Şimdi Ara

Netspeed FİBERNET/VDSL2 - ANA KONU / KULÜP (560. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
15.534
Cevap
159
Favori
681.417
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
24 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 558559560561562
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kapasite sorun olsaydı Netspeed paketlerini gecici olarak askıya alırdı.Böyle bir durum varmı,yok.Kapasite sorunu giderilinceye kadar sen önce mevcut abonelerine vaad ettiğin hizmeti ver.


    Mevcut müşterilerini mağdur ederek,hem etrafındaki kişileri hemde kendi müşterilerini kaybetmeyi göze alabiliyorsan ya umursamıyorsundur,görmezden geliyorsundur ya da karlılık ön plandadır(Bu aşamada internetin adı olsun yeter,gerisi kimin umrunda)


    Bence netspeed,sağlayamadığı internet hızlarını satarak dolandırıcılık yapıyor.Bu hayali ihracat veya olmayan birşeyi satmak gibi.


    2-5 mbit internet kim ister ki?pardon,1.27 mbit.Kopması yakındır!


    Not:Upload'a dokunmaması çok ilginç ve bende hep netspeed tarafından yapılan kasıtlı ve bilinçli hız düşürtme algısını oluşturuyor.


    Netspeed FİBERNET/VDSL2 - ANA KONU / KULÜP



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vommel -- 11 Aralık 2020; 18:39:47 >




  • Asla kullanamiyorum su an, 2 gun surer 3 gun surer eyvallah 1 hafta ne ve pazartesi halledilecekmis saka mi bu simdi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uploada dokunmuyorlar değil cihazların uplink ve downlink portları farklıdır. Sizin download yaptığınız hız oranın uplink hızını tüketiyor. Yani uplink tarafında kapasite sorunu yok o yüzden aynı hızı alıyorsunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vommel

    Kapasite sorun olsaydı Netspeed paketlerini gecici olarak askıya alırdı.Böyle bir durum varmı,yok.Kapasite sorunu giderilinceye kadar sen önce mevcut abonelerine vaad ettiğin hizmeti ver.


    Mevcut müşterilerini mağdur ederek,hem etrafındaki kişileri hemde kendi müşterilerini kaybetmeyi göze alabiliyorsan ya umursamıyorsundur,görmezden geliyorsundur ya da karlılık ön plandadır(Bu aşamada internetin adı olsun yeter,gerisi kimin umrunda)


    Bence netspeed,sağlayamadığı internet hızlarını satarak dolandırıcılık yapıyor.Bu hayali ihracat veya olmayan birşeyi satmak gibi.


    2-5 mbit internet kim ister ki?pardon,1.27 mbit.Kopması yakındır!


    Not:Upload'a dokunmaması çok ilginç ve bende hep netspeed tarafından yapılan kasıtlı ve bilinçli hız düşürtme algısını oluşturuyor.


    Kırmızı ile işaretlediğim açıklama sizin yaşadığınız dengesiz internetin açıklaması olabilir gibi Yerleşik Operatör dedikleri de sanırım Telekom oluyor.


    Değerli Abonemiz,

    Son zamanlarda özellikle hafta sonunda ve hafta içi akşam saatlerinde bazı bölgelerde abonelerimizden internet trafiğinde performans sorunları yaşandığı hakkında geri dönüşler aldık. Bu performans sorununun pandemi nedeniyle alınmakta olan sokağa çıkma kısıtlamalarına bağlı artış gösteren internet kullanımının etkili olduğunu belirtmek istiyoruz. Sorun yaşanan tüm bölgeleri titizlikle takip ediyoruz.

    Şu ana kadar Yerleşik Operatör Altyapısı haricinde kalan ve bizden kaynaklanabilecek tüm sorunlu bölgeleri tespit ettik ve bu bölgelerimizde bulunan trafik toplama noktalarımızda ek cihaz, port ve kapasite arttırma çalışmaları yaparak tamamladık.  Ancak çalışmalar bitmesine rağmen Yerleşik Operatör ile Netspeed cihazları arasında trafik senkronizasyon problemi yaşıyoruz. Bu nedenle çalışmaların planlanan bitiş tarihi 11.12.2020 tarihinden 13.12.2020 tarihine kadar uzatılmıştır. Kontrolümüz dışında gelişen bu sorunun kalıcı çözümü için teknik ekiplerimiz bölgede çalışmaya devam etmektedir. Bu süreçte göstereceğiniz sabır ve anlayış için şimdiden teşekkür ederiz.

    Etkilenecek Bölgeler

    İstanbul (Anadolu), İstanbul (Avrupa), Edirne, Tekirdağ, Düzce, Sakarya, Bursa, Yalova, Kütahya, Bilecik, Eskişehir, Kocaeli, Kırklareli





  • Ee simdi bunlar bizden tam hizmet parası mi alacak? Bence topluca bir şeyler yapıp hakkimizi aramaliyiz.
  • Şuan İnternet felç kullanılamaz durumda yazıklar olsun daha geçen hafta bu sorun için çalışma yapıp planlı kesinti yapmadı mı bunlar bitecek demedi mi şuan daha da beter kullanılamaz halde net ilk fırsatta kaçıp gidicem bu iss den upload yok download 2 ye çıkarsa öp başına koy bu ne abi şaka gibi ya inanamıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende sorun yok ama hız da 13 mbps seviyesinde. Altyapı sağlıklı üstelik.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • aceylan1922 kullanıcısına yanıt

    Ben Turknetten Netspeed'e geçmek istediğimde (temmuz-ağustos idi) bana bu gerekçeyi öne sürdüler. Siz telekom altyapısında mıydınız? Eğer öyleyse ya beni kandırmışlar ya da size kıyak geçmişler. Benim bildiğim hala devam ediyor 90 gün olayı.

  • Türk Telekom'a başvurumu yaptım bekliyorum. Pazartesi bağlanacakmış. 20TL'lik fark (netspeed vdsl smart 35 + statik ip ile ttnet gamer paketi + dinamik ip farkı) için artık ne ben çekmek istiyorum ne de öğretmen eşimin derslerini mobil internet üzerinden yapmasını istiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • çalışanlar evden çalışıyorlarmış,tahminim evde yatıyorlar,telefona bakan yok,müşteri desteğe şikayet yazdım 3 gün oldu dönen yok,bu mediven altı firmanın sonu gelir inşallah..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi complete_ -- 11 Aralık 2020; 18:54:52 >
  • toplanıp bir yere şikayet etmedikçe bu asalaklar herhangi bir sorunu çözemez, ttnet kendi müşterisine bunu yansıtmıyorsa netspeed'de yansıtmaıcak bu kadar basit




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi randysotti -- 11 Aralık 2020; 18:56:11 >
  • Ayın 13'üne bakım yapıcaklarını yazıyor sitelerinde umarım pazartesi bu sorunu çözerler.

  • BTK'ya ve tüketici hakem heyetine yazmaliyiz arkadaşlar. Para veriyoruz lan. Ne demek hizmet veremiyorum. Çatır çatır ya hizmeti vereceksin ya da paramızı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: benalldream

    Kırmızı ile işaretlediğim açıklama sizin yaşadığınız dengesiz internetin açıklaması olabilir gibi Yerleşik Operatör dedikleri de sanırım Telekom oluyor.


    Değerli Abonemiz,

    Son zamanlarda özellikle hafta sonunda ve hafta içi akşam saatlerinde bazı bölgelerde abonelerimizden internet trafiğinde performans sorunları yaşandığı hakkında geri dönüşler aldık. Bu performans sorununun pandemi nedeniyle alınmakta olan sokağa çıkma kısıtlamalarına bağlı artış gösteren internet kullanımının etkili olduğunu belirtmek istiyoruz. Sorun yaşanan tüm bölgeleri titizlikle takip ediyoruz.

    Şu ana kadar Yerleşik Operatör Altyapısı haricinde kalan ve bizden kaynaklanabilecek tüm sorunlu bölgeleri tespit ettik ve bu bölgelerimizde bulunan trafik toplama noktalarımızda ek cihaz, port ve kapasite arttırma çalışmaları yaparak tamamladık.  Ancak çalışmalar bitmesine rağmen Yerleşik Operatör ile Netspeed cihazları arasında trafik senkronizasyon problemi yaşıyoruz. Bu nedenle çalışmaların planlanan bitiş tarihi 11.12.2020 tarihinden 13.12.2020 tarihine kadar uzatılmıştır. Kontrolümüz dışında gelişen bu sorunun kalıcı çözümü için teknik ekiplerimiz bölgede çalışmaya devam etmektedir. Bu süreçte göstereceğiniz sabır ve anlayış için şimdiden teşekkür ederiz.

    Etkilenecek Bölgeler

    İstanbul (Anadolu), İstanbul (Avrupa), Edirne, Tekirdağ, Düzce, Sakarya, Bursa, Yalova, Kütahya, Bilecik, Eskişehir, Kocaeli, Kırklareli



    Alıntıları Göster

    Anlıyorum ama anlamadığım nokta 1 haftadır sonu gelmeyen ve bitmeyen altyapı bahaneleri...


    Düzelteceksen düzelt,bugün yarın diye insanları oyalama.Tamam 75 veremiyosan 35-40 verde insanlar işini görsün.



    Çocuk EBA'ya girsin diye,cep telefonumuzun vodofone internetiyle derslere bağlanabildik.İşlerimi ise yapamaz konuma geldim.


    Sorarsan internet var!





  • Twitter kullanan arkadaslar yardirsin bence ya, ne kadar ses cikarsa o kadar erken cozerler, diken ustundeler su an.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AirJET A kullanıcısına yanıt

    nasıl ayın 13'ü bu 2 gün öncede ayın 10'unda biticek dediler. bi bok yapamaz bunlar

  • Rezillik boyutunda ilerliyorlar şuan da yavaş yavaş başka firmalara yönelme zamanı geldi.

  • Siz kesinlikle haklısınız hocam ama telekomada boyun eğmemek için 1 hafta şans vereceğim netspeed'e aksi halde telekom emellerine ulaşmış olacak. 2 ay önce 885 TL ödeyerek ayrıldığım telekoma asla dönmem superbox fiyat olarak yüksek ve vodafone redbox bulunduğum bölgede zayıf ne yapacağımı şaşırdım bende.

  • 3uncubayezit kullanıcısına yanıt
    Yok hocam kastettiğim GSM operatörleri içindi. Onlarda da geçiş yapmak istediğiniz de 90 gün bekleme şartı koyuyorlardı. Ancak bu yaz deneyimledim bir hafta içinde bir operatöre gidip geri gelebiliyorsunuz.

    İnternet sağlayıcılarında da mı böyle onu merak ediyorum bende. Siz dışında birkaç kişi de yazmıştı sanırım 90 gün bekleme şartı ile ilgili. Eğer doğruysa üzülürüm baya :(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CengizGurkan

    Hocam 2. ihtimalde kar yapamadıkları için müşteri kaçınca kar yine yapamazlar nasıl bir mantık bu? Bilerek yapıyorlarsa eğer ki hiç sanmıyorum hiçbir firma müşteride küçülmeye gitmek istemez port yetersizse portun yeterli olacağı kadar kullanıcı olmasını istiyor olabilirler ki sanmıyorum ek port alırlar vs(bu tip yatırımlar öyle nakit parayla yapılmaz krediyle yapılır) haliyle yatırım da yapıyorlar ama geç yapıyorlar bence bunun ceremasını çekiyoruz şu an.

    zarar etmektense kar yapmamak iyidir. adamlar artık düşün yakamızdan diyor,bizde daha fazla onları meşgul etmeden gerçek bir iss'e geçeceğiz.

  • 
Sayfa: önceki 558559560561562
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.