Şimdi Ara

NİSSAN PRİMERA (87. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2.228
Cevap
45
Favori
416.922
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8586878889
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mardina

    http://www.npoc.co.uk/forum/nissan-primera-p11-144-cvt-gear-box-problem_topic30375.html
    burayı bir inceleyin sizin sorununuzun aynısı ingilterede yaşanmış ve step motor +kayış değişimi ile çözmüşler

    eyvallah kardeşim saolasın... bilgisayara bağlıyacam bi bakalım sonuç ne olacak... çok teşekkür ederim ilgin ve alakan için...
  • lurci53 L kullanıcısına yanıt
    lütfen yardımcı olun. arkadaşlar primera almayı düşünüyorum ama sizce aşagıdaki adresteki nasıl.güvenebilir miyim ki.


    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-nissan-tum-bakimlarini-yeni-sahibi-icin-eksiksiz-yaptirdik-127724516/detay



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi huseyin_2 -- 12 Haziran 2013; 22:06:44 >
  • Hiç güveniilir değil. 109 binde aracın ön takımı asla tamamen değişmek durumunda kalmaz.normal bir nissan bu km de triger zinciri değişmez.fabrika garantisi 250 bindir .benim aracım şu an 102 de. henuz ön takıma el surulmemiştir. motor şu an saat gibi. sadece subaplar değişmiştir.tek masraf yağ ve bakım urunleri.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m ali

    Hiç güveniilir değil. 109 binde aracın ön takımı asla tamamen değişmek durumunda kalmaz.normal bir nissan bu km de triger zinciri değişmez.fabrika garantisi 250 bindir .benim aracım şu an 102 de. henuz ön takıma el surulmemiştir. motor şu an saat gibi. sadece subaplar değişmiştir.tek masraf yağ ve bakım urunleri.


    teşekkur ediyorum verdiğiniz cevap için. temiz bir primera arıyorum.inşallah çıkar karşıma
  • Selamlar. 2005-2008 arası maximum 120.000 yapmış olan 22.500-24.000 tl fiyat aralığında LPG li Temiz Primera almayı düşünüyorum. Boya durumu olarak ; 2 - 3 parça boya olması hatta 4 parçaya kadar boya olması umrumda değil... Ancak değişen parça ve kazası olmamalı alacağım primeranın. Sürtme cizilme ufak dokunmalar tıklamalardan dolayı bi kaç parça boya hiçbir şekilde olumsuz etkilemez... Şunları da belirtmek istiyorum ; Şuan benim 2006 Almera Tekna Sedan var ve ilk sahibi benim. sıfır almıştım 7 buçuk yıl oldu 119.000 km de şuanda. Satıp dediğim özelliklerde 2. el primera 1.6 tekna düşünüyorum. Primera üstünde çok bilgim var ancak sizlerden primera kullanıcısı olarak bana Bu araç hakkında kronik sorunlarından bahsedermisiniz ? ne sorun çıkarıyor genel olarak nerelerinde arıza oluyor problem oluyor mekanik olarak eksi yönleri nelerdir ? Kısacası eksisi artısı olarak beni bilgilendirmenizi istiyorum...

    Not: 2. el düşük satmak istediğinde kolay satamazsın demeyiniz yedek parça sıkıntısı var demeyiniz çünkü alırsam en az 4 - 5 sene binerim satmam ve satacağım zaman da acele etmem beklerim satılana kadar. yedek parçaya gelince uzun zamandır nissan almera kullanıcısı olduğum için yedek parça konusunda asla sıkıntım olmaz istediğim parçasını buluyorum sanal veya konum olarak parça bulabilirim. Almera ile primeranın çoğu mekanik parçası tamamen aynı zaten. bu yüzden parça sıkıntım olmaz adece problemlerini bilmek isterim eksi ve artı olarak. Teşekkürler




  • Temiz bir nissan o modelde tamamen orjinal boyasız 26500 den aşağı bulacağınızı hiç düşünemiyorum.kronik sorun ise dreksiyon keçelerinden yağ kaçırma olayı car birde tupten dolayı subapların zarar gormesi.magnezyum alaşımdan yapıldışı için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m ali

    Temiz bir nissan o modelde tamamen orjinal boyasız 26500 den aşağı bulacağınızı hiç düşünemiyorum.kronik sorun ise dreksiyon keçelerinden yağ kaçırma olayı car birde tupten dolayı subapların zarar gormesi.magnezyum alaşımdan yapıldışı için.

    Teşekkürler ilginiz için. Fakat dediğim gibi 3 -4 parça değişmeden boyanmış olsa bile olur. bunlar şuan önemli değil benim için önemli olan arızaları kronik sorunlarıdır bunları bilmek istiyorum. Temizlik konusu fiyat konusu şuan aslında önemli değil. Direksiyon keçesinden yağ kaçırma olayı almeralarda da var bende de oldu 200 - 300 tl ye hallediliyor. Subap arızası bildiğim iyi oldu bunu bilmiyordum. Peki ya başka ne tür problemleri olduğu hakkında bilgi verirmisiniz ?
  • Geriye sadece zevkle keyfini sürmekve farkkı fark etmek kalıyor. Almerayıda bilirim öğretmen arkadaşımada almera aldırmıştım.onuda kullandım.ama bu bir başka.zaten kulaktan dolma lafları dikkate almadığın için nissanı tercih etmişsin.bu fiyatlara bu makinalar bulunmaz fırsatlar olarak düşünüyorum.almişken temiz ve boyasız ve sorunsuz olsun.subaplarıda dert etme çelik subap taktırırsın işcilik dahil toplam 600.tecrube ile sabittir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m ali

    Geriye sadece zevkle keyfini sürmekve farkkı fark etmek kalıyor. Almerayıda bilirim öğretmen arkadaşımada almera aldırmıştım.onuda kullandım.ama bu bir başka.zaten kulaktan dolma lafları dikkate almadığın için nissanı tercih etmişsin.bu fiyatlara bu makinalar bulunmaz fırsatlar olarak düşünüyorum.almişken temiz ve boyasız ve sorunsuz olsun.subaplarıda dert etme çelik subap taktırırsın işcilik dahil toplam 600.tecrube ile sabittir.

    evet nissan konusunda eleştirilere asla kulak asmam. Bilgileriniz için teşekkür ederim değerlendireceğim herşeyi
  • subap sıkıntısı primerada yok. hafif alaşımlı değil çünkü. subap konusunda note ve qq sıkntılı. micrada sıkıntılı ama daha uzun süre dayanıyor. subap konusuna en iyi yanıtı usta lpgciler veriyor. onlara sorun. (mesela faruk sevgili) m ali senin subap sorunun lpg ustasının işini bilmeden yaptığı montajdan kaynaklanıyor bence. çünkü senden başka subap sorunu yaşayanı hiç görmedim şimdiye kadar (50.000km dir lpg li kullanıyorum bu arada)
  • subap olayı sadece nissana mahsus bir şey degil diger japon markalardada var.daha 50000 ise bir 30 bin daha belki yaparsın.nissan motoru lpg ye uyumludur sadece subap sorunu vardır.çelik subap işi çozuyor.bu olay tamamen fizik konusudur.
  • m ali M kullanıcısına yanıt
    ga16de motorum 125.000 km iken Milano sıralı sistem lpg taktırdım ve 216000 km deyken aracımı sattım.Subap sorunu yoktu ama sorun yaşayanlar gördüm.yani 50000 km falan çok az sübap yanığı sorunu yaşamak için.Hatta belki hiç yaşamazsınız.Benim aracımda üst kapak contası yanma sorunu oluşmuştu araç hiç hararet yapmadığı halde ben de radyatör delik kapatma tozu attım stop leak ve sorunu çözdü hatta kalorifer radyatöründen torpidonun altına akan suyu bile kesti.Ga16 serisi motorlar zincirli ekzantrik ve üstten çift kam mili var ve 16 sübap.Bu motorun sübaplarını ayarlamak hakikatten uzman işi.Sübap şimlerini söküp takmak için özel penseler gerekiyor,Üst kapak sökülünce buji yuva diplerine özel keçeler takılması gerekiyor.2 ayrı zincir var.Ekzantrik zamanlaması çok dikkatlice yapılması gerekiyor.yani bu aracın motor bakımını öyle her ustayım diyenin eline bırakmayın.Ben 216.000 km'de sattığımda eksozda siyah duman ve su atma sorunu vardı ayrıca aracın gücü düşmüştü ve lpg yakıt tüketimi oldukça artmıştı.44 litre lpg ile en fazla 380 km gidebiliyordu.Bujiler,buji kabloları,tevzi makarası,distribütör kapağı,ateşleme bobini yeni olmasına rağmen.Ben hiç motor kompresyonu ölçtürmedim ama zannedersem aracımın motoru bitmek üzereydi satmadan önce.Ama şuna inanıyorum eğer lpg taktırmasaydım bu motorla 500.000km rahatlıkla yapılabilirdi.Lpg yüzünden motorumun düzeni bozuldu ömrü kısaldı.6 yıl lpg kullandım.100000 km yol yaptım lpg ile .Diyelim ki 10 ton benzin harcayacaktım yani 50.000 TL yerine 12 ton lpg yani 27600 TL harcamışım.buna bir de 3400 TL benzin ekleyelim eder 30000 TL fark 20000 TL.Bu durumda yeni bir araç parası tasarruf ettirmiş.Yani lpg yine de mantıklı derim.Motorun bakımı en fazla 5 bin tutar.yenilenir.




  • benim araba da soğuk havalarda egzosdan beyaz duman şeklinde su buharı atıyor. motor suyunda eksilme yok.çekişte düşüklük yok. yakıt desen yerinde (lpg ile şehir içi 9-10lt, şehir dışı 7-8lt) ama neden beyaz duman şeklinde su buharı atıyor çözemedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FelixCrail

    benim araba da soğuk havalarda egzosdan beyaz duman şeklinde su buharı atıyor. motor suyunda eksilme yok.çekişte düşüklük yok. yakıt desen yerinde (lpg ile şehir içi 9-10lt, şehir dışı 7-8lt) ama neden beyaz duman şeklinde su buharı atıyor çözemedim.

    ARKADAŞLAR ÇOK ÖNEMLİ 2 SORUM OLACAK LÜTFEN YARDIMCI OLURSANIZ ÇOK SEVİNECEĞİM.

    1.Sİ NİSSAN PRİMERA 1.6 TEKNA ALICAM İNŞALLAH FAKAT 2005-2006 MODEL YERİNE 2003-2004 TERCİH ETMEYİ DÜŞÜNÜYORUM.ÇÜNKÜ 2005-2006 MODELLERDE SUNROOF YOK.BENİM İÇİN SUNROOF ÖNEMLİ.YANİ ARADIĞIM GÜZEL BİR ÖZZELLİK.SİZCE 1-2 SENE MODEL DÜŞÜKLÜĞÜ DIŞINDA 2004 MODEL TEKNALARIN 2005 MODEL TEKNADAN BİR FARKI VAR MI? YANİ ÖNEMLİ GÖRDÜĞÜNÜZ BİR FARK VAR İSE 2003-2004 YERİNE 2005-2006 TERCİH EDİCEM.SUNROOFDAN DA VAZGEÇİCEZ ARTIK.

    2.Sİ BU ARAÇLAR NORMAL BİR KULLANIMLA ŞEHİR İÇİNDE VE ŞEHİRLER ARASINDA ORTALAMA KAÇ YAKAR?ÇÜNKÜ ŞEHİR İÇİNDE 30 KURUŞU ŞEHİRLER ARASINDA 25 KURUŞU GEÇERSE BAŞKA BİR ARACA YÖNELMEKTEN BAŞKA ÇAREM KALMAZ.




  • 1. iki model yılı arasında önemsiz ufak tefek bir kaç fark var. bu yüzden sunroof şart ise 2003-2004 alabilirsin. kaybedeceğin bişey yok.

    2. şehir içi 30 kuruşu yakacak araba mı kaldı? 6,4 lt benzin eder. D sınıfı bir aracın o kadar yakmasını beklemek imkansız. bu sınıfta başka bir araçda baksan o değeri yakanı bulamazsın. illa o değeri yakan bişey arıyorum dersen o zaman D sınıfı yerine ufak olan A sınıfı araçlara bakacaksın. onlarda dediğinden biraza fazla yakarlar.lpg takıcam dersen o zaman primera ile 25-30 kuruş aralığını görürseün şehir içinde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FelixCrail -- 22 Haziran 2013; 8:45:03 >
  • huseyin_2 H kullanıcısına yanıt
    1. 2005 ve sonrası modellerde, direksiyon değişti, göstergeler değişti, kapı içleri değişti, konsoldaki ekran renklendi, grafikler değişti bana kalırsa sunroof'tan vazgeçmeyi gerektirecek epey bir 'görsel' değişiklik oldu
    2. şehiriçi 30 şehirdışı 25 kuruşu benzinde göremezsiniz ama lpg tüketiminde görebilirsiniz, rahat kullanımda, (trabzon-samsun) şehiriçi lpg tüketim ortalamam : 10-12 litre, şehirdışı ise 8-10 litre arasında değişiyor.
    güncel lpg fiyatları ile hesaplarsak (2,35-2,66.tl arası değişiyor) şehiriçi 23,5 kuruş ile 33 kuruş arası sarfiyata karşılık gelir.
  • kadirbilir81 K kullanıcısına yanıt
    ikinize de çok teşekkürlerimi sunuyorum
  • dün 150tl ye koçtaştan polisaj makinesi aldım. ilk defa kullanıyorum böyle bir makineyi. bugün cila yaptım. elle atmaya göre çok farketti. polisaj işini de öğrenip yapabilirsem çok daha iyi olacak.

     NİSSAN PRİMERA


     NİSSAN PRİMERA


    boya üstündekiler toz yada iz değil parlayan simler

     NİSSAN PRİMERA




  • FelixCrail kullanıcısına yanıt
    aracın maşallahı var, bu cila olayına ben de girmek istiyorum ama önce komple pasta yapılması lazım, özellikle ön tamponda taş izleri hayli fazlalaştı, (çiçek hastalığına yakalanmış cilt gb pütürlü duruyor) pasta da çare olmaz belki de boyatmak lazım,

    bu sim olayını çözemedim, cilanın bir özelliği miydi?
  • ön arka tampon benimde sorunlu. sonbaharda yada kışın boyatıcam.

    sim olayı cila kaynaklı değil. boya metalik siyah olduğu ve üstündeki kirli pis tabaka makine ile temizlendiği için boyanın metalikliğini veren simler belirgin oldu.

    makine alacaksan şu tip alman lazım.benim ekipmanlar bunlar. dün birde 3 lü pad seti aldım resimde görünenlerin dışında
     NİSSAN PRİMERA



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FelixCrail -- 23 Haziran 2013; 10:30:36 >
  • 
Sayfa: önceki 8586878889
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.