Şimdi Ara

Netspeed'in inanılmaz rezaleti. Lag 8454ms!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
1
Favori
552
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Netspeed bütün şikayetlerime ''hattınıza teknik birimlerimiz tarafından gerekli kontrol ve müdahale sağlanmıştır. Fiziksel olarak hattınızda herhangi bir sorun tespit edilmemiştir.'' Cevabı veriyor.
    İç tesisatımda bir problem olmamasına rağmen bugün gittim cat6 kablo aldım ve eski kabloyu söküp yenisini taktım. Ama hiç bir düzelme olmadı.
    Üst katta abimin ttnet'i var. (Aynı altyapı ve aynı alınabilir hız.) Playstation'u ona bağlayınca oyunda hiç ping, kayıp, donma vs olmuyor. Ben evimde para ödediğim netspeed'e bağlayınca ping değerini fotoğraftan görebilirsiniz (genelde 250-350 arasıydı. Ara ara 8000'li değerleri gördü)
    Anlaşılan netspeed ile 1,5 yıllık birlikteliğimizin sonuna geldik. Bunların bu sorunu çözecekleri yok. Çözmek için bir çabaları da yok.
    Not: bu değerlerin geldiği anda internete sadece playstation bağlıydı.
    Bu ping değerlerinden 5 saat sonra yaptığım kablosuz testte fotoğraflarda gördüğünüz Jitter değeri 1601 çıktı.
    NetSpeed Pişmanlıktır!
    Netspeed'in inanılmaz rezaleti. Lag 8454ms!
    Netspeed'in inanılmaz rezaleti. Lag 8454ms!
    Netspeed'in inanılmaz rezaleti. Lag 8454ms!
    Netspeed'in inanılmaz rezaleti. Lag 8454ms!

    29/03/2020 tarihinde Sorununuz çözümlendi anlayışınız için teşekkür ederiz. Mesajı geldikten sonra yaptığım kablolu hız testi.
    Netspeed'in inanılmaz rezaleti. Lag 8454ms!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi buFF00n -- 29 Mart 2020; 16:34:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Dostum bu saydıklarının kaynağı modem hızdan şikayetçi olmadığına göre düşük hızlı ADSL kullanıyorsun. Jitter dediğin olay dalgalanmadır yani kablosuzdan gelen datada dalgalanma olmuş sende. Hız testinde ping 25 çıkmış oyun içinde yüksek değerler çıkmış yani verilerin çok tutarsız. Modem arayüzünden hat değerlerini gönderirsen bir bakalım. Ama önerim üst kattaki abinin modemini indir ve kendi hattında dene.
  • Bende de aynı şekilde kopmalar gecikmeler var. Yoğunluktan ötürü diye düşünüyorum. Altyapı onların değil bulunduğum yerde bu yüzden ne kadar darlasam da netspeedi bir şey değişmeyecek. Mecbur altyapısı olan operatöre yöneleceğim...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Eee bu işler böyle ucuz diye çöp ISS lere geçenlere kapak olsun senin bu konu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Philipp_Plein kullanıcısına yanıt
    TT çalışanı falan mısın?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • YirmiDortUzeriiki Y kullanıcısına yanıt
    Hocam merhabalar. Sorun da bu dalgalanmalar zaten. Jitterin yüksek çıktığı hız testini o ping değerlerini aldıktan çok sonra yaptım. Abimin ve benim hızım ikimizin de adsl ve 10-12 mbps. Neticede aynı altyapı sadece firmalardan birisi netspeed birisi ttnet. Evde şuan 5 tane modem var. Sorunun modemden olabileceğini düşünerek daha önce farklı modemlerle denedim. Yani sorun tamamen Netspeed'in kendisinde. 1buçuk yıldır kullanıyorum ben Netspeed'i birkaç ay önce bu kadar sorunlu değildi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • son zamanlarda saçmaladılar ben de farklı firmaya geçtim her akşam saat 7-8 gibi hız düşüşü yaşanıyodu bıktım 1 hafta bekledim geçmedi sonunda değiştim firma düzeldi ne hız düşüyor ne bir şey oluyor
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • erkaninn59 kullanıcısına yanıt
    Hangi firmaya geçtiniz ve paket fiyatınız nedir?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • geçecek elle tutulur farklı firma bulamadığım için türknete geçtim içlerinden en büyük oydu 85 liraya 100 mbps alıyorum,herhangi bir problem yaşamadım geçerken farklı bir sürü taahhütsüz firma var deneyebilirsiniz onlarıda türknetten hoşlanmıyorsanız
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.