Bildirim
Nete bağlı olduğum halde ttnet uyarı veriyor.
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Çağrı Merkezi üzerinden kullanıcı adı ve şifrenizi tekrar öğrenin, ve alacağınız bu bilgileri modem kurulumunu tekrar yapıp gerekli olan yerlere yazın.
Yine aynı hatayı alırsanız tekrar çağrı merkezini arayıp arıza kaydı oluşturtun. -
Benim de başıma böyle birşey geldi bir iki ay önce,sabah download için bırakıp akşam eve geldiğimde netin gittiğini gördüm ve ttnet'i arayıp şifremi sıfırlattım ''12345678'' bu şifreyi veriyorlar ondan sonra bağlanmaya başladı. -
Eğer daha önceden şifre üzerinde değişiklik yapmışsan bi önceki değiştirdiğin şifreyle denemeni tavsiye ederim. Yok o da kar etmiyorsa ufak bir güvenlik testinden sonra çağrı merkezinden şifrenizi ve kullanıcı adınızı öğrenebiliyorsunuz. Boşu boşuna 80 saat beklemişsiniz Farklı modemle de denesen sonuç değişmez. -
quote:
Orijinalden alıntı: SNIPER82
Eğer daha önceden şifre üzerinde değişiklik yapmışsan bi önceki değiştirdiğin şifreyle denemeni tavsiye ederim. Yok o da kar etmiyorsa ufak bir güvenlik testinden sonra çağrı merkezinden şifrenizi ve kullanıcı adınızı öğrenebiliyorsunuz. Boşu boşuna 80 saat beklemişsiniz Farklı modemle de denesen sonuç değişmez.
kullanıcı adı ve şifre değişmedi kardeş,
hep aynı olan şifre değiştirme vb. bi işlem gerçekleştirmeden bu olay başıma geldi, halen internet yok 5 günü geçti. görevlilerde teyid etti şifre ve kullanıcı adında herhangi bir yanlışlık yok... adam gelince elektrikler gitti gitmese olmazdı tabi boyle bi olay. çağrı merkezi herhangi bir yardımdada bulunamıyor walla iyice dellendim ya.... -
Birkaç gündür devam eden genel altyapı çalışmasından ötürü, kullanıcı adı ve şifrelerde bir değişiklik söz konusu oldu. Bu yüzden kullanıcı adı ve şifrenizi çağrı merkezinden teyit edin, farklılık yok ise arıza kaydı oluşturtun. -
ADSL PORTU UYARI SAYFASI
http://www.ttnet.com.tr/ilkyardim/adslportu.html
Girmiş olduğunuz kullanıcı adı adsl aboneliğinize ait kullanıcı adı olmayabilir!
* Girmiş olduğunuz kullanıcı adı ve şifrenin bağlanmaya çalıştığınız adsl hattına ait olduğundan emin olunuz. (Adsl hattınıza ait kullanıcı adı ve şifrenizi 444 0 375 TTNET Müşteri Hizmetlerinden öğrenebilirsiniz.)
* ADSL kullanıcı adınızın sonuna "@ttnet" uzantısını eklemeyi veya seçmeyi unutmayınız.
* ADSL kullanıcı adınızı yazarken Türkçe karakter (ç,ö,ş,ı,ğ,ü) kullanmayınız.
* ADSL kullanıcı adınızın başında, içerisinde veya sonunda boşluk karakteri bulunmamasına dikkat ediniz.
* Modem ayarları için; ADSL kullanıcı adınızı ve şifrenizi doğru girdiğinizden emin olduktan sonra, modem ayarlarınızda yer alan Encapsulation tipini PPoE/LLC ve VCI/VPI değerini de VPI = 8, VCI = 35 olarak yapılandırarak Internet erişimi sağlamayı deneyiniz.
İnternete bağlanamama durumunda çözüm adımlarını anlatan videolarawww.ttnet.com.tr/ilkyardim adresinden ulaşabilir, bilgisayarınıza indirebilirsiniz.
Eğer, internet ayarlarınız yapılı ve bağlantılarınızda bir problem görünmüyor ise ve herhangi bir siteye girişiniz de bu uyarı ile karşılaşıyorsanız, sorun bina-sokak arası kablo sistemi kaynaklıdır. Yani sizin pc niz ile alakalı bir sorun yoktur.
Bunu çağrı merkezindeki görevliler ile çözemezsiniz. Bu sistem kaynaklı sorunu bölge ttnet veya arıza yetkililerinize bildirmeniz gereklidir. Çağrı merkezine bildirip onlarında arızaya bildirmelerini bekleyebilirsiniz. Muhtemel sokak-bina arası kabloları temasından doğan bir sorunu, çözebilirsiniz ya da çözdürebilirsiniz.
Ben 6 gündür bu sorunla uğraşıyorum. Çağrı merkezini 12 kere aradım, modemimi 15-20 defa resetledim, pc me format attım, bina kablo düzenini 4 kez değiştirdim, ilk yardımdaki videoları defalarca seyredip, arayüz sayfasına defalarca girip ayarları kontrol ettim, 4 kez görevli geldi 4 cüsü anca anladı... 30 haziran SALI, saat 10.00. Sorun çözüldü.
-
arkadaşım bende aynı sorunla karşı karşıyayım şu an..konuyla bilgisi olan tek kişi sensin..diğer arkadaşın dediği gibi çağrı merkezinden şifre değişimi yapılmıyor..msn e ekledim seni nolur bi yardım ediver..senin yazdıkların gibi bende de hiç problem yok pc kırcam az kaldı..nasıl çözdüler senin işi -
quote:
Orijinalden alıntı: sennur1988
arkadaşım bende aynı sorunla karşı karşıyayım şu an..konuyla bilgisi olan tek kişi sensin..diğer arkadaşın dediği gibi çağrı merkezinden şifre değişimi yapılmıyor..msn e ekledim seni nolur bi yardım ediver..senin yazdıkların gibi bende de hiç problem yok pc kırcam az kaldı..nasıl çözdüler senin işi
Konu sahibi senden önceki mesajda sorununu nasıl çözdüğünü anlatmış. Kendisi çok iyi yapmış sorununu nasıl çözdüğünü yazarak. Herkes sorunu hallettikten sonra gelip yazsa keşke... -
sorun neymiş peki 4tane teknik elemanın anlamadığı problem onu söyleseydin :) -
dostum senin portun degismis ve sana atanan port degistiginde bu hatayi verir. baglantini pppoe yap ve yeni sifre talebinde bulun, tek caresi bu.
Sayfa:
1
Benzer içerikler
- tarife değişikliği ne zaman yapılmalı
- türk telekom altyapı dilekçesi
- evimde mobil wifi
- cimer internet altyapı başvurusu
- dsl bağlantısı yok
- 1 yıldan uzun taahhüt cayma bedeli
- ağda kayıtlı değil ne demek
- kapanan hat nasıl açılır
- türk telekom internet çekmiyor
- emekli tarifeleri faturalı
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X