Şimdi Ara

..:: NFS:Underground 2 ::..

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
101
Cevap
0
Favori
3.785
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki

..:: NFS:Underground 2 ::..


(En Son Oy Tarihi: 1.08.2012)
Giriş
Mesaj
  • merak ettiğim bir konu herkes seçeneğini mesaj olarak da yazarsa çok iyi olacaktır...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sca®fa©e -- 17 Kasım 2004, 17:39:09 >



    _____________________________
    Core 2 Duo 6750 | ASUS P5B | 2 GB DDR 2 | TA210 | ZyXEL P-661HW | sparkle 8800 GTS 320 mb | 19"Samsung 920n | SB AUDIGY 2 ZS | Megaworks THX 550 5.1

    ..:: ๑ scarface ๑ ::..
    ..:: TAKLİTLER ASILLARINI YÜCELTİR ::..
  • bence çok iyi olmuş...
    _____________________________
    Core 2 Duo 6750 | ASUS P5B | 2 GB DDR 2 | TA210 | ZyXEL P-661HW | sparkle 8800 GTS 320 mb | 19"Samsung 920n | SB AUDIGY 2 ZS | Megaworks THX 550 5.1

    ..:: ๑ scarface ๑ ::..
    ..:: TAKLİTLER ASILLARINI YÜCELTİR ::..
  • mükemmel olmuş seçeneği de olsaydı keşke
    _____________________________
    hmm
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bamkan

    mükemmel olmuş seçeneği de olsaydı keşke



    +1 gerçek gibi ya çok gaz oluyosun
    _____________________________
    www.klikal.com
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bamkan

    mükemmel olmuş seçeneği de olsaydı keşke


    çok iyi olmuş seçeneği o sınıfa giriyor zaten
    _____________________________
    Core 2 Duo 6750 | ASUS P5B | 2 GB DDR 2 | TA210 | ZyXEL P-661HW | sparkle 8800 GTS 320 mb | 19"Samsung 920n | SB AUDIGY 2 ZS | Megaworks THX 550 5.1

    ..:: ๑ scarface ๑ ::..
    ..:: TAKLİTLER ASILLARINI YÜCELTİR ::..
  • Çok güzl olmuş. Mükemmele az kalmış denilebilir. Bir de Gran turismoda ki gibi marka kupaları olsa ve daha çok pist olsa ortalığı darma duman eder. Serinin 3. oyunu böyle olur işallah. Ama EA dikkat edrseniz piyasada ki oyunların iyi şeylerini hep çalıyor tam anlamıyla. Midnighttan resmen çalıntıdır bu arabaların arkasında giderek nos doldurma. Hadi şehir içi trafik olayı Midtown Madnesstan hatta gta1 den beri varda bu kadar bariz, olmaz ama... Oyunda sevmediğim bir diğer özellik ise çok fazla arcade e kaçılmış olması. Arabaların hasar almaması en azından çarpma sonrası hızlarının düşmesi gibi bir durum yok. Çoğu virajda arabayı çevirmek yerine çarpıp döndürmek daha iyi. Oyunun artı yönleri ise grafikleri ve sesleri. Henüz ilkinin grafikleri soğumadan onun üstüne bu kadar çok detay koyup grafikleri geliştirebilmek başarıdır. Sesler ise klasik Nfs başarısı. Yalnız müziklerde gaz verici unsurlar eksik gibi.
    _____________________________




  • Ses olayını mukemmel yapmışlar :) arabayla birlikte sende gaza gelion :) ehe hele nos'u actin mi .. evde ucasim gelio uaeuhae
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Özellikle seslerine hasta oldum,bu sefer çok daha güzel yapmışlar
  • Beyler harika da bide kaza modellemesi olsa ve sehirde gidip arabamızı tamir ettirseydik o zaman diyecek laf kalmazdı.
    _____________________________
    32" Sony 32W705C | Asus Z170i | i7-6700K | 2x8GB | GTX 1070 | 1TB 850 Pro | CM V650 | Sony XBA-Z5
  • mukemmel grafıklerı harıka piksellerını actıgım zaman ekran kartım oyunu ucuruyor
    _____________________________
    MPG X870E CARBON WIFI

    AMD 7950X3D

    MSI 4060Tİ 16GB

    GSKILL 32GB (2X16GB) TZ5 Neo RGB Siyah DDR5 6400Mhz CL32 AMD EXPO Dual Kit Ram
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Soultrap

    Beyler harika da bide kaza modellemesi olsa ve sehirde gidip arabamızı tamir ettirseydik o zaman diyecek laf kalmazdı.


    o zaman oyun aşmış olurdu ama lisans sözleşmesi gereği firmalar izin vermediler..
    _____________________________
    Core 2 Duo 6750 | ASUS P5B | 2 GB DDR 2 | TA210 | ZyXEL P-661HW | sparkle 8800 GTS 320 mb | 19"Samsung 920n | SB AUDIGY 2 ZS | Megaworks THX 550 5.1

    ..:: ๑ scarface ๑ ::..
    ..:: TAKLİTLER ASILLARINI YÜCELTİR ::..
  • Daha iyi olabilirmis! seceneginide ekleseydiniz keske,
    birde modifiye arac dendiginde ilk akla gelenlerden Seat Leon NİYE YOK!
    _____________________________
    Then it comes to be
    that the soothing light
    at the end of your tunnel
    was just a frieght train comin' your way...
  • exellent
    _____________________________
  • İNANILMAZ...
    _____________________________
    "Söylediklerini onaylamıyorum, fakat ölümüne de olsa konuşma hakkını savunacağım..."

    Voltaire
  • Çok iyi olmuş, hele 280 civarı rampa aşağı nos'u bitene kadar açmak varya mütiş araç kesiciye geliyor ve her yer yem yeşil oluyor
    _____________________________
  • Arkadaşlar ben bu oyunda insanları ve blur efektini göremiyorum ne yapmam lazım???
    _____________________________
  • valla blur efektinden ne kastediyosun anlamadım ama nos'u köklediğin zaman MUHTEŞEM bi blur efekti çıktığı doğru...

    ama detayları düşürmüşsen, göremeyebilirsin
    _____________________________
    "Söylediklerini onaylamıyorum, fakat ölümüne de olsa konuşma hakkını savunacağım..."

    Voltaire
  • Tek kelime süper.
    Hele otobanda skyline'ım ile 360km yapınca titriyorum
    Yalnız bir sorum olacak dün oyunu bitirdim congratulations you completed the game , you have unlocked all performance and visual upgrades dedi ama t'ye bastığımda hala %71'de oldugumu söylüyor oyun ayrıca birkaç kilitli zımbırtı var hala ?
    Oyun bittimi bitmedimi yapacak hiçbirşey yok yollardaki mod'lu arabalarla yarışıyorum görev falan gelmiyo ?
    _____________________________
    AMD Ryzen 5 5600X | Asus B550-Pro | Corsair 8GB x 2 DDR4 3200Mhz | Samsung 980 Pro NVMe | GTX 1650 Super | Artic Freezer 34 | Cooler Master 750W
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tughan

    Arkadaşlar ben bu oyunda insanları ve blur efektini göremiyorum ne yapmam lazım???


    mx4000 le göremezsin üzgünüm.. optionsta o ayarlar etkin değildir sende ve başka bişeyler daha muhtemelen..

    bi bak customize display settings içindeki

    crowds ve motion blur kısmına..
  • manyak süper arabanın baarmasıda hoş bişii
    _____________________________
    h@nn@ne
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.