DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Netmaster modem kurulumu için yardım
9
Cevap
1
Favori
49.888
Tıklama
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Harici Bileşenler >> Modem >> Netmaster modem kurulumu için yardım
Sayfaya Git:
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      526 Mesaj
      19 Haziran 2007 01:22:36
      S.A arkadaşlar merhaba

      Net master marka 4 port lu bir modemim var ayarlarını yapıyorum fakat aradan iki gün geçmeden dowload hızı 330 küsürlere düşüyor ve bir kaç gün sonrada web tarayıcımı açtığımda türktelekomun bilgilendirme sayfası çıkıyor modem bilgileriniz kontrol edin şeklinde. eski ayarlarıyla pek fazla oynamadan tekrar ayarlıyorum fakat bir kaç gün sonra tekrar aynı sıkıntılar başlıyor resetlemeyi düşünüyorum fakat eskisi gibi ayarlayamam diye resetleyemiyorum internette aradım fakat usb tek portlu olanın kurulumunu bulabildim anca bu konuda bana yardımcı olursanız çok sevinirim veya bu modemin kurulumu hakkında bilgi edinebileceğim bir site varmıdır türkçe içerikli .. Şimdiden teşekkür eder çalışmalarınızda başarılar dilerim...Saygılarımla ..........



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Musdi42 -- 19 Haziran 2007; 2:14:34 >
      _____________________________

      INTEL Core i5 2500K | ASUS P8Z68-V/GEN3 | CORSAIR 8GB (2x4GB) Vengeance DDR3 1600MHz | ASUS 21.5" ML229H IPS-LED MONİTÖR
    • Teğmen
      106 Mesaj
      19 Haziran 2007 01:29:20
      Dostum ResetLe Modemi Pc Tekrar SenkranizaSyonunu SağLa Ve Şu Parametreden Modemin İçine qir Ve KuruLumu Yap MuhtemeL ŞunLardır:http://192.168.0.1 Yadahttp://192.168.2.1 ParametreLerini Yazıp Önüne GeLen Username'e:Adminve ParoLa yada :password yaz ve Gir İçine Modeme Kullanıcı Adın Ve İnternet Şifreni Yazıp KuruLumu GercekLeştir.


      _____________________________

      Toshıba Portege G900

      Creative Zen 4GB

      Toshıba SDHC 8GB


    • Yüzbaşı
      526 Mesaj
      19 Haziran 2007 02:15:35
      sağol arkadaş yardımcı olduğun için giriş parametrelerini biliyorum o şekilde giriyorum fakat ayarlıyorum sonra tekrar kontrol etttiğim zaman download hızı düşüyor acaba bu ttnetten mi kaynaklanıyor yoksa modemdenmi örnek

      Durum
      ADSL
      Modem Durumu Bağlı
      DownStream (İndirme) Bağlantı Hızı 448 kbps
      UpStream (Yükleme) Bağlantı Hızı 256 kbps

      halbuki benim hattım 4 gb 1024 kbps sorun nerden acaba birde mod sekmesinden kaydedip çıktığım halde internete bağlanmıyor sanırım kayıt işlemini yapmıyor yahutta ben yanlış yerden kaydediyorum ama başka kaydet diye bir seçenek ayrıca bu mod seçeneklerinde iki tane seçenek var şöyle

      Router(modem+router) diğeride modem (sadece modem) ve ben routeri seçinyorum ethernet kartı kullandığım için ayrıca kurulum ayarlarında PPPoA ,PPPoe diye bir seçenek var bu konularda yardımcı olursan sevinirim saygılarımla...



      _____________________________

      INTEL Core i5 2500K | ASUS P8Z68-V/GEN3 | CORSAIR 8GB (2x4GB) Vengeance DDR3 1600MHz | ASUS 21.5" ML229H IPS-LED MONİTÖR
    • Teğmen
      106 Mesaj
      22 Haziran 2007 23:34:14
      Kardes PPoE LLC Den Kuracaksın Türkiye Şuan Buradan BaqLantıda Sanırım Modemin Contrip Ya Kendi Log Defterinden(Kayıt Defterinde) pRobLem Var SürekLi Aynı Hatayı Verdiqi İçin ProbLemLi DeqiŞim Sart.


      _____________________________

      Toshıba Portege G900

      Creative Zen 4GB

      Toshıba SDHC 8GB


    • Yüzbaşı
      526 Mesaj
      23 Haziran 2007 01:02:52
      evet bir problem var ama çözemedim dün resetledim resetlediğim halde tüm ayarları hala aynı kalmış hatta iki defa resetledim ne olur olmaz diye bir çalışırken diğeride kapalık iken ama hala aynı hataları veriyor neyse şimdilik böyle idare edecez başka çaresi yok



      _____________________________

      INTEL Core i5 2500K | ASUS P8Z68-V/GEN3 | CORSAIR 8GB (2x4GB) Vengeance DDR3 1600MHz | ASUS 21.5" ML229H IPS-LED MONİTÖR
    • Er
      1 Mesaj
      22 Ocak 2013 19:56:02
      Benim karşılaştığım bir problemide anlatayım sorun modem ayarlarını kurcalayarak çözüldü.

      Eski bir modemim vardı Docsis 1.0 olduğu için 2013 yılında kullanamazsınız deyip bana netmaster 4 port wireless CBW-700V model bir modem verdiler. Fakat bir türlü web sayfalarını açamadım kullanmaya başladığımda. Fakat diğer işlemlerde sorun yoktu outlook eposta işllemlerimi skype msn gibi sohbet haberleşme programlarını sorunsuz kullanıyordum. Web sayfalarını birkaç hafta proxy ile açmak zorunda kaldım DNS vs ne ayar yapsam yemedi.

      Müşteri hizmetleride bir çözüm bulamadı. En son modem ayarlarına girip elle müdahele ettim şimdi hatırlamıyorum ama network, veya Lan ayarları altında bazı parametreler var onları kaldırarak doğru çalıştırmayı başardım çok fazlada derin ayarlara girmedim. Zaten sinyal yada hızla ilgili bir problemin yoktu.

      Umarım bu yazdıklarım tam bilgi içermesede aynı sıkıntıyı yaşayanlara yol gösterici olur.



      _____________________________

    • Yüzbaşı
      868 Mesaj
      24 Ocak 2013 10:36:53
      quote:

      Orijinalden alıntı: Kaisiersose

      Benim karşılaştığım bir problemide anlatayım sorun modem ayarlarını kurcalayarak çözüldü.

      Eski bir modemim vardı Docsis 1.0 olduğu için 2013 yılında kullanamazsınız deyip bana netmaster 4 port wireless CBW-700V model bir modem verdiler. Fakat bir türlü web sayfalarını açamadım kullanmaya başladığımda. Fakat diğer işlemlerde sorun yoktu outlook eposta işllemlerimi skype msn gibi sohbet haberleşme programlarını sorunsuz kullanıyordum. Web sayfalarını birkaç hafta proxy ile açmak zorunda kaldım DNS vs ne ayar yapsam yemedi.

      Müşteri hizmetleride bir çözüm bulamadı. En son modem ayarlarına girip elle müdahele ettim şimdi hatırlamıyorum ama network, veya Lan ayarları altında bazı parametreler var onları kaldırarak doğru çalıştırmayı başardım çok fazlada derin ayarlara girmedim. Zaten sinyal yada hızla ilgili bir problemin yoktu.

      Umarım bu yazdıklarım tam bilgi içermesede aynı sıkıntıyı yaşayanlara yol gösterici olur.

      Sayın Kullanıcımız,

      CBW-700V model modemde LAN veya network bölümü diye müdahale edilebilecek bir arayüz bölümü bulunmamaktadır. LAN ve WAN yapı olarak, menüde “ Temel” başlığı altında bulunmaktadır ama bağlantıyı hız veya görüntü almada etkileyecek bir yapısı bulunmamaktadır. Outlook, MSN veya Skype'ın çalışması, modemde internetin olduğunu göstermektedir. İnternet görüntüsü alınamama durumuyla ancak “ Proxy “ ‘yi browser’ın algılanamaması durumunda karşılaşılabilir.

      Modemin genel ayar durumunun kontrolü için Destek Hattımız ile iletişime geçebilirsiniz. Destek hattımız her gün 08:00 - 22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

      0216 366 66 96
      destek@netmaster.com.tr

      Saygılarımızla,



      _____________________________

      Teknotel Bilişim Ürünleri A.Ş.
      Tel: +90 216 366 66 96
      Fax: +90 216 489 67 89
      www.netmaster.com.tr
    • Er
      7 Mesaj
      14 Nisan 2016 11:07:34
      merhaba Arkadaşlar
      ben şuan dsmartnet kullanıyorum modem bozuldu. sagolsun bir arkadaşda Netmaster CBW-700V marka modem varmış bana verdi. dışarıdan gelen telefon kablosuna u6 televizyon kablosuna onuda F konektörle modeme bağladım fakat modemin data bağlantısı aktif yanmıyor. bağlantıda veya başka bir şeyde arızamı var bilemedim. bu konuda yardımcı olabilirmisiniz. yoksa başka dönüştürücümü lazım. Ne yapabilirim.



      _____________________________

    • Çavuş
      58 Mesaj
      30 Kasım 2016 12:02:29
      Arkadaşlar merhaba, uydunet-teledünya paketi olarak 50mbit 150AKK internet paketi aldım fakat wifi ile bağlanıp hız testi yaptığımda 15-20mbit arası internet alıyorum ve TV'den 1080p dizi bile izleyemiyorum(wifi'den izlemeye çalışıyorum) çok can sıkıcı bir durum ve 27 ay sözleşme imzaladım 7 gün içerisinde cayma hakkım var sanırım bu durumda arıza benden kaynaklımıdır yoksa şebeke hızımız düşük mü anlayamadım yardımcı olabiir misiniz? Cvplar için şimdiden teşekkürler...


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      868 Mesaj
      30 Kasım 2016 18:42:11

      Değerli Kullanıcımız,
      Kablosuz bağlantıda hızınız stabil olmayabilir. Şebekeden kaynaklı bir problem olup olmadığını anlamak için en sağlıklı yöntem, modeme kablo ile bağlanarak hız testi yapmanızdır. Kablolu hız testi sonucunda bir problem görülmezse modeminizin kablosuz bağlantı ayarlarının kontrol edilmesi ve modemin bulunduğu ortama en uygun ayarlarla kullanılması sağlıklı bir sonuç verebilir.
      Konu ile ilgili olarak Destek Hattımız ile görüşürseniz arkadaşlarımız sorunun çözümü için yardımcı olacaklardır.
      Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

      Saygılarımızla,



      raiden82kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

      Teknotel Bilişim Ürünleri A.Ş.
      Tel: +90 216 366 66 96
      Fax: +90 216 489 67 89
      www.netmaster.com.tr
Reklamlar
-x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.