Şimdi Ara

Netgsm, şimdi de Ev İnterneti ile yanınızda. (77. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.493
Cevap
55
Favori
126.553
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7576777879
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • HITM@N kullanıcısına yanıt

    Hocam. İstanbul Avrupa iyi ping ve hız olarak. Efsane.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mattg -- 21 Aralık 2024; 23:54:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende herhangi bir sorun yok. hatımın desteklediği son hızı alabiliyorum.

  • Bence konunun ayrılması lazım..netgsm yeni gelen ve hiçbir zaman sorun yaşamayan fibercilerle..vdsl kullanıp sorun yaşayanlar ayrılmalı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bella Ciao -- 22 Aralık 2024; 11:49:4 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Netgsm internet ciddi anlamda çöp durumda. Hız testi yüksek çıksa bile ne youtube video yükleniyor ne çalışabiliyorum. Aynıo bilgisayardan kablolu bağlanıp netgsm vdsl geçtiğimde donan şeyler telefon ile mobil bağlantı noktasıma bağlandığımda sorunsuz. Farklı modemlede durum aynı. Destek talebine vbde güncelerce dönmüyor leş firma.

    11 gündür sırada ve işlemde oılan taleplerim.


    Netgsm, şimdi de Ev İnterneti ile yanınızda.



    Buda video bile izleyemediğim hız testi sonucum netgsm :


    Netgsm, şimdi de Ev İnterneti ile yanınızda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetcank -- 23 Aralık 2024; 10:13:4 >




  • İnternete sorun mu var?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • trakyAli-1986 kullanıcısına yanıt

    Bende sorun yok. Modem yan odada telefondan böyle çekiyor. Hat 47mb destekliyor.

    Netgsm, şimdi de Ev İnterneti ile yanınızda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mehmetcank kullanıcısına yanıt

    Destek talebi oluşturduktan sonra müşteri hizmetlerine bağlanıp talep numaranızı iletin hızlı çözülür bu şekilde sorununuz.


    Upload kısmında bufferbloat var. Modemden QoS aktifleştirerek çözebilirsiniz o sorunu da 8 mpbs de sınırlandırılmış hattınız o kısıtlama kalktığında 20480 kbps veya 20 mbps olacak şekilde QoS den sınırlandırma yapın. Modemi tplink archer serisi olanlar +2 mbps ilave ederek 22 mbps de sınırlandırma yapılması gerekiyor.

  • RElS kullanıcısına yanıt
    Evet hocam aradım bir kaç saat sonra hallettiler. Taleplere aramadan bakmıyorlar demek ki. Yalnız comnetten sonra baya kibar müşteri hizmetleri ve talebe dönenlerin tarzı.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • osamanos kullanıcısına yanıt
    Benden önceki yazıda sorun var denilmiş ona istinaden sordum ama halledilmiş.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba netgsmde olup mi stick cihazı kullanan var mı acaba bazı ıss firmaları mi stick ilk bağlanırken tarih saat güncelleyemediği için internete bağlanamıyor birde ip tv kullanmaya izin veriyor mu acaba inat gibi filan. teşekkürler.

  • saycan S kullanıcısına yanıt

    Hocam öyle bir şey yok. Mi stick hem de Mi Box sahibiyim güncelleniyor. Güncellenmese kendi elinizle güncelleyin düzeliyor. Ayrıca kim demiş ise yalan ben de İPTV var yağ gibi akıyor. İnat TV ülkede engelli. Paralı İPTV kullanmanız gerekiyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mattg -- 24 Aralık 2024; 17:28:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • saycan S kullanıcısına yanıt
    İlk seferde olabilir.

    Siz önce elle tarih ayarlayın sonra otomatiğe dönün düzelir.

    İnat yüklü tv boxta çalışıyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mattg M kullanıcısına yanıt

    elle düzeliyor ama her seferinde bu çok büyük eziyet kimse demedi kendim yaşadım.

  • saycan S kullanıcısına yanıt

    Ben arada yapıyorum. Elektrik gidip gelince oluyor. Zaten yılda max 4 kere gidiyor elektrik.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün bir gariplik var internette ..


    Hızı iyi ping yok jitter yok ama sayfalar ağır yükleniyor bankacılık uygulamalarının açılışı uzun sürüyor garip bir şey.



    Güncelleme: Wifi de bant genişliğini 40 mhz ye kanal seçimini otomatik yaptım düzeldi.


    Etrafta modem sayısı çoğalmış çakışma oluyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trakyAli-1986 -- 25 Aralık 2024; 13:46:44 >
  • RElS kullanıcısına yanıt
    Benim modem de archer hocam. Yazdığınız işlemleri biraz daha ayrıntılı olarak yazabilir misiniz mümkünse?



    Bu arada Netgsm’de ilk gün ki hızım 70/15 gibi açıldı, müşteri hizmetlerine durumu ilettim, bir gün sonra 100 olacaktır dedi.

    Aynen dediği gibi oldu ancak, aradan bir gün daha geçti modem erişim hızım şu an 107 yi görürken verdikleri hız 93 mgbit.

    Aradım ama müşteri hizmetleri bayan hızınız çok iyi, bunu Türk Telekom yapıyor dedi! Ama bir gün önce 100 veriyordunuz deyince kıvırmaya başladı!

    Sonuç olarak Sms gönderdim konu hakkında çözüm bekliyorum.

    Bu duruma sizin yorumunuz var mı arkadaşlar?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mylove kullanıcısına yanıt

    Bu şekilde olacak QoS ayarı. Tam 102 mbps hız aldığınızda 114 mbps olarak ayarlayın download kısmında çok ufak bir hız kaybı oluşturarak bufferbloat sorununu çözmek önemli burada. Eğer bufferbloata herhangi bir etki etmezse 1 'er mbps düşerek tekrar test yaparsınız.


    Netgsm, şimdi de Ev İnterneti ile yanınızda.

    Modem snr 8 olacak şekilde değer alıyor VDSL de. Snr 8 deyse hızınız normaldir. Ancak 8 in üzerindeyse modemi yeniden başlattığınızda daha yüksek bir hız tanımlanır modeme. 107 hat kapasitesi ile 102 mbps tam hızı yaklaşık snr 6-7 arası olması halinde alırsınız.


    NetGSM kısıtlama yapmıyor tamamen altyapınızla alakalı bu durum. 102400 e 20480 tanımlıyor netgsm vdsl hatlara.





  • internet servis sağlayıcısını önümüzdeki ay değiştircem netgsm den memnun musunuz? kopma kesinti ping çok oluyor mu?

  • İnterStyle kullanıcısına yanıt

    Ben memnunun en az 1 sene devam ederim muhtemelen bu firmada. Kopma kesinti yok.



    Netgsm, şimdi de Ev İnterneti ile yanınızda.

    Birebir TT altyapı seviyesinde şuan benim pinglerde sorun yok. Netgsm tracert ve hız paylaşım konusunda önceki değerlerde var. Ne kadar iyileşme sağladıklarını görebilirsiniz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RElS -- 25 Aralık 2024; 14:39:58 >
  • RElS kullanıcısına yanıt

    ne zamandır kullanıyorsunuz?

  • 
Sayfa: önceki 7576777879
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.