Şimdi Ara

Netmaster CBW-383Z4 Hız Düşme, Kopma Sorunlarına ÇÖZÜM BURDA! (39. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
785
Cevap
67
Favori
87.383
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3637383940
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • double or nothing kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,

    Modeminizin kablosuz ayarlarının yapılandırılması ve genel kontrolü için modeminizin yanında olduğunuzda Destek Hattımız ile irtibata geçmeniz gerekmektedir.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla.
  • CBW-383Z4 modem kullanıyorum. son 5 6 aydır telefon bağlıyken wifi simgesinde ünlem işareti çıkıyor ve internet bağlantım kesiliyor. Bu genelde youtube tan video izlerken oluyor. Uydunet i aradığımda bağlantınız sinyalleriniz normal görünüyor diyor. Telefondan wifi kapat aç yapıyorum modemi görüyor ama bağlanmıyor. 20 30 sn sonra modemi seçerek bağlan diyorum bağlantı kuruluyor ancak bu sefer de "internet olmadan bağlı" yazıyor. Yada "kimlik bilgisi doğrulanamadı" yazıyor.

    Modemi açıp kapatıyorum telefon bağlanıyor videoyu tekrar açıyorum 1 dk olmadan yine ünlem işareti beliriyor. Sorun nedir? Var mı bilen..

    İki telefonda da aynı problemi yaşıyorum. Note 4 ve note 9.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba. 383Z4 modemi geçen yıl ikinci el olarak aldım. Cihaz gayet temiz görünüyor dışarıdan. Hatırladığım kadarıyla da @NetMASTER_'ın dediği gibi üzerinde otomatik olarak son sürüm firmware yüklüydü. Sonra da yeni fw çıkmamış zaten. Ürünün Wifi konusundaki tüm sıkıntılarından kabaca haberdar durumdayım ve bu nedenle arkasına router mode ile kullanmak üzere halihazırda memnun olduğum Xioami Mi Router bağlamayı planlamaktayım. Bu şekilde 383Z4 sizce sorunsuz ve sıkıntısız çalışır mı? İçimdeki şüphelerden dolayı KabloNet abonelik ve kampanya başvurusu bir türlü yapamadım.

    Teşekkürler.

    Not: Az önce hala Netmaster'ın şu modem sorununu tam çözemediğini ve İnfinity 401'de bile elektrikler gidip gelince reset atmadan tekrar online olamama gibi saçma sorunlar okuyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 2 Şubat 2020; 0:47:21 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir sorun yaşayacağınızı zannetmiyorum hocam. Elektrik gidip gelince otomatik online oluyor bende. Reset atmadan online olamama gibi bir durum yaşamadım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • andreoni kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,

    Yaşadığınız sorunun nedenini anlayabilmemiz ve size yardımcı olabilmemiz için modem ayarlarınızın kontrolü ile ilgili Destek Hattımız ile irtibata geçmenizi rica ederiz.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla.
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,

    Modeminizin yazılımı güncel olup güncelleme işlemi sadece Kablonet tarafından otomatik yapılmaktadır. Modem ile ilgili ayarlarının kontrolü için Destek Hattımız ile irtibata geçebilirsiniz. NetMASTER markalı modemler üniversal bir cihaz olup diğer cihazlarla uyumlu bir şekilde çalışmaktadır.
    Infinity 401 modem ile ilgili bahsettiğiniz konuda tarafımıza herhangi bir sorun ulaşmamıştır. Modemi kapatıp açınca veya elektrik kesintisi olduğunda şebeke sinyali otomatik olarak bulur ve online konumuna geçer.
    Diğer soru ve bilgi için Destek Hattımız ile irtibata geçerek detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla.
  • andreoni kullanıcısına yanıt
    Hocam sizdeki kopma sıkıntısının aynısını yaşıyorum. Nasıl bir çözüm önerdiler?
    Saat 19.00 dan sonra hızım 20 mbit e düşüyor. Wi-fi üzerinden indirme 18-19 mbit, yükleme 5 mbit hız alırken şuan indirmede 10 mbit i, yüklemede 2 mbit i geçemiyorum. Konunun başındaki ayarları da yaptım ama aynı. Benzer sıkıntısı olan var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • NetMASTER_ N kullanıcısına yanıt
    Merhaba bir şey sormak istiyorum.

    Bir süredir CBW-383Z4 'dan Linksys Ea6350 router'e WAN üzerinden bağlantı aktarıp buradadanda kablosuz olarak sistemi kullanıyorum.

    Fakat merak ettiğim şey şu DHCP otomatik yapmama rağmen WAN üzerinden cihaz 192.168.0.xx ip yerine 10.17'li bir IP dağıtmaya başlıyor bu genel bir problem mi ?

    Yani kısaca,

    CBW-383Z4 192.168.0.xxx IP kullanırken
    Wan üzerinden verdiğim bağlantı ile EA6350 DHCP ayarladığımda 10.17.xx.xx şeklinde otomatik IP alıyor.
  • Değerli Kullanıcımız,

    Bahsetmiş olduğunuz durum kullanmış olduğunuz diğer cihazınızın ayarlarıyla ilgili bir durum olup konuyla ilgili cihazınızın servisi ile irtibata geçmeniz gerekmektedir.
    Modem DHCP havuzundaki IP adresi ne ise bağlantı sağlayan istemcilerde o IP havuzu kullanarak internete çıkış sağlar.
    Diğer soru ve bilgi için Destek Hattımız ile irtibata geçebilirsiniz.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla.
  • son bir aydir modemde kopmalar yasiyorum. mavi isilari yaniyor ve oyle kaliyor. modeme gelen hatti(anten kablosunu) söküp geri takinca duzeliyor. kalici cozume bilen var mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tugberkank T kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,

    Yaşamış olduğunuz sorun hat kaynaklı bir problemdir. Sorunun çözümü için Türksat KabloNet firması ile irtibata geçerek sorunun giderilmesini talep etmelisiniz. KabloNet Çağrı Merkezine 0850 804 44 44 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz.

    Saygılarımızla.
  • Tsksn T kullanıcısına yanıt
    Bu konuda yazılanları okudum ve şu ayarı yapın diyenlerin dediklerini yaptım. Şu an öyle bir problem yaşamıyorum. Ama ne ayar yaptım hangi ayarla çözdüm inanın bilmiyorum.
  • andreoni kullanıcısına yanıt
    NetMASTER_ N kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim hocam.
    Buradaki tüm ayarları yaptım. Wifi bağlantısı ile hız testi yaptığımda önce hız 40 mbitlere kadar geliyor sonra birden 2-3 mbitlere düşüp 15 seviyelerine geliyor ve oralarda kalıyor. Daha önce prime time dışı zamanlarda wifi bağlantısı ile 40 mbit hız rahat alıyordum. Kablo ile bağlantıda sıkıntı yok. Netmaster hocam farklı ne deneyebilirim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tsksn T kullanıcısına yanıt
    Bu ara internet yavaşlığı var. Belki ondandır. Netmaster daha iyi cevap verebilir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Uydunet Sınırsız İnternet tarifeleri 19:00-24:000 yaklaşık olarak hız 1/4 e kadar düşüyor.24.00-19:00 arası ise normal sözleşme hızınız kadar oluyor. Akşamları hız düşmesi bu tarifeden kaynaklanıyor.

    Örneğin ben Kablo ile bağlantı yaptığımda hız 94 mbs. Kablosuz ile ise 40 mhs, kablosuz hızı 95 mbs ye çıkaramıyorum network kartındadamıdır yoksa Netmaster 383Z4 modem ayarlarındanmıdır.
  • scil kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,

    Modeminizin kablosuz ayarlarının kontrolü için modeminizin yanında olduğunuzda Destek Hattımız ile irtibata geçebilirsiniz.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla.
  • Merhabalar, sözleşmem yakında bitiyor ve 100 mbps akıllı sınırsız tarifeye geçmeyi düşünüyorum. Hani şu akşam 19.00-24.00 arası 25 mbps, diğer saatler 100 mbps olandan. Elimde 383z4 modem var bölgedeki altyapının ve tesisatın iyi durumda olduğunu farzedelim, bu modemle tahmini ne kadar hız alırım?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cabriolet1981 -- 13 Mayıs 2020; 20:32:3 >
  • Aynı sorunlar bende de oluyordu. Sorun adaptörün verimli çalışmamasındanmış. Adaptörünüzün değerlerine bakabilir aynı voltaj ve amperde kaliteli bir adaptörle değiştirebilirsiniz. Hız dalganmaları ve kopmalar yok denecek kadar azaldı. 100mbitlik tarifede kablosuz 70-80mbit hızlara çıkıyor artık. Tabii yine de siz bilirsiniz. Servisle görüşüp önerilerini sorabilirsiniz.

  • Son günlerde sürekli kopuyor. Ülke genelinde bir durum mu yoksa modemden mi bilemiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • unsal80 U kullanıcısına yanıt

    Kaliteli bir adaptör bulabildiniz mi?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 3637383940
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.