Şimdi Ara

Nedir bu riven sevdanız ya QQ konusu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
498
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bi tanede bana yakın arkadaşlar benden sonra pick yapan enemy rivenlerden nefret ediyorum. 6 olduktan sonra bide "Bakşa yolu yok" sesini duyuyorum ya direk aklıma eksik cana bağlı vereceği o saçma hasar geliyor. Bıktım artık.



  • Aynen lanet olsun boyle heroya ya. Bize gelse onlara gelse taniminin belkide en iyi ornegi. Heroda dash kalkan stun hasar mobilite ne ararsan var masallah.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • çok saçma bir şampiyon . mana da kullanmıyor q q q q q q q q q q yaparak zevk alıyorlar
  • alın karşısına sheni gg
  • en azindan ad kasip hasar cikartiyor
  •  Nedir bu riven sevdanız ya QQ konusu
  • Banla ya da Poppy aldır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Kardesim riveni engellemenin okadar yolu var ki. topun en kırılgan ve en zor herosu. Ağlamayı bırakın ve iyi oynayan rivene saygi duyun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nihilizm -- 13 Ağustos 2016; 12:21:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: srcn13579

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    AD İLE ARTAN KALKAN
    4 TNE MOBİLİTY SPELLİ
    YÜKSEK AD RATİOLAR
    DUVARLARDAN ATLAYABİLME
    AD STREOİD ULTIMATE
    CANA GÖRE AZ VURAN EXECUTE ULTIMATE
    2 TANE SUPER HARD CC
    ÇARI OP YAPAN VE OLMAMASI GEREKEN ANİMASYON İPTALLERİ
    QDA 3 TANE OTO RESET VAR
    LOW COOLDOWNLAR


    Saydım mı tam? Oynasana bir 10 oyun Riven, sonra resim atarsın. AD İLE ARTAN KALKAN neden bu kadar goldların sinirini bozuyor anlamadım?

    -------------------------------------------
    Janna Janna's Eye of the Storm.png Eye of the Storm shields her target for 80 / 120 / 160 / 200 / 240 (+ 70% AP) damage for up to 5 seconds.

    Karma Karma's Inspire.png Inspire shields her target for 80 / 110 / 140 / 170 / 200 (+ 50% AP) damage for up to 4 seconds.

    Defiance.png Defiance shields her target for 80 / 110 / 140 / 170 / 200 (+ 110% AP) + (30 / 100 / 170 / 240, scaling with Mantra.png Mantra) damage and allied champions near the primary target for half the total amount for up to 4 seconds.

    Lulu Lulu's Help, Pix!.png Help, Pix! summons Pix and shields target ally champion for 80 / 120 / 160 / 200 / 240 (+ 60% AP) damage for up to 6 seconds.

    Lux Lux's Prismatic Barrier.png Prismatic Barrier shields herself and throws out her wand in a line, shielding allied champions in its path for 50 / 65 / 80 / 95 / 110 (+ 20% AP) for up to 3 seconds. Lux's wand then returns to her, stacking the shield to all allied champions it passes through and herself.

    Orianna Orianna's Command- Protect.png Command: Protect commands her ball to fly to and attach onto an allied champion shielding it for 80 / 120 / 160 / 200 / 240 (+ 40% AP) damage when it arrives for up to 4 seconds.

    Sona Sona's Aria of Perseverance.png Aria of Perseverance activates an aura that applies to all tagged allied champions a shield that absorbs 30 / 55 / 80 / 105 / 130 (+ 30% AP) damage for up to 1.5 seconds.

    Taric Taric's Bastion.png Bastion shields himself and a target allied champion for 8 / 9 / 10 / 11 / 12% of target's maximum health damage for up to 2.5 seconds.

    Thresh Thresh's Dark Passage.png Dark Passage tosses his lantern towards the target location for up to 6 seconds. The first ally who comes near the lantern gains a shield lasting 4 seconds that that absorbs up to 60 / 100 / 140 / 180 / 220 (+ 1 per Damnation.png soul collected) damage.

    Blitzcrank Blitzcrank's Mana Barrier.png Mana Barrier creates a shield to protect him for damage equal to 50% of his current mana for up to 10 seconds. This happens when his health falls below 20% of his maximum health and has a static cooldown of 90 seconds after it activates for it to be available again.

    Diana Diana's Pale Cascade.png Pale Cascade shields herself from up to 40 / 55 / 70 / 85 / 100 (+ 30% AP) damage or for 5 seconds. If all three spheres are triggered, the shield is reapplied. The second shield stacks with the first.

    Malphite Malphite's Granite Shield.png Granite Shield passively shields him with a layer of rock which absorbs damage equal to 10% of his maximum health. If Malphite has not been hit for 10 / 8 / 6 seconds, this effect recharges.

    Mordekaiser Mordekaiser's Iron Man.png Iron Man passively gives him a temporary shield equal to 25% of the damage dealt from his abilities, halved to 12.5% against enemy minions and capped at 25% maximum health. After a 1.5 seconds delay, Iron Man's shield decays at a rate of 1.5% base health per second down to a minimum of 25% maximum shield.

    Nautilus Nautilus's Titan's Wrath.png Titan's Wrath shields himself from 65 / 70 / 75 / 80 / 85 (+ 9 / 11 / 13 / 15 / 17% of maximum health) damage for up to 10 seconds.

    Riven Riven's Valor.png Valor dashes her towards the cursor and grants her a shield protecting her from 90 / 120 / 150 / 180 / 210 (+ 100% bonus AD) damage for up to 1.5 seconds.

    Rumble Rumble's Scrap Shield.png Scrap Shield creates a shield protecting from 50 / 80 / 110 / 140 / 170 (+ 40% AP) damage for up to 2 seconds. If he has 50 or more heat when casting it, the shield is increased to 75 / 120 / 165 / 210 / 255 (+ 60% AP).

    Shen Shen's Ki Barrier.png Ki Barrier shields him for 52 - 120 (based on level) (+ 14% bonus health) damage for up to 2.5 seconds each time he casts an ability with a static cooldown of 10 seconds. If the triggering ability successfully affected at least one champion, Ki Barrier's cooldown is reduced by 4 - 7.5 (based on level) seconds.

    Sion Sion's Soul Furnace.png Soul Furnace surrounds himself with a shield which absorbs 30 / 55 / 80 / 105 / 130 (+ 40% AP) (+ 6 / 7 / 8 / 9 / 10% of maximum health) damage for up to 6 seconds. You can deactivate it after 3 seconds or it will destroy by itself after 6 seconds if not destroyed before hand. It deals damage when reactivated.

    Skarner Skarner's Crystalline Exoskeleton.png Crystalline Exoskeleton shields himself from 10% maximum health (+ 80% AP) damage for up to 6 seconds.

    Tahm Kench Tahm Kench's Thick Skin.png Thick Skin converts his current Grey Health into a health shield that lasts 3 seconds.

    Udyr Udyr's Turtle Stance.png Turtle Stance upon activation it gives himself a shield that will protect him from 60 / 95 / 130 / 165 / 220 (+ 50% AP) for up to 5 seconds.

    Urgot Urgot's Terror Capacitor.png Terror Capacitor gives him a shield that absorbs 60 / 100 / 140 / 180 / 220 (+ 80% AP) (+ 8% maximum mana) damage for 5 seconds.

    Vi Vi's Blast Shield.png Blast Shield gives her a shield equal to 10% of her maximum health for up to 3 seconds when she hits an enemy with one of her activated abilities. This effect has a static cooldown of 18 - 8 (based on level) seconds.

    Viktor Viktor's Siphon Power.png Siphon Power shields himself for 8% maximum mana (+ 15% AP) for up to 2.5 seconds.


    -------------------------------------------

    Karakter hangi stat'ı kullanıyorsa, kullandığı kalkan da onun üzerinden verilir. Lee Sin'in kalkanı AD'den almaz çünkü Lee sin early pressure için oynanıp ormanı rahat dönmesi için bir çok aracı olan ve onun etrafında tasarlanmış bir karakter. Evellyn ultiyle vurduğu kişi sayısı kadar kalkan alır. J4 kalkanın çarptığı her kişi başına extra kalkan alır. Yasuo'nun pasif kalkanı vardır etrafta dolaştıkça dolar.




    Siz ister kabul edin ister etmeyin, Riven gerçekten yetenek ve çok fazla çaba gerektir bir şampiyon. O karşısına gelip ağzınızı yüzünüzü dağıtan adamlar var ya, onların hepsi custom oyuna girip saatler geçiriyor jungle kamplarında hızlı komboyu yapabimek için. Gerçi sizin oynadığınız elodaki Riven'lar ne kadar iyidir onu da bilemiyorum ya. Ayrıca o adam gelince kaybediyorsunuz lane'i biliyor musun? Çünkü o adam senden daha iyi oynuyor. 4.8k ip hero, aç oyna abusela madem o kadar OP. Kimseyi tutan bir şey yok.


    Keşke biraz daha OP olsaydı da champ, pbe'de biraz daha bufflarlardı belki. Herhalde o kadar güçlü ki Riot daha güçlü olsun diye buffluyor karakteri.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Teemo Erdoğan

    quote:

    Orijinalden alıntı: srcn13579

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nihilizm

    Kardesim riveni engellemenin okadar yolu var ki. topun en kırılgan ve en zor herosu. Ağlamayı bırakın ve iyi oynayan rivene saygi duyun.

    En kırılgan heroda ad ile artan kalkan var Topdaki heroların yarısından çoğu rivendan daha zor ağlamayı bırak ve bunu kabul et q ya basarak iyi oynadığınızı mı sanıyosunuz ? İyi oynayana saygı duyun demiş bide Avel seni . Klavyeye rastgele bassan yine riven oynamış olursun .

    AD İLE ARTAN KALKAN
    4 TNE MOBİLİTY SPELLİ
    YÜKSEK AD RATİOLAR
    DUVARLARDAN ATLAYABİLME
    AD STREOİD ULTIMATE
    CANA GÖRE AZ VURAN EXECUTE ULTIMATE
    2 TANE SUPER HARD CC
    ÇARI OP YAPAN VE OLMAMASI GEREKEN ANİMASYON İPTALLERİ
    QDA 3 TANE OTO RESET VAR
    LOW COOLDOWNLAR


    Saydım mı tam? Oynasana bir 10 oyun Riven, sonra resim atarsın. AD İLE ARTAN KALKAN neden bu kadar goldların sinirini bozuyor anlamadım?

    -------------------------------------------
    Janna Janna's Eye of the Storm.png Eye of the Storm shields her target for 80 / 120 / 160 / 200 / 240 (+ 70% AP) damage for up to 5 seconds.

    Karma Karma's Inspire.png Inspire shields her target for 80 / 110 / 140 / 170 / 200 (+ 50% AP) damage for up to 4 seconds.

    Defiance.png Defiance shields her target for 80 / 110 / 140 / 170 / 200 (+ 110% AP) + (30 / 100 / 170 / 240, scaling with Mantra.png Mantra) damage and allied champions near the primary target for half the total amount for up to 4 seconds.

    Lulu Lulu's Help, Pix!.png Help, Pix! summons Pix and shields target ally champion for 80 / 120 / 160 / 200 / 240 (+ 60% AP) damage for up to 6 seconds.

    Lux Lux's Prismatic Barrier.png Prismatic Barrier shields herself and throws out her wand in a line, shielding allied champions in its path for 50 / 65 / 80 / 95 / 110 (+ 20% AP) for up to 3 seconds. Lux's wand then returns to her, stacking the shield to all allied champions it passes through and herself.

    Orianna Orianna's Command- Protect.png Command: Protect commands her ball to fly to and attach onto an allied champion shielding it for 80 / 120 / 160 / 200 / 240 (+ 40% AP) damage when it arrives for up to 4 seconds.

    Sona Sona's Aria of Perseverance.png Aria of Perseverance activates an aura that applies to all tagged allied champions a shield that absorbs 30 / 55 / 80 / 105 / 130 (+ 30% AP) damage for up to 1.5 seconds.

    Taric Taric's Bastion.png Bastion shields himself and a target allied champion for 8 / 9 / 10 / 11 / 12% of target's maximum health damage for up to 2.5 seconds.

    Thresh Thresh's Dark Passage.png Dark Passage tosses his lantern towards the target location for up to 6 seconds. The first ally who comes near the lantern gains a shield lasting 4 seconds that that absorbs up to 60 / 100 / 140 / 180 / 220 (+ 1 per Damnation.png soul collected) damage.

    Blitzcrank Blitzcrank's Mana Barrier.png Mana Barrier creates a shield to protect him for damage equal to 50% of his current mana for up to 10 seconds. This happens when his health falls below 20% of his maximum health and has a static cooldown of 90 seconds after it activates for it to be available again.

    Diana Diana's Pale Cascade.png Pale Cascade shields herself from up to 40 / 55 / 70 / 85 / 100 (+ 30% AP) damage or for 5 seconds. If all three spheres are triggered, the shield is reapplied. The second shield stacks with the first.

    Malphite Malphite's Granite Shield.png Granite Shield passively shields him with a layer of rock which absorbs damage equal to 10% of his maximum health. If Malphite has not been hit for 10 / 8 / 6 seconds, this effect recharges.

    Mordekaiser Mordekaiser's Iron Man.png Iron Man passively gives him a temporary shield equal to 25% of the damage dealt from his abilities, halved to 12.5% against enemy minions and capped at 25% maximum health. After a 1.5 seconds delay, Iron Man's shield decays at a rate of 1.5% base health per second down to a minimum of 25% maximum shield.

    Nautilus Nautilus's Titan's Wrath.png Titan's Wrath shields himself from 65 / 70 / 75 / 80 / 85 (+ 9 / 11 / 13 / 15 / 17% of maximum health) damage for up to 10 seconds.

    Riven Riven's Valor.png Valor dashes her towards the cursor and grants her a shield protecting her from 90 / 120 / 150 / 180 / 210 (+ 100% bonus AD) damage for up to 1.5 seconds.

    Rumble Rumble's Scrap Shield.png Scrap Shield creates a shield protecting from 50 / 80 / 110 / 140 / 170 (+ 40% AP) damage for up to 2 seconds. If he has 50 or more heat when casting it, the shield is increased to 75 / 120 / 165 / 210 / 255 (+ 60% AP).

    Shen Shen's Ki Barrier.png Ki Barrier shields him for 52 - 120 (based on level) (+ 14% bonus health) damage for up to 2.5 seconds each time he casts an ability with a static cooldown of 10 seconds. If the triggering ability successfully affected at least one champion, Ki Barrier's cooldown is reduced by 4 - 7.5 (based on level) seconds.

    Sion Sion's Soul Furnace.png Soul Furnace surrounds himself with a shield which absorbs 30 / 55 / 80 / 105 / 130 (+ 40% AP) (+ 6 / 7 / 8 / 9 / 10% of maximum health) damage for up to 6 seconds. You can deactivate it after 3 seconds or it will destroy by itself after 6 seconds if not destroyed before hand. It deals damage when reactivated.

    Skarner Skarner's Crystalline Exoskeleton.png Crystalline Exoskeleton shields himself from 10% maximum health (+ 80% AP) damage for up to 6 seconds.

    Tahm Kench Tahm Kench's Thick Skin.png Thick Skin converts his current Grey Health into a health shield that lasts 3 seconds.

    Udyr Udyr's Turtle Stance.png Turtle Stance upon activation it gives himself a shield that will protect him from 60 / 95 / 130 / 165 / 220 (+ 50% AP) for up to 5 seconds.

    Urgot Urgot's Terror Capacitor.png Terror Capacitor gives him a shield that absorbs 60 / 100 / 140 / 180 / 220 (+ 80% AP) (+ 8% maximum mana) damage for 5 seconds.

    Vi Vi's Blast Shield.png Blast Shield gives her a shield equal to 10% of her maximum health for up to 3 seconds when she hits an enemy with one of her activated abilities. This effect has a static cooldown of 18 - 8 (based on level) seconds.

    Viktor Viktor's Siphon Power.png Siphon Power shields himself for 8% maximum mana (+ 15% AP) for up to 2.5 seconds.


    -------------------------------------------

    Karakter hangi stat'ı kullanıyorsa, kullandığı kalkan da onun üzerinden verilir. Lee Sin'in kalkanı AD'den almaz çünkü Lee sin early pressure için oynanıp ormanı rahat dönmesi için bir çok aracı olan ve onun etrafında tasarlanmış bir karakter. Evellyn ultiyle vurduğu kişi sayısı kadar kalkan alır. J4 kalkanın çarptığı her kişi başına extra kalkan alır. Yasuo'nun pasif kalkanı vardır etrafta dolaştıkça dolar.




    Siz ister kabul edin ister etmeyin, Riven gerçekten yetenek ve çok fazla çaba gerektir bir şampiyon. O karşısına gelip ağzınızı yüzünüzü dağıtan adamlar var ya, onların hepsi custom oyuna girip saatler geçiriyor jungle kamplarında hızlı komboyu yapabimek için. Gerçi sizin oynadığınız elodaki Riven'lar ne kadar iyidir onu da bilemiyorum ya. Ayrıca o adam gelince kaybediyorsunuz lane'i biliyor musun? Çünkü o adam senden daha iyi oynuyor. 4.8k ip hero, aç oyna abusela madem o kadar OP. Kimseyi tutan bir şey yok.


    Keşke biraz daha OP olsaydı da champ, pbe'de biraz daha bufflarlardı belki. Herhalde o kadar güçlü ki Riot daha güçlü olsun diye buffluyor karakteri.

    Çok ağır riven maini değilim ama gerçekten fazla abartiyorlar şu çari karşıma geldiğinde en kolay tokatladigim car resmen

    ad kalkanı war ohoooo


    Edit: 6 lwl riwenim warmis



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Grell. -- 13 Ağustos 2016; 13:13:09 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Teemo Erdoğan


    AD İLE ARTAN KALKAN
    4 TNE MOBİLİTY SPELLİ
    YÜKSEK AD RATİOLAR
    DUVARLARDAN ATLAYABİLME
    AD STREOİD ULTIMATE
    CANA GÖRE AZ VURAN EXECUTE ULTIMATE
    2 TANE SUPER HARD CC
    ÇARI OP YAPAN VE OLMAMASI GEREKEN ANİMASYON İPTALLERİ
    QDA 3 TANE OTO RESET VAR
    LOW COOLDOWNLAR


    Saydım mı tam? Oynasana bir 10 oyun Riven, sonra resim atarsın. AD İLE ARTAN KALKAN neden bu kadar goldların sinirini bozuyor anlamadım?

    -------------------------------------------
    Janna Janna's Eye of the Storm.png Eye of the Storm shields her target for 80 / 120 / 160 / 200 / 240 (+ 70% AP) damage for up to 5 seconds.

    Karma Karma's Inspire.png Inspire shields her target for 80 / 110 / 140 / 170 / 200 (+ 50% AP) damage for up to 4 seconds.

    Defiance.png Defiance shields her target for 80 / 110 / 140 / 170 / 200 (+ 110% AP) + (30 / 100 / 170 / 240, scaling with Mantra.png Mantra) damage and allied champions near the primary target for half the total amount for up to 4 seconds.

    Lulu Lulu's Help, Pix!.png Help, Pix! summons Pix and shields target ally champion for 80 / 120 / 160 / 200 / 240 (+ 60% AP) damage for up to 6 seconds.

    Lux Lux's Prismatic Barrier.png Prismatic Barrier shields herself and throws out her wand in a line, shielding allied champions in its path for 50 / 65 / 80 / 95 / 110 (+ 20% AP) for up to 3 seconds. Lux's wand then returns to her, stacking the shield to all allied champions it passes through and herself.

    Orianna Orianna's Command- Protect.png Command: Protect commands her ball to fly to and attach onto an allied champion shielding it for 80 / 120 / 160 / 200 / 240 (+ 40% AP) damage when it arrives for up to 4 seconds.

    Sona Sona's Aria of Perseverance.png Aria of Perseverance activates an aura that applies to all tagged allied champions a shield that absorbs 30 / 55 / 80 / 105 / 130 (+ 30% AP) damage for up to 1.5 seconds.

    Taric Taric's Bastion.png Bastion shields himself and a target allied champion for 8 / 9 / 10 / 11 / 12% of target's maximum health damage for up to 2.5 seconds.

    Thresh Thresh's Dark Passage.png Dark Passage tosses his lantern towards the target location for up to 6 seconds. The first ally who comes near the lantern gains a shield lasting 4 seconds that that absorbs up to 60 / 100 / 140 / 180 / 220 (+ 1 per Damnation.png soul collected) damage.

    Blitzcrank Blitzcrank's Mana Barrier.png Mana Barrier creates a shield to protect him for damage equal to 50% of his current mana for up to 10 seconds. This happens when his health falls below 20% of his maximum health and has a static cooldown of 90 seconds after it activates for it to be available again.

    Diana Diana's Pale Cascade.png Pale Cascade shields herself from up to 40 / 55 / 70 / 85 / 100 (+ 30% AP) damage or for 5 seconds. If all three spheres are triggered, the shield is reapplied. The second shield stacks with the first.

    Malphite Malphite's Granite Shield.png Granite Shield passively shields him with a layer of rock which absorbs damage equal to 10% of his maximum health. If Malphite has not been hit for 10 / 8 / 6 seconds, this effect recharges.

    Mordekaiser Mordekaiser's Iron Man.png Iron Man passively gives him a temporary shield equal to 25% of the damage dealt from his abilities, halved to 12.5% against enemy minions and capped at 25% maximum health. After a 1.5 seconds delay, Iron Man's shield decays at a rate of 1.5% base health per second down to a minimum of 25% maximum shield.

    Nautilus Nautilus's Titan's Wrath.png Titan's Wrath shields himself from 65 / 70 / 75 / 80 / 85 (+ 9 / 11 / 13 / 15 / 17% of maximum health) damage for up to 10 seconds.

    Riven Riven's Valor.png Valor dashes her towards the cursor and grants her a shield protecting her from 90 / 120 / 150 / 180 / 210 (+ 100% bonus AD) damage for up to 1.5 seconds.

    Rumble Rumble's Scrap Shield.png Scrap Shield creates a shield protecting from 50 / 80 / 110 / 140 / 170 (+ 40% AP) damage for up to 2 seconds. If he has 50 or more heat when casting it, the shield is increased to 75 / 120 / 165 / 210 / 255 (+ 60% AP).

    Shen Shen's Ki Barrier.png Ki Barrier shields him for 52 - 120 (based on level) (+ 14% bonus health) damage for up to 2.5 seconds each time he casts an ability with a static cooldown of 10 seconds. If the triggering ability successfully affected at least one champion, Ki Barrier's cooldown is reduced by 4 - 7.5 (based on level) seconds.

    Sion Sion's Soul Furnace.png Soul Furnace surrounds himself with a shield which absorbs 30 / 55 / 80 / 105 / 130 (+ 40% AP) (+ 6 / 7 / 8 / 9 / 10% of maximum health) damage for up to 6 seconds. You can deactivate it after 3 seconds or it will destroy by itself after 6 seconds if not destroyed before hand. It deals damage when reactivated.

    Skarner Skarner's Crystalline Exoskeleton.png Crystalline Exoskeleton shields himself from 10% maximum health (+ 80% AP) damage for up to 6 seconds.

    Tahm Kench Tahm Kench's Thick Skin.png Thick Skin converts his current Grey Health into a health shield that lasts 3 seconds.

    Udyr Udyr's Turtle Stance.png Turtle Stance upon activation it gives himself a shield that will protect him from 60 / 95 / 130 / 165 / 220 (+ 50% AP) for up to 5 seconds.

    Urgot Urgot's Terror Capacitor.png Terror Capacitor gives him a shield that absorbs 60 / 100 / 140 / 180 / 220 (+ 80% AP) (+ 8% maximum mana) damage for 5 seconds.

    Vi Vi's Blast Shield.png Blast Shield gives her a shield equal to 10% of her maximum health for up to 3 seconds when she hits an enemy with one of her activated abilities. This effect has a static cooldown of 18 - 8 (based on level) seconds.

    Viktor Viktor's Siphon Power.png Siphon Power shields himself for 8% maximum mana (+ 15% AP) for up to 2.5 seconds.


    -------------------------------------------

    Karakter hangi stat'ı kullanıyorsa, kullandığı kalkan da onun üzerinden verilir. Lee Sin'in kalkanı AD'den almaz çünkü Lee sin early pressure için oynanıp ormanı rahat dönmesi için bir çok aracı olan ve onun etrafında tasarlanmış bir karakter. Evellyn ultiyle vurduğu kişi sayısı kadar kalkan alır. J4 kalkanın çarptığı her kişi başına extra kalkan alır. Yasuo'nun pasif kalkanı vardır etrafta dolaştıkça dolar.




    Siz ister kabul edin ister etmeyin, Riven gerçekten yetenek ve çok fazla çaba gerektir bir şampiyon. O karşısına gelip ağzınızı yüzünüzü dağıtan adamlar var ya, onların hepsi custom oyuna girip saatler geçiriyor jungle kamplarında hızlı komboyu yapabimek için. Gerçi sizin oynadığınız elodaki Riven'lar ne kadar iyidir onu da bilemiyorum ya. Ayrıca o adam gelince kaybediyorsunuz lane'i biliyor musun? Çünkü o adam senden daha iyi oynuyor. 4.8k ip hero, aç oyna abusela madem o kadar OP. Kimseyi tutan bir şey yok.


    Keşke biraz daha OP olsaydı da champ, pbe'de biraz daha bufflarlardı belki. Herhalde o kadar güçlü ki Riot daha güçlü olsun diye buffluyor karakteri.

    Tam riven mainsin ha

    %100 ad ratio + son seviyede 200e yakın base kalkan miktarı fazla güçlü.

    O jungleda hızlı combolarını deneyenler custom gamede kalsın, metada rivenın güçlü olduğu herolar olmadıkça Riven usekess. Ancak %45 cdr kasıp etrafta q ile gezer.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 15 gün sadece riven spamladım düşünüldüğü kadar güçlü olduğunu düşünmüyorum. Tamamen snowball bağımlısı, earlyi kazanamıyorsa etkisi çok çok azalıyor. Exhaust değişikliği sonrası late gamedede çok zorlanıyor. Riven picklediğim oyunlarda karşıda 2 exhaust alındığı çok oluyordu sadece spell ile counterlanabiliyor. Bunun yanında oynamasıda zor bir hero. Evet bir çok artısı var ama eksileride çok fazla. Bana riven yerine fiora oynamak şuan için çok daha mantıklı geliyor.Her yönden çok daha fazla artısı var.
  • Abi bir arkadaş çok güzel bir konu açmıştı. Ya mobil ol işlevsel ol damage az olsun damage fazla olsun kırılgan ol gibisinden. Karşıma gelen riven Titanic, BC, Frozen, sunfire, bhansee gibi bir build ile 1 v 5 atıyordu çok saçma snowball ve mobilite damage var bu hero fazla işlevsel eksik cana bağlı vuran ultisi ile kill kaçmıyor zaten combo kesmek çokmu zor kardeşim. Masterylerden aldığın atack speed bile yeter. Bence aşırı güçlü sırf CS Riven çıkacak diye bufflamalarının bir anlamı yok.
  • Orijinalden alıntı: Teemo Erdoğan


    AD İLE ARTAN KALKAN
    4 TNE MOBİLİTY SPELLİ
    YÜKSEK AD RATİOLAR
    DUVARLARDAN ATLAYABİLME
    AD STREOİD ULTIMATE
    CANA GÖRE AZ VURAN EXECUTE ULTIMATE
    2 TANE SUPER HARD CC
    ÇARI OP YAPAN VE OLMAMASI GEREKEN ANİMASYON İPTALLERİ
    QDA 3 TANE OTO RESET VAR
    LOW COOLDOWNLAR


    Saydım mı tam? Oynasana bir 10 oyun Riven, sonra resim atarsın. AD İLE ARTAN KALKAN neden bu kadar goldların sinirini bozuyor anlamadım?

    -------------------------------------------
    Janna Janna's Eye of the Storm.png Eye of the Storm shields her target for 80 / 120 / 160 / 200 / 240 (+ 70% AP) damage for up to 5 seconds.

    Karma Karma's Inspire.png Inspire shields her target for 80 / 110 / 140 / 170 / 200 (+ 50% AP) damage for up to 4 seconds.

    Defiance.png Defiance shields her target for 80 / 110 / 140 / 170 / 200 (+ 110% AP) + (30 / 100 / 170 / 240, scaling with Mantra.png Mantra) damage and allied champions near the primary target for half the total amount for up to 4 seconds.

    Lulu Lulu's Help, Pix!.png Help, Pix! summons Pix and shields target ally champion for 80 / 120 / 160 / 200 / 240 (+ 60% AP) damage for up to 6 seconds.

    Lux Lux's Prismatic Barrier.png Prismatic Barrier shields herself and throws out her wand in a line, shielding allied champions in its path for 50 / 65 / 80 / 95 / 110 (+ 20% AP) for up to 3 seconds. Lux's wand then returns to her, stacking the shield to all allied champions it passes through and herself.

    Orianna Orianna's Command- Protect.png Command: Protect commands her ball to fly to and attach onto an allied champion shielding it for 80 / 120 / 160 / 200 / 240 (+ 40% AP) damage when it arrives for up to 4 seconds.

    Sona Sona's Aria of Perseverance.png Aria of Perseverance activates an aura that applies to all tagged allied champions a shield that absorbs 30 / 55 / 80 / 105 / 130 (+ 30% AP) damage for up to 1.5 seconds.

    Taric Taric's Bastion.png Bastion shields himself and a target allied champion for 8 / 9 / 10 / 11 / 12% of target's maximum health damage for up to 2.5 seconds.

    Thresh Thresh's Dark Passage.png Dark Passage tosses his lantern towards the target location for up to 6 seconds. The first ally who comes near the lantern gains a shield lasting 4 seconds that that absorbs up to 60 / 100 / 140 / 180 / 220 (+ 1 per Damnation.png soul collected) damage.

    Blitzcrank Blitzcrank's Mana Barrier.png Mana Barrier creates a shield to protect him for damage equal to 50% of his current mana for up to 10 seconds. This happens when his health falls below 20% of his maximum health and has a static cooldown of 90 seconds after it activates for it to be available again.

    Diana Diana's Pale Cascade.png Pale Cascade shields herself from up to 40 / 55 / 70 / 85 / 100 (+ 30% AP) damage or for 5 seconds. If all three spheres are triggered, the shield is reapplied. The second shield stacks with the first.

    Malphite Malphite's Granite Shield.png Granite Shield passively shields him with a layer of rock which absorbs damage equal to 10% of his maximum health. If Malphite has not been hit for 10 / 8 / 6 seconds, this effect recharges.

    Mordekaiser Mordekaiser's Iron Man.png Iron Man passively gives him a temporary shield equal to 25% of the damage dealt from his abilities, halved to 12.5% against enemy minions and capped at 25% maximum health. After a 1.5 seconds delay, Iron Man's shield decays at a rate of 1.5% base health per second down to a minimum of 25% maximum shield.

    Nautilus Nautilus's Titan's Wrath.png Titan's Wrath shields himself from 65 / 70 / 75 / 80 / 85 (+ 9 / 11 / 13 / 15 / 17% of maximum health) damage for up to 10 seconds.

    Riven Riven's Valor.png Valor dashes her towards the cursor and grants her a shield protecting her from 90 / 120 / 150 / 180 / 210 (+ 100% bonus AD) damage for up to 1.5 seconds.

    Rumble Rumble's Scrap Shield.png Scrap Shield creates a shield protecting from 50 / 80 / 110 / 140 / 170 (+ 40% AP) damage for up to 2 seconds. If he has 50 or more heat when casting it, the shield is increased to 75 / 120 / 165 / 210 / 255 (+ 60% AP).

    Shen Shen's Ki Barrier.png Ki Barrier shields him for 52 - 120 (based on level) (+ 14% bonus health) damage for up to 2.5 seconds each time he casts an ability with a static cooldown of 10 seconds. If the triggering ability successfully affected at least one champion, Ki Barrier's cooldown is reduced by 4 - 7.5 (based on level) seconds.

    Sion Sion's Soul Furnace.png Soul Furnace surrounds himself with a shield which absorbs 30 / 55 / 80 / 105 / 130 (+ 40% AP) (+ 6 / 7 / 8 / 9 / 10% of maximum health) damage for up to 6 seconds. You can deactivate it after 3 seconds or it will destroy by itself after 6 seconds if not destroyed before hand. It deals damage when reactivated.

    Skarner Skarner's Crystalline Exoskeleton.png Crystalline Exoskeleton shields himself from 10% maximum health (+ 80% AP) damage for up to 6 seconds.

    Tahm Kench Tahm Kench's Thick Skin.png Thick Skin converts his current Grey Health into a health shield that lasts 3 seconds.

    Udyr Udyr's Turtle Stance.png Turtle Stance upon activation it gives himself a shield that will protect him from 60 / 95 / 130 / 165 / 220 (+ 50% AP) for up to 5 seconds.

    Urgot Urgot's Terror Capacitor.png Terror Capacitor gives him a shield that absorbs 60 / 100 / 140 / 180 / 220 (+ 80% AP) (+ 8% maximum mana) damage for 5 seconds.

    Vi Vi's Blast Shield.png Blast Shield gives her a shield equal to 10% of her maximum health for up to 3 seconds when she hits an enemy with one of her activated abilities. This effect has a static cooldown of 18 - 8 (based on level) seconds.

    Viktor Viktor's Siphon Power.png Siphon Power shields himself for 8% maximum mana (+ 15% AP) for up to 2.5 seconds.


    -------------------------------------------

    Karakter hangi stat'ı kullanıyorsa, kullandığı kalkan da onun üzerinden verilir.

    "Karakter hangi stat'ı kullanıyorsa, kullandığı kalkan da onun üzerinden verilir." dedikten sonra kendinle çelişmişsin.

    Lee sin ad mi ap mi ? Hasarının hepsi ad den yani rivenin ad kullandığı gibi o da ad kullanıyor , ama kalkanı ap.

    J4 ad değil mi , onun da skillseti riven gibi ad , fighter bir hero onun kalkanı niye ad den gelmiyor da ne kadar rakibe değerse o kadar kalkan geliyor?

    Rivenin taşıması için oynayanın çok emek harcayıp animation cancel ve diğer combo ve taktiklerini öğrenmesi gerekiyor , bu doğru.Ağlayanların çoğu da karşısında nasıl oynayacağını bilemediğinden kaybediyor.Ama bu E sinin oyunun en OP kalkanlarından biri olduğu gerçeğini değiştirmez.

    Kalkanı son seviyede 0 cdr ile 6 sn. cooldown. %45 cdr ile 3,3 sn'ye düşüyor. Kalkanı 1.5 sn açık kalıyor.E her geldiğinde açarsa sadece 1,8 saniye kalkansız kalıyor.Bu kalkan son seviyede 210 shield veriyor , %100 de ad ratiosu var.Yani %45 cdrlı 300 adli bir riven latede 3 snde bir 510 kalkan açıyor.

    Üstte kalkanını liste yaptığın herolardan udyri koyman hata olmuş , hiçbir udyr oyuncusu eğlencesine oynamıyosa phoenix iken full ap çıkmaz.O kalkanın max hp olarak değişmesi gerekiyor ama angut riot ap olarak bırakmış.Q su ad , R si ap hybrid olan karakterin kalkanını ap yapmak da riot gibi basiretsiz bir şirkete yakışır.Diğer kalkanlar da hep heronun temasına statına uygun ayarlanmış dediğin gibi.Ama hiçbirinin cooldownu rivenınki kadar kısa değil ve ratioları da rivenınki kadar yüksek değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HonanımDaber -- 13 Ağustos 2016; 16:47:18 >




  • boxbox a gıcık olan garen main vardı bi aralar riven pickini görünce instalock atardı boxbox ağlardı resmen ağlatırdı adamı Q fulleyip full ad giderdi garen silence süresinde keserdi riven'ı ahh ahh ne güzel günlerdi.

    Riven skillseti olarak çok broken. Attack animasyonu yapan riven'lar sıkıntı sadece nedense ben normal riven oyuncularından korkmuyorum. Hiç riske girmeden topta rahat bıraktığında haritayı da wardlayıp mid'e jungler'ına girmesini de engellersen bana late game de o takımı sırtlayan renekton,trundle,darius görüntüsü veremiyor. Full tank pickler iş yapıyor karşısında ne zaman riven alınsa karşıma tank hero alır farm yaparım. Riven'ın turnuvalarda oynanmamasının sebebi çok egoist bir hero kişisel kasıp kişisel taşıması lazım takım herosu değilmiş gibi geliyor bana. Skillerini öğrenmek dışında zevk alarak hiç riven oynamadım hayatımda sadece karşımda gördüğüm kadar konuşuyorum belki de yanılıyorumdur ama beni takım oyunu olarak korkutmuyor lane'de çok güçlü ama takım oyunu olarak çok güçsüz.




  • Orijinalden alıntı: HonanımDaber

    Orijinalden alıntı: Teemo Erdoğan


    AD İLE ARTAN KALKAN
    4 TNE MOBİLİTY SPELLİ
    YÜKSEK AD RATİOLAR
    DUVARLARDAN ATLAYABİLME
    AD STREOİD ULTIMATE
    CANA GÖRE AZ VURAN EXECUTE ULTIMATE
    2 TANE SUPER HARD CC
    ÇARI OP YAPAN VE OLMAMASI GEREKEN ANİMASYON İPTALLERİ
    QDA 3 TANE OTO RESET VAR
    LOW COOLDOWNLAR


    Saydım mı tam? Oynasana bir 10 oyun Riven, sonra resim atarsın. AD İLE ARTAN KALKAN neden bu kadar goldların sinirini bozuyor anlamadım?

    -------------------------------------------
    Janna Janna's Eye of the Storm.png Eye of the Storm shields her target for 80 / 120 / 160 / 200 / 240 (+ 70% AP) damage for up to 5 seconds.

    Karma Karma's Inspire.png Inspire shields her target for 80 / 110 / 140 / 170 / 200 (+ 50% AP) damage for up to 4 seconds.

    Defiance.png Defiance shields her target for 80 / 110 / 140 / 170 / 200 (+ 110% AP) + (30 / 100 / 170 / 240, scaling with Mantra.png Mantra) damage and allied champions near the primary target for half the total amount for up to 4 seconds.

    Lulu Lulu's Help, Pix!.png Help, Pix! summons Pix and shields target ally champion for 80 / 120 / 160 / 200 / 240 (+ 60% AP) damage for up to 6 seconds.

    Lux Lux's Prismatic Barrier.png Prismatic Barrier shields herself and throws out her wand in a line, shielding allied champions in its path for 50 / 65 / 80 / 95 / 110 (+ 20% AP) for up to 3 seconds. Lux's wand then returns to her, stacking the shield to all allied champions it passes through and herself.

    Orianna Orianna's Command- Protect.png Command: Protect commands her ball to fly to and attach onto an allied champion shielding it for 80 / 120 / 160 / 200 / 240 (+ 40% AP) damage when it arrives for up to 4 seconds.

    Sona Sona's Aria of Perseverance.png Aria of Perseverance activates an aura that applies to all tagged allied champions a shield that absorbs 30 / 55 / 80 / 105 / 130 (+ 30% AP) damage for up to 1.5 seconds.

    Taric Taric's Bastion.png Bastion shields himself and a target allied champion for 8 / 9 / 10 / 11 / 12% of target's maximum health damage for up to 2.5 seconds.

    Thresh Thresh's Dark Passage.png Dark Passage tosses his lantern towards the target location for up to 6 seconds. The first ally who comes near the lantern gains a shield lasting 4 seconds that that absorbs up to 60 / 100 / 140 / 180 / 220 (+ 1 per Damnation.png soul collected) damage.

    Blitzcrank Blitzcrank's Mana Barrier.png Mana Barrier creates a shield to protect him for damage equal to 50% of his current mana for up to 10 seconds. This happens when his health falls below 20% of his maximum health and has a static cooldown of 90 seconds after it activates for it to be available again.

    Diana Diana's Pale Cascade.png Pale Cascade shields herself from up to 40 / 55 / 70 / 85 / 100 (+ 30% AP) damage or for 5 seconds. If all three spheres are triggered, the shield is reapplied. The second shield stacks with the first.

    Malphite Malphite's Granite Shield.png Granite Shield passively shields him with a layer of rock which absorbs damage equal to 10% of his maximum health. If Malphite has not been hit for 10 / 8 / 6 seconds, this effect recharges.

    Mordekaiser Mordekaiser's Iron Man.png Iron Man passively gives him a temporary shield equal to 25% of the damage dealt from his abilities, halved to 12.5% against enemy minions and capped at 25% maximum health. After a 1.5 seconds delay, Iron Man's shield decays at a rate of 1.5% base health per second down to a minimum of 25% maximum shield.

    Nautilus Nautilus's Titan's Wrath.png Titan's Wrath shields himself from 65 / 70 / 75 / 80 / 85 (+ 9 / 11 / 13 / 15 / 17% of maximum health) damage for up to 10 seconds.

    Riven Riven's Valor.png Valor dashes her towards the cursor and grants her a shield protecting her from 90 / 120 / 150 / 180 / 210 (+ 100% bonus AD) damage for up to 1.5 seconds.

    Rumble Rumble's Scrap Shield.png Scrap Shield creates a shield protecting from 50 / 80 / 110 / 140 / 170 (+ 40% AP) damage for up to 2 seconds. If he has 50 or more heat when casting it, the shield is increased to 75 / 120 / 165 / 210 / 255 (+ 60% AP).

    Shen Shen's Ki Barrier.png Ki Barrier shields him for 52 - 120 (based on level) (+ 14% bonus health) damage for up to 2.5 seconds each time he casts an ability with a static cooldown of 10 seconds. If the triggering ability successfully affected at least one champion, Ki Barrier's cooldown is reduced by 4 - 7.5 (based on level) seconds.

    Sion Sion's Soul Furnace.png Soul Furnace surrounds himself with a shield which absorbs 30 / 55 / 80 / 105 / 130 (+ 40% AP) (+ 6 / 7 / 8 / 9 / 10% of maximum health) damage for up to 6 seconds. You can deactivate it after 3 seconds or it will destroy by itself after 6 seconds if not destroyed before hand. It deals damage when reactivated.

    Skarner Skarner's Crystalline Exoskeleton.png Crystalline Exoskeleton shields himself from 10% maximum health (+ 80% AP) damage for up to 6 seconds.

    Tahm Kench Tahm Kench's Thick Skin.png Thick Skin converts his current Grey Health into a health shield that lasts 3 seconds.

    Udyr Udyr's Turtle Stance.png Turtle Stance upon activation it gives himself a shield that will protect him from 60 / 95 / 130 / 165 / 220 (+ 50% AP) for up to 5 seconds.

    Urgot Urgot's Terror Capacitor.png Terror Capacitor gives him a shield that absorbs 60 / 100 / 140 / 180 / 220 (+ 80% AP) (+ 8% maximum mana) damage for 5 seconds.

    Vi Vi's Blast Shield.png Blast Shield gives her a shield equal to 10% of her maximum health for up to 3 seconds when she hits an enemy with one of her activated abilities. This effect has a static cooldown of 18 - 8 (based on level) seconds.

    Viktor Viktor's Siphon Power.png Siphon Power shields himself for 8% maximum mana (+ 15% AP) for up to 2.5 seconds.


    -------------------------------------------

    Karakter hangi stat'ı kullanıyorsa, kullandığı kalkan da onun üzerinden verilir.

    "Karakter hangi stat'ı kullanıyorsa, kullandığı kalkan da onun üzerinden verilir." dedikten sonra kendinle çelişmişsin.

    Lee sin ad mi ap mi ? Hasarının hepsi ad den yani rivenin ad kullandığı gibi o da ad kullanıyor , ama kalkanı ap.

    J4 ad değil mi , onun da skillseti riven gibi ad , fighter bir hero onun kalkanı niye ad den gelmiyor da ne kadar rakibe değerse o kadar kalkan geliyor?

    Rivenin taşıması için oynayanın çok emek harcayıp animation cancel ve diğer combo ve taktiklerini öğrenmesi gerekiyor , bu doğru.Ağlayanların çoğu da karşısında nasıl oynayacağını bilemediğinden kaybediyor.Ama bu E sinin oyunun en OP kalkanlarından biri olduğu gerçeğini değiştirmez.

    Kalkanı son seviyede 0 cdr ile 6 sn. cooldown. %45 cdr ile 3,3 sn'ye düşüyor. Kalkanı 1.5 sn açık kalıyor.E her geldiğinde açarsa sadece 1,8 saniye kalkansız kalıyor.Bu kalkan son seviyede 210 shield veriyor , %100 de ad ratiosu var.Yani %45 cdrlı 300 adli bir riven latede 3 snde bir 510 kalkan açıyor.

    Üstte kalkanını liste yaptığın herolardan udyri koyman hata olmuş , hiçbir udyr oyuncusu eğlencesine oynamıyosa phoenix iken full ap çıkmaz.O kalkanın max hp olarak değişmesi gerekiyor ama angut riot ap olarak bırakmış.Q su ad , R si ap hybrid olan karakterin kalkanını ap yapmak da riot gibi basiretsiz bir şirkete yakışır.Diğer kalkanlar da hep heronun temasına statına uygun ayarlanmış dediğin gibi.Ama hiçbirinin cooldownu rivenınki kadar kısa değil ve ratioları da rivenınki kadar yüksek değil.


    Altta istisnaları ve istisnalarının nedenini yazdım. Riven offtank çıkarak oynanabilen bir hero değil j4 ve lee sin'in aksine. Udyr'in Ap buildleri çok meşhur ve hala oynayanlar var. Özellikle o heroları aradan çıkarıp alta yazdıysak bir sebebi var o mantığı kurabilmek zor olmasa gerek. Oyunun en etkili self disengage skilli olan lee sin'in güçlü bir kalkana ihtiyacı yok. Keza j4 de aynı şekilde ve tekrar diyorum iksi de off tank herolar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bloodimir

    boxbox a gıcık olan garen main vardı bi aralar riven pickini görünce instalock atardı boxbox ağlardı resmen ağlatırdı adamı Q fulleyip full ad giderdi garen silence süresinde keserdi riven'ı ahh ahh ne güzel günlerdi.

    Riven skillseti olarak çok broken. Attack animasyonu yapan riven'lar sıkıntı sadece nedense ben normal riven oyuncularından korkmuyorum. Hiç riske girmeden topta rahat bıraktığında haritayı da wardlayıp mid'e jungler'ına girmesini de engellersen bana late game de o takımı sırtlayan renekton,trundle,darius görüntüsü veremiyor. Full tank pickler iş yapıyor karşısında ne zaman riven alınsa karşıma tank hero alır farm yaparım. Riven'ın turnuvalarda oynanmamasının sebebi çok egoist bir hero kişisel kasıp kişisel taşıması lazım takım herosu değilmiş gibi geliyor bana. Skillerini öğrenmek dışında zevk alarak hiç riven oynamadım hayatımda sadece karşımda gördüğüm kadar konuşuyorum belki de yanılıyorumdur ama beni takım oyunu olarak korkutmuyor lane'de çok güçlü ama takım oyunu olarak çok güçsüz.

    Sana katılıyorum ama off tank riven ile tfde bol bol cc ile alan damage verebiliyosun tfde useless değil en azından lee yasuo gibi herolardan daha iyi tflerde




  • tr serverinde riven zed yasuo picklenme sebebi = mana olmadığı için amele gibi skill spamlıyorsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kek2

    tr serverinde riven zed yasuo picklenme sebebi = mana olmadığı için amele gibi skill spamlıyorsun.

    Bu ama bu çok mantıklı bu
  • riven gelse karşıma keşke free win
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.