Şimdi Ara

NİSSAN JUKE (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
263
Cevap
4
Favori
308.919
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arabaya bindim, ancak zor sığdım.
    genel olarak içi çok dar geldi.
    pek bana hitab etmiyor...
  • Genel yorumlar; araba dar, bagağı küçük, tipsiz gibi yorumlar yapılmış. Bu araç aileler için yapılmış bir araç değil.Dikkat çekmek isteyen, sıradışı insanlar için yapılmış, trafikte herkesin ilgi odağı olacağınız bir otomobil Juke.Tıpkı Mini, Beetle ve Fiat 500 gibi. Hangisi geniş, hangisinin bagajı var? Ama görünce ağzımız açık kalıyor. Juke bu yıl Avrupa'da çıkmış farklı bir segmentteki tek otomobil. Başka yok.

    Kendi segmentini yaratmış bir araç Qasqai gibi. Qasqai'nin benzerleri nasıl peşi sıra diğer firmalar tarafından taklit edildiyse emin olun diğer markalarda Juke tarzı modeller çıkaracaktır. Bir kaç haftadır Nissan bayilerini dolaşıyorum millet Juke için sıraya girmiş durumda.2-3 günde bir showroomdaki araçlar sürekli yenileniyor.
  • Nissan'ın son tasarım anlayışını beğenmediğime neden olan arabalardan birisi.Ön farlar biraz daha uzatılsaymış kaputa doğru sert ve agresif bir görüntü oluşturulabilirmiş.Bence sıradışı bir arabadan çok çirkin araba gibi.
  • Zaten çirkin olduğu için sıradışı. Diğer otomobiller hepsi birbirine benziyor. Bir Golfle Megane arasında ne fark var donanım ve motor özellikleri dışında. Yada Corsa ile Fiesta arasında....
    Bir firma yeni bir model çıkarsa hemen "önü şuna benzemiş, arkası buna benzemiş, iç tasarımı şuna benzemiş " diye yorumlar yapılıyor bu forumda. Juke ise kimseye benzemiyor. Önü farklı, tipi farklı, konsolu motosiklet tarzı tamamen farklı.
    Dün bayide yakından inceledim. Bir çok kez araba aldım, model yeniledim.Artık bana standart hatchbak yada sedan araçların hepsi aynı geliyor. Beni Juke kadar heyecanladıran bir model şimdiye kadar olmamıştı.
    Kısmet olursa dizelini alacağım.
  • ..................................



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi driftspec -- 25 Mart 2011; 14:22:52 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: driftspec

    juke evet cok farkli,siradisi ama cirkin. guzel olupta siradisi bir suru arac var.en azindan tasarim harikasi falan demeyin.neyse goreceli bir kavram fazla birsey soylemeyecegim.farkli olmak isteyen varsa tavsiye ederim fiat multipla : acayip farkli olursunuz,yolda herkes size bakar.





    haklı çıkmak için adamın verdiği resme bak.ben 5 yıldır focus kullanıcısıyım.heyecanla focus 3 ü bekliyordum.ama focus 3 ün resimlerini bir gördüm.çok sıradan ve birbirine benzeyen araçlardan biri olmuş.aylardır zorla sevmeye calışıyorum ama sevdiremedim kendime.benim istediğim tasarım tamda juke gibi bir tasarımdı.futuristik dedikleri yani yeni nesil bir tasarımdı.siz kaç yaşındasınız bilmiyorum ama ben 28 yaşındayım ve tasarım budur.gidin kibrit kutusu gibi arabalarınıza binmeye devam edin.

    ha bu arada iç tasarım ve bagaj için bir şey demiyorum zaten iç tasarım olarakta focusa koysaydı şuan sırada juke umu bekliyor olurdum.halada kararsızım bakalım kısmet




  • istiklal caddesinde polis aracı olarak kullanılan jukeları her gördüğümde dahada çok seviyorum. bence çok sevimli bir araç olmuş. çirkin vs değil sadece fazla sempatik olmuş. özellikle beyazı çok hoş.
  • Nissan Micra'nın özelliğini taşıyor bence. Özgün bir tasarım beğendim.
  • Bugun yakindan gorme firsatim oldu.
    cirkin diyenler var ama bunu insallah gorup incelemis olarak soyluyorlardir.bizim millette uzaktan uzmanlik diye bir kavram var. felsefe yapar gibi soyle boyle diyoruz ama gidip bir inceleme zahmetine girmiyoruz.
    araba cok guzel gorunuyor.biraz havada kalmis yaya ihtiyaci var gibi geldi ama sinifinin ozelligi bu. performans denemesi henuz kismet olmadi.yakindan görüp inceledikleri halde tipine begenmeyenler kendi arabalarini yazsinlarda bir tip mukayesi yapabilelim gormeden konusanlara yapilacak birsey yok zaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: driftspec

    quote:

    Orijinalden alıntı: alpkalp

    10 sene öncenin bilgileriyle talihsiz acıklamalar yapıyorsunuz,o sayılan suv ve crossoverların hepsi sportif karakterlidir.yere yapışık dolaşan bircok arabaya taş çıkartırlar. birincisi ağırlık merkezleri alttadır,üst kısımları olabilecek en hafif malzemeyle yapılır,aerodinamik tasarımları da aracı yere bastıracak şekildedir..ikincisi en iyi yol tutan araçlar 4 çeker olanlardır,kimse aksini iddia edemez, araştırın okuyun..hiç olmadı yerli araba dergilerinde onno ustanın bu konuda dediklerine bakın,varsa rallici tanıdıklarınıza sorun..cayenne turbo virajlara binek arac gibi girmiyor ne demek ya! cayenne turboda girdigin hızı hissedemezsin ama binekte daha yavaş girersin kıyamet kopuyor sanırsın..
    gelelim nissan juke'a ..... şu an yerli piyasada satılanlar spor görünümlü,güzel hızlanan ama spor olmayan versiyonlar.. buna ragmen emin ol virajlara 3008'den iyi giriyor..3008 ile test sürüşüne cıktım,coğu peugeot gibi yumuşak süspansiyon kullanmışlar..ailecek 90-100 le gidilecek bir araç,hepsi bu.. virajlarda devrilecek gibi oluyor cok korktum.. juke'un 4x4 190 hp olanlarına torque vectoring system koymuş,ne olduğunu ,neye yaradığını araştır..nette amerikalıların cektigi iki üc video var onları izle gör viraja nasıl girilirmiş.. torque vectoring system muadili özellik cayenne'de de var x5'de de ,x6'da da.. crossoverdan spor araba olmaz demek sacmalamaktır.
    son birşey daha.. devamlı juke konu başlığı altındasın ve alay eden camur atan küçümseyen cümleler kullanıyorsun.. ben bir juke kullanıcısı olarak peugeot 3008 başlığına gidip birşeyler yazma ihtiyacı duymuyorum,aklıma bile gelmiyor..sahi kardeş nedir seni devamlı buraya çeken şey söyle çekinme:) ben aslında tahmin ediyorum ama söylemem..insan psikolojisidir ortaya yazmaya cekinebilirsin ama pm den yazıp açılabilirsin juke sahiplerine:) 3008in 110 bg.lik full versiyonuna 61.500 tl dedi..bindim test aracına,nasıl itici..çin oyuncağı gibi parlak parlak malzemeler,göz boyama,başka bişey yok..dediğim gibi ailecek yumuşak süspansiyonla zıplaya zıplaya 90-100 ile gidilecek ferah bir araç,hepsi bu. bana göre full versiyonun ederi 40 bin liradan bir kuruş fazla etmez..kendi aracımı methetmek icin söylemiyorum,mesela gidin bir yeni c-max inceleyin,test sürüşü yapın,muhteşem yapmışlar,180 bg.lik olanına 51 bin liranın her kurusunu helal ederim.. sıfır km 101 gti da aldım zamanında,aynı kalitesizlik devam ediyor,bir adım yol ilerlememiş, ilerlememekte haklı cünkü bilinçsiz bir kitle marka peşine takılmış,şehir efsanesi gibi yüceltmişler..2 liralık arabaya 3.5 lira vermeye devam etsinler:)



    fizik 10 sene oncede ayniydi,simdide! hadi canim dalgami geciyorsun sen? bunlari diyorsan git kendini kopruden at .bu ne cahillik ya ...bastan asagi katalog bilgileri,hadi bas git isine polemik yaratmayami calisiyorsun?, cevap yazmaya deger gorecek bir tane bilgi yazmamissin.bir de utanmadan bir fikir curutmeye calisiyorsun,cayenne,x6 kullanmasaydim bunlari yazmazdim bos konusma istersen!

    waw arkadaş sinirlendi:) burada konuya uzak insanlara "bu işleri biz biliriz" edasıyla caka satıp duruyorsun ama hiçbirşey bilmiyorsun,işin daha da kötüsü "bilmediğini bilmiyorsun" !!! arkasını görmediğin duvara kazmayı vurma demişler,üzerine yıkılır çıkamazsın. önce ağır ol, senin fizik dediğin şeyi odtü'de yüksek lisans derecesinde bitirdim, 1 senesi co-pilot olmak üzere 3 sene rallycilik yaptım. yazdığım şeylere bakarsan bilgi dolu..ortalama forum kullanıcısı anlasın diye teknik terimler kullanıp ukalalık yapmadım. crossover ile yere yapışan aracları aynı kefede degerlendirmeye calışman bile bilmemekten kaynaklanan cahil cesareti diyelim ama kardeşim yeter be bi çekil kenara insanları yanlış yönlendirip durma,birilerinin haddini bildirmesi gerekiyordu. aracın altından ne kadar az hava gecerse yere tutunma ve aerodinamik verileri o derece iyidir,bunu ilkokul cocukları da biliyor.. sport karakterli suv veya crossover bu açığı nasıl kapatıyor? 1) dört çekerle 2) büyük hacimli motor kullanabilme avantajı + yüksek tork 3)tamamen altta oluşturulan ağırlık merkezi (hacıyatmaz misali) 4) torque vectoring system ve türevi teknolojiler kullanarak hangi tekerleğe yük biniyorsa anında müdahale ederek mukavemetini artırmak suretiyle aracın yan yatmasını engellemek,yola yapışmasını sağlamak.
    daha bircok şey sayarım ama yeterli..suv dan sporcu olmaz derken elmayla armudu karıştırıyorsun, kimse yere yapışık ferrari ile suv aracı yarıştırmaz,komik olur.
    şimdi bir benim yazdıklarımı okusunlar,ki anlaşılabilir ve sade yazdım..bir de senin yazdıklarını.. söyleyecek söz kalmayınca büyükadada faytoncu ağzıyla ya da kıraathane ağzıyla "bas git işine" türünden zırvalıyorsun. kimse burada benim arabam seninkini döver mantığında değil, aynı veya farklı zevke sahip insanlar fikir alışverişinde bulunuyor.. sen de bir kez fikrini söyledin,hem de hakaret ederek alaycı şekilde,bas git peugeot başlığına değerli bilgilerini orada paylaş..yok olmaz! buraya kamp kurdun devamlı çamur atma peşindesin..sana ruh halini söyledim,yanlış bir secim yapmış olmanın pişmanlığıyla Juke başlığı altında demirlemişsin,çamur atarak pişmanlığını bir nebze olsun perdelemeye cabalıyorsun ama nafile! bundan sonra tek kelime cevap vermiyorum,kendince takıl sayın "birbilen":)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpkalp

    waw arkadaş sinirlendi:) burada konuya uzak insanlara "bu işleri biz biliriz" edasıyla caka satıp duruyorsun ama hiçbirşey bilmiyorsun,işin daha da kötüsü "bilmediğini bilmiyorsun" !!! arkasını görmediğin duvara kazmayı vurma demişler,üzerine yıkılır çıkamazsın. önce ağır ol, senin fizik dediğin şeyi odtü'de yüksek lisans derecesinde bitirdim, 1 senesi co-pilot olmak üzere 3 sene rallycilik yaptım. yazdığım şeylere bakarsan bilgi dolu..ortalama forum kullanıcısı anlasın diye teknik terimler kullanıp ukalalık yapmadım. crossover ile yere yapışan aracları aynı kefede degerlendirmeye calışman bile bilmemekten kaynaklanan cahil cesareti diyelim ama kardeşim yeter be bi çekil kenara insanları yanlış yönlendirip durma,birilerinin haddini bildirmesi gerekiyordu. aracın altından ne kadar az hava gecerse yere tutunma ve aerodinamik verileri o derece iyidir,bunu ilkokul cocukları da biliyor.. sport karakterli suv veya crossover bu açığı nasıl kapatıyor? 1) dört çekerle 2) büyük hacimli motor kullanabilme avantajı + yüksek tork 3)tamamen altta oluşturulan ağırlık merkezi (hacıyatmaz misali) 4) torque vectoring system ve türevi teknolojiler kullanarak hangi tekerleğe yük biniyorsa anında müdahale ederek mukavemetini artırmak suretiyle aracın yan yatmasını engellemek,yola yapışmasını sağlamak.
    daha bircok şey sayarım ama yeterli..suv dan sporcu olmaz derken elmayla armudu karıştırıyorsun, kimse yere yapışık ferrari ile suv aracı yarıştırmaz,komik olur.
    şimdi bir benim yazdıklarımı okusunlar,ki anlaşılabilir ve sade yazdım..bir de senin yazdıklarını.. söyleyecek söz kalmayınca büyükadada faytoncu ağzıyla ya da kıraathane ağzıyla "bas git işine" türünden zırvalıyorsun. kimse burada benim arabam seninkini döver mantığında değil, aynı veya farklı zevke sahip insanlar fikir alışverişinde bulunuyor.. sen de bir kez fikrini söyledin,hem de hakaret ederek alaycı şekilde,bas git peugeot başlığına değerli bilgilerini orada paylaş..yok olmaz! buraya kamp kurdun devamlı çamur atma peşindesin..sana ruh halini söyledim,yanlış bir secim yapmış olmanın pişmanlığıyla Juke başlığı altında demirlemişsin,çamur atarak pişmanlığını bir nebze olsun perdelemeye cabalıyorsun ama nafile! bundan sonra tek kelime cevap vermiyorum,kendince takıl sayın "birbilen":)


    yok yok o kadar saçma şeyler yazmışsınki cevap yazmaya üşendim o yüzden ilk defada yazmadım,liselinin biri dedim geçtim ama harbi liseliymişsin. ezmiyim ezmiyim diye uğraşıyorum ama sen kaşındın, burası atma tutma tahtası değil kardeş.çok şey bildiğini zannediyorsun ya al yut o laflarını şimdi .ben ne sinirlencem, senin ukela terbiyesiz tavırlarına sinirleniyorum. o kadar karışık bir ordan bir burdan yazmışsınki attıp tuttuğun besbelli yok odtü yok itü cart curt.Sorduk mu sana nerde okuduğunu? ne yaptığını? Yada ben söyledim mi ne olduğumu?

    Sen kendini bilen kaya zannediyorsan, o kaya suya düştü kardeş .bende harwardı 5.cilikle bitirdim:D burada ben sormadan ben şuyum buyum deme,demekki yalan.ben ne olduğumu yazmıyorum peşin peşin,sorarsan söylerim ,ispatlarım ,atıp tutmam. neyse... okuyasım bile gelmiyor yazdıklarını şunları bir düzenle bir ordan bir burdan copy -paste okurken gözüm yoruldu.O sivri dilinin çatallarını sana batırırım ,ben nasıl edepli konuşuyorsam sende benimle öyle muhattap olacaksın,saygısız olma.Ben bu forumda sadece peugeot yada başka bir markaya yorum yazmıyorum.

    1)Konuya ortak olmadığın ve forumu baştan sona okumadığın için ukelalık taslıyorsun.Arkadaşın biri leon la juke arasında kalmış, ve hangisi benim sportif sürüş zevkimi tatmin eder diye sormuş.

    Bende sportif sürüş bekliyorsan juke ile hayal kırıklığına uğrarsın, leonunda sürüş keyfi ve yol tutuşunu bildiğim için ve arkadaşın kriterinin yol tutuş ve sportiflik olduğu için boşuna alma,hayal kırıklığına uğrarsın,yüksek bir araç, leon gibi seni tatmin etmez dedim!

    Zaten yüksek bir araçtan kastım,sınıfının en lüks ve gelişmiş modelleri olan cayenne turbo,x6 m,x5 m... gibi modellerden bahsetmedim.Aradan yine bir sivri çıktı ve bu araçları ortaya koydu.

    Oysaki karşılaştırdığımız araç juke du...Konu burada başka birisi yüzünden saptı zaten.

    2)Yüksek bir araçtan sportif bir sürüş bekleme derken zaten kastım cayenne turbo,x6 m,x5 m gibi araçlar değildi.Madem onlar işin içine katılıyor o zaman aynı platformda bir spor araçla karşılaştırırım.Onlarında sportif bir sürüşe sahip aynı ayarda bir spor otomobil ile sportif sürüşü kıyas edilemez. ortalama hepsi 2 ton üzeri araçlar.Hepsinde en büyük kaliper fren diskleri ,opsiyonlu seramik fren yada brembo fren sistemleri mevcut.Hepsinde All-wheel-drive sistemi var,büyük hacim var evet sorun yok.Hepsi şahane makineler.Çıkar bakalım pistte aynı donanımlara sahip bir spor aracı? tut bakalım zaman farkını ne facialar oluyor?

    Cayenne turbo ,x5 m ve e60 m5 kullanmam şansım oldu.X5 m çok daha güçlü olmasına rağmen m5 e göre yavaştı,virajlarda hızlı girildiğinde kafan kayıyor sonra kendini topluyordu, 2,5 ton olmasından dolayı tepkileri m5 gibi değildi,m5 ise tam bir hayvandı, virajlara yapışıyordu,150 ile döndüğüm virajları x5 ile dönemiyordum.Cayenne de öyle, inanılmaz bir güç,kalkış ve 0-100 ama virajlarda kafadan kaymayı önlemek zor...hepsi kategorilerine göre inanılmaz sportif araçlar ,o ağırlık ve yüksekliğe beklenmeyecek kadar iyi tepkiler vermelerine rağmen, yaylı bir leonun sürüş tepkileri gibi canlı değillerdi,yaylı leonla direksiyonu nereye çevirirsin hangi hızdan olursan ol o noktaya kaymadan raydaymış gibi ulaşabiliyorsun,hafif olmasının avantajı, cayennede ise spor süspansiyon olsa dahil sürüş tepkileri daha geç, ve yatarak oluyordu,çok normal bir durum tabiki...

    Madem sen süper spor suvla karşılaştırıyorsun,rakibide süper spor bir araçtır.Çünkü arkadaş juke ile leonu karşılaştırıyorsa,diğerini rakipleride leon değildir.

    3)Madem fizik bitirdiğini idda ediyorsun ya, kısaca bir cismi yere ne kadar bastırırsan o kadar zor kaydırırsın mantığınıda biliyorsundur! Bu saydığımız SUV ların ağırlı dağılımları %50 ye %50 olsa dahil, ağırlık merkezleri yukarıdadır.Yani daha fazla merkez kaç kuvvetine maruz kalırlar! en kral süspansiyon sistemide bu dezavantajı kaldırmaya yetmiyor. Fmk =m.V2/r yine görüldüğü gibi kütle ile doğru orandadır.(formülün bizim işimize yarayan kısmı)

    Daha ağır parçacıklar üzerinde etki yapan merkezkaç kuvvet daha büyüktür. Santrifüj makineleri de bu ilkeye dayalı olarak çalışır. Kaymağın sütten ayrılmasında ya da yağ üretiminde tortuların sıvıdan ayrılmasında santrifüj makinelerinden yararlanılır. Makine, içindeki sıvıyı büyük bir hızla döndürür ve daha ağır olan parçacıklar dışa doğru savru-lur.

    G = mg değilmidir? g sabit olduğuna göre m ne kadar büyürse ağırlık merkezi o kadar büyümez mi? büyürrrr. hop noldu çürüdün?

    BUna göre;Dışa savrulma/İçe savrulma: Bir aracın ağırlık merkezinin konumu, hareket halindeki davranışının belirlenmesinde önemli rol oynar. Ağırlık merkezi aracın tam ortasında olduğunda, iki dingil de yol kavrayış sınırlarına aynı anda ulaşır ve aracın 4 tekeri de kavisin dışına doğru kayar. Bu durumda araç davranışının nötr olduğu söylenir. Aracın ağırlık merkezi arka dingile yakınsa, merkezkaç kuvvetinden en çok arka dingil etkilenir. Yol kavrayışındaki kırılma da ilk önce bu dingilde oluşacaktır. Bu kaymanın sonu kıç atmaya kadar gidebilir . Bu durumda ise aracın içe savrulmaya yatkın bir davranış gösterdiği söylenir. Buna karşılık, ağırlık merkezinin önde olduğu hallerde ise virajın dışına doğru ön dingil kayacaktır. Bu sırada araç dönmeyi reddediyormuş gibi bir his verir. Böyle bir durum yaşandığında buna da dışa savrulma denir.

    Yani bu araçların ağırlık dengesi ne kadar eşit olursa olsun, yere olan mesafeleri diğerlerine göre yüksek olduğu için aynı oranda ağırlık merkezleride yüksektede kalır.

    Bak senin dediğin SUV lar nerede? Top gear ın pist zamanlama testi.Sana bir bulmaca.bu resimdeki 2 SUV u bulun

    Gumpert Apollo 1.17.1
    Ascari A10 1.17.3
    Koenigsegg CCX (with Top Gear spoiler) 1.17.6
    Noble M600 1.17.7
    Pagani Zonda F Roadster 1.17.7
    Caterham R500 1.17.9
    Bugatti Veyron 1.18.3
    Mitsubishi Evo GT42 1.28.22 (slick)
    Pagani Zonda F 1.18.4
    Maserati MC12 1.18.9
    Ferrari Enzo 1.19.0
    Lamborghini LP670 SV 1.19.0
    Ariel Atom 1.19.5
    GC8 GT30 1.19.5
    Lamborghini LP560 1.19.5
    Ferrari Scuderia 1.19.7
    Nissan GT-R 1.19.7
    Lamborghini LP640 1.19.8
    Porsche Carerra GT 1.19.8
    STI Stok 1.20.2
    Koenigsegg CCX 1.20.4
    Corvette ZR1 1.20.4
    Ascari KZ1 1.20.7
    Mercedes McLaren SLR 1.20.9
    Ferrari 599GTB 1.21.2
    K20 EG GT42 1.21.7
    Ford GT 1.21.9
    Ferrari 360 CS 1.22.3
    Porsche GT3 RS 1.22.3
    Corvette Z06 1.22.4
    Noble M15 1.22.5
    Lexus LFA 1.22.8 (wet)
    Mercedes SL Black 1.23.0
    Murcielago 1.23.7
    Zonda 1.23.8
    BMW M3 E92 (sökük) 1.23.9
    Koenigsegg 1.23.9
    Aston Martin DBS 1.23.93
    Veritas RS III 1.24.2
    Prodrive P2 1.24.3
    Audi R8 1.24.4
    TVR Sagaris 1.24.6
    Mitsubishi Evo FQ400 1.24.8
    TVR Tuscan 1.24.8
    Noble M400 1.25.0
    Lotus Exige S 1.25.1
    BMW M3 Saloon 1.25.3
    Lamborghini Gallardo Spyder 1.25.7
    Lotus Evora 1.25.7
    Lamborghini Gallardo 1.25.8
    BMW Z4 M 1.26.0
    Porsche Cayman 1.26.2
    Porsche 911 Carrera 2S 1.26.2
    Brabus Biturbo Roadster 1.26.2
    BMW M5 1.26.2
    VXR Bathurst 1.26.3
    Lotus Exige 1.26.4
    Jaguar XFR 1.26.7
    Chevrolet Corvette 1.26.8
    Lexus IS-F 1.26.8
    Mercedes CLS 55 AMG 1.26.9
    Aston Martin Vanquish S 1.27.1
    Aston Martin DB9 1.27.1
    Holden Maloo 1.27.1
    Telsa Roadster 1.27.2
    Porsche 911 GT3 1.27.2
    TVR 350C 1.27.5
    Nissan 370Z 1.27.5
    BMW M3 CSL 1.28.0
    Roush Mustang 1.28.0
    Renault Megane R26R 1.28.1
    BMW Z4 1.28.2
    Marcos TSO GT2 1.28.2
    Subaru WRX Sti 1.28.2
    BMW X5M 1.28.2
    Mitsubishi Evo X 1.28.22
    Dodge Viper SRT-10 1.28.5
    MG SV 1.28.6
    Porsche 911 Carrera S 1.28.9
    Mitsubishi Evo VIII 1.28.9
    BMW Alpina Z8 1.29.0
    Mercedes CL65 1.29.0
    Ford Focus RS 1.29.3
    VW Golf W12 1.29.6
    Alfa 3.7 GTA Autodelta 1.30.0
    Ford Shelby GT500 1.30.0
    Subaru Impreza STI 1.30.1
    Vauxhall Monaro VXR 1.30.1
    Aston Martin DB7 GT 1.30.4
    Golf R32 1.30.4
    Audi S4 1.30.9
    Porsche 911 Turbo 1.31.0
    BMW 760Li 1.31.2
    Vauxhall VX220 turbo 1.31.3
    Vauxhall VXR8 1.31.3
    New Audi TT 1.31.4
    Honda NSX Type R 1.31.6
    BMW M3 1.31.8
    Nissan 350Z 1.31.8
    Mazda RX-8 1.31.8
    BMW 535d 1.31.8
    BMW 130 1.31.9
    Mercedes S63 AMG 1.32.0
    Ford Focus RS 1.32.2
    Mazda 6 MPS 1.32.2
    Lotus Esprit V8 1.32.5
    Audi TT V6 1.32.7
    Leon Cupra (çipli) 1.32.8
    MG ZT 1.33.0
    Noble M12 GTO 1.33.1
    Mercedes SL 55 AMG 1.33.2
    Volkswagen Golf R32 1.33.2
    106 GTI (gırtlak) 1.33.2
    Audi Q7 V12 TDI 1.33.2
    Cadillac CTS 1.33.3
    Honda Civic Type-R 1.33.5
    Holden Monaro 1.33.9
    Ford Mondeo ST220 1.34.5
    Jaguar XKR 1.34.7
    Ford Focus ST 1.34.9
    Volvo S60R 1.35.0
    Ferrari 575M 1.35.2
    Vauxhall Vectra VXR 1.35.3
    Our Car 1.35.4
    Honda Civic Type R (i/h/e) 1.36.5 (wet)
    Fiat 500 Abarth 1.35.5
    Alfa 147 GTA 1.35.6
    Lotus Elise 1.35.6
    Aston Martin Vanquish 1.36.2
    Renault Clio V6 1.36.2
    Honda Civic Type R 1.36.5
    Alfa Romeo Brera 1.36.9
    Renault Clio RS (EB) 1.37.2
    Saab 95 Aero 1.37.9
    Maserati 3200 GT 1.38.0
    106 GTI(çip,filtre,egzoz) 1.38.1
    Alfa Romeo 8C 1.38.2
    Bowler Wildcat 1.39.4
    B16 Vtec Stok (i/h/e) 1.39.8 (maxxis)
    Bentley Arnarge 1.40.8
    Overfinch Range Rover 1.44.0
    Aston Martin DB5 1.46.0
    Hawk HF 3000 1.48.2


    4)Veee gelelim senin sdik yarışına.3008 nereden çıktı bakalım?? ben hiç bir mesajımda 3008 ile ilgili birşey yazdımmı buraya? yazmadım,sdği başlatan sensin.Noldu gücendin galiba? ee gerçekler acıdır. Ben buraya başkalarının malını kötülüyor muyum ? öyle birşey yazmışmıyım? yada kıyaslamışmıyım? mikroskop ve gözlük rica ediyorum,yada beyin lazım eğer varsa. Ben juke kötü bir araç demedim.Juke gerçekten çok sıradışı bir araç,dikkat çekeci ama tasarımı ÇİRKİN! 100 insana göstersen 80 tanesi çirkin der.Çirkin olması kötülememi? hayır,tasarımıda göreceli olduğu için saygı duyarım dedim özellikle tasarım harikasıdır diyenlere bir resim paylaştım esprisine!

    .Tasarım harikası falan diyenlere ısrarla bunu söyledim. Fuar da Juke u yaklaşık yarım saat inceledim.Başka bir zaman test sürüşüde yaptım.Juke un olumsuz bir tarafı yok, malzeme kalitesi qq dan daha yüksek demedim mi ,dedim.Tasarımı ve bagaj küçüklüğü dışında başka olumsuz bir yanınıda görmedim.Bayanlar için ideal olduğunu düşünüyorum.Tasarımının çirkin olması o aracın kötü olduğunu belirtmez.Bir daha yazdıklarımı okursan hiç köteleyecek birşey olmadığını görürsün.

    Ben 3008 le bu aracı kıyasladımmı hiç? hayır.Gel gelelim 3008 e.Madem onu juke la kıyaslıyorsun,arada dağlar var be kardeşim.QQ ile kıyasla eyvallahta ,juke bir kaç gömlek küçük kalır.Şunuda hep söylerim QQ nın tasarımı daha güzel 3008 den diye.Ben mal eğer kötüyse kötü derim, yada kullanmam satarım aklımdan zorum ne?,niye kötüye iyi diyeyim? peugeot un avukatı mıyım? ilk peugeot aracım bu,alırken çok tereddüt ettim ama şimdi çok memnunum,kötüyse satarım şuan peynir ekmek gibi sırada bekleyen alıcısı var. 3008 bu sınıftaki en kaliteli iç mekana ve geniş mekana sahip araçtır.Kıyaslamaya hazırım.Test sürüşü yaptım yalanını sıkmışssın ya gerçekten komik duruma düşmüşsün,

    yada hissiyatlarını kaybetmişsin.3008 in süspansiyonuna yumuşak virajlarda yatıyor güvensiz demişsin yalanın ortaya çıktı, süspansiyon sert, her ustayı gel göster bakalım ne diyecek? ayrıca virajlarda juke un içinden geçerim her iddasınada varım.Ralli pilotuymuşsun ya belki viraj apexinide bilirsin.140 la çok viraja girdim ve hala burda olduğuma göre yol tutuşunu anlamışsındır.İç malzemesine kalitesiz çin işi demişsin.Getir bakalım bir mercedes c klasse sahibini sok bu aracın içine? hangisini iç malzeme kalitesi daha iyi diye sor.Merak etme ben senin yerine sordum,mercedes sahibi 3008 daha kaliteli olduğunu söyledi.Bu aracın en iyi olduğu noktalarda çamur atmaya çalışırsan ,o attığın çamurda öylece boğulursun!

    5)Nereye ne yazacağım seni zerre kadar ilgilendirmez,boşa çamur atmadığıma göre istediğimede yazarım.Anlaşılan yazdıklarım dokunmuş,çok acıtmış, bir dokunduk, bin ah işittik ama neyse... Yapılan tercihlerin doğru olup olmadığı kişiye bağlıdır, çünkü doğru hep kendinin doğrusudur ama birde gerçek vardır, gerçekte bilim ve herkesin kabul ettiğidir.Gerçekleri yazmak sana dokunduysa ,umarım bundan sonra susarsın!

    6)Noldu? sert kayaya çarptın.Ummadık taş baş yardı... Birşey söylerken bir kere daha düşün! O kadar allı pallı cümlelerle yazdıklarını süslemeye çalışmışssın ya, içinin boş olduğunu gizleyemezsin.Böyle çürütürler, cevap veremezsin.Bence sen o odtüyü bir daha oku,belliki boşa okula gitmişsin.Araç işi kitaplarda yazmıyor,bilgi,tecrübe ve kullanarak oluyor.Hadi canım kal sağlıcakla geçmiş olsun!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi driftspec -- 11 Aralık 2010; 4:36:28 >




  • juke kusursuz bir araba değil,ben kendi adıma tasarımını cok begeniyordum, golf ve benzeri bir araba arayışında olan eşime tavsiye ettim,istemeyerek de olsa gelip baktı Qashqai ve Juke cok hoşuna gitti. kendini bildi bileli hep B sınıfı araç kullandığından test sürüşünde Qashqai biraz daha ebatlı oldugundan korktu,park edemem bunu zorlanırım dedi..ama juke kullandığında çok pratik ve sevimli buldu,hayatında ilk defa görür görmez icine sinerek karar verdi aldı.. bunca sene bu yükseklik hissinin güzelliğini yaşamamışım diyor,şu an arabasıyla cok mutlu.. ben birkac kez daha kullanayım Juke'un iyi-kötü yanlarını paylaşacağım..bir aracı yüceltmek icin burada değilim,zaten hiçbir zaman crossover / suv kullanıcısı olmadım ama teknoloji harikası x6, cayenne gibi araclara bunlardan sporcu olmaz demek haksızlık. bu arkadaşın fikrini söylemesinde sakınca yok,fikrini tabiki söyler ama sanki peugeot bunu görevli olarak yollamış sabah akşam şu yeni çıkan juke'u kötüle diye.. insanlar bu yeni aracla ilgili birşeyler öğrenmek icin geliyorlar ama dikkat edin konu açıldığından beri iki mesajda bir araya girip juke'u aşağılıyor,kabak tadı verdi..
    watkseburt, RCZ konusunda haklısın tek kelime laf edemeyiz,güzel bir iş çıkarmışlar. ayrıntılı inceledim ama bir türlü fırsat bulup test edemedim.. fakat çok zor beğenen Fatih Altaylı bile test etti,tasarımına ve yol tutuşuna hayran oldugunu yazdı Habertürkde. fiyatı da abartılı değil,bu fiyata daha iyi bir spor araba çok zor.




  • Arabam.com dergisi Aralık 2010 verileri

  • ........................................



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi driftspec -- 25 Mart 2011; 14:22:15 >
  • Tasarım harikası diyebilirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umiterkan

    Arabam.com dergisi Aralık 2010 verileri




    ztn artık nissan bayilerinde sadece qq var nerdeyse,bınek araç yok,bıraz da navara
  • bugün okudum nissan yetkilisi aralık sonu qq satışlarının 7775 adeti bulacağını söylüyor. bir yanlışlık mı var anlamadım. belki önümüzdeki yılın hedefi demiştir,dergi yanlış yazmıştır
  • çakma infinity gibi gorundu bana, burnunu da micra dan klonlamislar,
    yeni micra yerine bunu alin seklinde bi mesaj var bence
  • Bence oldukça ilgi çekici ve farklı bir araç...hoş olmuş
  • arkadaşlar ben fuarda arabayı gördüm ve 1 hafta sonra 1.6 otomatik platinum benzinli aldım.Sormak istedikleriniz varsa seve seve cvp veririm
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.