Şimdi Ara

Nissan NOTE (206. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5.220
Cevap
55
Favori
818.201
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 204205206207208
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilarslan

    tam da kafamdaki soruları cevaplamışsınız. üşenmeden yazdığınız için teşekkür ederim.
    İyi günler note severler bende 2 hafta önce note sahibi olarak aranıza katıldım aracım 2010 model tekna makyajlı kasa otomatik aracı çok fazla kullanamadım fakat kullandığım ilk andan itibaren araca aşık oldum diyebilirim. önceki aracım Fiat Marea idi ve onuda çok seviyordum fakat model yükseltmek için araba aryışında iken notu farkketim ve çok hoşuma gitti dış görüntüsü kadar içide süper.
    + ları
    performans
    iç dizayn
    konfor
    motor sesi hiç yok nerdeyse
    vites geçişleri çok sesiz ve seri otomatik olmasına rağmen inanılmaz derecede hızlı ivmeleniyor.
    bagaj genişliği araka koltuklar cok rahat
    yüksek görüş açısı
    yüksek baş mesafesi
    fonksiyonel iç donanım
    klima süper
    koltuklar çok rahat
    - leri
    sadece park sensörünün göstergesini dikiz aynasının üzerine koydukları için kabloları tavan içinden geçiyor buda bozuk yollarda titreşimden biraz ses yapıyor


    tek diyebileceğim araç çok güzel ve rahat kulanımı var sorusu olan tüm arkadaşlara memnuniyetle cevaap verebilirim.
    bu arada renk beyaz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: anyman2

    İyi günler note severler bende 2 hafta önce note sahibi olarak aranıza katıldım aracım 2010 model tekna makyajlı kasa otomatik aracı çok fazla kullanamadım fakat kullandığım ilk andan itibaren araca aşık oldum diyebilirim. önceki aracım Fiat Marea idi ve onuda çok seviyordum fakat model yükseltmek için araba aryışında iken notu farkketim ve çok hoşuma gitti dış görüntüsü kadar içide süper.
    + ları
    performans
    iç dizayn
    konfor
    motor sesi hiç yok nerdeyse
    vites geçişleri çok sesiz ve seri otomatik olmasına rağmen inanılmaz derecede hızlı ivmeleniyor.
    bagaj genişliği araka koltuklar cok rahat
    yüksek görüş açısı
    yüksek baş mesafesi
    fonksiyonel iç donanım
    klima süper
    koltuklar çok rahat
    - leri
    sadece park sensörünün göstergesini dikiz aynasının üzerine koydukları için kabloları tavan içinden geçiyor buda bozuk yollarda titreşimden biraz ses yapıyor


    tek diyebileceğim araç çok güzel ve rahat kulanımı var sorusu olan tüm arkadaşlara memnuniyetle cevaap verebilirim.
    bu arada renk beyaz

    Alıntıları Göster
    note ya da clio spor tourer düşünüyorum.konfor, donanım, bakım ücreti, 2.eline bakılırsa notunuz denir. dizel alacam hangisini tercih etmeliyim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: korkmaz262

    note ya da clio spor tourer düşünüyorum.konfor, donanım, bakım ücreti, 2.eline bakılırsa notunuz denir. dizel alacam hangisini tercih etmeliyim

    Eğer eski kasa clioyla note'u karşılaştırıyorsanız üç aşağı beş yukarı aynı ikisi.ama clio yeni kasaysa eğer o zaman onu tercih ediniz.
    Eski kasa clio'nun note'dan bariz eksik kalan yönü sürüş pozisyonunun alçaklığıdır.Note'da yola daha çok hakimken clio grandtour bana basık gelmişti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 58_transporter_58


    quote:

    Orijinalden alıntı: korkmaz262

    note ya da clio spor tourer düşünüyorum.konfor, donanım, bakım ücreti, 2.eline bakılırsa notunuz denir. dizel alacam hangisini tercih etmeliyim

    Eğer eski kasa clioyla note'u karşılaştırıyorsanız üç aşağı beş yukarı aynı ikisi.ama clio yeni kasaysa eğer o zaman onu tercih ediniz.
    Eski kasa clio'nun note'dan bariz eksik kalan yönü sürüş pozisyonunun alçaklığıdır.Note'da yola daha çok hakimken clio grandtour bana basık gelmişti.

    model olarak 2013 ya da üstü alacağım. şuan 2006 symbol kullanıyorum. note un full versiyonu ile clio sport tourer ın full versiyonu arasında fiyat farkı yüksek kararsız kaldım. renault daha çok tutulan bir marka bakalım sonuç olacak




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilgisatan

    quote:

    Orijinalden alıntı: 07 note

    Mazot 2006 da 2.20 seviyelerindeydi.

    2008 de 2.70 civarı fiyattan mazot alıyordum.2013 4.60 lira oldu.

    Benzinin satılamayan kısmı geçen yıl 1.43 kuruşa ihraç edilmiş.Vatandaşa 5 lirayı geçti.

    Diğer meslek gruplarınıda dahil ettiğim zaman kendi maaşım 2006 yılına göre 1500 lira civarı erimiş.
    Asgari ücretli ne yapsın.800 lira büyük para rahat geçinirsiniz diyen bir faruk çelik var.

    Zengin fakir arasındaki uçurum giderek artıyor.

    Hocam çok güzel açıklamışsın. Bu tür durumlarda bireysel de olsa tepki göstermek gerek. 1.43'e ihraç ediyorsan vatandaşa niye 5 tl'ye veriyorsun? Bunu hiç mi sormaz insan? Ama maşallah son bir haftadır otobüs-metrobüsle işe gidip geliyorum araçların sayısında bir azalma göremedim. İstanbul'da 1-2 milyon özel araç sadece hafta sonları için kullanılmak üzere kontak kapatsa anında geri dönüş yapacaklar. Ancak bizim insanımız çok zengin. Hala araçlarda tek kişiyle gidenleri görüyorum. Ben bireysel olarak vicdanımı rahatlattım. Yakıt fiyatları makul seviyelere inmediği sürece aracımı sadece hafta sonları kullanacağım. Vicdan sahipleri çoğaldıkça dünya daha yaşanır bir hale gelecek ve daha mutlu olacağız. Şu an bu kadar pahalı yakıtla bu araç trafiğinin içinde olmadığım için mutluyum. Belki daha zor şartlarda işe gidip geliyorum ancak tepkimi ortaya koyduğum için de mutluyum. Allah her şeyi görüyor ve ona göre senaryosunu da yazacaktır. Slmlar, saygılar...

    Sizlere katılmakla birlikte beklentilerinizin Türkiye şartlarında hic bir zaman gerçekleşmeyeceğinin garantisini sunabilirim. Bunun sebebi ise eğitimsizlik ve cehalet hat Safa'da adam düşünmüyor ki... Sorgulamıyor ki... Sorgulayanlar aha alıntıda iste adam seneleri ile açıklamış maaşını söylemiş. Herseyi geçtim okuyup ders bile çıkaramayan toplum karşınız da...

    Arabalar ne yapsın hakkını yakıyor. 1100 kg bi araba 100 km de 5 litre sıvı harcamış cok mu ????

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: korkmaz262

    quote:

    Orijinalden alıntı: 58_transporter_58


    quote:

    Orijinalden alıntı: korkmaz262

    note ya da clio spor tourer düşünüyorum.konfor, donanım, bakım ücreti, 2.eline bakılırsa notunuz denir. dizel alacam hangisini tercih etmeliyim

    Eğer eski kasa clioyla note'u karşılaştırıyorsanız üç aşağı beş yukarı aynı ikisi.ama clio yeni kasaysa eğer o zaman onu tercih ediniz.
    Eski kasa clio'nun note'dan bariz eksik kalan yönü sürüş pozisyonunun alçaklığıdır.Note'da yola daha çok hakimken clio grandtour bana basık gelmişti.

    model olarak 2013 ya da üstü alacağım. şuan 2006 symbol kullanıyorum. note un full versiyonu ile clio sport tourer ın full versiyonu arasında fiyat farkı yüksek kararsız kaldım. renault daha çok tutulan bir marka bakalım sonuç olacak

    Renault'un çok tutulması ile araba seçiminin ne alakası var anlayamadım. Bu otomobilin daha dayanıklı,konforlu ve kullanışlı olması anlamına mı geliyor.?
    O zaman en kötü arabaları üreten markalar Mazda,Subaru,Volvo,Alfa Romeo,Lancia
    Siz araçları test edin, içine bir binin, donanımlarını ve mtotrunu karşılaştırın. Zaten alacağınız araba size " gel beni al" der. Çok tutuluyor, 2. eli iyi, eş dost aman ne der diye araba alırsanız yanlış seçim yapmış olursunuz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ukubat

    quote:

    Orijinalden alıntı: korkmaz262

    quote:

    Orijinalden alıntı: 58_transporter_58


    quote:

    Orijinalden alıntı: korkmaz262

    note ya da clio spor tourer düşünüyorum.konfor, donanım, bakım ücreti, 2.eline bakılırsa notunuz denir. dizel alacam hangisini tercih etmeliyim

    Eğer eski kasa clioyla note'u karşılaştırıyorsanız üç aşağı beş yukarı aynı ikisi.ama clio yeni kasaysa eğer o zaman onu tercih ediniz.
    Eski kasa clio'nun note'dan bariz eksik kalan yönü sürüş pozisyonunun alçaklığıdır.Note'da yola daha çok hakimken clio grandtour bana basık gelmişti.

    model olarak 2013 ya da üstü alacağım. şuan 2006 symbol kullanıyorum. note un full versiyonu ile clio sport tourer ın full versiyonu arasında fiyat farkı yüksek kararsız kaldım. renault daha çok tutulan bir marka bakalım sonuç olacak

    Renault'un çok tutulması ile araba seçiminin ne alakası var anlayamadım. Bu otomobilin daha dayanıklı,konforlu ve kullanışlı olması anlamına mı geliyor.?
    O zaman en kötü arabaları üreten markalar Mazda,Subaru,Volvo,Alfa Romeo,Lancia
    Siz araçları test edin, içine bir binin, donanımlarını ve mtotrunu karşılaştırın. Zaten alacağınız araba size " gel beni al" der. Çok tutuluyor, 2. eli iyi, eş dost aman ne der diye araba alırsanız yanlış seçim yapmış olursunuz.

    marka kötüleme anlamında söylemedim imkanım olsa da saydığınız markaları tercih edebilsem. tabi ki bu modelleri kullanmadan gidip almayacağım. bulunduğum yerde renaultun piyasası nissana göre daha iyi.tutulmaması her zaman kötü anlamını çıkarmaz. bütçem gereği 2.elini de göz önüne almak zorundayım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: korkmass

    quote:

    Orijinalden alıntı: ukubat

    quote:

    Orijinalden alıntı: korkmaz262

    quote:

    Orijinalden alıntı: 58_transporter_58


    quote:

    Orijinalden alıntı: korkmaz262

    note ya da clio spor tourer düşünüyorum.konfor, donanım, bakım ücreti, 2.eline bakılırsa notunuz denir. dizel alacam hangisini tercih etmeliyim

    Eğer eski kasa clioyla note'u karşılaştırıyorsanız üç aşağı beş yukarı aynı ikisi.ama clio yeni kasaysa eğer o zaman onu tercih ediniz.
    Eski kasa clio'nun note'dan bariz eksik kalan yönü sürüş pozisyonunun alçaklığıdır.Note'da yola daha çok hakimken clio grandtour bana basık gelmişti.

    model olarak 2013 ya da üstü alacağım. şuan 2006 symbol kullanıyorum. note un full versiyonu ile clio sport tourer ın full versiyonu arasında fiyat farkı yüksek kararsız kaldım. renault daha çok tutulan bir marka bakalım sonuç olacak

    Renault'un çok tutulması ile araba seçiminin ne alakası var anlayamadım. Bu otomobilin daha dayanıklı,konforlu ve kullanışlı olması anlamına mı geliyor.?
    O zaman en kötü arabaları üreten markalar Mazda,Subaru,Volvo,Alfa Romeo,Lancia
    Siz araçları test edin, içine bir binin, donanımlarını ve mtotrunu karşılaştırın. Zaten alacağınız araba size " gel beni al" der. Çok tutuluyor, 2. eli iyi, eş dost aman ne der diye araba alırsanız yanlış seçim yapmış olursunuz.

    marka kötüleme anlamında söylemedim imkanım olsa da saydığınız markaları tercih edebilsem. tabi ki bu modelleri kullanmadan gidip almayacağım. bulunduğum yerde renaultun piyasası nissana göre daha iyi.tutulmaması her zaman kötü anlamını çıkarmaz. bütçem gereği 2.elini de göz önüne almak zorundayım

    Alıntıları Göster
    Merhabalar arkadaşlar,
    forum sessizleşti bir kaç konu eklemek istedim. 2008 1,5 dci tekna full için;

    1. Yağ değişiminde Petronas syntium 3000 5-40 yağ kullandım.(50 - 60 TL/ 4 L). henüz 6000 km' deyim takibindeyim.. Bir dahakine 5-40 Castrol edge kullanmayı planlıyorum..
    2. Ön ve arka Poryo bilyalarından 110000 km de ses geldi değiştirdim.. yine arka fren balatalarını değiştirdim (nissan note ve micranın arka fren sistemleri aynı ) .. sanırım yakında baskı balata da değişir gibi..
    3. Yakıt değerlerini tutturamıyorum.. Örneğin depoyu doldurup, göstergede yazılı olan 5 L/100 km, 500 km sonra aynı pompadan alması gereken mazot 25 litre olması gerekirken %10 luk bir sapma mevcut. 27-28 L alıyor(Shell GTL, total excellium denedim) . şimdiye kadar göstergede gördüğüm maksimum menzil 920 km oldu.
    4. 116 000 Km deyim çekiş hala mükemmel.. 200 000 km ve fazlası yapan var mı aranızda ?
    5. Bu yaz uygun bir yolda 190 kadran gördüm...yol süperdi araba bassam daha da giderdi.. (tatil dönüşü iki bonus toplamışım (6000 km yolda), sabah 7:15 radar cezası 132 ile , cezayı ödedim artık hız sınırı neyse o!)
    6. Aracı 2000 devir üstü kullanmaya devam ediyorum.. 2000 ddevir de yakıt tüketim değerleri 4 L/100 km civarında
    7. ön silecek su fışkırtması tıkandı gibi.. hava tuttur dediler...
    8. Akü orijinal, bakalım bu kışı da geçircek mi ?
    9. Yakıt olarak denediklerim içinde en iyisi Shell GTL gibi geldi bana
    10. lastik olarak 4 adet michelin aldım energy saver.. yol sesi kesildi..

    Sorularım ise:
    1. Şanzıman yağı değişir mi ve ne zaman?
    2. Fren yağı ne zaman değişmeli ?
    3. Başka uzun periyotlarda kontrol ettireceğimiz neler var ?


    Herkese kazasız ve belasız sürüşler dilerim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CATBALCA

    quote:

    Orijinalden alıntı: emptyfields

    1,5 dci nissan note periyodik bakım çizelgesi elinde olan yükleyebilir mi
    önceki sayfalardaki resimler artık açılmıyor
    teşekkürler

    Periyodik bakım listesini yükledim...

    http://forum.donanimhaber.com/m_62413952/tm.htm



    Buradaki tabloya göre kayislar 100bin km ya da 10 yılda degismesi gerekiyor olarak gözüküyor. Arabam 2008 model 67bin km de. Bana soylenen 60bin km ya da 5 yıl da degistirin. Kararsiz kaldim. Siz nedersiniz?




  • lifetimer L kullanıcısına yanıt
    Ayni model bende de var 67bin kmde. Yakıt maksimum tork olan 1750d/d da kullanildiginda dusuyor. En düsük yakit tüketimimi Duzce Ankara yolculugum sırasinda araba bosken sakin kullanarak 3.2lt/100km olarak gordum. 1 senelik kullaniciyim ama sunu soyliyebilirim benim arabada gaza basinca ivmelenme pek goremiyorum. İlk baslarda Opetten yakit aldigim zamanlar daha kotuydu. Sonradan Shell Gtl onerdiler. Gtl sonrasi bir nebze iyilesme oldu ama daha iyi olmasi gerekir çünkü sollama sirasinda yavas kalinabiliyor. Benim düşüncem arabanin 1200kg olmasina ragmen motorunun 85hp olmasindan ve vites oranlarindan kaynaklaniyor. 90 hplik modellerde boyle mi bilmiyorum.

    Sorulariniza gelince.

    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=62413952&p=1#62413952

    Bu bağlantıda peryodik kontrol tablosu var. Buna gore kontrolleri takip edersiniz. Fren ve debriyaj hidroliği için her 30bin kmde değişim demiş. Benim arabada bunlar değiştimi bilmiyorum çünkü 57bin kmde 2. el olarak almistim. Sanziman yagi içinde kontrol demiş sadece. Kontrol ettirip değişmesi gerekip gerekmediğini anlarsınız. Kazasiz belasiz sürüşler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: UnderMind

    quote:

    Orijinalden alıntı: CATBALCA

    quote:

    Orijinalden alıntı: emptyfields

    1,5 dci nissan note periyodik bakım çizelgesi elinde olan yükleyebilir mi
    önceki sayfalardaki resimler artık açılmıyor
    teşekkürler

    Periyodik bakım listesini yükledim...

    http://forum.donanimhaber.com/m_62413952/tm.htm



    Buradaki tabloya göre kayislar 100bin km ya da 10 yılda degismesi gerekiyor olarak gözüküyor. Arabam 2008 model 67bin km de. Bana soylenen 60bin km ya da 5 yıl da degistirin. Kararsiz kaldim. Siz nedersiniz?

    Arabayı orjinal servise götürseniz yüzde 99 ihtimal değişmesine gerek yok ama siz bilirsiniz isterseni değiştirelim diyecekler. Arabayı çok sert kullanmıyorsanız bence 60bin km de kesinlikle değiştirmeyin . Japonlar bizden iyi düşünmüdür




  • CATBALCA kullanıcısına yanıt
    Servisin dışında Boschcar ve özel bir servis ile konuştum değişmesi gerekir dediler. Biraz ağır bakım olacağından yetkili servise değiştirteceğim ama nezaman yaptırırım bilmiyorum. Sonuçta arzası daha büyük bir masrafa ve araba 47bin km de iken bana geçti. Ben olabildiğince sakin kullansamda öncesinde nasıl kullanıldı bilmiyorum. 70bin ya da 80bin bakımında değiştirtirim artık.
  • UnderMind kullanıcısına yanıt
    80 bin nispeten daha makul bir rakam .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CATBALCA

    80 bin nispeten daha makul bir rakam .
    Nissan servislerinde 3 yaşını doldurmuş araçlara kampanya var. Duymayanlara duyuralım:




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatihen

    Nissan servislerinde 3 yaşını doldurmuş araçlara kampanya var. Duymayanlara duyuralım:


    Alıntıları Göster
    İLK KALKIŞTA FRENLER ÇOK SERT BİRDE DİREKSİYON AĞIRLAŞMAYA BAŞLADI SANIRIM HİDOLİK YAĞI BİTİYOR..
    SERVİS FİYATLARI SÜPER OLMUŞ HAFTAYA ÇORLU/TEKİRDAĞ SERSİVİNE RANDEVU ALMAK FARZ OLDU..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pc.programcı

    İLK KALKIŞTA FRENLER ÇOK SERT BİRDE DİREKSİYON AĞIRLAŞMAYA BAŞLADI SANIRIM HİDOLİK YAĞI BİTİYOR..
    SERVİS FİYATLARI SÜPER OLMUŞ HAFTAYA ÇORLU/TEKİRDAĞ SERSİVİNE RANDEVU ALMAK FARZ OLDU..


    Alıntıları Göster
    Merhabalar Notecu Arkadaşlar,

    Aranıza Nisan 2013 tarihinde katılmama rağmen bu ileti ilk iletimdir.
    2008 Model Tekna Otomatik aracımı 25.300 TL ye aldım. Tramerde 3 tane hasar kaydı vardı. Toplam tutar ise 1200TL idi. Arka kapıda ve arka çamurlukta yerel boya, ayrıca aracın bazı noktalarında da ufak tefek çizikler varı. Aracı aldığımda ön panjurunda çatlak vardı. Ayrıca da lastikler orjinal lastikler olduğundan bitik durumdalardı. Tüm bunlara rağmen aracı gözüm kapalı aldım :D Çünkü araç 43000KM de ve fazla kullanılmamış bir araçtı. Sürücüsüde bayan olduğu için pek önemsemedik tüm bu olanları. Okuduklarımdan sonra biraz pahalıya aldığımı fark ettim ama işişten geçti. Zaten istediğim arabayı bulmak öyle kolay değil ki. Hem bej oldun istiyorduk hem de otomatik. Hem de Km si düşük olsun diyorduk. Hepsi birarada olmuyor ne yazıkki. Bizde ilk bulduğumuz arabayı aldık. Alım sürecinde başka arabaya bakmadım. Başka arabayla test sürüşü dahi yapmadım :D Aklımızda Honda Jazz vardı. Ona paramız yetmeyince japon olsun dedik Note aldık :D

    150 TL ye çıkma panjur bulup taktırdım. 4 tane Bridgestone Duravis marka 185/65/R5 92T marka lastik alıp taktırdım. İlk arabam olduğu için 88H olması gereken lastikler lastikçi tarafından 92T takılmış. Ben sonradan ne anlama geldiğini öğrendim ama iş işten geçmişti. Meğerse 92T hafif ticari lastiklerdenmiş. Neyse sadece fazla ses yapıyor lastikler onun haricinde kaliteli dedik kullanıyoruz. Kaskonun mini onarım imkanıyla da Maltepe AutoKingde bazı çizikleri kapattırdık ve arabayı güzelleştirdik :D

    2006 yılından bu günü kadar yazılan tüm iletileri şuan itibariyle okuyup bitirdim ve mevcut kronik sorunların bazılarının bende de olduğunu gördüm. Bunları sayacak olursak;
    * Ön kapı camları yarım açıkken sallanma yapıp ses çıkarıyorlar.
    * Sürücü koltuğu sağa ve sola ani dönüşlerde ufak gıcırtılar yapıyor.
    * Direksiyon mafsalından özellikle sağa ve sola dönüşlerde tekerlerin çukura ya da tümseğe gelmesiyle birlikte bir tıkırıtı ve vuruntu sesi geliyor.
    * İlk aldığımda hiç yoktu ama şu sıralar egsozt manifoldundan patır patır ses geliyor. Haftaya sanayiye götüreceğim ama ya manifoldda çatlak olabilirmiş ya da manifold contası gevşemiş olabilirmiş dediler.
    * Direksiyon güneşten ve terden dolayı yeryer boyasını atmış durumda.

    Yukarıdaki sorunlar haricinde çok şükür 7 aylık dönemde hiçbir sıkıntı yaşatmadı. Yolda bırakmadı. Bu 7 ayda 7000Km yaptım. Çoğu şehirlerarası. Yakıt tüketiminde şehirlerarası çoğu zaman 6lt/100Km nin altında seyrettim. Ama şehiriçi 10lt yaktığıda oldu haylazın :D

    Neyse sonuç itibari ile geçenlerde sanayide 50000 bakımını yaptırdım. 250 TL tuttu herşey. Buna ön balatalarda dahil. Gelecek hafta manifolda baktırırken arka balatalarıda değiştireceğim. Ne olur ne olmaz aklım kaldı.

    Paylaşmak istediğim bir şey daha var. Eğer direksiyonunuzdaki yıpranma canınızı sıkıyorsa eğer, geçenlerde hepsiburada.com dan 12 TL ye direksiyon deri sarmal aldım. Kendim tam 4 saat uğraşarak direksiyonuma uyguladım. Çok da güzel oldu. Resimlerini ekliyorum. İsterseniz sizlerde yapabilirsiniz. Ancak sabırlı bir kişiliğiniz varsa bu işe kalkışın derim. Çünkü intizamlı olsun istediğimden dolayı tam 4 saatim gitti. Ama değdi :D

     Nissan NOTE


    Ayrıca nerdeyse 1 ay önce Note için 3D Tarz paspas siparişi verdim hepsiburadadan ancak hâlen beklemedeyim. Daha kargolanmadı. O gelince üzerindeki orjinal paspaslarını atarım artık. Çok eskidiler.

    Ayrıca tüm bu yaşadıklarım beni Nissan Note bağladı resmen. İlerde param olunca Jazz alırım diyorum ama bir yandan da vazgeçemem hissi ağır basmıyor değil. Gerçekten yaşanılacak bir araba. Hele şehirlerarası insan ne kadar rahat yol yapıyor. Hiç yorulma hissi vermiyor insana. Hem sürücülere hem de yolculara. Ben tamamen şans eseri aldım bu arabayı ama çok sevdim. Bir daha Note alırsam dizelini alırım sanırım. 7 ayda 2500TL gibi bir rakam ödedim benzine :D Ama eşimin yeni şöför olması nedeniyle otomatik ihtiyacından dolayı katlanıyoruz benzin tüketimine. İlerde o da ustalaşınca biz de yeni kasa Note düşünüyoruz :D

    Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.

    Saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umituzun84

    Merhabalar Notecu Arkadaşlar,

    Aranıza Nisan 2013 tarihinde katılmama rağmen bu ileti ilk iletimdir.
    2008 Model Tekna Otomatik aracımı 25.300 TL ye aldım. Tramerde 3 tane hasar kaydı vardı. Toplam tutar ise 1200TL idi. Arka kapıda ve arka çamurlukta yerel boya, ayrıca aracın bazı noktalarında da ufak tefek çizikler varı. Aracı aldığımda ön panjurunda çatlak vardı. Ayrıca da lastikler orjinal lastikler olduğundan bitik durumdalardı. Tüm bunlara rağmen aracı gözüm kapalı aldım :D Çünkü araç 43000KM de ve fazla kullanılmamış bir araçtı. Sürücüsüde bayan olduğu için pek önemsemedik tüm bu olanları. Okuduklarımdan sonra biraz pahalıya aldığımı fark ettim ama işişten geçti. Zaten istediğim arabayı bulmak öyle kolay değil ki. Hem bej oldun istiyorduk hem de otomatik. Hem de Km si düşük olsun diyorduk. Hepsi birarada olmuyor ne yazıkki. Bizde ilk bulduğumuz arabayı aldık. Alım sürecinde başka arabaya bakmadım. Başka arabayla test sürüşü dahi yapmadım :D Aklımızda Honda Jazz vardı. Ona paramız yetmeyince japon olsun dedik Note aldık :D

    150 TL ye çıkma panjur bulup taktırdım. 4 tane Bridgestone Duravis marka 185/65/R5 92T marka lastik alıp taktırdım. İlk arabam olduğu için 88H olması gereken lastikler lastikçi tarafından 92T takılmış. Ben sonradan ne anlama geldiğini öğrendim ama iş işten geçmişti. Meğerse 92T hafif ticari lastiklerdenmiş. Neyse sadece fazla ses yapıyor lastikler onun haricinde kaliteli dedik kullanıyoruz. Kaskonun mini onarım imkanıyla da Maltepe AutoKingde bazı çizikleri kapattırdık ve arabayı güzelleştirdik :D

    2006 yılından bu günü kadar yazılan tüm iletileri şuan itibariyle okuyup bitirdim ve mevcut kronik sorunların bazılarının bende de olduğunu gördüm. Bunları sayacak olursak;
    * Ön kapı camları yarım açıkken sallanma yapıp ses çıkarıyorlar.
    * Sürücü koltuğu sağa ve sola ani dönüşlerde ufak gıcırtılar yapıyor.
    * Direksiyon mafsalından özellikle sağa ve sola dönüşlerde tekerlerin çukura ya da tümseğe gelmesiyle birlikte bir tıkırıtı ve vuruntu sesi geliyor.
    * İlk aldığımda hiç yoktu ama şu sıralar egsozt manifoldundan patır patır ses geliyor. Haftaya sanayiye götüreceğim ama ya manifoldda çatlak olabilirmiş ya da manifold contası gevşemiş olabilirmiş dediler.
    * Direksiyon güneşten ve terden dolayı yeryer boyasını atmış durumda.

    Yukarıdaki sorunlar haricinde çok şükür 7 aylık dönemde hiçbir sıkıntı yaşatmadı. Yolda bırakmadı. Bu 7 ayda 7000Km yaptım. Çoğu şehirlerarası. Yakıt tüketiminde şehirlerarası çoğu zaman 6lt/100Km nin altında seyrettim. Ama şehiriçi 10lt yaktığıda oldu haylazın :D

    Neyse sonuç itibari ile geçenlerde sanayide 50000 bakımını yaptırdım. 250 TL tuttu herşey. Buna ön balatalarda dahil. Gelecek hafta manifolda baktırırken arka balatalarıda değiştireceğim. Ne olur ne olmaz aklım kaldı.

    Paylaşmak istediğim bir şey daha var. Eğer direksiyonunuzdaki yıpranma canınızı sıkıyorsa eğer, geçenlerde hepsiburada.com dan 12 TL ye direksiyon deri sarmal aldım. Kendim tam 4 saat uğraşarak direksiyonuma uyguladım. Çok da güzel oldu. Resimlerini ekliyorum. İsterseniz sizlerde yapabilirsiniz. Ancak sabırlı bir kişiliğiniz varsa bu işe kalkışın derim. Çünkü intizamlı olsun istediğimden dolayı tam 4 saatim gitti. Ama değdi :D

     Nissan NOTE


    Ayrıca nerdeyse 1 ay önce Note için 3D Tarz paspas siparişi verdim hepsiburadadan ancak hâlen beklemedeyim. Daha kargolanmadı. O gelince üzerindeki orjinal paspaslarını atarım artık. Çok eskidiler.

    Ayrıca tüm bu yaşadıklarım beni Nissan Note bağladı resmen. İlerde param olunca Jazz alırım diyorum ama bir yandan da vazgeçemem hissi ağır basmıyor değil. Gerçekten yaşanılacak bir araba. Hele şehirlerarası insan ne kadar rahat yol yapıyor. Hiç yorulma hissi vermiyor insana. Hem sürücülere hem de yolculara. Ben tamamen şans eseri aldım bu arabayı ama çok sevdim. Bir daha Note alırsam dizelini alırım sanırım. 7 ayda 2500TL gibi bir rakam ödedim benzine :D Ama eşimin yeni şöför olması nedeniyle otomatik ihtiyacından dolayı katlanıyoruz benzin tüketimine. İlerde o da ustalaşınca biz de yeni kasa Note düşünüyoruz :D

    Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.

    Saygılar.

    Alıntıları Göster
    NİSSAN SERVİSLERİNDE +3 YAŞ NOTE BAKIMI 291 TL İMİŞ..
    BENİM ARACIM 18.000 KM DE YAĞ,POLEN,HAVA FİLTRESİNİ VE YAĞ DEĞİŞİMİNİ 1 AY ÖNCE SANAYİDE YAPTIRDIM..
    FAKAT ARACIN DİREKSİYONUNDA SANKİ BİRAZ AĞIRLAŞMA OLDU VE FRENDE SERTLEŞME HİSSETTMEYE BAŞLADIM..
    ÖZELLİKLE KALKIŞLARDA FREN ÇOK HİSSETTİRİYOR..
    ACABA SERVİSE GÖTÜRÜP HİDROLİK YAĞ DEĞİŞİMİNİ TALEB ETSEM EK ÜCRET ALIRLAR MI ?
    DAHA ÖNCEKİ ARACIMDA NOTE İDİ ONU SERVİSE GÖTÜRDÜM HEP AMA FİYATLARI BİLİYOSUNU BİRAZ UÇUK..
    BUNDADA BOŞUNA 291 LİRA VERMEK İSTEMİYORUM..
    AYNI ŞEYLERİ YAPICAKLARINI DÜŞÜNÜYORUM ÇÜNKÜ..
    HAZIR FİYAT DÜŞMÜŞ İKEN GÖTÜRMEK Mİ MANTIKLI ? YOKSA BOŞU BOŞUNA MI GÖTÜRMÜŞ OLURUM ?
    TEŞEKKÜRLER..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gözlüklü

    NİSSAN SERVİSLERİNDE +3 YAŞ NOTE BAKIMI 291 TL İMİŞ..
    BENİM ARACIM 18.000 KM DE YAĞ,POLEN,HAVA FİLTRESİNİ VE YAĞ DEĞİŞİMİNİ 1 AY ÖNCE SANAYİDE YAPTIRDIM..
    FAKAT ARACIN DİREKSİYONUNDA SANKİ BİRAZ AĞIRLAŞMA OLDU VE FRENDE SERTLEŞME HİSSETTMEYE BAŞLADIM..
    ÖZELLİKLE KALKIŞLARDA FREN ÇOK HİSSETTİRİYOR..
    ACABA SERVİSE GÖTÜRÜP HİDROLİK YAĞ DEĞİŞİMİNİ TALEB ETSEM EK ÜCRET ALIRLAR MI ?
    DAHA ÖNCEKİ ARACIMDA NOTE İDİ ONU SERVİSE GÖTÜRDÜM HEP AMA FİYATLARI BİLİYOSUNU BİRAZ UÇUK..
    BUNDADA BOŞUNA 291 LİRA VERMEK İSTEMİYORUM..
    AYNI ŞEYLERİ YAPICAKLARINI DÜŞÜNÜYORUM ÇÜNKÜ..
    HAZIR FİYAT DÜŞMÜŞ İKEN GÖTÜRMEK Mİ MANTIKLI ? YOKSA BOŞU BOŞUNA MI GÖTÜRMÜŞ OLURUM ?
    TEŞEKKÜRLER..


    Sorunuzu tam olarak anlamadım, servise sadece direksiyon ve fren problemi için mi gideceksiniz? Eğer öyleyse sadece onun fiyatını alın.Tekrardan bakım da yaptırmanıza gerek yok bence.Boşuna çünkü.
    Aslında hidrolik değişimi zor iş değil, uygun hidroliği kendiniz alıp sanayide de değiştirebilirsiniz.
    Bende de direksiyon ağırlaşması ve bozuk yolda boşluk vardı, ön 2 salıncak, ön 2 amortisör ve ön 2 lastik değiştim; rot balans yaptırdım.Sorun anca çözüldü.Balataları ise son bakımda değiştirdim ve fren bariz fark etti ama yine de bir miktar sertlik var, alışkanlık gerektiriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 58_transporter_58


    quote:

    Orijinalden alıntı: gözlüklü

    NİSSAN SERVİSLERİNDE +3 YAŞ NOTE BAKIMI 291 TL İMİŞ..
    BENİM ARACIM 18.000 KM DE YAĞ,POLEN,HAVA FİLTRESİNİ VE YAĞ DEĞİŞİMİNİ 1 AY ÖNCE SANAYİDE YAPTIRDIM..
    FAKAT ARACIN DİREKSİYONUNDA SANKİ BİRAZ AĞIRLAŞMA OLDU VE FRENDE SERTLEŞME HİSSETTMEYE BAŞLADIM..
    ÖZELLİKLE KALKIŞLARDA FREN ÇOK HİSSETTİRİYOR..
    ACABA SERVİSE GÖTÜRÜP HİDROLİK YAĞ DEĞİŞİMİNİ TALEB ETSEM EK ÜCRET ALIRLAR MI ?
    DAHA ÖNCEKİ ARACIMDA NOTE İDİ ONU SERVİSE GÖTÜRDÜM HEP AMA FİYATLARI BİLİYOSUNU BİRAZ UÇUK..
    BUNDADA BOŞUNA 291 LİRA VERMEK İSTEMİYORUM..
    AYNI ŞEYLERİ YAPICAKLARINI DÜŞÜNÜYORUM ÇÜNKÜ..
    HAZIR FİYAT DÜŞMÜŞ İKEN GÖTÜRMEK Mİ MANTIKLI ? YOKSA BOŞU BOŞUNA MI GÖTÜRMÜŞ OLURUM ?
    TEŞEKKÜRLER..


    Sorunuzu tam olarak anlamadım, servise sadece direksiyon ve fren problemi için mi gideceksiniz? Eğer öyleyse sadece onun fiyatını alın.Tekrardan bakım da yaptırmanıza gerek yok bence.Boşuna çünkü.
    Aslında hidrolik değişimi zor iş değil, uygun hidroliği kendiniz alıp sanayide de değiştirebilirsiniz.
    Bende de direksiyon ağırlaşması ve bozuk yolda boşluk vardı, ön 2 salıncak, ön 2 amortisör ve ön 2 lastik değiştim; rot balans yaptırdım.Sorun anca çözüldü.Balataları ise son bakımda değiştirdim ve fren bariz fark etti ama yine de bir miktar sertlik var, alışkanlık gerektiriyor.

    ARACIM 2009 MODEL 18.000 DE AMA BUGÜN GÖRÜŞTÜM 60.000 BAKIMI YAPILMASI LAZIM GEREK DEDİ..BUJÜLER FİLAN DEĞİŞİCEK DEDİ..
    670 LİRA ÜCRET SÖYLEDİ..BİRAZ DAHA KULLANIP SONRA BAKIM YAPTIRMAK DAHA SAĞLIKLI OLUCAK..
    291 ŞİMDİ BOŞUNA VERİLECEĞİNE 60.000 BAKIM YAPTIRMAK DAHA MANTIKLI..
    TEŞEKKÜR EDERİM HOCAM CEVABINIZ İÇİN..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pc.programcı

    quote:

    Orijinalden alıntı: 58_transporter_58


    quote:

    Orijinalden alıntı: gözlüklü

    NİSSAN SERVİSLERİNDE +3 YAŞ NOTE BAKIMI 291 TL İMİŞ..
    BENİM ARACIM 18.000 KM DE YAĞ,POLEN,HAVA FİLTRESİNİ VE YAĞ DEĞİŞİMİNİ 1 AY ÖNCE SANAYİDE YAPTIRDIM..
    FAKAT ARACIN DİREKSİYONUNDA SANKİ BİRAZ AĞIRLAŞMA OLDU VE FRENDE SERTLEŞME HİSSETTMEYE BAŞLADIM..
    ÖZELLİKLE KALKIŞLARDA FREN ÇOK HİSSETTİRİYOR..
    ACABA SERVİSE GÖTÜRÜP HİDROLİK YAĞ DEĞİŞİMİNİ TALEB ETSEM EK ÜCRET ALIRLAR MI ?
    DAHA ÖNCEKİ ARACIMDA NOTE İDİ ONU SERVİSE GÖTÜRDÜM HEP AMA FİYATLARI BİLİYOSUNU BİRAZ UÇUK..
    BUNDADA BOŞUNA 291 LİRA VERMEK İSTEMİYORUM..
    AYNI ŞEYLERİ YAPICAKLARINI DÜŞÜNÜYORUM ÇÜNKÜ..
    HAZIR FİYAT DÜŞMÜŞ İKEN GÖTÜRMEK Mİ MANTIKLI ? YOKSA BOŞU BOŞUNA MI GÖTÜRMÜŞ OLURUM ?
    TEŞEKKÜRLER..


    Sorunuzu tam olarak anlamadım, servise sadece direksiyon ve fren problemi için mi gideceksiniz? Eğer öyleyse sadece onun fiyatını alın.Tekrardan bakım da yaptırmanıza gerek yok bence.Boşuna çünkü.
    Aslında hidrolik değişimi zor iş değil, uygun hidroliği kendiniz alıp sanayide de değiştirebilirsiniz.
    Bende de direksiyon ağırlaşması ve bozuk yolda boşluk vardı, ön 2 salıncak, ön 2 amortisör ve ön 2 lastik değiştim; rot balans yaptırdım.Sorun anca çözüldü.Balataları ise son bakımda değiştirdim ve fren bariz fark etti ama yine de bir miktar sertlik var, alışkanlık gerektiriyor.

    ARACIM 2009 MODEL 18.000 DE AMA BUGÜN GÖRÜŞTÜM 60.000 BAKIMI YAPILMASI LAZIM GEREK DEDİ..BUJÜLER FİLAN DEĞİŞİCEK DEDİ..
    670 LİRA ÜCRET SÖYLEDİ..BİRAZ DAHA KULLANIP SONRA BAKIM YAPTIRMAK DAHA SAĞLIKLI OLUCAK..
    291 ŞİMDİ BOŞUNA VERİLECEĞİNE 60.000 BAKIM YAPTIRMAK DAHA MANTIKLI..
    TEŞEKKÜR EDERİM HOCAM CEVABINIZ İÇİN..


    Alıntıları Göster
    2007 1.4 benzinli manuel vites aracımı haftaiçi sattım. PArayı cebime koydum ve başka bir marka araç
    alacakken sorun çıktı ve almadım. Biraz bekleyip piyasayı koklayayım derken ,dün tesadüf nissan acentasına girdim.
    laf lafı açtı ve yeni kasa note neden çıkmıyor diye öylesine sordum.
    Cevap şoke etti beni, 1 - 1,5 ay sonra geliyormuş. internetten araştırdım ve modeli gördüm.Güncel kasanın modernleştrilmiş hali.
    donanım süper, yok yok neredeyse. Uygun fiyatlı da olursa hemen alırım.





  • 
Sayfa: önceki 204205206207208
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.