Şimdi Ara

NEXT START PRO 4K [ANA KONU] (32. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
704
Cevap
49
Favori
42.649
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3031323334
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese selamlar. Smart özelliği olmayan bir tv için bu cihazı alsam web sayfaları üzerinden dizi - film izlemede sorun yaşar mıyım acaba? Yorumlara baktığım kadarıyla fiyatına göre çok iyi bir cihaz, fazla da bütçe yükseltmeye gerek yok gibi. İlk amacım netten film dizi izlemek, bununla beraber birkaç platform üyeliğim var onları değerlendirmek. Teşekkür ederim.

    _____________________________
  • sasa_iliç kullanıcısına yanıt

    Fazlasıyla yeterli gelir. Hatta RECTV, cloudstream asplikasyonları ve seyiturk kodi eklentisi kurar site site dizi film aramazsınız.

    _____________________________
    Feeling is Everything
  • mcgoktug kullanıcısına yanıt

    Yorumunuz için çok teşekkür ederim hocam. Bahsettiğiniz eklentiler iptv tarzı eklentiler galiba. Bunlar olunca zaten dediğiniz gibi nette dolaşıp sağı solu aramaya gerek kalmayacak. :) Bunları netten indirip cihaza kuracağız değil mi?


    Aklıma birkaç husus daha takıldı; cihazın akıcılık durumu nasıl hocam çok fazla takılma durumu var mı? Karşıma Dreamstar Nova marka - modeli de çıktı ama değer mi sizce aradaki farka?

    _____________________________
  • Ek olarak cihaza klavye-mouse bağlanıyor mu acaba?

    _____________________________
  • sasa_iliç kullanıcısına yanıt

    Klavye mouse bağlanıyor. Bluetooth da oluyor usb den alıcıyla da. Donma kısmıyla ilgili olarak arada takılmalar oluyor ama genel olarak akıcılığında sorun yok. Harici apk olarak yüklenen uygulamalarda bazen sorun yaşadım ama hiç çalışmaması veya sürekli donması gibi bir problem olmadı.

    _____________________________
  • wifi güncellemesini yaptım canavar oldu alet kopma filan yok artık

    _____________________________
  • sadays S kullanıcısına yanıt

    Nasıl yaptınız hocam?

    _____________________________
  • fat32 formatlı usb belleğe direkt update.zip dosyasını atıyorsunuz sistem yerel güncellemeden güncelle diyorsunuz bitince fişini çekip yeniden başlatıyorsunuz




    güncelleme riskli bir işlemdir ve sorumluluğu güncellemeyi yapana aittir bunu belirteyim




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sadays -- 22 Eylül 2025; 17:19:50 >
    _____________________________
  • bjkalp B kullanıcısına yanıt

    Servis tarafından hala test edilen, whatsapp yoluyla paylaşılmış bir güncelleme. Sorunları çözdüğü gibi, daha fazla sorun çıkarttığını yazan da oldu. Risk alacaksanız kurun.

    _____________________________
    Feeling is Everything
  • b1lh4n B kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim hocam.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Tv+ plus kullanan var mı. Geçmiş yayınları izlerken kopma sorunu yaşıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • fiiliyol kullanıcısına yanıt
    Ne gibi kopmalar ? Yayın beklemeye mi düşüyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • FaveonTr kullanıcısına yanıt

    Hocam geçmiş yayınları izlerken 10 15 dk izliyorum şu hatayı veriyor "Video oynatılamadı. Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz. 801-p-2001-s"

    Müşteri hizmetleri aradı Android 14e güncelleyin sorun gider dedi ama başka uygulamalarda bir sorun yok. Tvplus ta var sorun.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • fiiliyol kullanıcısına yanıt

    sallamış bence servis ram yetmiyordur cache bellek doluyordur tv+ zaten ileri geri sarmada veya geçmişi izlemede sorunlu ayrıca ne zaman gelmiş android 14 güncellemesi wifi yaması hariç yok öyle bir güncelleme onda da hala android 12 cihaz




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sadays -- 23 Eylül 2025; 19:6:56 >
    _____________________________
  • sadays S kullanıcısına yanıt

    Muhtemelen Turkcell Müşteri hizmetleri o bilgiyi vermiş. Servis değil. Hangi cihazı kullandığından bağımsız Android 14 olsun demiş olabilir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mcgoktug -- 23 Eylül 2025; 19:10:51 >
    _____________________________
    Feeling is Everything
  • fiiliyol kullanıcısına yanıt
    Evet çok sık olmamakla birlikte bendede aynı hatayı verdiği zamanlar oluyor. TV+ malesef optimize edilmiş , verimli bir uygulama değil.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • FaveonTr kullanıcısına yanıt

    Maalesef WebOS uygulaması da çok baştan savma. Bazı cihazlar desteklediği halde mağazada görüntüleyemiyor. Çalıştıranlar da sorunlar yaşıyor. Yıllardır düzeltmediler. Yeni bir arayüz ihtiyacı da var.

    _____________________________
    Feeling is Everything
  • mcgoktug kullanıcısına yanıt

    pardon olabilir ben nexti aramış gibi anladım 

    _____________________________
  • mcgoktug kullanıcısına yanıt

    Evet hocam Turkcell başından savıyor o bahaneyle


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 3031323334
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.