merhaba, faturası kayıp lg e 900 cihazım var, memory card not working hatası verdi
alanın yer vodafone paşahçeye götürürerek servise gönderdik fakat cihaz servisten gelince aynı hatanın devam ettiğini gördük, avrupa yakasındaki bir vodafone shopa götürünce illa faturasını istedi servise göndermek için bende vodafone paşabahçeyi arayıp faturayı bulmalarını istedim bana çok zor olduğunu muhsabecilerinde olduğunu vs. söylediler dilersem lg ye direkt gönderebilirsiniz dediler beden öyle yaptım lg yetkili servise kargoladım cihaz tamire alındı fakat garanti dışı gözüküyor halbuki 23 ağustosa kadar garantisi devam ediyor.
sanırım ithalat zamanına bakıyor servis benden gene faturasını istediler faturayı temin edersem garanti kapsamında tamir ederiz dediler. Garanti kapsamındaki cihazıma üstelik garantisi varken verdiği hatayı tamir edemeyip aynen geri gönderen servise ücret ödemek istemiyorum nasıl bir yol izlememi tavsiye edersiniz ?