Şimdi Ara

Need for Speed: Undercover (2008) [ANA KONU]

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.567
Cevap
4
Favori
280.644
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Steam Linki:
    https://store.steampowered.com/app/17430/

    Need for Speed: Undercover (2008) [ANA KONU]




    ARŞİV İLK MESAJ


    quote:

    Orjinalden alıntı: Michael Kenji

    Need for Speed: Undercover (2008) [ANA KONU]



    http://rapid+share.com/files/164951738/paul.rar

    Oyun içindeki hatalı dll olan dosyayı değiştirip oyuna girebilirsiniz.





    Need for Speed: Undercover (2008) [ANA KONU]


    Tür:Araba Yarışı

    Yapımcı:EA BLACK BOX

    Dağıtımcı:Electronic Arts

    Çıkış Tarihi:18 KASIM 2008

    Platform:XBOX 360, PlayStation3,PC

    Web: https://www.ea.com/games/need-for-speed


    Electronic Arts yaptığı açıklamayla Electronic Arts'ın Vancouver stüdyolarında geliştirilen yarış oyunu Need for Speed: Undercover'ı duyurdu ve oyun hakkında ilk bilgileri yayımladı. Oyunun videolarında Mission Impossible III ve Live Free or Die Hard filmlerinde tandığımız Maggie Q rol alacak. Maggie Q, Undercover'da Federal Ajan Chase Linh rolüne bürünecek ve bizlere oyunda yol gösterecek.

    Need for Speed: Undercover (2008) [ANA KONU]


    Maggie Q



    Need for Speed: Undercover serbest bir oynanış sunacak ve görev tabanlı olarak ilerleyecek. Oyun, Need for Speed serilerinden alışık olmadığımız derecede kapsamlı ve güzel bir senaryoya sahip olacak. Oyununun işleyiş olarak The Transporter filmlerine oldukça benzeyeceğini de belirtiliyor. Zaman zaman tehlikeli görevleri yerine getireceğiz, zaman zaman ise yarışlara katılıp büyük bir suç örgütünü çökertmeye çalışacağız. PC, PS2, PS3, Xbox 360, Wii, NDS ve PSP platformları için hazırlanan oyun Kuzey Amerika'da 18 Kasım 2008 tarihinde, Avrupa'da ise 21 Kasım 2008 tarihinde piyasaya sürülecek.
    [simage]
    https://games.tiscali.cz//images/nfsundercover/bogh.jpg[/simage]
    Need for Speed: Undercover (2008) [ANA KONU]
    Need for Speed: Undercover (2008) [ANA KONU]
    Need for Speed: Undercover (2008) [ANA KONU]
    Need for Speed: Undercover (2008) [ANA KONU]
    Need for Speed: Undercover (2008) [ANA KONU]


    OS: Windows XP and VISTA with latest service pack installed
    CPU: Intel Pentium 4 (or equivalent) CPU running at 2.8GHz or higher (3.0GHz if running Windows Vista)
    RAM: 1GB RAM
    Graphics: Geforce 6500, Radeon 9500 or better DirectX compliant video card with Pixel shader 2.0 or above (AGP and PCIe only)
    DirectX: DirectX Nov 2007 edition (included)
    HDD: 2.0 GB free disk space or more
    DVD-Drive: 8x
    Multiplayer: To play online a network card is required for broadband connectivity
    yeni


    #1
    Need for Speed: Undercover (2008) [ANA KONU]



    #2
    Need for Speed: Undercover (2008) [ANA KONU]


    #3
    Need for Speed: Undercover (2008) [ANA KONU]


    $4

    Need for Speed: Undercover (2008) [ANA KONU]



    Undercover Q&A: The answers for your questions.
    Sorular ve cevaplar

    http://forums.ea.com/mboards/thread.jspa?threadID=440292&tstart=0
    Need for Speed: Undercover (2008) [ANA KONU]


    anladigim kadariyla

    -oyuna basladigimizda map acik olucakmis(kilitli yer yok)
    -demo olmayacak

    --sehrimiz TRICITY


    -oyun'da Most wanted ruhu olucak

    -oyunda gece gunduz yok oyunun havasi Hollywood "Magic Hour" yani (MW havasi altin renginde)

    -cok degisik yaris modlari olucakmis

    -polis arabalarinida kulanabilecegiz

    -oyunu 100% bitirmek icin cok zaman gerekliymis

    -trafikteki arabalar sinyal falan veriyorlarmis arabalara carparsak polisleri ariyorlarmis

    -sehir cok buyuk olucakmis hizli bir araba alip 240 км/ч hizda otobana cikip 8 dakikada sehiri dolanabiliyoruz

    -hasar olacak

    -cok degisik polisler olacakmis

    careere ilk basladimizda bu arabalar olucakmis

    1.'98 Toyota Supra: $25,000, Twin Turbo, AWD, 320hp, 315lbs/tq
    2.'06 Ford Mustang GT: $29,000, RWD, 300hp, 320 lbs/tq
    3.'06 Mitsubishi Lancer EVOLUTION: $36,000, Turbo, AWD, 300hp, 325lbs/tq
    4.'08 BMW M6: $110,000, RWD, 500hp, 383lbs/tq
    5.'06 Porsche 911 Turbo: $122,000, Twin Turbo, AWD, 480hp, 460lbs/tq
    6.'08 Audi R8: $110,000, AWD, 420hp, 317lbs/tq


    Yeni yaris Modlari:
    canyon, highway battle и touge
    (herkezin cok sevdigi canyonda var)




    muhtesem.zevkli,eglenceli bir career bizi bekliyor

    bu bilgiler hic mi heyecanlandirmiyor sizi ??

    dusmanlarimiz
    Need for Speed: Undercover (2008) [ANA KONU]
    NFS Undercover G-Mac Profile

    http://www.google.com/sorry/index?continue=http://uk.youtube.com/watch%3Fv%3DwEnCt-CQgX0&q=EgQuLZpEGKztz_cFIhkA8aeDSy8016M9KlgRVhbW9GyBhBwEXLFTMgFy






    Need for Speed: Undercover (2008) [ANA KONU]

    NFS Undercover Nickel Profile

    http://www.google.com/sorry/index?continue=http://uk.youtube.com/watch%3Fv%3DRag_wcannDQ&q=EgQuLZpEGK7tz_cFIhkA8aeDS_bxOenSqMikl-w5pcy-2_cCPlhZMgFy


    oyunda bize yardim edicekler

    Need for Speed: Undercover (2008) [ANA KONU]
    Need for Speed: Undercover - Personnel Database: Chase Linh

    http://uk.youtube.com/watch?v=eRLOu-y4ti8&eurl=http://needforspeed.sk/

    Need for Speed: Undercover (2008) [ANA KONU]
    Need for Speed: Undercover - Personnel Database: Jack Keller
    http://uk.youtube.com/watch?v=pXreHtiz8Go&eurl=http://needforspeed.sk/
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >







  • Hız için sonraki ihtiyacın, ProStreet tarzının bir halefi olmayacak olduğu hız için sonraki ihtiyaçta görünüş, o onun yerine, daha erken NFS oyunlarında yön verilmeliydi. Sanayi analistlerine bir takdimde, EA, Başkan açık sözlü Gibeau'nun, hız için sonraki ihtiyaçta kısa bir görünüşü verdiği kumar oynar:
    Gelişmede hız için yeni bir ihtiyaç, (İmtiyaz, hız için 2002'in ihtiyacından beri annualized oldu: Sıcak takip 2i) şaşırtmazken, Gibeau, analistlere EA'in, dizinin sonraki bölümüyle alıyor olacak olduğu yönde erken bir bakışı verdi.
    ProStreet'in, oyun için EA'in umutlarına yukarıya yaşamadığı hız için geçen yılın ihtiyacından onu satış not etmek, Gibeau, onun, onun olduğunu düşündüğünü dedi çünkü dizi de, uzakta tüketicilerin, neyden beklediği sürüklendi. ProStreet, alıcı kültürü ve kusursuzca meşru kapalı yol yarışının lehinde önceki bölümlerin polis kaçınma görünüşlerini düşürmüştü. Hız için sonraki ihtiyaç için, Gibeau, dizinin, birkaç özellikle onun köklerine dönüyor olacak olduğuna söz verdi, açık-dünya yarışı ve yeni bir ana yol muharebe biçimini kapsamak.




  • kesinlikle NFS Most Wanted 2 cikmali !
  • quote:

    Orjinalden alıntı: .:ÖzGüN:.

    Hız için sonraki ihtiyacın, ProStreet tarzının bir halefi olmayacak olduğu hız için sonraki ihtiyaçta görünüş, o onun yerine, daha erken NFS oyunlarında yön verilmeliydi. Sanayi analistlerine bir takdimde, EA, Başkan açık sözlü Gibeau'nun, hız için sonraki ihtiyaçta kısa bir görünüşü verdiği kumar oynar:
    Gelişmede hız için yeni bir ihtiyaç, (İmtiyaz, hız için 2002'in ihtiyacından beri annualized oldu: Sıcak takip 2i) şaşırtmazken, Gibeau, analistlere EA'in, dizinin sonraki bölümüyle alıyor olacak olduğu yönde erken bir bakışı verdi.
    ProStreet'in, oyun için EA'in umutlarına yukarıya yaşamadığı hız için geçen yılın ihtiyacından onu satış not etmek, Gibeau, onun, onun olduğunu düşündüğünü dedi çünkü dizi de, uzakta tüketicilerin, neyden beklediği sürüklendi. ProStreet, alıcı kültürü ve kusursuzca meşru kapalı yol yarışının lehinde önceki bölümlerin polis kaçınma görünüşlerini düşürmüştü. Hız için sonraki ihtiyaç için, Gibeau, dizinin, birkaç özellikle onun köklerine dönüyor olacak olduğuna söz verdi, açık-dünya yarışı ve yeni bir ana yol muharebe biçimini kapsamak.





    hic bisey anlamadim




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Dante*

    kesinlikle NFS Most Wanted 2 cikmali !




    Tam ben dicektim ha...


    Bence yaptıkları hatayı anladılar ve Most Wanted 2 üzerinde düşünmeye başladılar...

    Ya da Gran Turismo'ya rakip olmaya çalışacaklar ve sadece konsollara yönelik yüksek grafikli bir oyun üzerinde çalışacaklar...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: [DMC]


    quote:

    Orjinalden alıntı: .:ÖzGüN:.

    Hız için sonraki ihtiyacın, ProStreet tarzının bir halefi olmayacak olduğu hız için sonraki ihtiyaçta görünüş, o onun yerine, daha erken NFS oyunlarında yön verilmeliydi. Sanayi analistlerine bir takdimde, EA, Başkan açık sözlü Gibeau'nun, hız için sonraki ihtiyaçta kısa bir görünüşü verdiği kumar oynar:
    Gelişmede hız için yeni bir ihtiyaç, (İmtiyaz, hız için 2002'in ihtiyacından beri annualized oldu: Sıcak takip 2i) şaşırtmazken, Gibeau, analistlere EA'in, dizinin sonraki bölümüyle alıyor olacak olduğu yönde erken bir bakışı verdi.
    ProStreet'in, oyun için EA'in umutlarına yukarıya yaşamadığı hız için geçen yılın ihtiyacından onu satış not etmek, Gibeau, onun, onun olduğunu düşündüğünü dedi çünkü dizi de, uzakta tüketicilerin, neyden beklediği sürüklendi. ProStreet, alıcı kültürü ve kusursuzca meşru kapalı yol yarışının lehinde önceki bölümlerin polis kaçınma görünüşlerini düşürmüştü. Hız için sonraki ihtiyaç için, Gibeau, dizinin, birkaç özellikle onun köklerine dönüyor olacak olduğuna söz verdi, açık-dünya yarışı ve yeni bir ana yol muharebe biçimini kapsamak.





    hic bisey anlamadim

    hemencevir




  • Most Wanted+Carbon+Test Drive Unlimited = Yeni Need For Speed
  • + gran turismo
  • quote:

    Orjinalden alıntı: .:ÖzGüN:.

    Hız için sonraki ihtiyacın, ProStreet tarzının bir halefi olmayacak olduğu hız için sonraki ihtiyaçta görünüş, o onun yerine, daha erken NFS oyunlarında yön verilmeliydi. Sanayi analistlerine bir takdimde, EA, Başkan açık sözlü Gibeau'nun, hız için sonraki ihtiyaçta kısa bir görünüşü verdiği kumar oynar:
    Gelişmede hız için yeni bir ihtiyaç, (İmtiyaz, hız için 2002'in ihtiyacından beri annualized oldu: Sıcak takip 2i) şaşırtmazken, Gibeau, analistlere EA'in, dizinin sonraki bölümüyle alıyor olacak olduğu yönde erken bir bakışı verdi.
    ProStreet'in, oyun için EA'in umutlarına yukarıya yaşamadığı hız için geçen yılın ihtiyacından onu satış not etmek, Gibeau, onun, onun olduğunu düşündüğünü dedi çünkü dizi de, uzakta tüketicilerin, neyden beklediği sürüklendi. ProStreet, alıcı kültürü ve kusursuzca meşru kapalı yol yarışının lehinde önceki bölümlerin polis kaçınma görünüşlerini düşürmüştü. Hız için sonraki ihtiyaç için, Gibeau, dizinin, birkaç özellikle onun köklerine dönüyor olacak olduğuna söz verdi, açık-dünya yarışı ve yeni bir ana yol muharebe biçimini kapsamak.




    Süper ya




  • yavvv test drive unlimited + test drive unlimited 2 ve gran tunismo olsun bana yeter boşver nfs yi yahuu
  • ingilizcesi olan yok yaf



    Outlook on the next Need for Speed

    The next Need for Speed won't be a successor of the ProStreet style, instead it should be oriented on earlier NFS games. In a presentation to industry analysts, EA Games president Frank Gibeau gave a short outlook on the next Need for Speed:

    While a new Need for Speed in development isn't surprising (the franchise has been annualized since 2002's Need for Speed: Hot Pursuit 2), Gibeau did give the analysts an early look at the direction EA would be taking with the next installment of the series.

    Noting that sales of last year's Need for Speed ProStreet didn't live up to EA's hopes for the game, Gibeau said he thinks it was because the series drifted too far from what consumers expected. ProStreet had dropped the tuner culture and police evasion aspects of previous installments in favor of perfectly legit closed track racing. For the next Need for Speed, Gibeau promised that the series would be getting back to its roots with a number of features, including open-world racing and a new highway battle mode.




  • most wanted çigisine mutlaka geri dönmeliler,çünkü piyasada lisanslı arabalarla,bu kadar aksiyon olan bi oyun kalmadı,ne güzel uçuyorduk tepelerden,polislerle boğuşuyorduk..gran turismo ya benzemeye kalkarsa gerçekten yazık olur,zaten baş edemezde.oyunda nfs olmaz artık oda ayrı konu
  • pro street bitirmediğim tek nfs serisiydi.
  • Most Wanted çok iyiydi ya

    Pro Street'e ısınamadım bir türlü fazla da oynamadım

    Most Wanted devamı gelmesi lazım
  • quote:

    Orjinalden alıntı: .:ÖzGüN:.

    Hız için sonraki ihtiyacın, ProStreet tarzının bir halefi olmayacak olduğu hız için sonraki ihtiyaçta görünüş, o onun yerine, daha erken NFS oyunlarında yön verilmeliydi. Sanayi analistlerine bir takdimde, EA, Başkan açık sözlü Gibeau'nun, hız için sonraki ihtiyaçta kısa bir görünüşü verdiği kumar oynar:
    Gelişmede hız için yeni bir ihtiyaç, (İmtiyaz, hız için 2002'in ihtiyacından beri annualized oldu: Sıcak takip 2i) şaşırtmazken, Gibeau, analistlere EA'in, dizinin sonraki bölümüyle alıyor olacak olduğu yönde erken bir bakışı verdi.
    ProStreet'in, oyun için EA'in umutlarına yukarıya yaşamadığı hız için geçen yılın ihtiyacından onu satış not etmek, Gibeau, onun, onun olduğunu düşündüğünü dedi çünkü dizi de, uzakta tüketicilerin, neyden beklediği sürüklendi. ProStreet, alıcı kültürü ve kusursuzca meşru kapalı yol yarışının lehinde önceki bölümlerin polis kaçınma görünüşlerini düşürmüştü. Hız için sonraki ihtiyaç için, Gibeau, dizinin, birkaç özellikle onun köklerine dönüyor olacak olduğuna söz verdi, açık-dünya yarışı ve yeni bir ana yol muharebe biçimini kapsamak.




    bu ne ya ..
    cümle çeviren ingilizce programlaramı çevirttirdin =)




  • quote:

    Orjinalden alıntı: [DMC]

    ingilizcesi olan yok yaf



    Outlook on the next Need for Speed

    The next Need for Speed won't be a successor of the ProStreet style, instead it should be oriented on earlier NFS games. In a presentation to industry analysts, EA Games president Frank Gibeau gave a short outlook on the next Need for Speed:

    While a new Need for Speed in development isn't surprising (the franchise has been annualized since 2002's Need for Speed: Hot Pursuit 2), Gibeau did give the analysts an early look at the direction EA would be taking with the next installment of the series.

    Noting that sales of last year's Need for Speed ProStreet didn't live up to EA's hopes for the game, Gibeau said he thinks it was because the series drifted too far from what consumers expected. ProStreet had dropped the tuner culture and police evasion aspects of previous installments in favor of perfectly legit closed track racing. For the next Need for Speed, Gibeau promised that the series would be getting back to its roots with a number of features, including open-world racing and a new highway battle mode.



    Kısaca şöyle anlatayım ;

    Sıradaki oyunun Prostreet tarzında olmayacağı ve eski tarzda olacağı söylenmiş.Başkan Gibernau da satışlarının beklenen düzeyde olmadığını (Prostreet adına) ve bunun sebebininde serinin oyuncuların beklentilerinden sapması olduğunu yeni oyunun eskisi gibi ve üstüne bir kaç yenilik eklenmiş halde olacaığının sözünü vermiş (Bunlarda world racing ve otoban savaş modları )




  • quote:

    Orjinalden alıntı: semxx

    Kısaca şöyle anlatayım ;

    Sıradaki oyunun Prostreet tarzında olmayacağı ve eski tarzda olacağı söylenmiş.Başkan Gibernau da satışlarının beklenen düzeyde olmadığını (Prostreet adına) ve bunun sebebininde serinin oyuncuların beklentilerinden sapması olduğunu yeni oyunun eskisi gibi ve üstüne bir kaç yenilik eklenmiş halde olacaığının sözünü vermiş (Bunlarda world racing ve otoban savaş modları )
    Böyle olacaksa bir daha NFS oynamam. NFS benim için bitmiştir.




  • Gelmiş geçmiş en dandik NFS oyununun ardından nasıl bir oyun çıkaracaklar merak ediyorum
  • pro street gibi rezil birşey olmasında nsf'yi her türlü oynarız yoksa
  • yeni bir haber çıkmadı daha dimi
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.