Şimdi Ara

Netflix Problem tvq-pb-101 (5.2.5)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9
Cevap
0
Favori
6.282
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba;
    Netflix aile paketini 4K olarak kullanmaktayız, hesabımı telefonda ve Mi Box S 4K cihazımda kullanıyorum.
    Ses vs diğer konularda MiBox üzerinde herhangi bir problem yaşamıyorum, ancak bazı dizi ya da belgesellerde MiBox'tan izlerken 3 saniye izlediken sonra Problem tvq-pb-101 (5.2.5) hatasını alıyorum ve izleyemiyorum.
    Hala bu şekilde mibox üzerinde izleyemediğim birkaç yapım var , ancak telefonda hiçbir sorun yaşamıyorum.
    Yabancı forumları da okudum takip ettim, genellikle cihazı ve modemin elektriğini kesip 5 dakika bekledikten sonra yeniden deneyin veya Netflix'i yeniden kurun gibi mesajlar var ancak sorunu tüm bunları denememe rağmen yaşamaya devam ediyorum.
    Bu da Netflix'in FAQ linki.
    https://help.netflix.com/tr/node/59709

    Yorumlarınızı talep ederim, Saygılarımla







  • Merhaba;

    Benzer sorunu LG TV'de yaşamıştım. ve Netflix sayfasına baktığımda;
    1. TV'yi aç kapa.
    2. TV'nin fişini çek en az 3 dk. bekle. 10 dk.dan fazla bekledim bir kaç defa.
    3. Netflix uygulamasın kaldırıp yeniden yükle.
    4. TV'nin fabrika ayarlarına döndürmek için üreticisi ile iletişime geçin.

    Sizin gibi ilk 3 adım başarısız oldu. İnternetten bulup TV'yi fabrika ayarlarına döndürdüm ve Netflix'i kurdum. Normale döndü.

    Sizin ise yukarıda belirtmiş olduğunuz ve yaptığınız işlemlere ilave olarak yapacak 2 hususunuz kalmış.
    1. Çözüm fabrika ayarlarına döndürmek. Netflix çalışmaz ise uygulamayı kaldırıp yeniden kurmak.
    2. Mibox'un sürüm yükseltmesi var ise, önce Netflix'i kaldırıp sürümü yükseltip denemek. Yükseltme sonrasında Netflix'i yeniden kurmak.

    Saygılarımla...




  • Selamlar;
    Farika ayarları dışındaki herşeyi denedim, bugün de fabrika ayarlarını deneyeceğim.
    Teşekkür ederim tekrar, @sb2311
  • Eğer netflix içinde gömülü değilse kaldırın.
    Yada devre dışı bırakıp yeni bir apk yükleyin.
  • Aynı problemi bazı kulaklıkları takıncada yaşıyorum. Çözümü Netflix dil seçeneklerinden 5.1 i kapatıp normal versiyonu seçmek öyle yayını başlatmak.

    Belki birilerinin işine yarar.
  • furi kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim, şimdilik sorun çözüldü gibi.
  • Bu sorundan artik gına geldi. Televizyonu kapatıp acmadan düzelmiyor bunun baska kalici çözümü yok mudur?
  • kulaklıkla alakalı. usb wireless kulaklığı takıyorum ve bu hata kodunu veriyor. kulaklığı çıkarıp, denediğimde sorunsuz şekilde çalışıyor. yukarıda bir arkadaşın dediği gibi sesi 5.1'den normale alıp denedim fakat bende çözüme kavuşmadı.

    (mi box üzerinden deneyimledim. diğer uygulamalarda kulaklıktan ses geliyor ama netflixte hata veriyor)

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.