllı bir şey söylüyor. Lanet olsun samsung'a da telefonuna da. 15 gündür telefonsuz rezilim. Diyeceğim o ki bunları hesaba katarak götür telefonunu servise.

    Eyvah hocam ya, bunları duymak kötü oldu gerçekten. Sizinki hangi servis ve hangi şube?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ed - kullanıcısına yanıt
    Gaziantep. Şikayet var'a bakarsan bu cihaz değişimi ile ilgili onlarca şikayet bulursun. Ben sitede 38 günde olan gördüm, şaka gibi. Cihaz değişimini kullanılmış cihaz ile yapan serviste gördüm. Moralini bozmak istemem ama samsung bu konuda rezil ve kepaze. Düşünebiliyor musun 7 gün önce beni arayıp cihaz değişiminizi onayladık diyorlar, bugün ben arıyorum ne oldu diye, değişiminiz onayda bekliyor diyorlar. Bir daha samsung mu tövbe.
  • Kullanılmış cihaz mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynen hocam, şikayetvar.com'a bakarsanız bulabilirsiniz. Arkadaşın yazdığı bu şekilde, cihazı teslim almayıp tutanak tutturmuş. Linkini bulabilirsem buraya atarım. Yanlış anlaşılmasın markayı kötülemek değil amacım. Bu kadar zamandır onlarca ürününü kullandığım böyle global bir firmanın böyle kepazelikler yapmasını havsalam almıyor.
  • Cihazı ayıplı çıkan arkadaşlara sesleniyorum. Cihaz değişimi yerine para iadesi talep edin. Yasal hakkınızdır. Aldığınız parayla da gidip hangi telefonu istiyorsanız alırsınız.
  • Hocam, değişim sürecinde karar değiştirebilir miyiz?
  • hmb27 H kullanıcısına yanıt
    Evet para iadesi istediğinizi söyleyebilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kemalboran

    Cihazı ayıplı çıkan arkadaşlara sesleniyorum. Cihaz değişimi yerine para iadesi talep edin. Yasal hakkınızdır. Aldığınız parayla da gidip hangi telefonu istiyorsanız alırsınız.

    Uzun sürer mi, ve para iadesi için sıkıntı çıkarır mı servis? Olmadı onu talep edelim. Ama Çok bekliyor muyuz bu durumda?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ed - -- 7 Ocak 2015; 0:46:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ed - kullanıcısına yanıt
    Her zaman olduğu gibi yokuşa süreceklerdir. Para iadesi almak çoğu zaman hakem heyetine başvurarak mümkün oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kemalboran

    Her zaman olduğu gibi yokuşa süreceklerdir. Para iadesi almak çoğu zaman hakem heyetine başvurarak mümkün oluyor.

    Hocam bilgileriniz için teşekkür ederim. Daha önceki telefonumda da (htc one) 1 yıllık kullanım süresinde servisle toplam 5 kez uğraştım, açıkçası gına geldim bu işten. Teleservice yüzünden servislerden bıktım.

    Yarın telefonu almamın 5 veya 6. günü olacak.

    Bana değişimle sorunsuz bir telefon gelmesi yeter. Bunun için nasıl bir yöntem önerirsiniz, soğukta servise gitmek istemiyorum, kargoyla göndermek istiyorum ama elden teslim etmek fark yaratırsa eğer, buna değerse kendim giderim.

    Ve gönderdiğim zaman / servise gittiğim zaman ekran problemini tarif edip değişim istiyorum demek yeterli mi? Ya da ne yazayım / diyeyim?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ed - -- 7 Ocak 2015; 1:24:03 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ed - kullanıcısına yanıt
    Kargoyla gönderecekseniz sorununuzu ayrıntılı olarak anlatan ve değişim ya da para iadesi istediğinizi belirtilen bir dilekçeyi kutu içeriğine koymanız gerekir.

    Hangisini yaparsanız yapın, ister kargoyla gönderin, isterse de kendiniz gidin, sorununuzu ayrıntılı olarak anlatan dilekçeyi ilgili servise ulaştırmayı unutmayın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kemalboran

    Kargoyla gönderecekseniz sorununuzu ayrıntılı olarak anlatan ve değişim ya da para iadesi istediğinizi belirtilen bir dilekçeyi kutu içeriğine koymanız gerekir.

    Hangisini yaparsanız yapın, ister kargoyla gönderin, isterse de kendiniz gidin, sorununuzu ayrıntılı olarak anlatan dilekçeyi ilgili servise ulaştırmayı unutmayın.

    Bilgileriniz için teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.