2001 NİSSAN PRİMEİRA almayaı düşünüyorum önerirmisinz. özellik açısndan gayet iyi geldi bana.ama servis parça falan durumu nasıl dır?Pahalımıdır?
arac konforuna ve saglamligina gore cok ucuz bir arac. C sinifi ile D sinif arasi ic ve dis hacmi vardir. konforu da ayni sekilde d sinifina yakindir. diger japonlar gibi kolay kolay bozulmaz ama dusuk kilometrede bulmak zordur.
Parcalari serviste pahalidir ama pahali parcalarin yan sanayisi var.
2 senedir yaklasik 35000 km dir kullaniyoruz sirali sistem lpg ile. bakimlar harici bir kez atesleme bobini yandi oda lpg sebebiyle mi yoksa omru bittigi(arac 145000 kmdeydi) icin mi emin degiliz. 400 milyona yan sanayi distributor takildi. baskada sorunu olmadi.
triger kayisi yoktur zinciri vardir bir masraf daha eksildi boylece.
orjinal baski balatasi lucas marka 230 liraydi istersen 170 e valeo da takiyorlar
bakim icin kullanilan sarf malzemeleri diger markalarla ayni fiyattir.
1.6 motor sehir icinde dur kalklarda araca biraz kuvvetsiz kaliyor ama uzun yolda fazlasiyla yeterli. sebebi 2500 devir altinda motor az guc uretiyor
1.8 almani tavsiye ederim ayni fiyata daha atak ve daha cok opsiyonlu bir arac alma ihtimalin yuksek. yakitinin da artacagini sanmiyorum
baz donaniminda otomatik klima, abs, 2 havayastigi, elektirikli ayna ve 4 adet elektrikli cam olan ici yayla gibi bir arac iste al gitsin arac temizse
yakit tuketimim istanbulda sehir ici 10.5-11 lt lpg/100 km uzun yolda 100-110 8-9 lt lpg/100 km uzun yolda basarsan 140-160 10 lt lpg /100 km
tam bir uzun yol aracidir ama istanbulda park etmek derttir 4.5 m uzunluguyla
quote:
Orijinalden alıntı: kerten
arac konforuna ve saglamligina gore cok ucuz bir arac. C sinifi ile D sinif arasi ic ve dis hacmi vardir. konforu da ayni sekilde d sinifina yakindir. diger japonlar gibi kolay kolay bozulmaz ama dusuk kilometrede bulmak zordur.
Parcalari serviste pahalidir ama pahali parcalarin yan sanayisi var.
2 senedir yaklasik 35000 km dir kullaniyoruz sirali sistem lpg ile. bakimlar harici bir kez atesleme bobini yandi oda lpg sebebiyle mi yoksa omru bittigi(arac 145000 kmdeydi) icin mi emin degiliz. 400 milyona yan sanayi distributor takildi. baskada sorunu olmadi.
triger kayisi yoktur zinciri vardir bir masraf daha eksildi boylece.
orjinal baski balatasi lucas marka 230 liraydi istersen 170 e valeo da takiyorlar
bakim icin kullanilan sarf malzemeleri diger markalarla ayni fiyattir.
1.6 motor sehir icinde dur kalklarda araca biraz kuvvetsiz kaliyor ama uzun yolda fazlasiyla yeterli. sebebi 2500 devir altinda motor az guc uretiyor
1.8 almani tavsiye ederim ayni fiyata daha atak ve daha cok opsiyonlu bir arac alma ihtimalin yuksek. yakitinin da artacagini sanmiyorum
baz donaniminda otomatik klima, abs, 2 havayastigi, elektirikli ayna ve 4 adet elektrikli cam olan ici yayla gibi bir arac iste al gitsin arac temizse
yakit tuketimim istanbulda sehir ici 10.5-11 lt lpg/100 km uzun yolda 100-110 8-9 lt lpg/100 km uzun yolda basarsan 140-160 10 lt lpg /100 km
tam bir uzun yol aracidir ama istanbulda park etmek derttir 4.5 m uzunluguyla
cvbınız için tşkrler temiz bi tane buldum evet gerçi daha baktırmadım ustaya.Dıştan mercedes gibi grnüyor araç hoşuma gitti. 1.8 inde vergisi çok olmaz mı?Ama 2. eli tutulmuyor diyorlar.Bilmiyorum yoksa 2000 honda 16 ies mi alsam?
quote:
Orijinalden alıntı: ozgur30m
cvbınız için tşkrler temiz bi tane buldum evet gerçi daha baktırmadım ustaya.Dıştan mercedes gibi grnüyor araç hoşuma gitti. 1.8 inde vergisi çok olmaz mı?Ama 2. eli tutulmuyor diyorlar.Bilmiyorum yoksa 2000 honda 16 ies mi alsam?
Alıntıları Göster
2000 honda ies primeraya gore konfor acisindan bayagi geridedir. tek avantaji hemen satabilmektir. gerci primeralarinda meraklisi cok fiyat/performans araci olduklari icin. genede hondaya gore yavas satilir. 1.8 luxury donanimlidir buyuk ihtimalle tavsiye ederim.
bilmiyorum fiyatar ne durumda ama ben 2 sene once 2000 model 1.6 comfortu 13000 tl almistim temiz 120000 km deydi ayrica istanbulda bulabildigim kazasiz en ucuz aracti. gecen ay baktigimda fiyatlar hala bu seviyedeydi. duydugum kadari ile konyada bu araca cok ragbet varmis
quote:
Orijinalden alıntı: kerten
2000 honda ies primeraya gore konfor acisindan bayagi geridedir. tek avantaji hemen satabilmektir. gerci primeralarinda meraklisi cok fiyat/performans araci olduklari icin. genede hondaya gore yavas satilir. 1.8 luxury donanimlidir buyuk ihtimalle tavsiye ederim.
bilmiyorum fiyatar ne durumda ama ben 2 sene once 2000 model 1.6 comfortu 13000 tl almistim temiz 120000 km deydi ayrica istanbulda bulabildigim kazasiz en ucuz aracti. gecen ay baktigimda fiyatlar hala bu seviyedeydi. duydugum kadari ile konyada bu araca cok ragbet varmis
Alıntıları Göster
2001 i temizi lpglisi 100000 de 16000 civarı.luxryinin vergisi nasıl ?
quote:
Orijinalden alıntı: ozgur30m
2001 i temizi lpglisi 100000 de 16000 civarı.luxryinin vergisi nasıl ?
Alıntıları Göster
13000 e hiç görmedim ?
quote:
Orijinalden alıntı: ozgur30m
13000 e hiç görmedim ?
Alıntıları Göster
merhaba.
6 yıldır 2000 model Primera 1.8 Luxury kullanıyorum, 42.500 KM civarında aldığım araç şu 147.500 civarında ve sadece 1 kere Hava akış metresinde sorun çıktı (o da yaklaşık 4 yıl önceydi, ve fiyatı 114 TL idi). bunun dışında periyodik bakım malzemeleri dışında hiç masraf yapmadım. aracın eksoz sistemi, baskı balatası, amotisörleri hala orjinal, değişmedi, ön takımı bile değiştirmedim sanırım, hatırlamıyorum, (değişmişse bile unutulacak kadar uzun zaman olmuş demekki) araç D kategorisinde, zamanı için oldukça donanımlı bir araç, yolda verdiği his çok konforlu, sağlam ve oturaklı ve görünüm olarak ta heybetli bir araç. bence P11-144 olarak tabir edilen bu kasa tüm Primera ların bence en güzel kasası, (aslında P11 in makyajlı kasasıdır, ancak biraz makyaj ötesi bir durum vardır sanki) 1.6 yerine 1.8 almanızı kesinlikle tavsiye ederim ama CVT 2.0 olanıda kesinlikle tavsiye etmem, şanzıman bozulduğu zaman tamiri mümkün değil, komple yenilenmesi gerekiyor.
2009 için 2000 modellerin yıllık olarak 1.8 in vergisi 510 TL, 1.6 nın ise 274 TL.
1.8 deki donanımlar şöyle; ABS+Brake Assist, yarı otomatik klima (1.6 da manuel klima) elektrikli ve ısıtmalı aynalar, elektrikli 4 cam, yükseklik ayarlı hidrolik direksiyon, 4 airbag, (1.6 da 2 tane olması lazım) ısıtmalı ön koltuklar, (1.6 da yok) ön sis farları, (1.6 da yok) ön far yıkama sistemi, (1.6 da yok) elektrikli far yükseklik ayarı, immobilizer, anahtardan kontrollü çift kademeli NATS alarm sistemi, (pek kimse bilmez ama bu araç, kendi zamanında İngiltere de yılın en güvenli aracı seçilmiştir) 5 koltuktada 3 noktalı emniyet kemeri, (öndekiler aktif gergili) arka koltukta isofix bağlantı imkanı, 60/40 oranında katlanan arka koltuklar, standart alaşım jantlar, (1.6 da metal jant ve jant kapağı) sedan olmasına rağmen arka camda silecek, (1.6 da yok) yolcu güneşliğinde ışıklı ayna, 114 HP lik motor gücü, (1.6 da 100 HP) fabrika verisi 196 kmh max hız, (1.6 da 185 kmh) projektör tipi mercekli farları sebebiyle xenon kiti takmak için gayet uygun, (normal çanak yapılı farlara göre) ayrıca yıl 2009 da bile hala bazı sıfır arabaların donanım diye belirttiği; 3. stop lambası, aydınlatmalı torpido gözü, aydınlatmalı küllük, aydınlatmalı ve içten tamamen kaplanmış bagaj, (490 LT. hacimli)
yedek parça fiyatları zannedildiği kadar yüksek değil, zaten fazla arıza çıkartmayacaktır, parça gerekmeyecek, kazalar için ise zaten kasko yaptırırsınız sanırım. dolayısıyla toplama baktığnızda size 1.8 tavsiye ederim, satın alırken ve vergi fazlalığı olarak ödeyeceğiniz fazlalığın karşılığını fazlasıyla alacaksınız.
kötü yanları; dönüş çapı yüksek, (yani 1 belki 2 hamle fazla yaparsınız) bagaj yüksekliği sebebiyle park sensörü tavsiye ederim, kısa süre kullanıp satmayı düşünüyorsanız piyasası durgun olan bir markadır. (yalnız kullanmaya alışanlar pek kolay satmazlar)
son olarak en önemli kural ne alırsanız alın temiz kullanılmışını alın.
quote:
Orijinalden alıntı: primera18
merhaba.
6 yıldır 2000 model Primera 1.8 Luxury kullanıyorum, 42.500 KM civarında aldığım araç şu 147.500 civarında ve sadece 1 kere Hava akış metresinde sorun çıktı (o da yaklaşık 4 yıl önceydi, ve fiyatı 114 TL idi). bunun dışında periyodik bakım malzemeleri dışında hiç masraf yapmadım. aracın eksoz sistemi, baskı balatası, amotisörleri hala orjinal, değişmedi, ön takımı bile değiştirmedim sanırım, hatırlamıyorum, (değişmişse bile unutulacak kadar uzun zaman olmuş demekki) araç D kategorisinde, zamanı için oldukça donanımlı bir araç, yolda verdiği his çok konforlu, sağlam ve oturaklı ve görünüm olarak ta heybetli bir araç. bence P11-144 olarak tabir edilen bu kasa tüm Primera ların bence en güzel kasası, (aslında P11 in makyajlı kasasıdır, ancak biraz makyaj ötesi bir durum vardır sanki) 1.6 yerine 1.8 almanızı kesinlikle tavsiye ederim ama CVT 2.0 olanıda kesinlikle tavsiye etmem, şanzıman bozulduğu zaman tamiri mümkün değil, komple yenilenmesi gerekiyor.
2009 için 2000 modellerin yıllık olarak 1.8 in vergisi 510 TL, 1.6 nın ise 274 TL.
1.8 deki donanımlar şöyle; ABS+Brake Assist, yarı otomatik klima (1.6 da manuel klima) elektrikli ve ısıtmalı aynalar, elektrikli 4 cam, yükseklik ayarlı hidrolik direksiyon, 4 airbag, (1.6 da 2 tane olması lazım) ısıtmalı ön koltuklar, (1.6 da yok) ön sis farları, (1.6 da yok) ön far yıkama sistemi, (1.6 da yok) elektrikli far yükseklik ayarı, immobilizer, anahtardan kontrollü çift kademeli NATS alarm sistemi, (pek kimse bilmez ama bu araç, kendi zamanında İngiltere de yılın en güvenli aracı seçilmiştir) 5 koltuktada 3 noktalı emniyet kemeri, (öndekiler aktif gergili) arka koltukta isofix bağlantı imkanı, 60/40 oranında katlanan arka koltuklar, standart alaşım jantlar, (1.6 da metal jant ve jant kapağı) sedan olmasına rağmen arka camda silecek, (1.6 da yok) yolcu güneşliğinde ışıklı ayna, 114 HP lik motor gücü, (1.6 da 100 HP) fabrika verisi 196 kmh max hız, (1.6 da 185 kmh) projektör tipi mercekli farları sebebiyle xenon kiti takmak için gayet uygun, (normal çanak yapılı farlara göre) ayrıca yıl 2009 da bile hala bazı sıfır arabaların donanım diye belirttiği; 3. stop lambası, aydınlatmalı torpido gözü, aydınlatmalı küllük, aydınlatmalı ve içten tamamen kaplanmış bagaj, (490 LT. hacimli)
yedek parça fiyatları zannedildiği kadar yüksek değil, zaten fazla arıza çıkartmayacaktır, parça gerekmeyecek, kazalar için ise zaten kasko yaptırırsınız sanırım. dolayısıyla toplama baktığnızda size 1.8 tavsiye ederim, satın alırken ve vergi fazlalığı olarak ödeyeceğiniz fazlalığın karşılığını fazlasıyla alacaksınız.
kötü yanları; dönüş çapı yüksek, (yani 1 belki 2 hamle fazla yaparsınız) bagaj yüksekliği sebebiyle park sensörü tavsiye ederim, kısa süre kullanıp satmayı düşünüyorsanız piyasası durgun olan bir markadır. (yalnız kullanmaya alışanlar pek kolay satmazlar)
son olarak en önemli kural ne alırsanız alın temiz kullanılmışını alın.
Alıntıları Göster
tşkler.peki bu araçların piyasa fiyatları nelerdir?ben 16000 civarı gördüm 1.6 sını yoksa daha aşağımı 2001 modeller.?
quote:
Orijinalden alıntı: ozgur30m
tşkler.peki bu araçların piyasa fiyatları nelerdir?ben 16000 civarı gördüm 1.6 sını yoksa daha aşağımı 2001 modeller.?
Alıntıları Göster
Primera Nissan'ın D sınıfında ürettiği araçtır. zaten kullanan arkadaşlarda ne kadar sağlam olduğunu yazmışlar almak istediğin kasanın ülkemize sedan liftback ve station modelleri gelmiştir. en çok sedan sonra liftback ardından az sayıda station vardır. 1.6,1.8, 2.0 ve 2.0 150 bg. GT versiyonları vardır. bildiğim kadarıyla GL SE GLX GT adlı donanım paketleri vardı. ilk gelenler köşeli ön ve arka farlara sahipken makyaj sonrasında Megane I in makyajlanmış halinde olduğu gibi badem formlu ön ve arka farlara sahip oldular. bence temiz bulursan al. 1.8 veya 2.0 motorlu al. hem daha donanımlı hem daha performanslı olurlar.
quote:
Orijinalden alıntı: reisG
Primera Nissan'ın D sınıfında ürettiği araçtır. zaten kullanan arkadaşlarda ne kadar sağlam olduğunu yazmışlar almak istediğin kasanın ülkemize sedan liftback ve station modelleri gelmiştir. en çok sedan sonra liftback ardından az sayıda station vardır. 1.6,1.8, 2.0 ve 2.0 150 bg. GT versiyonları vardır. bildiğim kadarıyla GL SE GLX GT adlı donanım paketleri vardı. ilk gelenler köşeli ön ve arka farlara sahipken makyaj sonrasında Megane I in makyajlanmış halinde olduğu gibi badem formlu ön ve arka farlara sahip oldular. bence temiz bulursan al. 1.8 veya 2.0 motorlu al. hem daha donanımlı hem daha performanslı olurlar.
Alıntıları Göster
16-18 bin arası idealdir bu araçlar için. sorun yaşayacığını sanmam.
quote:
Orijinalden alıntı: _opeth
16-18 bin arası idealdir bu araçlar için. sorun yaşayacığını sanmam.
Alıntıları Göster
primera18 saolsun cok guzel aciklamis donanim farklarini bu yuzden 1.8 hatta 2 lt leri tavsiye ediyoruz. yakit tuketimi olarak cok birsey farketmeyecek sadece vergi durumu var. arkadasimin 99 2 lt gt'si benim 1.6 ile ayni yakiti aykiyor ilginc bir sekilde
primera18'in tek hatasini soyleyeyim p11-144 kasa makyajli 1.6 comfortlarda klima otomatiktir 1.8 ve 2.0 lt ldeki gibi.
1.8 luxury nin fiyatinin 16 civari olmasini anlayabilirim ama 1.6 comfortlara biraz fazla gibi geldi bu fiyat. 18 bin tl veriyorsanizda 50-60000 km de bir arac olmasi gerek bence. her ne kadar bu araclar yuksek kmye dayanikli araclarda olsa sonucta neredeyse 10 yasina gelmis bir arac aliyorsunuz.
bir diger farkda 2000 ile 2001 model primeralarda motor, direksiyon ve gostergeler farklidir. motor 106 bg e cikmis direksiyon degismis ve direksiyondan teyp kumanda dugmeleri eklenmistir. gostergeler de beyaz arka plana sahip olabilir. direksiyondan kumanda ve beyaz gostergeler standart mi emin degilim ama motor konusunda eminim.
o yuzden 2001 lere de bakin derim.
herhalde turk 2.el piyasasinda degeri yukselen sahibine kazandiran (eski gunlerdeki gibi) bir aracla karsi karsiyayiz
quote:
Orijinalden alıntı: kerten
primera18 saolsun cok guzel aciklamis donanim farklarini bu yuzden 1.8 hatta 2 lt leri tavsiye ediyoruz. yakit tuketimi olarak cok birsey farketmeyecek sadece vergi durumu var. arkadasimin 99 2 lt gt'si benim 1.6 ile ayni yakiti aykiyor ilginc bir sekilde
primera18'in tek hatasini soyleyeyim p11-144 kasa makyajli 1.6 comfortlarda klima otomatiktir 1.8 ve 2.0 lt ldeki gibi.
1.8 luxury nin fiyatinin 16 civari olmasini anlayabilirim ama 1.6 comfortlara biraz fazla gibi geldi bu fiyat. 18 bin tl veriyorsanizda 50-60000 km de bir arac olmasi gerek bence. her ne kadar bu araclar yuksek kmye dayanikli araclarda olsa sonucta neredeyse 10 yasina gelmis bir arac aliyorsunuz.
bir diger farkda 2000 ile 2001 model primeralarda motor, direksiyon ve gostergeler farklidir. motor 106 bg e cikmis direksiyon degismis ve direksiyondan teyp kumanda dugmeleri eklenmistir. gostergeler de beyaz arka plana sahip olabilir. direksiyondan kumanda ve beyaz gostergeler standart mi emin degilim ama motor konusunda eminim.
o yuzden 2001 lere de bakin derim.
herhalde turk 2.el piyasasinda degeri yukselen sahibine kazandiran (eski gunlerdeki gibi) bir aracla karsi karsiyayiz
Alıntıları Göster
evet, 2001 de yapılan geliştirmeler sebebiyle 1-2 kalemde değişiklik olmuş 1.6 larda. :) ben kendi arabam 2000 model olduğu için 2000 model yılını baz alarak detaylandırmıştım açıkçası. :) yalnız bir yanlış anlama olmaması açısından ben 2000-2001 model P11-144 kasa 2.0 motorlu olan CVT şanzımanlı modelleri tavsiye etmiyorum, ancak 99 ve öncesi 2.0 hatta özellikle GT ler eğer temizse tavsiye edilir, tabii temiz, bakımlı ve mümkün olduğunca genç olmak kaydıyla. fiyat olarak bu arabalarda ikinci elde az bulunduğu için fiyat aralığı oldukça geniş, ikinci el ilanlarında 13-18 arasında değişen fiyatlar var, gönül ister piyasası 20 olsun ama.. :) 1.6 ile 1.8 in ve hatta 2.0 ın aynı miktarda hatta yerine göre daha az yakması mümkündür çünkü yaklaşık olarak aynı ağırlıktaki kasayı daha güçlü bir motorla ilerletmeye çalıştığı için aynı kullanım tarzıyla daha az yakabilir, burada aktarma organları ve aracın ağırlık/güç oranı (1 HP ile kaç kg. ağrlık çektiği) önem kazanıyor.
1.8 1.6'dan az yakar ama 2.0 biraz fazla yakacaktır. mitsubishi carisma gibi
quote:
Orijinalden alıntı: _opeth
1.8 1.6'dan az yakar ama 2.0 biraz fazla yakacaktır. mitsubishi carisma gibi
primera18 i tekrar edeyim otomatik vites almayin ama duz 2 lt alinabilir bir arac eger vergi sorun degilse.
2000 oncesi kasalarda oturma pozisyonu daha alcaktir ama sasi ve yururunde cok bir fark olacagini sanmiyorum.
sevgili opeth,
ben kendi 1.6-100 bg aracimla benzinde yazin cok sikisik olmayan istanbul trafiginde 9 lt civari yakiyorum. arkadasim 2 lt 150 bg primerasiyla 8.5 lt yakiyor. trafige girsekte kafa kafaya yakabilecegini dusunuyorum cunku dur kalklarda 1.6 ile bayagi basiyorsun gaza. O nerdeyse rolantida kalkiyor
Gecen yanina oturup 80'i gecmeme cezasi verdim gece Kadikoyden Cerrahpasaya, yol bilgisayari 5.7 lt dedi 2lt arac icin. Ama hic trafik yoktu tabiiki. o motor-kasa ikilisine hayranim.
quote:
Orijinalden alıntı: kerten
primera18 i tekrar edeyim otomatik vites almayin ama duz 2 lt alinabilir bir arac eger vergi sorun degilse.
2000 oncesi kasalarda oturma pozisyonu daha alcaktir ama sasi ve yururunde cok bir fark olacagini sanmiyorum.
sevgili opeth,
ben kendi 1.6-100 bg aracimla benzinde yazin cok sikisik olmayan istanbul trafiginde 9 lt civari yakiyorum. arkadasim 2 lt 150 bg primerasiyla 8.5 lt yakiyor. trafige girsekte kafa kafaya yakabilecegini dusunuyorum cunku dur kalklarda 1.6 ile bayagi basiyorsun gaza. O nerdeyse rolantida kalkiyor
Gecen yanina oturup 80'i gecmeme cezasi verdim gece Kadikoyden Cerrahpasaya, yol bilgisayari 5.7 lt dedi 2lt arac icin. Ama hic trafik yoktu tabiiki. o motor-kasa ikilisine hayranim.
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: kerten
primera18 i tekrar edeyim otomatik vites almayin ama duz 2 lt alinabilir bir arac eger vergi sorun degilse.
2000 oncesi kasalarda oturma pozisyonu daha alcaktir ama sasi ve yururunde cok bir fark olacagini sanmiyorum.
sevgili opeth,
ben kendi 1.6-100 bg aracimla benzinde yazin cok sikisik olmayan istanbul trafiginde 9 lt civari yakiyorum. arkadasim 2 lt 150 bg primerasiyla 8.5 lt yakiyor. trafige girsekte kafa kafaya yakabilecegini dusunuyorum cunku dur kalklarda 1.6 ile bayagi basiyorsun gaza. O nerdeyse rolantida kalkiyor
Gecen yanina oturup 80'i gecmeme cezasi verdim gece Kadikoyden Cerrahpasaya, yol bilgisayari 5.7 lt dedi 2lt arac icin. Ama hic trafik yoktu tabiiki. o motor-kasa ikilisine hayranim.
ozman 1.8'le 2.0'ın vergisi aynı olduğundan 2.0'a bakılabilir.
quote:
Orijinalden alıntı: _opeth
quote:
Orjinalden alıntı: kerten
primera18 i tekrar edeyim otomatik vites almayin ama duz 2 lt alinabilir bir arac eger vergi sorun degilse.
2000 oncesi kasalarda oturma pozisyonu daha alcaktir ama sasi ve yururunde cok bir fark olacagini sanmiyorum.
sevgili opeth,
ben kendi 1.6-100 bg aracimla benzinde yazin cok sikisik olmayan istanbul trafiginde 9 lt civari yakiyorum. arkadasim 2 lt 150 bg primerasiyla 8.5 lt yakiyor. trafige girsekte kafa kafaya yakabilecegini dusunuyorum cunku dur kalklarda 1.6 ile bayagi basiyorsun gaza. O nerdeyse rolantida kalkiyor
Gecen yanina oturup 80'i gecmeme cezasi verdim gece Kadikoyden Cerrahpasaya, yol bilgisayari 5.7 lt dedi 2lt arac icin. Ama hic trafik yoktu tabiiki. o motor-kasa ikilisine hayranim.
ozman 1.8'le 2.0'ın vergisi aynı olduğundan 2.0'a bakılabilir.
Alıntıları Göster
?
quote:
Orijinalden alıntı: ozgur30m
?
Alıntıları Göster
arakadaşlar güzel diyorsunuz da bir memur olarak vergi farkını düşünüyorum.2001 primeria dijital klima bu arada.1.8 inde az km lisini göremedim bu arada 1,6 nın buldum bir kaç tane biri 70000 biri 100000.birinde çelik jantta 70000 olanda , fiyatta ne kadar fark ettirir bilmiyorum?fiyatlarda 2001 lrine 16000 ile 17000 arası diyorlar.
quote:
Orijinalden alıntı: ozgur30m
arakadaşlar güzel diyorsunuz da bir memur olarak vergi farkını düşünüyorum.2001 primeria dijital klima bu arada.1.8 inde az km lisini göremedim bu arada 1,6 nın buldum bir kaç tane biri 70000 biri 100000.birinde çelik jantta 70000 olanda , fiyatta ne kadar fark ettirir bilmiyorum?fiyatlarda 2001 lrine 16000 ile 17000 arası diyorlar.
Alıntıları Göster
dostum yerinde olsam biraz daha kasarım 2003 Tekna Alırım ve keyfime bakarım. 17-19 arası bulabilirsin.
quote:
Orijinalden alıntı: superxp
dostum yerinde olsam biraz daha kasarım 2003 Tekna Alırım ve keyfime bakarım. 17-19 arası bulabilirsin.
Alıntıları Göster
tekna mı ? hiç düşünmemeştim arkadaşlar tavsiye edr misiniz?
quote:
Orijinalden alıntı: ozgur30m
tekna mı ? hiç düşünmemeştim arkadaşlar tavsiye edr misiniz?
Alıntıları Göster
.Bende epeydir Nissan Primera bakıyorum araştırıyorum ciddi ciddi almayı kafaya koydum..2005-2006 Tekna asıl olarak almak istediğim birde Visa olanları var sanırım aralarında sadece birkaç ufak tefek aksesuar farklılıkları var okadar yoksa kasa falan aynı..Bencede 2001 leri boşver şöyle biraz daha üste çıkmayı göze alıp 2004 falan Tekna almaya bak Visada olur.
..Ama primeralar 2005 ve sonraki modellerde makyajlanmış yani bu modellere yoğunlaşmakta fayda var...2005 lerin fiyatı 20.000 ile 25.000 arasında geziniyor ama sunduğu özelliklere göre bence oldukça iyi ve alınabilecek araç ..
...Kullanmakta olup bizi aydınlatacak ek bilgiler yazacak arkadaşlar olursa gayet güzel olur