Şimdi Ara

NISSAN ALMERA KLÜBÜ (386. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
28.184
Cevap
201
Favori
1.718.787
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 384385386387388
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vipmail123

    quote:

    Orijinalden alıntı: volverin33
    sadece 0.95 mm lik ngk bujilerin verilerini bekliyoruz. 2500-4000 arası vites değişimleri daha doğru sonucu verecektir bizim için.

    Ben arada 7.000rpm'e çıkarak onu dengelerim.

    Bugün bende sentille 0.95 mm yaptım. Tırnak aralığı 1.1 den daha fazlaydı. Ben üstten bastırdım tırnağın, ayarı o şekil yaptım. Tork anahtarı felan elimde yoktu. Sen aralığı elle mi tork anahtarı ile mi yaptın-yaptırdın?
    Acaba Lpg kalibrasyon ayarı felan yaptırdın mı daraltma işlemi sonrası. Şimdilik test etme imkanım olmadı ama titreme vs olmadığına göre işlem hatası yok ssayılır şimdilik.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volverin33
    Bugün bende sentille 0.95 mm yaptım. Tırnak aralığı 1.1 den daha fazlaydı. Ben üstten bastırdım tırnağın, ayarı o şekil yaptım. Tork anahtarı felan elimde yoktu. Sen aralığı elle mi tork anahtarı ile mi yaptın-yaptırdın?
    Acaba Lpg kalibrasyon ayarı felan yaptırdın mı daraltma işlemi sonrası. Şimdilik test etme imkanım olmadı ama titreme vs olmadığına göre işlem hatası yok ssayılır şimdilik.


    Tepesine vura vura yaptım.

    LPG kalibrasyonu yaptırma ihtiyacı hissetmedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vipmail123

    quote:

    Orijinalden alıntı: volverin33
    Bugün bende sentille 0.95 mm yaptım. Tırnak aralığı 1.1 den daha fazlaydı. Ben üstten bastırdım tırnağın, ayarı o şekil yaptım. Tork anahtarı felan elimde yoktu. Sen aralığı elle mi tork anahtarı ile mi yaptın-yaptırdın?
    Acaba Lpg kalibrasyon ayarı felan yaptırdın mı daraltma işlemi sonrası. Şimdilik test etme imkanım olmadı ama titreme vs olmadığına göre işlem hatası yok ssayılır şimdilik.


    Tepesine vura vura yaptım.

    LPG kalibrasyonu yaptırma ihtiyacı hissetmedim.

    Teşekkür ederim. Bende tepesine vura vura yaptım çünkü bastırdıktan sonra.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volverin33 -- 20 Nisan 2012; 18:38:06 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 66adem66


    quote:

    Orijinalden alıntı: volverin33

    quote:

    Orijinalden alıntı: 66adem66

    Çok acil yardım lütfen 9 aydır 2004 model romano lpg lı yüzbinde tekna kullanıyorum yağı suyu baskı balatasi filtreleri yeni aracimin ilk defa acil bir sekilde uzun yola çıkmam gerekti bugün başta 200 km kadar herşey yolundaydi ama sonra durduk yere araç cekisten düşmeye başladı ve arıza lambasi yakti ve adeta surundurdu beni dumduz yolda devir 1500 u geçmez oldu 5. Viteste hız 50-60 vites kucultuyorumyine olmuyor basıyorum basıyorum gitmiyor koca almera yalan oldu benzine aldım yine aynı gitmiyor gitmiyor araçta 2 çocuk ve hanım olmasa bırakıp otostop çekecem nerdeyse benzinde ortalama tüketim 8.31 görünüyor aklıma gelen nedenler
    1; hava ve yağ filtreleri yeni ama orjinal deiller sanayide değiştirmidtim
    2. Bujilerin durumunu bilmiyorum
    3. Formda okuduğum kadarıyla yüzbinden sonra bu katalitik in ustundeki sensör mu ne varmış erişmesi gerekiyormys
    Bunlardan başka da aklıma bişey gelmiyor şu anda kayserideyim 4 g ün kalıp geri donecem bu araba bu haliyle yolda kör beni acaba ne yaptirmam gerekiyor kayseriden formda almera cilar varsa hangi ustayi önere bilirler lütfen bi yardım edin iyi geceler...


    ya krank pozisyon sensörü ya da debimetre. obd cihazına sokmadanda anlaşılmaz.

    Bugun obd cihazina baglayabildim aracimi beklenmedik bit sekilde katalitik sorunu verdi oysaki ben debimetre bekliyordum neyse sildik arıza lambasibi belirgin bir duzelme oldu sonra debimetre yi sokup temizlettim bujilere baktirdim ucu kararmis daha öncesini bilmedigim için değiştirmek istedim ngk 63 76 LFR 5A-11 kodlu buji taktirdim bilmem doğru mu yaptım gittiğim servis Nissan özel servisti kayseride orjinal hava filtresi istedim gerek yok seninkinden farkı olmaz dedi ısrar ettim sanayiiyi alt üst ettim bushcar servisi dahil orjinal yagli filtre bulamadım ama ilk fırsatta servisinden alacam neyse tekrar cihaza bağladılar kompresor oranlarını olctuler degerler normal bişey yok araçta dediler bakalım artık tekrar nuksetmez inşallah bu katalitik nedir ne yapmam gerekir tamiri ve değişimi mümkünmudur.


    Bugün 200km kadar uzun yolda deneme fırsatı buldum gözüm hep arıza lambasindaydi şükür yanmadi ama bir gariplik var sanki yokuş çıkarken 5.viteste dip gaz basıyorum 3000 devirde 130 basıyor aynı yokuşu inerken 3500-4000 devirde 120 yi zor görüyor yol boyunca çoğu zaman pedal paspasa yapışık geldim araç hiç 4000 deviri ve 140 km hızı görmedi enteresan bi şekilde yakit 7.91 görünüyor aklıma takılan
    1.lpg de bu oran normalmi
    2.bu araç neden hizlanmiyor
    3. Arıza kodu olarak çıkan Katalitik problemi oksijen sensörlerinden olabilirmi
    4. Eğer oksijen sensörleri arizali ise ayrıca belli olmasi gerekmezmiydi
    5. Bu sensörlerin arızalı olup olmadıgini baska nasıl anlarim
    YARDimlariniz için şimdiden teşekkür ederim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • agrasif kullanımla lpg de yol bilgisayarının gösterdiği oran 10,8 ama filtre sesi duymak ve benzinin yakmanın verdiği sıkıntıdan sonra lpg de gaza basmanın özgürlüğünü kullanıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Çağrı Kendigül- 07 -

    quote:

    Orijinalden alıntı: hasan70

    quote:

    Orijinalden alıntı: Çağrı Kendigül- 07 -

    quote:

    Orijinalden alıntı: hasan70

    quote:

    Orijinalden alıntı: Alphaville85

    quote:

    Orijinalden alıntı: hasan70

    forumdaki herkese teşekkürler....çok faydalı bir iş yapıyorsunuz...2,5 yıldır almera kullanıyorum ilk defa şehir içi 100 km yaktığı ortalama yakıt miktarını öğrenebildik..
    ilk zamanlrda 8,51 civarı idi bu aralr herne değişti ise 9,21 civarı çıkıyor...araç lpg li...

    stepnenin bulunduğu bölgeye su girmiş...havalr biraz yağmurlu idi ozaman girdi herhalde...bu su oraya nerden nasıl girdi anlayamadım ...

    bu normal bişey olmasa gerek , yapılması gereken nedir yardımcı olursanız sevinirim......

    Stepne yuvasinda delik falan vardir ozellikle curumus bir yer olabilir veya tabanda yoksa bagaj kapagi lastiklerini bir kontrol edin ordan sizmis olabilir ama bagaj halisini falanda elle yoklayin islaklik varmi diye.

    Su biriken yeri iyice kurulayin ve hatta bagaji bosaltip bir bakin islkalik baska yerde varmi diye. Eger paslanan yer olmus ise pasta ile cikarin.

    Zamaninda bizim aracinda arkasinda su tasirken bidonun biri tam kapanmamis hafif kacirmis neyse sildik fakat tam koltuk arkasini unutmusuz pas yapti. Bende daha sonra pasta ile silip yok etmistim.

    çürümüş herhangi bi yer yok ...girebilceği bir yerde yok ama bagaj halısı ıslak tı evet.tahtasıda epey ıslanmış.ama renkli bir sıvı camsuyu akmış diye yorumlamıştık.konta plakta mavi renler oluşmuş...camsuyunun ağzı iyi kapalı ama ..içindeki su da yağmuy suyu gibi bi suydu...kokladım ...camsuyu değildi...nerden nasıl girdi hala anlayabilmiş değilim girebilceği bir yer yok...bagajda su taşımadım...neyse biraz bi takip ediyim yağmurlarda falan girecekmi....

    BU ARADA BAŞKA BİR SIKINTIM DAHA VAR....MERSİN İN MUT İLÇESİNDEN KARAMANA SEYAHAET EDERKEN YOKUŞ ÇIKMAYA BAŞLADIKTAN SONRA
    ARABANIN İÇİNE LASTİK KOKUSU GELMEYE BAŞLIYOR.. LASTİK BİR YERE SÜRTÜYOR SANKİ....2 KEZ YAŞADIM BUNU...1 AY ÖNCE GİTTİĞİMDE KIŞ LASTİĞİ VARDI ÜZERİNDE ARKA KOLTUKTA ANNEM ÖN KOLTUKTA EŞİM VE BAGAJDA 15 -20 KG LIK BİR YÜK VARDI.(ZEYTİN YAĞI). BAŞKA HİÇ BİŞEY YOKTU..BU GÜNDE YİNE AYNI YÜKLERLE YAZ LASTİĞİ İLE AYNI SIKINTI YI YAŞADIM..VE HEP AYNI YERLERDE OLUYOR....MUTTAN KARAMAN İSTİKAMTİNDE İLK 25 KM LİK YERDE....GERİSİNDE OLMUYOR ....TAM YOKUŞ ÇIKILAN YERLERDE OLUYOR SANKİ....ACABA AMOTİSÖRLERDENMİ KAYNAKLI.....

    Arabanı düz bir zeminde durdur altına eğil ve egzoz borusu ile kartelin bulunduğu noktalara göz at. Yağ birikintisi var mı yağ sızmış mı ? Egzoz borusunun olduğu bölümlerde siyah ıslak yağ var mı kontrol et. Eğer yağ sızdırmışsa o bölümlere temas ediyorsa yokuşlarda veya düz yolda motora fazla yük bindiği için egzoz borusu ve motorun alt kısımları normale göre daha çok ısındığı için o aşırı ısınan bölümlere temas etmiş olan yağ yanmaya başlar lastik veya plastik boru yanıyormuş gibi yanık kokusu oluşturur koku ön taraftan gelmez genelde arabanın altından kenarlardan dışarı doğru gelmeye başlar, bi kontrol et alt kısımları.
    2. bir neden ihtimal ise ; debriyaj baskı balatan bitmiş olabilir. Bunu anlamak için öncelikle araban kaç km de onu söylersen net birşey söylemek için iyi olur.

    araç 75 000 km de .42 000 de aldım ben ve ben hiç değiştirmedim.. ocak ayında yağ değişiminde değiştirmeyi düşünmüştüm sonra vazgeçtim....zamanı gelmiş olabilir...



    gerçekten motor yağını değiştirmeden 33.000 km yol mu gittin ? hatta birde aldığın zaman kaçta değiştirlimiştir tahminimce 35 bin km aynı yağ ile gitmişsin. Yazık ediyosun o almera'ya çok acıdım .

    motor yağını her 10 000 de ve 13 000 de değiştirdim....hatta bor katkısıda koydurmuştum..değiştirmediğim şey baskı balata...benden öncede değişip değişmediğini bilmiyorum...ustalara gösterdim aldığımda iyi dediler...baskı balatam ötüyordu hep..varsın ötsün ötüyor diye baskı balata değişmez dediler...milli servet değiştirme dediler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: valiante

    Belki birilerine yardımı olur diye ufak bir çalışma...




    arkadaslar resimdeki sogutma suyu haznesi diye gecen kısım bende nerdeyse bosalmıs dibinde cok az bişi kalmıs.

    oraYA ne koymam gerekiyor acaba ?

    bazen deviri cok yuksellttigimde. camurdan cıkmak için falan tekerlekler bosa dondugunde sanki yanık kokusu gibi bişey geliyor kaputun altından bununla alakalı olabilir mi. sanki zorlamadanda geliyormus gibi hissetmeye basladım bu koku. bana oyle de geliyor olabilir.

    acaba o bosalan yere ne koymam gerek. saf su ve antifriz mi ? yoksa baska bişeymi? direk doldurmamda sakınca yoktur ehrhalde




  • quote:

    Orijinalden alıntı: askinmutlu

    arkadaslar resimdeki sogutma suyu haznesi diye gecen kısım bende nerdeyse bosalmıs dibinde cok az bişi kalmıs.

    oraYA ne koymam gerekiyor acaba ?

    bazen deviri cok yuksellttigimde. camurdan cıkmak için falan tekerlekler bosa dondugunde sanki yanık kokusu gibi bişey geliyor kaputun altından bununla alakalı olabilir mi. sanki zorlamadanda geliyormus gibi hissetmeye basladım bu koku. bana oyle de geliyor olabilir.

    acaba o bosalan yere ne koymam gerek. saf su ve antifriz mi ? yoksa baska bişeymi? direk doldurmamda sakınca yoktur ehrhalde

    Sogutma sivisinin eksilmesi normal bisey degil. Buyuk ihtimalle aracinizda bir yerden kacak var. Ozellikle hortum kelepcelerinin oldugu yerlere bakin veya radyatoru bir inceleyin. Eksilen sivi yerine max cizgisine kadar saf su+antifiriz ekleyin. Yari yariya olacak sekilde yapabilirsiniz. Fakat bizim araclarin antifirizi bildiginiz benzicide satilan antifiriz degil. L2N olarak gecer yesil renklidir.




  • Arkadaşlar 2003 Almera Luxury almak üzereyim.
    daha önce hiç bilmediğim bir araç olduğu için sorularım olacaktı yardımcı olursanız sevinirim.
    1-aracın sahibi 2 hava yastığı olduğunu söyledi luxury donanımda 4 hava yastığı olmuyormu?
    2-araç 93 binde fakat direksiyonu çok yıpranmış gördüm,ama ön konsol ve döşemeleri temiz.direksiyonu çabukmu yıpranıyor?
    3-araç kaç beygir ve torku kaç?
    4-bu araçta dikkat etmem gereken hususlar nelerdir?hava filtresinin orjinal kullanılması gerektiğini okumuştum.
    5-araçta lpg var önerebileceğiniz buji markası varmı?
    hepinize teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cüneyttan -- 22 Nisan 2012; 1:01:09 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cüneyttan

    Arkadaşlar 2003 Almera Luxury almak üzereyim.
    daha önce hiç bilmediğim bir araç olduğu için sorularım olacaktı yardımcı olursanız sevinirim.
    1-aracın sahibi 2 hava yastığı olduğunu söyledi luxury donanımda 4 hava yastığı olmuyormu?
    2-araç 93 binde fakat direksiyonu çok yıpranmış gördüm,ama ön konsol ve döşemeleri temiz.direksiyonu çabukmu yıpranıyor?
    3-araç kaç beygir ve torku kaç?
    4-bu araçta dikkat etmem gereken hususlar nelerdir?hava filtresinin orjinal kullanılması gerektiğini okumuştum.
    5-araçta lpg var önerebileceğiniz buji markası varmı?
    hepinize teşekkür ederim.

    1 : 2000-2003 arası tüm almera Luxury modellerinde 4 hava yastığı mevcut.

    2 : Direksiyon aşınması normal çünkü direksiyon derisi çok yumuşak ve çabuk aşınmalara maruz kalacak düzeyde yapılmış o yüzden cabuk aşınabiliyor. geçen hafta bende 1. dereceden yakın akrabama 2001 almera luxury aldım 133bin km yol yapmış ve direksiyonu dediğin gibi çok aşınmış durumdaydı.

    3 : 1.5 16V motor > ( 5600Rpm de 90Hp (beygir) güç üretiyor maximum tork : 130Nm.

    4 : aracı almadan önce tüm fonksiyonlarının çalışıp çalışmadığını kontrol ettir. İyi bir ustaya göster arabanın hangi bölgelerinde boya var kaç parça ve hangi parçalar değişmiş. özellikle ön kaputun altındaki motor bölümündeki ana şasileri kontrol ettir darbe almış mı almamış mı bunları kontrol ettir. Motorda yağ kaçakları var mı direksiyon kutusunda yağ kaçakları var mı kontrol ettirmeyi mutlaka unutmamalısın. Ve debriyaj baskı balatanın değişip değişmediğini öğren, çünkü değişmemişse aracın km sine bakılırsa değişme zamanı çok yakın diyebilirim nerden baksan baskı balata değişimi en az 400 tl civarında bi masraf demektir. Direksiyon kutusu yağ kaçırıyorsa tamiri en aşağı 300 tl civarında.

    5 : Bujilere gelince lpg var ise NGK ve BOSCH markalarının Lpg bujileri var bunları tavsiye ediyorum sana. Veya orjinal NGK bujisi al tırnak aralığını 0.9mm-1.0mm yaptır sentil kullanarak. Orjinal kullanılan bujilerin tırnak aralığı 1.1mm-1.2mm arasındadır. Ama almışken LPG Bujisi al. Hava filtresi ise orjinal kullanmanda fayda var doğru duymuşsun. Ama illa şart değil orjinal kullanman, çok kaliteli hava filtreleri var mesela yine Bosch marka almera için hava filtresi var bunu da kullanabilirsin.




  • Slm arkadaşlar. Benim almera"mda da NATS güvenlik hatası problemim var. Bu sorunu izmit'ten çözen birisi var mı??? Yardımlarınız için şimdiden çook teşekkürler...
  • arkadaslar benim aracım 80000km de .araba 2 senedir bende normal bakımının dısında bir islem yapmadım.Çok şükür bir arıza vermedi.Forumu devamlı takip ediyorum .Bu maf sensörü,oksijen sensörü vediğer sensörlerden hep bahsediliyor .bunları yenilemelimiyim veya temizlenir mi ayrıca motordaki yerleri nerededir.Şema olarak bir arkadaşım gösterebilirse çok sevinirim .yorumlarınızı bekliyorum
  • İyi pazarlar sevgili almeraci dostlar almeramda bir sorun mevcut yardimci olurmusunuz? Gecen carsamba sabah saat 7,00 civari ise gitmek icin arabayi calistirdim bir sure rolantide calisip gaza gecene kadar herzamanki gibi bekledim. Sonra siteden cikar cikmaz arabanin 1500 devri gecmedigini gordum ve ayni anda ariza lambasi yandi benzine aldim degisen bisey olmadi stop edip tekrar marsa bastim lamba yaniyo ancak sorun duzelmisti. Cuma gunu sanayiye gittim ariza lambasini sonduren kalfa herhangi bi sorun olmadigini herhangi bir temassizliktan kaynakli olabilcegini soyledi. Ayni sey bugun saat 13,00 gibi tekrarladi ve 3-4 kere stop edip calistirdigimda kendine geldi ariza lambam yaniyor. İlk marsla beraber gaz verince gazi yiyor ancak ikinci kes gaza basinca devir 1500 gecmiyor. Oksijen sensorumu problem?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m_alpay

    İyi pazarlar sevgili almeraci dostlar almeramda bir sorun mevcut yardimci olurmusunuz? Gecen carsamba sabah saat 7,00 civari ise gitmek icin arabayi calistirdim bir sure rolantide calisip gaza gecene kadar herzamanki gibi bekledim. Sonra siteden cikar cikmaz arabanin 1500 devri gecmedigini gordum ve ayni anda ariza lambasi yandi benzine aldim degisen bisey olmadi stop edip tekrar marsa bastim lamba yaniyo ancak sorun duzelmisti. Cuma gunu sanayiye gittim ariza lambasini sonduren kalfa herhangi bi sorun olmadigini herhangi bir temassizliktan kaynakli olabilcegini soyledi. Ayni sey bugun saat 13,00 gibi tekrarladi ve 3-4 kere stop edip calistirdigimda kendine geldi ariza lambam yaniyor. İlk marsla beraber gaz verince gazi yiyor ancak ikinci kes gaza basinca devir 1500 gecmiyor. Oksijen sensorumu problem?

    Arıza lambası söndürme prosüdürü imzadaki sitede mevcut zaten.

    Keşke arıza kodunuda öğrenseydin. Arıza kaydı tekrarlamışsa bir arıza olduğu kesin. Aracın altından darbe vs almışsa-almamışsada krank sensörü soketi gevşemiş, yerinden oynamış, oksitlenmiş, diş derinliği açılmış vs olabilir. Motor bloğundaki ateşleme rölesi oksitlenmiş ya da yerinden oynamış ateşleme problemindende olabilir. Gaz pedal sensörü bir şekil uyku moduna geçmişte olabilir. Boğaz adaptasyonuyla alakalıda olabilir. Yanında kronometre bulundurup ''consult olmadan arıza kaydı silme ve consult olmadan boğaz adaptasyonu yapma ''her iki prosüdürü uygulamanı tavsiye ederim. imzadaki sitede ''almera mistik özellikler'' başlığı altında mevcut.

    Sayın çağrıgül'ün boğaz adaptasyonu konusunda Almera güvenlik sistemi kısa sürede birkaç kez devreye girince ateşleme-yakıt sistemi ile alakalı sensör verilerinde ecunun o anki veriyle alakalı kendisini tedbir amaçlı kilitlediğinide öğrenmiş olduk. Her iki prosüdürü uygulamanın bir zararı olmaz. Düzelme olmazsa obd cihazına sokup arıza tespiti yapacaksın. Neticede doldur boşalt taktiğiyle işlem yapmak zaman ve nakit kaybından başka bir şey değildir.

    Oksijen sensörü ile alakalı arıza kendisini oldukça zengin yakıt ama fakir karışım arıza kaydıyla belli eder. Katalitik arızasınada yol açar ama aracın 1500 deviri geçmesi gerekir. Çok yakar hem benzinde hem lpg'de o zaman. Çiğ yakıt atar, koku yapar koku alman duyun keskinse anlarsın zaten. Egzozdan su atan aracın zaten Lambda sensörü iyi çalışıyordur.Eğer yağda suda eksilme yok, araç kısa süre içinde yıkanmamışsa.

    Sabah aracı çalıştırdıktan sonra lpg'ye geçinceye kadar bekletmek doğru bir kullanım tarzı değil. Soğutma sisteminde bir sorun yoksa Almera için +4 C ve üzeri hava şartlarında 30 saniye mükemmel şekilde yeterlidir. Daha soğuk şartlarda 45 saniye oldukça uygundur. Araba ısınıncaya kadar 2500 rpm vites değişimleri almera için mükemmel ötesidir. Araç benzinde çalışırken motora kurum bağlatmaktan başka bir özelliği yok uzun süre rölantide bekleterek aracı ısıtmanın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alphaville85

    quote:

    Orijinalden alıntı: askinmutlu

    arkadaslar resimdeki sogutma suyu haznesi diye gecen kısım bende nerdeyse bosalmıs dibinde cok az bişi kalmıs.

    oraYA ne koymam gerekiyor acaba ?

    bazen deviri cok yuksellttigimde. camurdan cıkmak için falan tekerlekler bosa dondugunde sanki yanık kokusu gibi bişey geliyor kaputun altından bununla alakalı olabilir mi. sanki zorlamadanda geliyormus gibi hissetmeye basladım bu koku. bana oyle de geliyor olabilir.

    acaba o bosalan yere ne koymam gerek. saf su ve antifriz mi ? yoksa baska bişeymi? direk doldurmamda sakınca yoktur ehrhalde

    Sogutma sivisinin eksilmesi normal bisey degil. Buyuk ihtimalle aracinizda bir yerden kacak var. Ozellikle hortum kelepcelerinin oldugu yerlere bakin veya radyatoru bir inceleyin. Eksilen sivi yerine max cizgisine kadar saf su+antifiriz ekleyin. Yari yariya olacak sekilde yapabilirsiniz. Fakat bizim araclarin antifirizi bildiginiz benzicide satilan antifiriz degil. L2N olarak gecer yesil renklidir.



    Fakat bizim araclarin antifirizi bildiginiz benzicide satilan antifiriz degil. L2N olarak gecer yesil renklidir.

    po nun antifiriizini döktük rengi yeşil ama ln2 diye bişey yazmıyor üzerinde...sıkıntı olurmu acaba...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: toni74

    arkadaslar benim aracım 80000km de .araba 2 senedir bende normal bakımının dısında bir islem yapmadım.Çok şükür bir arıza vermedi.Forumu devamlı takip ediyorum .Bu maf sensörü,oksijen sensörü vediğer sensörlerden hep bahsediliyor .bunları yenilemelimiyim veya temizlenir mi ayrıca motordaki yerleri nerededir.Şema olarak bir arkadaşım gösterebilirse çok sevinirim .yorumlarınızı bekliyorum

    İmzadaki siteyi sizler için sizlerin yardımıyla oluşturduk. Okumadan, eleştirmeden, yorumlamadan, sizlerin desteği olmadan nasıl en iyiye ulaşabiliriz ki?
    Bu sorduğun tüm soruların cevabı fazlasıyla mevcut sitemizde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karasu2

    Slm arkadaşlar. Benim almera"mda da NATS güvenlik hatası problemim var. Bu sorunu izmit'ten çözen birisi var mı??? Yardımlarınız için şimdiden çook teşekkürler...

    Nats güvenlik sistemiyle probleminizi iyi bir ''imbolizier anahtarcı'' çözebilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volverin33

    quote:

    Orijinalden alıntı: karasu2

    Slm arkadaşlar. Benim almera"mda da NATS güvenlik hatası problemim var. Bu sorunu izmit'ten çözen birisi var mı??? Yardımlarınız için şimdiden çook teşekkürler...

    Nats güvenlik sistemiyle probleminizi iyi bir ''imbolizier anahtarcı'' çözebilir.

    Evet ama İzmit'te aynı sorunla karşılaşan arkadaşlar nerde sorunu çözmüşler ? Yardımcı olabilirseniz....
  • Pederin nissan almerasının yağ değişim vakti gelmiş. Tavsiye edeceğiniz yağ marka - modeli var mı?

    Alıntı yaparak cevap verirseniz çok sevinirim
  • Bu arada Almeranın son versiyonu...
    http://www.nissan-global.com/EN/NISSAN/SUNNY_VERSA_ALMERA/
  • 
Sayfa: önceki 384385386387388
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.