Şimdi Ara

Netmaster Infinity 401 yeni modem (72. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.805
Cevap
49
Favori
291.069
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7071727374
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hocam selamlar, ne yaptıysam olmadı. CM derken çağrı merkezi mi demek istediniz yoksa başka bir açılımı mı var :)? Infinity 401 modeme Huawei HG255s modemini takıp wifi yayınını huawei üzerinden yapmaya çalışıyorum ama olmuyor. yaptığım işlemler sırasıyla,

    Infinity 401'de güvenlik duvarı kapalı wifi kapalı. sonrasında bridge modu aktif ettim.
    Infinity 401 ip adresi 192.168.0.1

    Huawei HG255s modemine giriş yaptım. Wifi açık. Güvenlik duvarı kapalı. DHCP kapalı.
    Local ip adresini ise 192.168.1.1'den 192.168.0.50 olarak değiştirdim.

    Sonrasında cihaz kendini yeniden başlattı.

    Infinity 401'in 1. Lan portundan kabloyu Huaawei routerın WAN portuna taktım.

    2 cihazıda kapattım. Önce Infinity 401'i açtım sinyaller oturunca Huawei modemi açtım. Sonuç hüsran :)
  • quu kullanıcısına yanıt
    Diğer LAN portları boş mu, ben infinity 401'i tp-link modeme bağlarken diğer lan portu da dolu olduğu için bi türlü yapamamistim, netmaster'i aradıktan sonra sadece ethernetten diğer modemin takılı olmasını yoksa dagiticiyi kullanmayacağımi soylemislerdi. Öyle yaptıktan sonra halletmistim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • bos hocam. netmaster 1. lan portundan huawei modemin wan portuna takiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quu kullanıcısına yanıt
    Ayni durumu gecen hafta airties 5650 ile yasadim. Hallettim ama

    5650, netmaster’a ethernet portundan bagliydi ve gorevi access point’di. (dhcp kapaliydi)

    Su an wan portundan bagli netmaster’a.

    5650’nin wan portunu “dhcp” yaptim. Dhcp sunucusunu acik yaptim.

    Netmaster’in sadece wi-fi iptal ettim; dhcp’si acik.

    https://forum.donanimhaber.com/airties-5650-router-olarak-kullanma--143092762

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mrtgfb M kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,

    Modem üzerindeki yapı itibariyle üretim aşamasında bu şekilde tasarlanmıştır. 5ghz anteni ile diğer 2,4ghz antenleri aynı özelliğe sahiptir. 5Ghz band genişliği yüksek(1600Mbps) çekim gücü düşüktür. 2,4Ghz ise band genişliği düşük(300Mbps) çekim gücü yüksektir.
    2.4 bağlı anteni 5 ghz takabilirsiniz fakat sonuç aynı olacaktır.

    Saygılarımızla.
  • Daha güçlü bir modem çikarma zamanlari gelmedimi? @NetMASTER_

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • WPS konusunda modemin bir sıkıntısı mı var ? WPS ile bağlanan bir repeater var elimde ancak Infinity'e bağlanmıyor bir türlü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sirkadyen -- 3 Mayıs 2020; 19:23:35 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NetMASTER_

    Değerli Kullanıcımız,

    Modem üzerindeki yapı itibariyle üretim aşamasında bu şekilde tasarlanmıştır. 5ghz anteni ile diğer 2,4ghz antenleri aynı özelliğe sahiptir. 5Ghz band genişliği yüksek(1600Mbps) çekim gücü düşüktür. 2,4Ghz ise band genişliği düşük(300Mbps) çekim gücü yüksektir.
    2.4 bağlı anteni 5 ghz takabilirsiniz fakat sonuç aynı olacaktır.

    Saygılarımızla.
    Değerli NetMASTER_,

    bizim kullandığımız gateway cihazı castlenet üretimi sanırsam ama hangisi? Ayrıca anladığım kadarıyla yazılım türkçe ve size ait...

    1- http://www.castlenet.com.tw/page/142

    2- http://www.castlenet.com.tw/page/297



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yeniceli2001 -- 3 Mayıs 2020; 20:22:4 >




  • Sirkadyen S kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,

    Yaşadığınız sorun ile ilgili size yardımcı olabilmemiz için Destek hattımız ile irtibata geçmenizi rica ederiz.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla.
  • yeniceli2001 Y kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,

    Bahsettiğiniz ürünün üzerinde bir model numarası yer alması gerekir.
    Sizdeki ürünün fotoğrafını iletebilir misiniz?

    Saygılarımızla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NetMASTER_

    Değerli Kullanıcımız,

    Yaşadığınız sorun ile ilgili size yardımcı olabilmemiz için Destek hattımız ile irtibata geçmenizi rica ederiz.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla.
    Merhaba, wpa3 desteği gelmesi ihtimali var mıdır? Varsa ne zaman olabilir? Teşekkürler.
  • RRalpha R kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,

    Kullanılmakta olan modellerimiz için söz konusu değil. Ancak gelecek süreçte mümkün olabilir.
    Not: WPA3 şifrelemeyi destekleyen bir modem/router cihazına sahip olduğunuz durumda, bu cihazlara bağlanan PC/tablet/telefon vb. cihazların da WPA3 desteği yoksa, bu şifreleme yönetimini kullanamazsınız.
    Bu nedenle bu şifreleme protokolünün yaygınlaşabilmesi için tüm cihaz üreticilerinin buna yönelmesi gerekmektedir.

    Saygılarımızla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NetMASTER_

    Değerli Kullanıcımız,

    Kullanılmakta olan modellerimiz için söz konusu değil. Ancak gelecek süreçte mümkün olabilir.
    Not: WPA3 şifrelemeyi destekleyen bir modem/router cihazına sahip olduğunuz durumda, bu cihazlara bağlanan PC/tablet/telefon vb. cihazların da WPA3 desteği yoksa, bu şifreleme yönetimini kullanamazsınız.
    Bu nedenle bu şifreleme protokolünün yaygınlaşabilmesi için tüm cihaz üreticilerinin buna yönelmesi gerekmektedir.

    Saygılarımızla.
    cevap için teşekkürler.
  • NetMASTER_ N kullanıcısına yanıt
    Emin değilim ama sanırım bir ay kadar önce modemlere güncelleme geldi. Çünkü Dmz Host tanımladığım bilgisayardan modem arayüzü sayfasına erişemiyorum. Telefondan girebiliyorum. Telefonun ip adresini Dmz yapınca da bilgisayardan girebiliyorum telefondan giremiyorum. Bir sonraki güncellemede bu hatayı düzeltirseniz sevinirim. Daha önce böyle bir sıkıntı yoktu ondan sanırım güncelleme geldi dedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • omergorur O kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,

    Bahsetmiş olduğunuz bu durum bir hata değildir. Güvenlik nedeniyle DMZ host kısmına yazılan IP adresine sahip istemci (PC, Telefon vs. ) modem arayüzü erişimine kapatılmıştır. Bunun nedeni ise o istemcide herhangi bir güvenlik açığı var ise kullanmış olduğunuz cihazlara erişilerek sorun oluşturabileceğidir.

    Saygılarımızla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NetMASTER_ -- 13 Mayıs 2020; 16:23:52 >
  • L.o.T.u.S kullanıcısına yanıt
    Hocam bu soruna bir çözüm üretebildiniz mi? Dün kurulum yapıldı, ben de Kablonet'te kullandığım gibi Xiaomi router ile bridge modda kullanayım dedim fakat dediğiniz gibi seçenek çıkmıyor.
  • Merhaba,

    Modem arayüz içerisinden modemi restart yapabileceğimiz bir buton vs. var mıdır?
  • Selamlar,

    Bu modemde yer alan 2 adet ethernet girişi var Lan 1 ve Lan 2 diye. Bunlar bana yeterli olmuyordu, kabloneti aradım bana piyasadaki istediğiniz switchi alıp girişleri çoğaltabilirsiniz dediler ve ben de gidip Tp-Link 5-Port Gigabit (TL-SG1005D) aldım. Ama kesinlikle bağlayamadım. Kılavuzda modemin üzerinde Wlan ya da Wan tam olarak bilemiyorum bir giriş olması gerektiğini anladım ama İnfinity 401'de bu giriş yok.

    Ben yanlış ürünü mü aldım yoksa yapmam gereken başka bir şey mi var? Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim, teşekkürler.
  • Değerli Kullanıcımız,

    Modem arayüze giriş yaptıktan sonra “Durum” seçeneğine tıklayınız. Açılan sayfada sol kısımda bulunan “Güvenlik” seçeneğine tıkladığınızda yeniden başlatmak veya fabrika ayarlarına çevirmek için ilgili seçenekleri kullanabilirsiniz.
    Konu ile ilgilii yardım için Destek Hattımızı da arayabilirsiniz.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla.
  • scatterbrain S kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,

    Konu ile ilgili olarak size yardımcı olabilmemiz ve gerekli kontroller için Destek Hattımız ile görüşmenizi rica ederiz.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla.
  • 
Sayfa: önceki 7071727374
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.