Şimdi Ara

Netgsm, şimdi de Ev İnterneti ile yanınızda. (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.496
Cevap
52
Favori
135.412
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
10 oy
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Nikki Sixx kullanıcısına yanıt

    Aynen size katılıyorum aynı fikirdeyiz. Geçen görüştüğümde yeni bir çalışma yapacağız sabit fiyat garantisi vereceğiz yakın zamanda demişlerdi. Bence zam yaptıktan sonra bunu yapacaklar. Şimdilik izleyip göreceğim...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Son 2 gündür 4 5 saatlik kesintiler olmaya başladı, yeni bir iss tabii böyle sorunlar olabilir de bakalım böyle devam ederse birakicaz

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    şaşırmadım ki ¯\(ツ)/¯
  • Nedir hocam bu kesintiler?

    Biraz bilgi verir misiniz?

    Geçmeyi düşünüyoruz ama bilgi veren yok

    _____________________________
  • Planlı çalışmalara bakın Telekom'dan; belki ondan kaynaklanıyor olabilir.

    _____________________________
  • Scylla kullanıcısına yanıt
    Bendeki durumda aynı.

    Geçen foruma yazdım kesinti felan yok diye. Tevafuk mesajın üstünden yarım saat sonra yaklaşık 3 saat bi kesinti oldu. son 2 gündür ara ara kısa süreli kesintiler var.

    Modemden wan kapatıp açınca bazen geri geliyor internet. Maalesef şuan 18 gündür kullandığım internetteki akıcılık yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi incesen -- 21 Temmuz 2024; 3:49:29 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Nikki Sixx kullanıcısına yanıt

    Umarım böyle devam etmez ya

    _____________________________
    şaşırmadım ki ¯\(ツ)/¯
  • Nikki Sixx kullanıcısına yanıt

    yok hocam geceden beri stabil şimdilik

    _____________________________
    şaşırmadım ki ¯\(ツ)/¯
  • Merhaba, son zamanlarda farklı saat dilimlerinde yaşanan teknik bir arıza nedeniyle, internet hizmetimizde kısa süreli kesintiler olmuştur. Bu kesintilerden dolayı üzgünüz. Benzer sorunların tekrar yaşanmaması için çalışmalarımız devam etmektedir. Anlayışınız için teşekkür ederiz.
    _____________________________
    Dijital Operatör
  • Nasıl böyle çözülemeyecek kadar uzun sürüyor kesintiler,anlamak güç..şu yorumlardan sonra geçmeyi düşünmüyorum artık..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Imzamdan önce su çalismayan imza sistemini bir yenileseniz...
  • brucelee kullanıcısına yanıt
    Gigaspeed'den neden geçtiniz ki

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Imzamdan önce su çalismayan imza sistemini bir yenileseniz...
  • righteous@ kullanıcısına yanıt

    "Yaklaşık 10 gün önce gigaspeed den netgsm e geçtim. Fiyat avantajı var diye geçtim"

    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.