Şimdi Ara

note 2 ekrandaki sorun ne ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
179
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar, telefonumun ekranı serviste garanti kapsamında değişti, fakat yeni takılan ekranda ekran koruyucu vs hiç bişey takılı olamamasına rağmen ekran mat ekran koruyucusu takılmış gibi heryeri tozlu gibi ve görüntü kalitesiz , fotoğrafını çekmeye çalıştım,  note 2 ekrandaki sorun ne ?
     note 2 ekrandaki sorun ne ?
    sorun ne olabilir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Predator536 -- 21 Aralık 2014; 23:08:04 >







  • Samsung'un yeni ekranları, ekran koruyuculu olarak geliyor diyorlardı. İyice dikkatli baktınız mı belki ekranda film olabilir. Eğer gerçekten koruyucu film yoksa yaptırdığınız yere götürüp doğru düzgün ekran takmalarını söyleyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kemalboran -- 21 Aralık 2014; 23:15:05 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kemalboran

    Samsung'un yeni ekranları, ekran koruyuculu olarak geliyor diyorlardı. İyice dikkatli baktınız mı belki ekranda film olabilir. Eğer gerçekten koruyucu film yoksa yaptırdığınız yere götürüp doğru düzgün ekran takmalarını söyleyin.

    Yok hocam kesinlikle ekranda koruyucu vs, cihazın serviste ekranı değiştiği sırada garantisi bitti servisten alalı 3 gün oldu, takarlarmı bilmiyorum, çok lakayit elemanları var
  • Serviste geçen süre garantiye eklenir. Çok geçirmeden geri götürün.
  • kemalboran kullanıcısına yanıt
    Fakat servis cihaza zarar verdi ve tamiri için ben ek olarak +5 gün falan beklemişimdir, muhtemelen o sürede bitmiştir, çünkü kendi verdikleri hasar için herhangi bir kayıt vs oluşturmuyorlarmış
  • Servise verdiğiniz ve servisten teslim aldığınıza ilişkin belgeler yok mu. O tarihleri fatura tarihine göre hesaplayın, 24 ayı geçmemiş ise tekrar servise götürün. Ya da telefona serviste zarar verdikleri ve ayıplı ekran taktıkları için tüketici hakem heyetine şikayet edebilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kemalboran

    Servise verdiğiniz ve servisten teslim aldığınıza ilişkin belgeler yok mu. O tarihleri fatura tarihine göre hesaplayın, 24 ayı geçmemiş ise tekrar servise götürün. Ya da telefona serviste zarar verdikleri ve ayıplı ekran taktıkları için tüketici hakem heyetine şikayet edebilirsiniz.

    Belgeler var fakat tarihini cihazın garanti dahili onarım tarihinden verdiler ısrar ettim sizin beklettiğiniz tarihten verin diye fakat öyle bişey yapamıyoruz dediler, ayrıca cihaz 2014 yılı içinde 4 kez servise gitti ve 4 kez mekanik parçası değişti(servisin verdiği hasar hariç), iade talebimide reddettiler, bunun için tüketici hakem heyetine gidecektim fakat bu ekrandaki sorun çıktı, heyete gitmenin bi süresi varmı acaba? cihazı teslim aldıktan sonra 15 gün içinde gibi




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Note 3 dokunmatik problemi
    8 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Sorununuzu ayrıntılı olarak anlatan bir dilekçe ve eldeki tüm belgelerle tüketici hakem heyetine gidip şikayet edebilirsiniz. Ne kadar çabuk olursanız o kadar iyi. Hemen yarın gidip başvurunuzu yapın bence.
  • Ekranin ic kismindaki koruyucu kalmis olabilir belki..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ekran göruntusu ile karsılastırın. ekran göruntusu normal cıkarsa özensiz taktıklarından olmustur. ekran göruntusu de aynıysa ekran arızalı. her halukarda sen haklısın götür yapsınlar yapmazlarsa vakit gecirmeden hakem heyetine git



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ukba_1 -- 23 Aralık 2014; 19:41:10 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.