Şimdi Ara

Nedir bu Çince konular!!!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
709
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 5 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 11
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 56 dakika
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • donanımcı123 (2 mesaj) keremec (1 mesaj) -dehşet- (1 mesaj) Nerd Miner (1 mesaj) Guest-0FDA1336A (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (7 mesaj) Mobil (2 mesaj) Tablet (2 mesaj) Mini (1 mesaj)
  • @
1 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Sizleri rahatsız etmiyor mu bu Çince konular?

    Yöneticilerimiz bişey yapmayacakmısınız bu konuda?

    Nedir bu Çince konular!!!!!



  • Ben araştırıp baktım, kullanılan dil Korece.

    Yeni üyeler belli bir zaman geçene, belli bir mesaj sayısına ulaşana kadar en azından Dahili Bileşenler bölümünde yeni konu açamamalı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Botla açılıyor.

    Belli mesaj sayısına kadar güvenlik doğrulama kodu koysalar iş çözülür.
  • dil korece

    forumda hesap alip dogrulama yapmadan yazilabilen bi bolum oldugu icin her bot bulan aha boyle yapiyor. Belli mesajdan sonra gunluk limit devreye girince yeni hesapla devam

    hep dedik buna kisitlama lazim diye degisen bir seey yok. silmeyi biliyorlar sadece.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nerd Miner -- 18 Haziran 2018; 17:20:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Donanimhaber altyapısı ve arayüzü çok eski ve kötü , nerdeyse herşeyin sıfırdan pro olarak yazılması gerek buda yatırım demek , Gün Oksay sevmediği şeyler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Question-X -- 18 Haziran 2018; 17:37:06 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Forum mu kalmış zaten, her ay mesaj sayısı daha çok düşüyor. Forumun ömrü dolmak üzere, ilgilenmelerini beklemiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi K E N -- 18 Haziran 2018; 17:45:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Korece reklam yapıyorlar. Dhnin kendi reklamları yetmedi korecesi başladı.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • yıllardır şu arayüze tek çivi çakılmayan forumda bu mu anormal geldi
  • Spam onlar. Görünce şikayet edin, adminler kaldırıyor zaten.
  • Bu nedir yahu dahili bileşenlerin içine ettiler 3 sayfa spam konu var, kalıcı bir çözüm bulunması gerek bu soruna.
  • Fazla şey yapmamak lazım. başka bir konuda adam kelimeleri birleşik yazıp küfür ediyor. Şikayetini ettim, 1-2 gün sonra tekrar konuya girdim ne mesaj silinmiş ne de üyeye ceza vermişler.
  • Şikayet edşn hemen silinir diyeceğim ama modlar şikayetlere çok geç bakıyor.
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.