Şimdi Ara

Nedir bu 3008'in olayı ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
155
Cevap
1
Favori
8.708
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Balraos kullanıcısına yanıt
    Iki üç dijital aletle oluyorsa bu işler, diğer firmalara söyleyin hic ar-ge yapmasin!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lithaunans

    Tiguan'in dizel de filan yağlı dsg var onu ne yapacan? Porsche dediğin firma vw grubuna bağlı adamlar onu alıp üzerinde geliştirme yapıyor bu kötü bir durum değil adamlar arge ile bir şeyler üreten firma oradan laf çakmanız anlamsız olmuş. Hem tiguan'in bir ağırlığı var tasarımında 3008 onun rakibi değil ki oyuncak gibi araba sanki çok Fransız arabalarındaki elektronik sistemler sağlamda yada adblue tankı arızasına garanti bakıyorda(?) vw hiç olmazsa iyi niyet filan bir şeyler uyduruyor pug grubunda bu da yok. Bu arada bende vw sevdalısı değilim japon toyota, honda yada amerikan fordunun daha çok yakın geldiğini söyleyebilirim ama şu da var fransızların yaptığı abidik kubidik tasarımların herkese hitap etmediğide bir gerçek(reno harici).
    çift kavramalı bir şanzımanı tork konvertörlü tam otomatik bir şanzımana tercih edeni ilk defa görüyorum

    ıslak kuru farketmez işler biraz zorlaştırıldığında kavrama ve mekatronik hemen orada bitiyor

    tork konvertöründe bu değerler 200-300 bin seviyelerinde

    200 bin deviren kaç çift kavrama gördünmü hayatında.

    aklınca Fosfos fanı değilim deyip gizli fanatiği oynuyorsun

    porş firması DSG şanzımanı yarışlarda kullanıyordu çok hızlı vites geçişleri olduğu için..

    aç oku öğren.

    firma porşuda bu kronik arızalı ürünüde insanlığa hediye etti.

    şikayet var.com u aç bak bakalım 3008 mi daha çok azıralı yoksa tgun mi sonuçları buraya yaz beraber okuyalım.

    iyi niyet gösteren doğuş oto faturalarını beraber okuyoruz buradan

    almanda sorun olunca dert olmuyorda fransız yapınca neden sorun oldu.

    2 sinide yazın o zaman olur bel altı vurmayın..

    ağırlık vs derken logo sizi şirket hissedarı yapmaz

    beğenirsiniz beğenmezsiniz göreceli

    bu model çıktığı dakika itibariyle rekorlar kırarak yoluna devam edecek.

    bu kullanıcıların tercihi..




  • bakış açınızı değiştirin

    göreceksiniz.
  • Balraos kullanıcısına yanıt
    Hadi oradan

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Plastiğin milliyetçiliğini yapanı da ilk kez burada gördüm 😀

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu segmentteki bütün araçlar pahalı.

    C-Suv'lar, D sedanlardan daha pahalı ikinci elde.

    Duster'ı rakip saymıyorum.

    Qashqai daha ucuz çünkü sıfırı daha ucuz.

    Kuga bir tık daha ucuz ama Kuga'da donanım 3008 kadar zengin değil. 3008 ile donanım/fiyat bakımından aynı sayılır.

    Tucson da 3008 kadar pahalı

    CRV 3008'den de pahalı.

    Tiguan, Kodiaq, vs. de dizel otomatik yok, kıyaslamak mantıklı olmuyor ama vasat tasarımları ile fiyat bakımından 3008'den aşağı kalır değiller.

    3008'in ekstra bir pahalılığı yok.
  • ufak tefek atışmalar olsa da bilgi edindim sayenizde arkadaşlar teşekkür ederim :) peki şu ilan hakkındaki düşünceniz nedir:
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pickup-peugeot-galeri-kemal-den-41000km-de-boyasiz-kusursuz-3008-1.6blue-hdi-791918067/detay/
  • Helal olsun hocam uzun yıllardır bu kadar boş yapan birisini görmemiştim, uzay boşluğu gibisiniz maşallah
  • Sezar'ın hakkı Sezar'a. Sağlam şanzıman, güzel tasarım, az yakan motor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ufak tefek atışmalar olsa da bilgi edindim sayenizde arkadaşlar teşekkür ederim :) peki şu ilan hakkındaki düşünceniz nedir:

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pickup-peugeot-galeri-kemal-den-41000km-de-boyasiz-kusursuz-3008-1.6blue-hdi-791918067/detay/
  • Bence bu sınıfın kıralı tucson 3008 2. Sıraya yazarım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Basarili motor+Sanziman , gorece guzel bir ic dis tasarim , zaten bunlar hep yazildi fakat 3008'in izolasyonu da cok basarili beni en cok etkileyen ise suspansiyon sistemi olmustu , bozuk yollarda Tiguan , karoq , ateca vb Suv lara gore daha rijit ve sessiz calisiyordu ..
  • iç tasarımı dış tasarımı olduğundan çok daha lüx bir araba izlenimi veriyor.
    Az yakıyor,şanzıman sağlam geniş,yüksek daha ne olsun segmentinde çoğu arabayı tokat manyağı yapıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-39A3D5E9A -- 19 Şubat 2020; 12:34:41 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • mithrandir24 kullanıcısına yanıt
    Neden bu kadar dolu yorumla cevap verdiniz sebebinide öğrenseydim teşke uzay boşluğundaki ay gibi taş gibi dolu beyefendi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lithaunans -- 19 Şubat 2020; 23:10:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3008 hadi neyse de 240-250 bıne 2008 almaya calısmak bana cok anlamsız geliyor. Sonucta b segment araba, jantını 18 japınca jeep olmuyor. ( tum pahalı b suvşar için görüşüm aynı)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TEPEE PREMİUM PACK kullanıcısına yanıt
    Hocam yanlış anlamada sen anlamıyorsan ne ediyim vw fanı değilim yalnız beğendiğim yönleri var, beğenmediğim yönlerde var kuru dsg ve tasarım olarak tam oturaklı eskisi gibi dış karoser yapamamaları gibi... sizin gibi toptan itin bir tarafına sokup karşıdaki farklı görüş belirtene saldırmıyorum, bir kere ben şanzımanlar arasında bu daha iyi demedim, iki iyi niyeti sorunsuz diyede övmedim, üç almanın arızasınıda övmedim ama dsg bozulunca şanzıman değişir yada onarılır ama adblue tankı bozuldumu ciddi bir fatura demek bu başınıza gelirse benden daha fanatik pejo düşmanı olursunuz, birde ağırlık konusunda dediğimi anlamamışsınız. Size iyi sürüşler ama illa tiguan veya 3008 arasında kalsam tiguan seçerdim ben.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lithaunans -- 20 Şubat 2020; 16:19:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _DIESEL_

    Basarili motor+Sanziman , gorece guzel bir ic dis tasarim , zaten bunlar hep yazildi fakat 3008'in izolasyonu da cok basarili beni en cok etkileyen ise suspansiyon sistemi olmustu , bozuk yollarda Tiguan , karoq , ateca vb Suv lara gore daha rijit ve sessiz calisiyordu ..
    Süspansiyondan etkilendiyseniz, birde C5A ya bakın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lithaunans

    Hocam yanlış anlamada sen anlamıyorsan ne ediyim vw fanı değilim yalnız beğendiğim yönleri var, beğenmediğim yönlerde var kuru dsg ve tasarım olarak tam oturaklı eskisi gibi dış karoser yapamamaları gibi... sizin gibi toptan itin bir tarafına sokup karşıdaki farklı görüş belirtene saldırmıyorum, bir kere ben şanzımanlar arasında bu daha iyi demedim, iki iyi niyeti sorunsuz diyede övmedim, üç almanın arızasınıda övmedim ama dsg bozulunca şanzıman değişir yada onarılır ama adblue tankı bozuldumu ciddi bir fatura demek bu başınıza gelirse benden daha fanatik pejo düşmanı olursunuz, birde ağırlık konusunda dediğimi anlamamışsınız. Size iyi sürüşler ama illa tiguan veya 3008 arasında kalsam tiguan seçerdim ben.
    Ticari araç kullanıp 3008/5008 SUV kafası yaşayan bir kesim var. Anlamaazlar! Boşuna çabalamayın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • normalde pejo ve citroen sevmem. her zaman fazla oyuncakalı gelir.
    fakat 3008 tasarımı ile insanı etkiliyor. sanki premium segmentten özel bir araçmış gibi duruyor.
    1.2 atmosferik motorlusu bile alınır bence. başka açılardan pişman etse bile bir adım geri atılıp tasarımı ile memnun kalırsın.
  • Lithaunans L kullanıcısına yanıt
    Tiguain kim hocam ?

    Higuain'dir o, Arjantinli topçu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.