Şimdi Ara

Netspeed ÇÖKTÜ (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
0
Favori
2.109
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • normalde boyle seylere takılmam sorun ıllakı heryerde olur anlayıslı bırıyımdır 2 3 yıldır kullanıyorum genel anlamda memnunum 50 mbit sınırsız ınternet kullanıyorum. ama bana ne sms attılar ne aradıgımda bır musterı temsılcısıne baglanabıldım. onu da gectım otomatık seslı mesaj olarak en azından arayınca bılgı verılebılırdı.

    sırf bu yuzden yollarımı ayırma kararı aldım. aynı para ile 50 mbit ınternetımı bırakıp 35mbitlik turknet e gecmeye karar verdım. surecı baslattım ımzalayıp gonderıcem evrakları

    muhatap bulamamak ve bılgı alamamak kotu
  • PowerPC kullanıcısına yanıt
    Asıl sen ne saçmalıyorsun madem bu kadar çok şey biliyorsun al dosyanı eline raporunu hazırlayıver ve git BTK'nın kapısına ben niye gidiyormuşum? Şikayetçi olan sen değilmisin?
  • Ya arkadaş siz nerede yaşıyorsunuz isviçrede mi? haberde mi dinlemiyorsunuz? tüm dünya koca şirketler avrup, google, youtube, netflix açıklama yapıyor internet kullanımında yoğunluk var altyapı yetersiz kalıyor diye siz tutturmuş telekom altyapısı yeterli açıklamasına inanıyorsunuz.
  • saçma politikaları ile kendini bitiren bir firma.iyi ki zamanında kaçmışım.
  • Firma çalışma yapıyor daha iyi hizmet vermek için neden saçma politika olsun anlamadım hocam :)
    Geceleri son günlerde oluşan yoğunluktan dolayı yavaşlama oluyordu şimdi 75'in hemen hemen tamamamını almaya başladık.
  • yusobreak Y kullanıcısına yanıt
    Paranoyak değilim ki kafamda kurgular üreteyim. Şirketin açıklamasına inanıyorum. Beni madur ederse o zaman konuşurum. Ben kendim kullanıyorum, hiçbir sorun yok. Fakat siz oturduğunuz yerden sallıyorsunuz. Avrupa ülkelerini ne çok büyütmüşsünüz gözünüzde. Ben TT altyapısı yeterli yazsam ne olur, yazmasam ne olur. Şirket yapmış zaten açıklamasını. Başka açıklama yapan oldu mu? Altyapısına güvenen açıklamasını pat diye yapar. Netspeed kapasitesini nereden arttırıyor, Swiss Telecom'dan falan mı? Türk Telekom'a paşa gibi parasını ödeyecek altyapısını arttıracak. Burada tanık olduğumuz olay bir şirketin önce kârını düşünüp altyapını arttırmamış olması. Böyle müşterilerini İnternetsiz bırakıp şimdi altyapı arttırıyoruz diye mesaj yollarlar.
  • yusobreak Y kullanıcısına yanıt
    Sen hangi dünyada yaşıyorsun acaba? Hangi internet servisi sağlayıcısı yavaşlatmaya gitmiş altyapı yetersiz demiş? Yoksa insanlara daha yüksek hızlar mı vermeye başlamışlar?

    https://m.donanimhaber.com/internet-saglayicilardan-koronavirus-icin-abonelere-destek--119631

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bay Robot kullanıcısına yanıt
    Veriyorum demek ayrı verebilmek ayrı şeyler
    BloombergHT
    Netflix’te internet sürekliliği için 'hızını yavaşlat' çağrısı
    https://www.bloomberght.com/netflixte-internet-surekliligi-icin-hizini-yavaslat-cagrisi-2250568

    CNN
    Netflix and YouTube are slowing down in Europe to keep the internet from breaking
    https://edition.cnn.com/2020/03/19/tech/netflix-internet-overload-eu/index.html

    ETTelecom.com
    Coronavirus: Telcos urge Netflix, Amazon, Youtube Hotstar to ease network stress by reducing video quality - ET Telecom
    https://telecom.economictimes.indiatimes.com/news/telcos-urges-netflix-amazon-youtube-hotstar-ease-network-stress-by-reducing-video-quality/74756470




  • yusobreak Y kullanıcısına yanıt
    netflix youtube amazon internet servisi sağlayıcısı mı?

    Hadi bilmiyorsun, okuduğunuda mı anlamıyorsun ya hu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bay Robot -- 24 Mart 2020; 4:45:23 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bay Robot kullanıcısına yanıt
    Yahu sen ne saf bir şeymişsin arkadaş? Netflix, Youtube, Amazon kendi sunucularına gelen yükü azaltmak için kaliteyi düşürmemiş internet altyapısında sorunlar yaşanıyor diye Avrupa Birliği talepte bulundu hızı düşürün diye. Daha nasıl anlatayım nasıl diyeyim bilmiyorum.

    Al bu haberide oku belki anlayabilirsin

    BTK’dan yapılan açıklamaya göre, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını nedeniyle dünyada giderek daha da sıkılaşan tedbirler, sosyal yaşantıdaki alışkanlıkları ve internet kullanımında önemli değişimleri beraberinde getiriyor.

    Geçen hafta boyunca Avrupa ülkelerindeki internet servis sağlayıcıları, trafik artışının devam etmesi halinde sıkışıklık nedeniyle internet altyapısının kullanılamaz hale gelmesinden duyulan kaygıları dile getirdi.

    Avrupa Birliği’nde (AB) elektronik haberleşme sektörünün düzenleyici kurumlarının birliği olan BEREC, internet trafiğindeki öngörülemeyen artış nedeniyle oluşan tıkanıklığa müdahale için internet servis sağlayıcılara yetki veren bir karar aldı.

    Bu kapsamda internet servis sağlayıcılara, kullanıcıların internet hizmetlerini almaya devam edebilmesi için acil durumlarda trafiği uygun ve ölçülü bir biçimde yönetebilmesi imkanı verildi.

    Benzer şekilde sosyal medya hizmeti sağlayıcılarıyla yapılan görüşmelerde de internet trafiğindeki artışa karşı önlem olarak Youtube ve Netflix gibi platformlar Avrupa ülkelerinde görüntü kalitesini düşürme yolunu seçti.

    Yetmezse bunuda oku
    Türkiye’de Kovid-19 tedbirleri kapsamında elektronik haberleşme sektöründe hizmetlerin sürekliliğinin devam etmesi için BTK de kararlar aldı. Operatörlere, trafik yönetimi, güvenlik, personel yedekliliği ve müşterilerle etkileşim gerektiren durumlardaki sağlık risklerine kadar alınması gerekli önlemler bildirildi.

    Buna göre, AB’deki önlemlerle benzer şekilde internet hizmetlerinin sürekliliğini devam ettirmek için operatörler acil durumlarda trafik yönetimine ilişkin geçici ve orantılı önlemleri Ulusal Siber Olaylara Müdahale Merkezi ile koordineli biçimde alabilecek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusobreak -- 24 Mart 2020; 6:19:13 >




  • Sürekli Avrupa'yı anlatmaya gerek yok. Netflix, Türkiye bu uygulamaya dahil değil diye açıklamasını yapmıştı. Büyük ihtimal diğerleri de öyledir. Bizi ilgilendiren bir konu yok.

    Türkiye'de ISS'lerin yaptığı kısıtlamayla zaten Netflix, Amazon, Google'a kaliteyi düşürün gibisinden bir isteğe gerek kalmıyor. Avrupa bu aşağıda anlayacağım konuyu yasaları ve bilinçli insanlarının dava açmasından korktuğu için kafasına göre uygulayamıyor. O yüzden yetkililer Netflix, Google, Amazon gibi şirketlere kaliteyi düşürün gibisinden rica da bulunuyorlar.

    Gelelim konuya. Türkiye'de ISS'ler yoğun zamanlarda belirli servislere veya yurtdışına hız limiti uygularlar. Mesela senin kullandığın paket 100Mbps'dir. O hızı YouTube, Twitch, Netflix, Prime Video, vs. için atıyorum 10Mbps'e çekerler. Burada ne olur.. Belki sen bu servisleri kullanırken takılma sorunu yaşamazsın, çünkü 10Mbps 1080p için yeterli gelir. Fakat buffer yani tamponlama süren kısalır. Parasını ödediğin 100Mbps'deki tamponlamayı elde edemezsin. Şöyle düşünün bir YouTube videosunu açtığınızda ilk başta son hızınızla tamponlama yapar. Bunu binlerce kişinin 100Mbps ile yaptığını düşünün. Küçük ISS'lerin buna göre kapasitesi yok. Bu durum TT'dan çok, küçük ISS'ye daha çok yansır.

    Bu bahsettiğim konuyu küçük ISS'ler daha fazla uyguluyorlar. Çünkü kapasite arttırmaya harcayacakları para kayıpları olmuyor. Bu fazladan kapasite için harcamadıkları para kâr oranlarını yükseliyor. Ceplerine daha çok para giriyor. Kimse kimseye zararına abonelik satmaz. Ne oluyor, böyle durumlarda ilk patlayan da onlar oluyorlar. Atıyorum "X alternatif" diğer büyük ISS'ye göre ucuza 100Mbps hız veriyor. Binlerce insan buna aaa hem ucuz hem hızlı diye abone oluyor. O hızı böyle yoğun zamanlar da kullanamıyorlar. Hatta burada da tanık olduğumuz gibi komple İnternetsiz kalabiliyorlar.

    Sonuç. Beğensekte beğenmesekte ortada 2 seçenek var. Ya risk alıp ucuz ve yüksek hız vereni seçebilirsiniz. Fakat yoğun zamanlarda hız limitlemesine maruz kalma olasılığınız çok daha yüksek olur. Ek olarak komple İnternetsiz de kalabilme durumunuz var. Ya da büyük ISS'yi seçersiniz. Ne yazık ki hem diğer ISS'ye ödediğiniz paraya göre daha düşük hız alırsınız. Ama böyle durumlarda kapasitemiz doldu, çözeceğiz, uğraşıyoruz gibi mesajlarla karşılaşmazsınız. İnternetsiz kalma olasılığınız çok daha düşük olur. Diyelim ki İnternetiniz kesildi, karşınızda arayacak muhatap olacak birilerini bulabilirsiniz.




  • Bugün de internet gidik. Müşteri hizmetlerine ulaşılmıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben kullanamadığım günlerin ücretlerini geri isteyeceğim yeter artık.

    Bu zamana kadar her hafta en az 8-9 kopma yaşıyor neyse diyordum ama artık bu işin cılkı çıktı.

    Ne müşteri hizmetleri ulaşılabilir ne internet sürekli bu nedir böyle?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • İnternet yavaşlasa yine tamam ama HİÇ YOK...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Pop Noktasında sorun varmış patladık gene
  • Bende 35 dakika kesintiden sonra şimdi geldi inşallah dahada olmaz
  • Bay Robot kullanıcısına yanıt
    Müşteri hizmetlerine de ulaşılmıyor çalıyor kaç saattir. Mesaj atıyorum orada direk size gelen mesajları yolluyor otomatik. Başka soru sorunca görüyor ama cevap vermiyor.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.