Şimdi Ara

Netmaster Infinity 401 yeni modem (70. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.804
Cevap
49
Favori
291.318
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6869707172
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,
    Yaklaşık 4-5 Yıldır KabloNet ve Bu Modemi kullanıyorum, Ama son 5 gündür anlamadıgım sıkıntı oluştu, 3 kere arıza kaydı açtım . gelenler bişiyler yapıyorlar SpeedTest düzeliyor adamlar gidiyor 30dk sonra SpeedTestte hız yerlerde 1kb, 2kb civarlarında. modemin dibinde olursak 80Mb lere çıkıyor ama biraz uzaklasınca WıFı de hız yok gibi bişiy, Modem aynı yerde herşey aynı yerde.. değişen bişiy yok ama WiFi çekim hızı berbat ötesi.. sizin öneriniz nedir ? Bu arada Cihazı Wifi Repater gibi Mi Router ile birlikte kullanıyorum, Kör noktalara erişim için Mi Routeri orta bır noktada konumlandırdım
  • NetMASTER_ N kullanıcısına yanıt
    Mulkiyetin servis saglayicida olup olmadigini nerden bilecegiz? Mac adresinden kontrol ettirebilir miyiz? Eger ettirebilir isek vodafone mu edecek yoksa turksat mi? Ya da netmaster mi?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NetMASTER_

    Değerli Kullanıcımız,

    Elinizde bulunan Vodafone Infinity 401 modem, Vodafone tarafından kullanıcılarına sadece kiralama karşılığında verilmektedir. Mevcut modemin mülkiyeti sizin üzerinize geçmiş durumdaysa size yazılım güncellemesi ile ilgili yardımcı olabiliriz. Vodafone ve Türksat modemlerinde yazılım sürümleri güncellense dahi mülkiyeti servis sağlayıcıda olan modemler diğer servis sağlayıcının alt yapısında aktif edilememektedir.
    Dilerseniz bizimle iletişime geçerek daha detaylı bilgi alabilirsiniz.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla.
    az önce servis geldi, Nesmaster Modemin Harika WiFi sinyalı insan sağlıgına zarar verdiği için bir kaç gün once wifi sinyalini yeni bir yazılımla en minimum seviyeye düşürmüşler, ondan bu şekilde wifi ile kötü sonuçlar alıyormusuz.. gercekten böylemi.. yoksa adamlar yapamadılar bişiyler üfürelim diyip gittiler mi ?
    cunku 5 yıldır sorunum yok ıken artık modemın 1-2 metrelık alanı dışında kablosuz internet bağlantısı nerdeyse sıfır gibi




  • alierr A kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,

    Gerekli kontrollerin yapılabilmesi için Vodafone Çağrı Merkezi ile görüşebilirsiniz.

    Saygılarımızla.
  • ender E kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,

    Modeminizin kablosuz ayarlarının güncellenmesi gerekebilir. Konu ile ilgili Destek Hattımız ile irtibata geçmenizi rica ederiz.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NetMASTER_

    Değerli Kullanıcımız,

    Modeminizin kablosuz ayarlarının güncellenmesi gerekebilir. Konu ile ilgili Destek Hattımız ile irtibata geçmenizi rica ederiz.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla.
    tşkkrler, ilgili arkadaşlara mail atmıştım ben evde yokken arayıp gereklı ayarları yaptıklarını belırtmişler, şimdilik bir sorun görünmüyor gibi.
  • ender E kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,

    Cihazınıza yüklenmiş olan yazılımla Wi-Fi sinyalinin düşürüldüğü bilgisi doğru değildir. Modeminizin kablosuz ayarlarının kontrolü ile ilgili Vodafone abonesi iseniz Vodafone Çağrı Merkezini, Kablonet abonesi iseniz Destek Hattımızı arayarak yardım alabilirsiniz.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NetMASTER_

    Değerli Kullanıcımız,

    Cihazınıza yüklenmiş olan yazılımla Wi-Fi sinyalinin düşürüldüğü bilgisi doğru değildir. Modeminizin kablosuz ayarlarının kontrolü ile ilgili Vodafone abonesi iseniz Vodafone Çağrı Merkezini, Kablonet abonesi iseniz Destek Hattımızı arayarak yardım alabilirsiniz.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla.
    ilginize teşekkür ederim, zaten ben anlamıştım gelen arkadaşlar sorunu 3-4 kere çözemeyince bu yalana başvurdular :(

    işin tuhaf olanı 4-5 yıldır sıkıntımız yoktu bir şekilde M(Modem) + Rtr(Mi Router3) Kablosuz bağlantısı ile durumu kurtarıyordum.. ama son 5-6 gündür saçmalamaya başladı, sizinde yardımınızı almak isterim şöyleki evin yerleşkesini ekteki resimde veriyorum.



    Burda M olan noktada NetMaster Kablo Modem var(Wifi Performansı iyi değil bunu herkes biliyor), Rtr olan noktada da 4 Antenli Mi Router3 (2.4g ve 5g yayın yapabiliyor)var. Bunlar Birbirlerine Wifi ile bağlı ;
    Bu noktada sizden yardım bekliyorum, Modemde nasıl bir ayar yapmam gerekiyor. Hangi ayarları yaparsam en doğru şekilde evin odalarına internet dağıtımını sağlarım...

    Router modemin sadece 2.4Ghz Wifi yayınını bulup WiFi Repaeter yapabiliyor, 5Ghz görmüyor.. nedenini anlamadım .. Hangi kanalı kullanmak gerek, vs.vs optimize bir ayar söylersenız sevinirim.

    Tşkkrler,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ender -- 18 Şubat 2020; 14:16:40 >




  • ender E kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,

    Modeminizin kablosuz ayarlarının kontrolü ile ilgili Kablonet abonesi iseniz Destek Hattımızı arayarak yardım alabilirsiniz.Modem ayarları her modeme veya aboneliğe göre değişkenlik gösterebilir. Yada iletişim bilgilerinizi bize iletirseniz sizi arayarak yardımcı olabiliriz.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla.
  • Bu modemde misafir ağ oluşturup hız sınırlaması yapılabiliyor mu tüm ayarlara baktım bulamadım. Ana kablosuz ağda hızı sınırlandırma var. misafir için ayrı bir ayar yok sanırım
  • drunkdog D kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,

    NetMASTER kablo modemlerinde hız sınırlama (Bandwidth) özelliği bulunmamaktadır. Diğer sorunu ve bilgi için Destek Hattımız ile irtibata geçebilirsiniz.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla.
  • Merhabalar,

    Yillar sonra bir Quake serveri acip arkadaslarimla oynamak istedim. Fakat hic biri baglanamiyor. Daha sonra farkettim ki CGNAT olmus benim IP adresim. Yani havuz IP'si.

    Bu durumda nasil bir yol izlemem gerekiyor bu modemde? Disaridan ev ici networkume de giremedigimi farkettim.

    Yurtdisinda yasadigim icin farketmemistim bu olayi. Neden evdeki network'e giremedigim de anlasildi sanirim.
    Bunun bir cagresi var mi?
  • Merhaba,
    Bu modemde hız sınırlama var yazılmış. Youtube da da bir Video da NPHY hızından ayar yapıldığında kablosuz hızın limitlendiği söylenmiş. Ancak ben hızı düşürdüğümdw ve hız testi yaptığımda hız malesef düşmüyor. Qos diye bir bölüm de yok sanırım ya da ben bulamadım belirli bir cihazın hızını düşürmek için.
    Yardımcı olabilir misiniz?

    Aslında yapmak istediğim netflix i 4k değil de Full HD izlemek. Bunun için de hızımı netflix izleyeceğim zamanlarda 25 mbit in altına çekmek istiyorum ki kotamı fazla harcamasın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SzolnoK -- 27 Mart 2020; 13:3:40 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar bu modemden kullanıyorum. Xiaomi Mi 4C Kablosuz Router kullanıyorum. Routere dan bir türlü istediğim performansı alamadım. Ana modeme bağlanınca sorun yok ama bilgisayarı veya telefonu routere bağlayınca sorun oluyor. Hızım dalgalanıyor, ping oluyor ve bağlantı sürekli gidip geliyor. Bu sorunu nasıl çözerim?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TinyAngel -- 29 Mart 2020; 18:50:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SzolnoK kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,

    Konu ile ilgili modem ayarlarınızın kontrolü için Destek Hattımızı arayabilirsiniz.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla.
  • emrega E kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,

    Yaşadığınız sorun ile ilgili, Kablonet'ten (0 850 804 44 44) sabit IP talep edebilirsiniz.
    Daha ayrıntılı bilgi veya sorularınız için Destek Hattımızı da arayabilirsiniz.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla.
  • Merhabalar.http://192.168.0.1 yazarak modem ara yüzüne girmek istediğim herzaman browserim (Google Chrome) Kullanıcı adı ve password satırlarını otomatik tamamla özelliği ile doldurur ve benim tekrardan kullanıcı adı/ şifre hatırlayıp yazmama gerek kalmazdı. Birkaçgündür bu özellik iki ayrı browserde (Chrome ve Edge) kayboldu. ne yaparsam faydasız o satırları klavyeden tek tek yazmam gerekiyor artık. Bu bir modem software update sonrası mahsus yapılan bir durum mu yoksa bende bir garip durum mu oluştu? Bir fikri olan var mı?
  • İbo954 İ kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,

    Yeni yazılımla birlikte gelen güvenlik özelliğidir. Hassas bilgilerinizin (kullanıcı adı, şifre, anahtar ... vb.) tarayıcı tarafından kaydedilmesini önler. Diğer soru ve bilgi için Destek Hattımız ile de irtibata geçebilirsiniz.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla.
  • NetMASTER_ N kullanıcısına yanıt
    İlginize teşekkür ederim.
  • net master infinity 401 kurdu vodafone. Ara yüzüne erişim sağlayamıyorum verilen şifrelerle, farklı browserler ile denedim, neden olabilir?
  • 
Sayfa: önceki 6869707172
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.