Teşeklürler hocam , hemen deneyeceğim. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Netgsm, şimdi de Ev İnterneti ile yanınızda. (125. sayfa)






-
-
İşe yaradı mı, bağlantınız sağlandı mı?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hocam bu tarz birseyi eskiden dusunmustum o sira pahali gibi gelmisti aslinda dusununce degil neden derseniz. Kıșlık ev harici yazlikta inanilmaz elektrik kesintisi yasaniyor ve yazlikta internet olmamasi daha kotu sıkılma yonunden bu yuzden turkcell den turk telekoma youtube, sosyal medylar vs sinirsiz olan tarifeye gectim sirf bu yuzden. Dahasi disaridaki guvenlik kamerasi 6 ay a kadar kendi sarjiyla dayaniyor ve orada internet olmayinca ulasilamayinca insan meraklaniyor birsey olduda hirsiz mi interneti cekti gibi. (Simdi onlemini aldik gerci anlik bildirim gelen ve alarm veren kameralarla degistirmek gibi ama olsun yinede orada kalinan zamanda da olsa internet calissa fena olmaz)
-
Yok hocam düzelmedi malesef. Arıza kaydı oluşturuldu bekle dur şimdi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
O zaman donanımsal değil onlardan kaynaklı, pazar günü olduğu için geç müdahale ederler gibi görünüyor, bağlantınız bugün sağlanmazsa yarın mesai saatleri içinde hallederler.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Yarında 19 mayıs resmi tatil. Muhtemelen 2-3 gün uzayacak gibi duruyor hocam. O değil şimdi tt ekibi gelip arıza bulamazsa 630 tl ücret yansıtıyormuş. Umarım benden bulup ücreti kitlemezler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Mobil internet varsa; online işlemlere girebiliyorsanız girip bakın aktif misiniz, pasif mi.
-
Valla normalde altyapınızda sorun yoksa firma değişikliğinde sorunsuz bir şekilde yeni ISS firmasında hizmetinizi almaya devam etmeniz gerekirdi.
Modeminiz daha önceki ISS firmasında kullanırken sorun çıkarıyor muydu ya da daha önce bina içi kablo tesisatınızda herhangi sorun var mıydı
Arıza kaydı açmanıza gerek yoktu sorun fiziksel olmayabilir.
Önce fiziksel olanı eleyin, belki onlardan kaynaklıdır bana modem marka ile modem modeline kadar sormuşlardı uzaktan müdahale edip modemin ip almasını sağladılar heralde.
Sizin durumunuz da buna benzer olabilir.
Ben online işlemlerden destek kaydı açtım ve modemin internet bağlantı ışığının yeşile dönmediğini kırmızı olarak kaldığını ve bağlantı bilgilerimi doğru girmeme rağmen kullanıcı adı ve şifre hatalı mesajı aldığımı yazdım, sonra müşteri hizmetlerini arayıp sorunumu söylrdim ve telefonda bağlantı sorunumu çözdüler.
Önce bu yolları deneyin altyapımız ya da modeminizde bir sıkıntı yoksa düzeltmeleri gerekir.
En son çare ücretli ekip gelmesidir
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Offline yazıyor hocam.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onebelegidico -- 18 Mayıs 2025; 16:52:12 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam bende ilk defa karşılaşıyorum normalde farklı operatörden geçtiğim zaman kullanıcı adı ve şifremi girer anında kullanmaya devam ederim. İlk defa böyle birşeyle karşılaştım. Dsl ışığı hiç yanmıyor. Telefonla konuştum modemle alakalı sadece resetleme olayını falan söyledi , sonra kendisi destek kaydı oluşturdu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İnternetiniz kapalı açılmamış; ödenmemiş faturanız var ondan dolayı olmasın. Ön ödemeliydi galiba sistem.
Adınız gözüküyor; sansürleyin.
-
Faturayı ödeyin belki açılır da, normalde bağlantınızın sağlandığı gün faturanız çıkar ve 10 gün içinde ödemeniz istenir.
Bende de bu şekilde olmuştu.
Eğer faturanızı ödedikten sonra bağlantınız düzelirse o zaman arıza destek kaydınızı sonlandırın, boşuna ekip falan gelmesin bir de 630 TL ordan ödemek zorunda kalmayın.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
-
Bende de edevlette Netgsm aboneliği gözükmüyor( 200 bin abonenin altında abone sayısı olduğu için heralde gözükmüyor)
Netgsm uygulamasında sözleşme onaylı olarak gözüküyor, kimlik fotoğrafları halen onay bekliyor.
4 aydır aktif olarak kullanıyorum.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
O da bir ihtimal.
-
Hocam öneririm kamera ve İnternet için gayet yeterli.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam yeni taşıdıysanız aktif edilmesi için aramanız gerekiyor. VDSL modem kullanıyorsanız. Vlan ID bölmüne 35 yada 36 olması gerekiyor yazıp deneye bilirseniz. Düzelebilir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mattg -- 18 Mayıs 2025; 18:18:44 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tekrar arayıp konuştum , hiçbir şekilde çözülmüyor hocam. İlla ekip yönlendireceğiz diyip duruyorlar. Yapacak birşey yok bekleyeceğim artık.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hattımı dondurmustum tekrar aktif olmuş yazlık için dondurmuştum. Simdi baktığımda hat sonlandırma tarihi 23 Mayıs diyor. Bu ne anlama geliyor ? Ben iptal basvurusu yapmadim?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sistem ön ödemeli ya; kontörlü sistem gibi. Ödeme yapmanız gerek gibi 23'üne kadar. Oim den bakın fatura gibi birşey gözüküyor mu? Kendiliğinden mi açılmış hat?
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X