Şimdi Ara

Netspeed internet tamiri için topu bize atıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
865
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar herkese merhaba, yaklaşık 1 senedir sıkıntısız kullanmakta olduğumuz internette son 1 aydır kopmalar gerçekleşiyordu. Sürekli internette kopmalar falan derken evde en son internet komple gitti. Netspeedi arayıp problemi belirttiğimizde sorunun bizden kaynaklandığını onlardan yana bir sıkıntı olmadığını belirtip duruyorlar. Evin iç tesisatında ve modemde bir sıkıntı yok. Evin dışarısındaki tahta direğe bağlı kısımda bir problem var bunun içinde elektrikçi ayarlayıp bizim yapmamızı söylüyorlar. Normalde bu problemi netspeedin destek ekibinin çözmesi gerekmiyor mu? Bir de direğe çıkıp eve gelen dış hat kablosunu biz mi onaracağız? Bilen arkadaşlar cevaplarsa sevinirim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • eğer netspeed (türk telekom altyapısını) kullanıyorsan

    telefon ankastre kutusuna kadar olan kısımdan ISS buna bağlı olarak türk telekom

    telefon ankastre kutusundan sonrasından abone

    sorumludur diye biliyorum.

  • Tekrar ara hocam. Eğer gerçekten iç tesisatta sıkıntı yoksa. İç tesisat olmadığını direkten gelen telekom kablosunun direk modeme bağlı olduğunu belirt. TT ye arıza kaydı açmalarını iste. Binanın dışına kadar TT sorumlu bina içinden siz sorumlusunuz




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MustafaC5 -- 23 Temmuz 2022; 19:18:33 >
  • MustafaC5 M kullanıcısına yanıt

    yanlış bilgi


    tüm iss ler ankastre kutusuna kadar sorumludur sonrası müşteriye ait iç tesisat olarak geçer, buradaki iç tesisattan kasıt ankastreden sonrasıdır yani o kutu direkteyse direkten gelen kablo veya direkte olan ankastre sorunlarını müşteri kendisi çözer, iss farketmeksizin böyledir bu

  • Evinden çıkan kabloyu SADECE TÜRKTELEKOM yapabilir. Başka bir İSS ya da Elektrikçi müdahelesi yasak.

    İSS e diyeceksin ki "gelin benim ankastre kutu bağlantımı yapın". onlarda Türktelekomu yönlendirecek. Bunu ücretsiz yapmak zorundalar. Çünkü senden kaynaklanan bir sorun değil ve senin yetki alanının dışında.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Psycologist -- 30 Temmuz 2022; 13:52:40 >
  • Konuda çok yanlış bilgiler yazılmış, ben düzeltmek istiyorum.


    Direğin üzerindeki veya bir binanın duvarındaki ankastre kutusuna müdahaleyi sadece Turk Telekom saha ekipleri ve anlaşmalı olunan iş ortakları yapabilir.


    Sizin durumda, eğer problem ankastre kutusundan gelen kabloda ise, binanınızın girişine kadar sorumluluk TURK TELEKOM a aittir. Bu durumda ilgili kabloyu yenilemek veya onarmak zorundadır.


    Ankastre kutusu binanın içerisinde ise, daireden ankastre kutusuna kadar gelen kısımdan MÜŞTERİ sorumludur.

    Ankastre kutusu binanın dışında veya direkte ise, bu kutudan binanın girişine kadar gelen kısımdan TURK TELEKOM sorumludur.

    Binanın girişinden daireye kadar olan kısımdan ise MÜŞTERİ sorumludur.


    Bu bağlamda, Netspeed arıza kaydı açacak ve ilgili direkteki kutuyu ve kabloyu TURK TELEKOM kontrol edecek. Bir sorun varsa kabloyu değiştirecek veya onaracak.


    Ankastre kutuları, saha dolapları vb. ekipmanlar Haberleşme kanunu ile korunmaktadır ve müdahale etmek yasaktır. Yalnızca ilgili işletmeci müdahale edebiliyor ve anlaşmalı iş ortakları.



    Netspeed internet tamiri için topu bize atıyor

    Fotoğraf: @Ö1f1





  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Kesinlikle hocam. Netspeed arıza kaydı açacak, Telekom ekipleri de direkteki ankastreye ilgili müdahaleyi yapacak.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.