Şimdi Ara

NİSSAN DEBRİYAJ BASKI BALATA VOLANT ARIZASINI GARANTİYE SOKMADI (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
67
Cevap
1
Favori
7.830
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: duggac


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Debriyaj sistemi sarf malzemesidir ve hiçbir zaman hiç bir markada garanti kapsamına girmez. Kişinin sürüş tarzına göre çok kolay şekilde aşınıp ömrü kısalabileceği için servisler haklı olarak ganrati kapsamına alınmaz. Ha lastik ha debriyaj farkı yok.

    öyle bir şey yok bir arkadaşım baskı balata ve volanına kadar garantiden değiştirdi. araç 35 bin kmde garantili.

    bu tarz durumlarda maalesef servisin altını üstüne getirmek telefonla nissan merkezi arayıp sövmek gerekiyor. Türkiye'de işler bu şekilde yürür tamam dersen binerler üzerine.

    Bir arkadaşımı geçeceksin. Kendin git bakalım servise baskı balata bitti garantiden değiştirin diye değiştirmezler. Araçta anormal kısa sürede baskı balata, volan arızası olursa ve bu son bakımdan çok kısa süre gerçekleşmişse belki sistemden kaynaklanacağına göre biraz zorlamayla işlem yapabilirler, montaj sıkıntısı baskı plakası üretim hatası vs gibi. Ancak normal durumlarda nasıl fren balatan bitince garantiden değiştirin diyemiyorsan baskı balatada aynı şeyi yapamazsın. Çünkü her şey tamamen senin sürüş tarzınla alakalı, aracın nerede ne koşulda sürüldüğüyle alakalı. Adam alır 100bin km sorunsuz kullanır, öbür apaci gelir 5000kmde bitirir balatayı şaşırılacak bir durum yok. Servis de bunu bilemeyeceğine göre garanti kapsamına almaz.




  • kayhansoylukan kullanıcısına yanıt
    evet aldım
  • volkan3156 kullanıcısına yanıt
    sende sakatlanırsan indirimli araba alabilirsin belki başına gelir birgün !!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: duggac


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Debriyaj sistemi sarf malzemesidir ve hiçbir zaman hiç bir markada garanti kapsamına girmez. Kişinin sürüş tarzına göre çok kolay şekilde aşınıp ömrü kısalabileceği için servisler haklı olarak ganrati kapsamına alınmaz. Ha lastik ha debriyaj farkı yok.

    öyle bir şey yok bir arkadaşım baskı balata ve volanına kadar garantiden değiştirdi. araç 35 bin kmde garantili.

    bu tarz durumlarda maalesef servisin altını üstüne getirmek telefonla nissan merkezi arayıp sövmek gerekiyor. Türkiye'de işler bu şekilde yürür tamam dersen binerler üzerine.

    Bir arkadaşımı geçeceksin. Kendin git bakalım servise baskı balata bitti garantiden değiştirin diye değiştirmezler. Araçta anormal kısa sürede baskı balata, volan arızası olursa ve bu son bakımdan çok kısa süre gerçekleşmişse belki sistemden kaynaklanacağına göre biraz zorlamayla işlem yapabilirler, montaj sıkıntısı baskı plakası üretim hatası vs gibi. Ancak normal durumlarda nasıl fren balatan bitince garantiden değiştirin diyemiyorsan baskı balatada aynı şeyi yapamazsın. Çünkü her şey tamamen senin sürüş tarzınla alakalı, aracın nerede ne koşulda sürüldüğüyle alakalı. Adam alır 100bin km sorunsuz kullanır, öbür apaci gelir 5000kmde bitirir balatayı şaşırılacak bir durum yok. Servis de bunu bilemeyeceğine göre garanti kapsamına almaz.

    kardeş kendim gittim zaten arkadaşımla beraber aynı araca sahibiz. gözümle görmesem yazmam ama dediğim gibi yüksek çıkmazsan hayatta garantiye almıyorlar.

    kullanım tarzından biten balatayı zaten değiştirmezler benim demek istediğim kullanıcı hatası olmayan durum. yoksa sileceği biten garanti kapsamına sokmak ister. durumun iyi analiz edilmesi gerekir.




  • anladığım kadarıyla araç manuel..

    otomatik olsaydı, başka firmalarda olduğu gibi, otomatik / yarı otomatik şanzımana dışardan müdahale edilmediği için iyi niyet göstergesi vs garanti kapsamına aldırılabilirdi..

    Ancak bu 13.000 km yolda yukarda da arkadaşlar bahsetmişler, volan'ı yiyecek kadar nasıl araç kullanıldıysa Onu da işin ustalarına sormak lazım..

    yani manuel araçta 5000 km'de de bu söyledikleriniz değişebilir, tamamen kullanıma bağlı,

    2. viteste aracı kaldırmaya çalışmak, yukarda da belirtilmiş; geri viteste iken yokuş aşağı bir yerden geri geri çıkmaya çalışmak vs..

    bunlar çok zarar veren şeyler,

    25 senelik şöförlüğünüze laf edemem, haddim değil..

    ama aracı bi an başka birilerine verdiyseniz, aracı birden fazla kişi kullanıyorsa da bu malzemelerin bozulması olası..

    Otomatik araçlara çamur atan arkadaşlar! demek ki manuel araçlarda da sorun çıkabiliyor değil mi?




  • liebermann L kullanıcısına yanıt
    2015 model Nissan Qashqai Platinum Premium 13.500 kilometrede olan oğlumun adına kayıtlı engelli aracım debriyaj baskı balatası arızası ile Sinop / Ayancık .çangal arasında ailemle birlikte yolda kaldım çekici yardımı ile en yakın Samsun Asal Otomotiv servisine yönlendirildi yapılan tespitlerde! Debriyaj baskı balata seti ve daha önemlisi volant dişlisi de zarar görmüş ancak aracım garanti kapsamında olmasına rağmen kullanıcı hatası deyip bana 8.000 TL fatura çıkardılar.

    Nissan müşteri hizmetlerini aradım geri döndüler arızanın garanti kapsamına alamayacaklarını söylediler biz neden sıfır araç alıyoruz ki! Not 25 yıldan beri araç kullanıyorum 4 tane sıfır araç 2 tane ikinci el araç olmak üzere Nissan'a kadar hiç böyle bir problem yaşamadım gerçekten hatalı olsam kabul edeceğim! Borç para bularak aracımı yaptırmak zorunda kaldım 4 günde Samsun'da kaldım! Bütün yasal haklarımı kullanacağım! bu arada aranıza yeni katıldım donanım haber üyelerinede slm olsun nissanda benzer proplem yaşayan arkadaş oldumu yasal olarak nasıl bir yol izlememiz gerekiyor bilgisi olan arkadaş varsa paylaşımda bulunursanız sevinirim tşk


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi şevketarda -- 13 Ağustos 2017; 9:49:26 >




  • mr.big kullanıcısına yanıt
    tşk aynen katılıyorum size bende sizin düşüncelerinizin dogrultusunda mücadele vermeye çalışıyorum bu firmaların hiçmi hatalı ürünü olmaz !!ben kendimden eminim !!ama bazı arkadaşlar sanki firma sahipleri gibi!! yarın sizin başınıza aynısı gelse merak ediyorum nasıl bir düşünceniz olur..
  • Du Hast D kullanıcısına yanıt
    PARÇALARI ALDIM
  • quote:

    Orijinalden alıntı: şevketarda

    PARÇALARI ALDIM

    parçaların detaylı fotoğraflarını paylaşırsanız naçizane tecrübeli bir göz ile bakabilirim.
  • NİSSAN DEBRİYAJ BASKI BALATA VOLANT ARIZASINI GARANTİYE SOKMADI
    NİSSAN DEBRİYAJ BASKI BALATA VOLANT ARIZASINI GARANTİYE SOKMADI



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi şevketarda -- 12 Ağustos 2017; 14:55:43 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Debriyaj sistemi sarf malzemesidir ve hiçbir zaman hiç bir markada garanti kapsamına girmez. Kişinin sürüş tarzına göre çok kolay şekilde aşınıp ömrü kısalabileceği için servisler haklı olarak ganrati kapsamına alınmaz. Ha lastik ha debriyaj farkı yok.

    Bu yorum ve benzerleri için konuşuyorum.
    Baskı balata volan sarf malzemesi değildir.
    Otomobilde sarf malzemesi benzindir, lpgdir, mazottur.
    Arabamın benzini bitti diye servise gitmezsiniz, garantiye sokmaya çalışmazsınız.
    Otomobil belirli ömre sahip parçalardan oluşur. Baskı balata volan lastik de bunlardan biridir.
    13.500 km'de baskı balatası biten bir araçta kasıt yoksa imalat hatası vardır.
    Böyle kabullenilmiş çaresizlikler sebebiyle yurt dışında gayet güzel garantiye girebilecek durumlar bizim ülkemize has olarak kullanıcı hatası diye nitelendiriliyor.
    Baskı balata volan grubunda bu arızaya sebep olabilecek belki 20 tane parça var.
    Bunlardan biri arızalı olamaz mı en başından beri. Elbette olabilir.
    Kullanıcı hatası burada en son sırada yer alır.
    %100 garantiden değişmelidir. Gerekirse mahkemeye gidilmelidir.

    Ayrıca baskı balata aşınmış olsa zamanla kendini belli ederdi.
    Böyle birden bire lak diye yolun ortasında kalmazsın.
    Biraz mantık yürütün.
    134.000 km'de aracımın baskı balatası bitmemişti. Bilyası dağıldı, o halde bile kullanmak durumunda kaldım 500 km kadar. Bağıra bağıra gitti araba ama yolda kalmadı.
    Kesinlikle bir arıza var ve bunun sebebi kullanıcı olamaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi C4_1400 -- 12 Ağustos 2017; 13:38:50 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: şevketarda



    NİSSAN DEBRİYAJ BASKI BALATA VOLANT ARIZASINI GARANTİYE SOKMADI

    Bu baskı balata bitmesine veya kullanıcı hatasına benzemiyor.
    Hem volan hem baskının yüzeyi çok kötü deforme olmuş, dalga dalga olmuş resmen.
    Sanki araya bir parça kaçmış gibi duruyor.
    Kullanıcı balatayı bitirmek dışında böyle bir hasar veremez ki.

    Hocam bir de 8.000 tl nedir. Emin misiniz bu rakamdan. Parçaları toplasan 1.000 lira etmez.

    Ayrıca çıkan parçalar eksik. Bilya nerede. En önemli parça bu. Bilyanın sağlam olması gerek. Bilya dağıldıysa zaten kullanıcı hatası olamaz.
    Balata dengesiz basmış gibi duruyor. Sağ alt resme bakınca iki adet perçin parlamış. Diğerleri öyle değil.
    Dengesiz basmaya işaret ediyor.
    Muhtemelen bilya dağıldı ve bilyanın parçaları hem volanı hem baskı plakasını bozdu.
    Eksik kalan tüm parçaları isteyin.
    Ayrıca 8.000 tl olamaz bu işin bedeli.

    Balatanız da yepyeni duruyor. Üzeri parlamamış bile.
    Biten balatayı hiç bilmeyen biri bile anlar. Yüzeyi parlak olur ve incelir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi C4_1400 -- 12 Ağustos 2017; 14:23:14 >




  • nissan bu servis olayını anladığım kadarıyla fazlasıyla abartıyor forumda defalarca örneğini gördük.8 bin tl nedir yahu . Umarım bir çözüme kavuşturursunuz geçmiş olsun
  • Sizin düşüncelerinize Aynen katılıyorum ne demek garantiye girmez Bu resmen ayıplı bir ürün olduğunu düşünüyorum Ama bazı arkadaşlar şirket yetkilisi gibi yorumlar yazıyor!! Daha önce belirttiğim gibi aracı aykırı bir kullanımda bulunmadım benden başka da hiçbir kimse kullanmadı oğlumun adına kayıtlı engelli aracıdır yasalara göre kullanamaz zaten!! Olayın olma noktasında Avrupa'da yaşayan İzin dönüşü iki arkadaşla görüştüm 13500 kilometrede bir aracın normal şartlarda debriyaj balatasının bitmesini mümkün olmayacağını Hiç canını sıkma garantiden kesin değiştirirler diye yorumda bulundular aynısı bizde olsa kesin garantiden değiştiriyorlar dediler !! ama bizde maalesef sistem kişiye özel.. Bu parçaların fiyatlarını daha önce belirttiğim gibi Samsun Asal Otomotiv servis 8000 TL den 6000 TL ye indirdiler başka seçenek olmadığı için yaptırmak zorunda kaldım özel servislere yaptır saydım yasal bir işleme koyma imkanınız olmayabilir di!!







    parçaların arka kısımları !!



    NİSSAN DEBRİYAJ BASKI BALATA VOLANT ARIZASINI GARANTİYE SOKMADI



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi şevketarda -- 12 Ağustos 2017; 18:2:20 >




  • bluENight kullanıcısına yanıt
    tşk
  • şevketarda Ş kullanıcısına yanıt
    Bilya eksik hocam.
    Onun haricinde başka eksikler de olabilir.
    Kesinlikle duruma itiraz edin.
  • şevketarda Ş kullanıcısına yanıt
    NİSSAN DEBRİYAJ BASKI BALATA VOLANT ARIZASINI GARANTİYE SOKMADI
  • C4_1400 C kullanıcısına yanıt
    Bu modeller hidrolik sistemle çalışıyor alt merkez deyi geçiyor bu son paylaştığım parça bu





    NİSSAN DEBRİYAJ BASKI BALATA VOLANT ARIZASINI GARANTİYE SOKMADI
  • mob411 kullanıcısına yanıt
    tşk forumda yeniyim başlığı hatalı telaffuz kullanmışım Evet doğruladım sanıyorum😄
  • C4_1400 C kullanıcısına yanıt
    Tüketici mahkemesine maddi manevi dava açıyorum bakacağız sonuç ne olacak oradan bir soruç çıkmazsa normal mahkeme açacagım..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi şevketarda -- 12 Ağustos 2017; 17:15:57 >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.